Iso mysteeri jota olen miettinyt...

Anonyymi

Kun me päädymme yhteen, niin tulee sinusta Lanttien Kuningatar vai minusta Miekkojen Kuningas? Vai onko se sitten sekä että?

Se selviää sitten kun tulee ne ajat kun pidän kädestäsi kiinni ja suljen sinut syliini aina öisin. Niinä aikoina mietit myös, että miksi ikinä annoit meidän odottaa. Tulet olemaan maailman onnellisin nainen. Sen tiedän!

13

77

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielenkiintoinen aloitus. Mitä tarkoittaa lanttien kuningatar ja miekkojen kuningas?

Tämä kohta hiukan särähti korvaan "Niinä aikoina mietit myös, että miksi ikinä annoit meidän odottaa".

• Anonyymi

Tarkoitatko tarot? Outoa, että mies olisi niistä kiinnostunut.

• Anonyymi

Lisään vielä, että hyvin osuvat olisi minuun ja häneen. On ollut vain odottamista tapahtuuko mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä, että hyvin osuvat olisi minuun ja häneen. On ollut vain odottamista tapahtuuko mitään.

"Me kuulumme yhteen kuin Taivas ja Maa. Ei meitä voi erottaaa!"

Kaunis laulu ja ensimmäisiä jota muistan. Olin alle 5v kun sitä jo laulelin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Me kuulumme yhteen kuin Taivas ja Maa. Ei meitä voi erottaaa!"

Kaunis laulu ja ensimmäisiä jota muistan. Olin alle 5v kun sitä jo laulelin.

Olisi mielenkiintoista kuulla hänen laulavan. Miksi nuo tarot kortit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista kuulla hänen laulavan. Miksi nuo tarot kortit?

Tulevat jatkuvasti pöydälläni vastaan. Mietin ja mietin, mutta vain aika antaa vastaukset.💜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulevat jatkuvasti pöydälläni vastaan. Mietin ja mietin, mutta vain aika antaa vastaukset.💜

Minä taas näkisin nuo aika selkeästi minuna ja hänenä. Ainut asia mikä mietityttää on se miten ne osuvat yhteen ja tulevat toimeen keskenään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas näkisin nuo aika selkeästi minuna ja hänenä. Ainut asia mikä mietityttää on se miten ne osuvat yhteen ja tulevat toimeen keskenään.

Oikeastaan olisin Lanttien Kuningas ja hän Miekkojen Kuningatar. Yleisen käsityksen mukaan emme sopisi ollenkaan toisillemme, mutta ehkä olenkin soturi vastustamassa tätä yleisesti hyväksyttyä käsitystä. 💜

• Anonyymi

Hassua miten tämä aloitus osui silmään... Olen viimee aikoina paljon kysynyt kysymyksiä korteilta. Hän ei tosin sitä tiedä.

• Anonyymi

Itse nostin sauvojen lähetin sekä lanttien lähetin...

• Anonyymi

Tähän samaistuin. Haluan ottaa häntä kädestä kiinni ja pitää kiinni. Aina öisin? Sitten kun?

• Anonyymi

Onnea
      On aika ottaa kirjoituksen alle , mysteeri sana.maatalous.
      Kyntö meni uusiksi.
      Mysteeri sana on väkivaltaa

• Anonyymi

Mitä aiot? En ymmärrä sinua. Älä riko meitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      207
      2059
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1217
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      176
      1108
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      871
    6. 71
      793
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      782
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      347
      693
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      29
      676
    Aihe