Iso mysteeri jota olen miettinyt...

Anonyymi

Kun me päädymme yhteen, niin tulee sinusta Lanttien Kuningatar vai minusta Miekkojen Kuningas? Vai onko se sitten sekä että?

Se selviää sitten kun tulee ne ajat kun pidän kädestäsi kiinni ja suljen sinut syliini aina öisin. Niinä aikoina mietit myös, että miksi ikinä annoit meidän odottaa. Tulet olemaan maailman onnellisin nainen. Sen tiedän!

13

72

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielenkiintoinen aloitus. Mitä tarkoittaa lanttien kuningatar ja miekkojen kuningas?

Tämä kohta hiukan särähti korvaan "Niinä aikoina mietit myös, että miksi ikinä annoit meidän odottaa".

• Anonyymi

Tarkoitatko tarot? Outoa, että mies olisi niistä kiinnostunut.

• Anonyymi

Lisään vielä, että hyvin osuvat olisi minuun ja häneen. On ollut vain odottamista tapahtuuko mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä, että hyvin osuvat olisi minuun ja häneen. On ollut vain odottamista tapahtuuko mitään.

"Me kuulumme yhteen kuin Taivas ja Maa. Ei meitä voi erottaaa!"

Kaunis laulu ja ensimmäisiä jota muistan. Olin alle 5v kun sitä jo laulelin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Me kuulumme yhteen kuin Taivas ja Maa. Ei meitä voi erottaaa!"

Kaunis laulu ja ensimmäisiä jota muistan. Olin alle 5v kun sitä jo laulelin.

Olisi mielenkiintoista kuulla hänen laulavan. Miksi nuo tarot kortit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista kuulla hänen laulavan. Miksi nuo tarot kortit?

Tulevat jatkuvasti pöydälläni vastaan. Mietin ja mietin, mutta vain aika antaa vastaukset.💜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulevat jatkuvasti pöydälläni vastaan. Mietin ja mietin, mutta vain aika antaa vastaukset.💜

Minä taas näkisin nuo aika selkeästi minuna ja hänenä. Ainut asia mikä mietityttää on se miten ne osuvat yhteen ja tulevat toimeen keskenään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas näkisin nuo aika selkeästi minuna ja hänenä. Ainut asia mikä mietityttää on se miten ne osuvat yhteen ja tulevat toimeen keskenään.

Oikeastaan olisin Lanttien Kuningas ja hän Miekkojen Kuningatar. Yleisen käsityksen mukaan emme sopisi ollenkaan toisillemme, mutta ehkä olenkin soturi vastustamassa tätä yleisesti hyväksyttyä käsitystä. 💜

• Anonyymi

Hassua miten tämä aloitus osui silmään... Olen viimee aikoina paljon kysynyt kysymyksiä korteilta. Hän ei tosin sitä tiedä.

• Anonyymi

Itse nostin sauvojen lähetin sekä lanttien lähetin...

• Anonyymi

Tähän samaistuin. Haluan ottaa häntä kädestä kiinni ja pitää kiinni. Aina öisin? Sitten kun?

• Anonyymi

Onnea
      On aika ottaa kirjoituksen alle , mysteeri sana.maatalous.
      Kyntö meni uusiksi.
      Mysteeri sana on väkivaltaa

• Anonyymi

Mitä aiot? En ymmärrä sinua. Älä riko meitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2533
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2367
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1059
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      819
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe