Iso mysteeri jota olen miettinyt...

Anonyymi

Kun me päädymme yhteen, niin tulee sinusta Lanttien Kuningatar vai minusta Miekkojen Kuningas? Vai onko se sitten sekä että?

Se selviää sitten kun tulee ne ajat kun pidän kädestäsi kiinni ja suljen sinut syliini aina öisin. Niinä aikoina mietit myös, että miksi ikinä annoit meidän odottaa. Tulet olemaan maailman onnellisin nainen. Sen tiedän!

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielenkiintoinen aloitus. Mitä tarkoittaa lanttien kuningatar ja miekkojen kuningas?

Tämä kohta hiukan särähti korvaan "Niinä aikoina mietit myös, että miksi ikinä annoit meidän odottaa".

• Anonyymi

Tarkoitatko tarot? Outoa, että mies olisi niistä kiinnostunut.

• Anonyymi

Lisään vielä, että hyvin osuvat olisi minuun ja häneen. On ollut vain odottamista tapahtuuko mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä, että hyvin osuvat olisi minuun ja häneen. On ollut vain odottamista tapahtuuko mitään.

"Me kuulumme yhteen kuin Taivas ja Maa. Ei meitä voi erottaaa!"

Kaunis laulu ja ensimmäisiä jota muistan. Olin alle 5v kun sitä jo laulelin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Me kuulumme yhteen kuin Taivas ja Maa. Ei meitä voi erottaaa!"

Kaunis laulu ja ensimmäisiä jota muistan. Olin alle 5v kun sitä jo laulelin.

Olisi mielenkiintoista kuulla hänen laulavan. Miksi nuo tarot kortit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista kuulla hänen laulavan. Miksi nuo tarot kortit?

Tulevat jatkuvasti pöydälläni vastaan. Mietin ja mietin, mutta vain aika antaa vastaukset.💜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulevat jatkuvasti pöydälläni vastaan. Mietin ja mietin, mutta vain aika antaa vastaukset.💜

Minä taas näkisin nuo aika selkeästi minuna ja hänenä. Ainut asia mikä mietityttää on se miten ne osuvat yhteen ja tulevat toimeen keskenään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas näkisin nuo aika selkeästi minuna ja hänenä. Ainut asia mikä mietityttää on se miten ne osuvat yhteen ja tulevat toimeen keskenään.

Oikeastaan olisin Lanttien Kuningas ja hän Miekkojen Kuningatar. Yleisen käsityksen mukaan emme sopisi ollenkaan toisillemme, mutta ehkä olenkin soturi vastustamassa tätä yleisesti hyväksyttyä käsitystä. 💜

• Anonyymi

Hassua miten tämä aloitus osui silmään... Olen viimee aikoina paljon kysynyt kysymyksiä korteilta. Hän ei tosin sitä tiedä.

• Anonyymi

Itse nostin sauvojen lähetin sekä lanttien lähetin...

• Anonyymi

Tähän samaistuin. Haluan ottaa häntä kädestä kiinni ja pitää kiinni. Aina öisin? Sitten kun?

• Anonyymi

Onnea
      On aika ottaa kirjoituksen alle , mysteeri sana.maatalous.
      Kyntö meni uusiksi.
      Mysteeri sana on väkivaltaa

• Anonyymi

Mitä aiot? En ymmärrä sinua. Älä riko meitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      228
      20905
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      96
      4184
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      74
      2848
    4. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      49
      2170
    5. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      192
      1798
    6. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      1622
    7. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      73
      1561
    8. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      135
      1540
    9. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      168
      1494
    10. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1384
    Aihe