Rakastavaiset

Anonyymi

Tiedät kuitenkin itsekin että olemme Rakastavaiset. Sinä ja minä. Voit tuntea himoa toista miestä koskaan, mutta et ikinä voi saada keneltäkään muulta Rakkautta kuin minulta. Sitä kauneinta ja romanttisinta lajiaan.

Tiedän että jos annat pelon hallita sinua ja kiellät Rakkautemme, niin sinulta viedään se vähäinenkin pois. Joudut kärsimään ja elämään valheessa, sitä en sinulle halua. Päätös on kuitenkin lopulta vain sinun, joten toivon puolestasi että teet sen ainoan oikean ratkaisun. Sitten löydät minut ja täytät kohtalosi tärkeän polun. Muussa tapauksessa menetämme sinut ja sinua ei sieltä pimeydestä enää takaisin saa..

38

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menetämme8å sinut, ketkä me?

      • Anonyymi

        Minä ja Hän, Rakastavaiset, menetämme Hänet. Typerys...


    • Anonyymi

      En tiedä.

    • Anonyymi

      Ei kyllä tiedä jos sinä kerrot asian hänelle nettipalstalla nimetömällä viestillä.

    • Anonyymi

      On muitakin asioita minun elämässäni kuin pelkkä rakkaus tuntemattomia kohtaan.

    • Anonyymi

      Olen kai viallinen en tunne mitään rakkautta tällä hetkellä?En varsinkaan tuntematonta kohtaan........

    • Anonyymi

      Aika lapsellista asettaa itsensä muiden ihmisten yläpuolelle ja kuvitella olevansa muita
      ihmisiä parempi joka suhteessa. Ei kukaan pysty sanomaan että vain minä annan parhaimman rakkauden sinulle, ethän sinä voi päättää hänen puolestaan tuollaista asiaa. Et sinä toivo hänen puolestaan että hän tekisi sinulle mieluisan ratkaisun, sinä toivot sitä pelkästään oman itsesi vuoksi. Itsekkyyttäsi. Koska sinä haluat hänet mutta haluaako hän sinut, kas siinäpä kysymys.

      • Anonyymi

        Niin, ajattelen myös että olen tällainen ja mietin vain mitä minulla on tarjota. Se joko riittää toiselle tai ei . Sinulla kaiken avaava kommentti, juuri noin ja tämä sivuraiteilta.


    • Anonyymi

      Kauneinta ja romanttisinta rakkautta tarjoava haukkuu kommentoijaa palstalla typerykseksi . . . lienee sitä kauneimman ja romanttisimman rakkauden esimakua !!

    • Anonyymi

      Aloitus on totta ja tiedän sen.

      • Anonyymi

        Olen jo valinnut. Oletko sinä

        Täällä olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo valinnut. Oletko sinä

        Täällä olen

        Pelkään edelleen ihan ****** etten löydä sun luo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään edelleen ihan ****** etten löydä sun luo...

        Joo, ei täällä palstalla vieraan kirjoittajan luo löydä, menkää tonne irl niiden oikeiden luo niin ei tarvii palstalla näyttää miten tyhmä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään edelleen ihan ****** etten löydä sun luo...

        Tosissanneko te tätä väännätte ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään edelleen ihan ****** etten löydä sun luo...

        No himpskutti, aloitus 2.44 ja nyt 7.55 löytyi ihan anonyymisti se himon kohde .)
        Lekkeripeliä teidän touhut tai sitten kuten joku sanoi, hitonmoisen tyhjää pääkuoren alla. )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään edelleen ihan ****** etten löydä sun luo...

        Ei ihan natsaa aloituksen kanssa, kuivahti kasaan kuin rusina, rakkauden hehkutuksesta
        vieraaseen lankeamiseen. Te ja teidän rakkautenne, pelkkää huuhaata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo valinnut. Oletko sinä

        Täällä olen

        Heh heh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkään edelleen ihan ****** etten löydä sun luo...

        Onnea valinnallesi.


    • Anonyymi

      En pelkää asioiden pois heittämistä. Pelkään etten saa Häntä. Ettei halua. Torjuntaa. Sekavaa.

    • Anonyymi

      Muistaako ap semmosen että joka itsensä ylentää jne jne .. kenellekään ei voi sanella
      ketä haluaa ja ketä rakastaa ja keneen tuntee himoa, aloittajalla on nyt vaan oma lehmä
      niin syvällä ojassa että menee vähän käskyttämisen puolelle mutta sillä ei koskaan päästä mihinkään.

      • Anonyymi

        Sinun päätös. Sinusta kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun päätös. Sinusta kiinni

        Minun elämä ei onneksi ole luiskahtanut niin alakanttiin että nettipalstalla pitäisi hoidella ihmissuhdejuttuja. Kommentointi riittää ja hirvittely teidän joidenkin harvaakin harvemmista älyn pisaroista.


    • Anonyymi

      " Sitä kauneinta ja romanttisinta lajiaan ". Sitä ap nyt sai sitten ketjussa vaikkei tiiäkkään kenen kanssa. Hikotus, nikotus ja pierasu päälle teidän rakkauksillenne.
      Leikki sellaisille.

      • Anonyymi

        Tunnen onnea. Olen onnellinen, se on tosi harvinaista ollut viime vuosina.

        Haluan tehdä sinutkin onnelliseksi

        Jaetaan onnea. Se kaksinkertaistuu


      • Anonyymi

        Jaan ajatuksen , latteeta leikkiä, haisut näille.


    • Anonyymi

      Siellähän ruikutat, kun et muuta osaa tehdä. Katselin tänään kuvaasi ja mietin, että mihin ihmeeseen rakastuin. Hiljaiselo on tehnyt tehtävänsä ja nyt elämä jatkuu ilman sinua.

    • Anonyymi

      Sitä kauneinta ja romanttisinta sai sitten aloittajalta kuka lienee anonyymi kirjoittaja.
      Ah tätä romantiikan ja kauneuden määrää. !!

    • Anonyymi

      Ehkä viestin kohteen kannattaa tuntea himoa ja kaikkea muutakin toisia miehiä kuin aloittajaa kohtaan joka näkemän mukaan on pelkkä surkea nettinikkari jonka ylevät
      lupaukset aloituksessa vesittyivät pahemman kerran kun leikki yllätti kesken ketjun.
      Mutta näinhän ne akanat karisee pois oikeiden miesten seasta, miesten joilla ei ole tarvetta leikkiä jokaisen pikku nettineidin kanssa.

    • Anonyymi

      Romanttista rakkautta haluan minäkin. Hän voisi sanoa jotain tällaista. Mutta mitä ratkaisua hän tarkoittaa?

      • Anonyymi

        En anna pelon viedä sitä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En anna pelon viedä sitä pois.

        Se on viety jo pois sillon kun ollaan tässä pisteessä nettipalstalla että kuka vaan kelpaa kohteeksi. Silloin uskaltaa enää palstalla eikä oikean kanssa.


    • Anonyymi

      Mitä höpäjät, sinähän näytät olevan rakastavainen kenen hyvänsä kanssa. Pidä hyvänäsi.

    • Anonyymi

      Kerro nyt ne liikennemerkit jotka tuo sinun luo että hän osaa juuri sinun luoksesi tulla.
      Yksi asia tässä hämmentää. Kuinka voit tietää että hän ei saa rakkautta ikinä vaan pelkkää himoa, keneltäkään muulta kuin sinulta?

    • Anonyymi

      Tulikohan luvattuu vähä liikapal.

    • Anonyymi

      Sinähän valhettelet.
      Aloitus vs. ketju.

    • Anonyymi

      No nyt on diippii shittii.

    • Anonyymi

      Mikä idea kirjoittaa moinen aloitus ja sitten langeta loveen ketjussa moukkamaisesti.
      Sehän vain osoittaa että aloitus on pelkkää valhetta alusta loppuun.

    • Anonyymi

      Kovat on luulot itsestään aloittajalla, kaiken perusteella taidat asettaa itsesi Jumalankin yläpuolelle, ainakin itsekehun määrän perusteella.
      Mielestäni on aiheetonta puhua toisen pelosta kun itse on hiirulainen jonka oma pelko on niin suurta että ainoa mihin pystyy on nimetön viesti nettipalstalle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe