Tuun nykyään huolestuneeksi

Anonyymi

Kun luen palstaa. Mietin miten elämäsi, miten voit, kuinka sulla menee, miten elämän kanssa. Lähes kuristava huolen tunne, kun toivoisin että kaikki hyvin sua kohtaan aina. Paljon mitä sanoa, mutta pitäiei olla sanomatta kai.

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinka mies voi?

    • Anonyymi

      Vähän ikävämpi vaihe nyt. Huolia ja murheita on ollut. En halua huolestuttaa, kyllä tämä tästä taas menee parempaan. Välittävä ajatus on tärkeä.

      • Anonyymi

        Toivon niin paljon, että hänellä olisi aina kaikki hyvin. Ajatukseni on hänen kanssaan aina <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon niin paljon, että hänellä olisi aina kaikki hyvin. Ajatukseni on hänen kanssaan aina <3

        Niin, enhän minä ajattelemasi ihminen tietysti ole. Vastasin vain, kun aihepiiri osui itseen. Jos näet häntä, ehkä voit katsein ja elein osoittaa välittämistä. Vaikutat ihmiseltä, jolla on hyvä sydän.
        Itse en näe häntä, enkä siten kuvittele mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, enhän minä ajattelemasi ihminen tietysti ole. Vastasin vain, kun aihepiiri osui itseen. Jos näet häntä, ehkä voit katsein ja elein osoittaa välittämistä. Vaikutat ihmiseltä, jolla on hyvä sydän.
        Itse en näe häntä, enkä siten kuvittele mitään.

        Vaan jonkun kiinnostavan olet kuitenkin tainnut kohdata. Jonkun jota haluaisit nähdä ja katsoa onko sellainen oikeastikin kuin mitä ajattelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, enhän minä ajattelemasi ihminen tietysti ole. Vastasin vain, kun aihepiiri osui itseen. Jos näet häntä, ehkä voit katsein ja elein osoittaa välittämistä. Vaikutat ihmiseltä, jolla on hyvä sydän.
        Itse en näe häntä, enkä siten kuvittele mitään.

        En tarkoittanut sitä kirjoittamalla hän. Voit ihan hyvin ollakin hän. Itse en näe häntä ja kipuilen sen kanssa miten voisin osoittaa hänelle välittämistä. Jota koko sydämestäni haluan osoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut sitä kirjoittamalla hän. Voit ihan hyvin ollakin hän. Itse en näe häntä ja kipuilen sen kanssa miten voisin osoittaa hänelle välittämistä. Jota koko sydämestäni haluan osoittaa.

        Sinun tuki tosi tärkeää. Muuten en ehkä jaksaisi

        Ethän kirjoittele ikäviä juttuja, ne masentaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan jonkun kiinnostavan olet kuitenkin tainnut kohdata. Jonkun jota haluaisit nähdä ja katsoa onko sellainen oikeastikin kuin mitä ajattelet.

        Olen tavannut joskus, haluaisin nähdä ja katsoa. Elämä ei ole kuitenkaan satua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut sitä kirjoittamalla hän. Voit ihan hyvin ollakin hän. Itse en näe häntä ja kipuilen sen kanssa miten voisin osoittaa hänelle välittämistä. Jota koko sydämestäni haluan osoittaa.

        Minäkin haluan kertoa sen, että hän on rakas aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tavannut joskus, haluaisin nähdä ja katsoa. Elämä ei ole kuitenkaan satua.

        Ei niin elämä voi olla satua ihmeellisempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun tuki tosi tärkeää. Muuten en ehkä jaksaisi

        Ethän kirjoittele ikäviä juttuja, ne masentaa

        En kirjoita, voit luottaa siihen. Ikävintä mitä kirjoittelen on että joskus on niin ikävä että sattuu. Kun vaan haluaisi olla toisen lähellä oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoita, voit luottaa siihen. Ikävintä mitä kirjoittelen on että joskus on niin ikävä että sattuu. Kun vaan haluaisi olla toisen lähellä oikeasti.

        Heh 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoita, voit luottaa siihen. Ikävintä mitä kirjoittelen on että joskus on niin ikävä että sattuu. Kun vaan haluaisi olla toisen lähellä oikeasti.

        Joku sotkee ketjua. Minun puolesta saat kirjoittaa, mitä haluat (tietenkin) ja itse vastasin, että haluan nähdä ja rakkaus pysyy aina.

        Olen tuo kommentoija 05.04.2021 08:10


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin elämä voi olla satua ihmeellisempää.

        Toivon niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku sotkee ketjua. Minun puolesta saat kirjoittaa, mitä haluat (tietenkin) ja itse vastasin, että haluan nähdä ja rakkaus pysyy aina.

        Olen tuo kommentoija 05.04.2021 08:10

        Turhaahan se täällä on kirjoittajista sanoa, että joku sotkisi ketjua, mutta kohteliasta kai olisi ilmoittaa, ettei ole sama henkilö kuin aikaisemmin keskustellut. Nimimerkillä voisi tietenkin itsekin kirjoittaa. t. 08:10


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku sotkee ketjua. Minun puolesta saat kirjoittaa, mitä haluat (tietenkin) ja itse vastasin, että haluan nähdä ja rakkaus pysyy aina.

        Olen tuo kommentoija 05.04.2021 08:10

        Enemmänkin halusin itse vaan ilmaista ettei tule enää mieleen kirjoitella nega-ikävää, vaan lähinnä kaipuu-ikävää. Ikävät viestit ei ole minulta. Rakkaus on ja pysyy täälläkin ja haluan myös nähdä. Se on se kaiken alla oleva tunne, joka jokaisen sanan ja viestin sävyttää. Siltä pohjalta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulla naisella ollut vain kaipuuta mieheen. Hän samaan aikaan ihastuttaa ja säikäyttää.

    • Anonyymi

      Aloittaja ei ole aloituksen jälkeen kirjoittanut ketjuun?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe