Mikä jumalauta teitä vaivaa siellä periferiassa? Seuraa teidän touhua niin ei voi kuin nauraa. Täällä palstalla ei osata olla muuta kuin kateellisia toisille. Onko teillä oikeasti noin huono olla, että pitää sitä näin täällä näyttää? Valtuuston touhukin puheenjohtajaa myöten aivan uskomatonta. Hakekaa apua itsellenne. Toivotaan että persujen ja demareiden ehdokas listat ei muutu. On semmoiset ehdokkaat molemmilla että meinaa pakahtua nauruun 😂
Uuraislaiset, kateellinen kansa joka pimeydessä vaeltaa
Anonyymi
3
117
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa katsoin! Perussuomalaisten ehdokaslista on kyllä paria järki-ihmistä lukuunottamatta lähinnä Kummeli sketsiin verrattava.
- Anonyymi
Kummelilistoja on kaikilla puolueilla. Kepussa pistää silmään se, että tietyt kummeleiksi jo kauan sitten todetut tyypit pääsevät aina vaan läpi sukulaisten ja kumminkaimojen äänillä. Kyllä olisi aika vanhojen ja kauan peffaansa valtuustossa kuluttaneiden häippästä jo!
- Anonyymi
Pienäsmaas on pienkateelinen kansa niin hallitukses kuin kaupunkien ja kunnissa. VTV valtiontarkastusvirasto on yks hyvä esimerkki miss vihreät puolueet mellastoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle934518Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖483130Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852869- 781655
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391452450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021234- 15967
- 184864
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah20851Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan37828