Ei ne vaatimukset vaan tunnetaso

Anonyymi

Tulin tässä miettineeksi että tuleekohan sitä koskaan löytäneeksi ketään sellaista kenen kanssa käy yksiin, varsinkin syvällisemmin. Tuntuu että sitä on ihan liian omalaatuinen. Voi olla ettei sellaista ihmistä olekaan. Haluaisin kokea sellaisen elämyksen ja ajatella et hei tossa on se ihminen jota olen etsinyt ja vihdoin löysin, joka tuntuisi sellaiselta että sitä ei voisi sanoin kuvailla. Tosin olen varautunut siihenkin ettei sellaista vaan yksinkertaisesti löydy.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikea todeta varmaksi muuta, kuin se, että mahdollisuudet löytämiseen paranevat, kun on enemmän tekemisissä toisten kanssa.

      • Anonyymi

        Voi kuule, ei se vaan aina mene niin ja kokemuksesta sanon. Sanoo nimimerkillä huono onni tunteissa sun muissa sellaisissa (ap)


    • Anonyymi

      Kannattaa etsiä sieltä missä samanhenkisiä vois olla.

      • Anonyymi

        En osaa kategorisoida itseäni mihinkään. Varmaan joku muukalaisjaosto olisi hyvä (ap)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa kategorisoida itseäni mihinkään. Varmaan joku muukalaisjaosto olisi hyvä (ap)

        Tavallaan lähteä liikkeelle et mitkä on omat kiinnostuksen kohteet tai harrastukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan lähteä liikkeelle et mitkä on omat kiinnostuksen kohteet tai harrastukset.

        Eiväthän yhteiset harrastukset tai kiinnostuksen kohteet todellakaan välttämättä kerro lainkaan samantyyppisestä ajatusmaailmasta tai samanhenkisyydestäkään.

        Tämä näin sivusta.


    • Anonyymi

      Tuohan se on se kaikkein vaikein löydettävä. Pelkillä ulkosilla, taloudellisilla sun muilla vaatimuksilla olis helppo löytää. Sellasia sopivia on pilvin pimein. Jos haluaa jonkun, jonka kanssa tunnetasolla tasolla kolahtaa ja ajatukset sopii suht hyvin yksiin niin se on, ku ettis neulaa heinäsuovasta.

    • Anonyymi

      Mitä tarkemmin ottaen tarkoitat tuolla "ihan liian omalaatuinen"? Miten se ilmenee? 🤔

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä uskon tällaisen löytäneeni.. On vain ollut niin vaikea tilanne. En ole osannut toimia.

      • Anonyymi

        Toimia oikein.


      • Anonyymi

        Olen siis toiminut väärin ja tyhmästi. Milloinkahan sitä oppisi oikein tekemään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen siis toiminut väärin ja tyhmästi. Milloinkahan sitä oppisi oikein tekemään?

        Miten niin väärin ja tyhmästi? Mitä siis olet tehnyt tai jättänyt tekemättä?


      • Anonyymi

        Minäkin tiedän löytäneeni sellaisen ihmisen. Yritin pitkään estellä tunteita moraalisista syistä ja vain odottaa että ”ihastus” menee ohi. Ei mennyt ja li tunteena paljon enemmän kuin ihastus tai laimea rakkaus. Koska olen liian kilttii, en vastannut kun hän puhui suuria ja välttelin osittain tilanteita, jossa joutuisin kiusaukseen. Tiesin, että jos olisimme vaikka vain suudelleet, en olisi enää pystynyt pidättelemään ja sitten olisi menty vauhdilla päätyyn asti. Vaikka olisin tyhjässä rakkaudettomassa suhtessa, arvoni ei sallinut pettämistä.

        Erosin ja kerroin vasta kun erosta oli sovittu jollain tasolla kiinnostuksestani. Hän oli sillon jo palannut on-off-suhteeseensa. Myöhästyin.

        Aina elämä ei mene niin kuin toivoisi. Yksin etten unohda häntä koskaan, niin suuren vaikutuksen hän tunteisiini teki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tiedän löytäneeni sellaisen ihmisen. Yritin pitkään estellä tunteita moraalisista syistä ja vain odottaa että ”ihastus” menee ohi. Ei mennyt ja li tunteena paljon enemmän kuin ihastus tai laimea rakkaus. Koska olen liian kilttii, en vastannut kun hän puhui suuria ja välttelin osittain tilanteita, jossa joutuisin kiusaukseen. Tiesin, että jos olisimme vaikka vain suudelleet, en olisi enää pystynyt pidättelemään ja sitten olisi menty vauhdilla päätyyn asti. Vaikka olisin tyhjässä rakkaudettomassa suhtessa, arvoni ei sallinut pettämistä.

        Erosin ja kerroin vasta kun erosta oli sovittu jollain tasolla kiinnostuksestani. Hän oli sillon jo palannut on-off-suhteeseensa. Myöhästyin.

        Aina elämä ei mene niin kuin toivoisi. Yksin etten unohda häntä koskaan, niin suuren vaikutuksen hän tunteisiini teki.

        Kannattiko erota kun menetit molemmat ihmissuhteet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattiko erota kun menetit molemmat ihmissuhteet?

        Minä uskon että hyvyys palkitaan jossain vaiheessa.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tiedän löytäneeni sellaisen ihmisen. Yritin pitkään estellä tunteita moraalisista syistä ja vain odottaa että ”ihastus” menee ohi. Ei mennyt ja li tunteena paljon enemmän kuin ihastus tai laimea rakkaus. Koska olen liian kilttii, en vastannut kun hän puhui suuria ja välttelin osittain tilanteita, jossa joutuisin kiusaukseen. Tiesin, että jos olisimme vaikka vain suudelleet, en olisi enää pystynyt pidättelemään ja sitten olisi menty vauhdilla päätyyn asti. Vaikka olisin tyhjässä rakkaudettomassa suhtessa, arvoni ei sallinut pettämistä.

        Erosin ja kerroin vasta kun erosta oli sovittu jollain tasolla kiinnostuksestani. Hän oli sillon jo palannut on-off-suhteeseensa. Myöhästyin.

        Aina elämä ei mene niin kuin toivoisi. Yksin etten unohda häntä koskaan, niin suuren vaikutuksen hän tunteisiini teki.

        Mitään ei koskaan tapahtunut välillänne?


    • Anonyymi

      Niin se voi tietysti olla...

      Parempi antoo ajankulua ja kattoo josko jotain.. .

      Tulis vastoon...😗

    • Anonyymi

      Samaa mietin. Mun ensimmäinen mies oli sanalla sanoen outo.Kuin minäkin.Joissain asioissa siis naksahti hyvin yhteen.NNyt eronneena mietin,kuuluisiko mun taas etsiä jotain yhtä outoa,jjotta sopisimme yhteen.
      En varsinaisesti koe itseäni kovin erikoiseksi.Mutta esimerkiksi samanhenkisiä ystäviäkään on vaikea löytää. Suurimman osaa ihmisistä kanssa mulla ei ole mitään yhteistä, ei edes small talkiksi asti. Ja se on kamalaa.Pakko olisi löytää joku erilainen jotta tunteisiin asti päästäisiin.
      KKoeta jaksaa.JJoku päivä se vielä kolahtaa,sattumalta,uskon.Pysy itsenäsi.

    • Anonyymi

      Ei sitä varmaan tapahdu

    • Anonyymi

      Itse olen tuollaisia miettinyt viime aikoina paljon, ja tullut siihen tulokseen, että itse en varmaankaan löydä. Olen aina ollut jotenkin vääränlainen, suhteissakin, aina joko liikaa, liian vähän tai jotenkin väärässä asennossa.

      Hirmuisen tärkeää olisi kummankin kelvata ihan omana itsenään tai jopa tulla ihan rakastetuksi omana itsenään. Ja tulla ymmärretyksi. Omalta osaltani olen jo alkanut luovuttaa, mutta silti ilahdun, kun näen muiden ihmisten löytävän toisensa, onni on onnea, vaikkei sitten ihan omaa.

    • Vähän samanlaisia olen itsekin miettinyt, ihan samanlaista en ole kohdannut ja usein olenkin ihastunut lähes itseni vastakohtiin.

      Nimenomaan tunnetasolla vähän pidättyväisiin tai jopa viileisiin. Jokaisesta kyllä löydän sen herkän ytimen, joku röntgenkatse on annettu syntymälahjana. 😄

      Mutta en tiedä, ehkä tuo samanlainen tunnetasolla on haaveilua? Ehkä sellaista ei ole.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe