Vaikea löytää sopivaa lääkitystä

Anonyymi

Sain viime vuonna fibromyalgiadiagnoosin. Se romahdutti henkisen mielenterveyden, joka on ollut vuosia tasapainossa Sertralin 50 mg annoksella.

Viime vuoden puolella Sertralin nostettiin 200 mg, joka ei auttanut kipuihin, eikä oloon.

Sitten otettiin Sertralinin rinnalle Cymbalta 60 mg. Lopetin itse Sertralinin asteittain.

Pärjäsin viisi viikkoa ilman ko. lääkettä, mutta sitten alkoi jatkuva itkuisuus. Oli pakko taas aloittaa Sertralin 50 mg Cymbaltan 60 mg rinnalle.

Nyt seksuaaliset halut täysin pois ja olo hieman ahdistunut.

Pitäisiköhän nyt vähentää Cymbaltaa 30 mg?

Kyllä on vaikeaa sopivan lääkityksen löytämisessä.

4

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tunne pilleriäsi, mutta itse en käytä psyykke pillereitå, sillä kaikki ne tekevåt kemiallisen epätasapainon ja kammottavat vieroitus oireet?

• Anonyymi

Pakko tässä on kuitenkin jotain pillereitä syödä, kun sitten se epätasapaino päässä vastaa alkaakin pyöriä. :D

• Anonyymi

Hyvä apteekkiin ostamaan lääkettä vastaamalla helppo lääketieteellisiä kysymyksiä internetin kautta ja ne antaa reseptiä online sinulle heti, jos olet hyväksytty. http://medicineronline.net/

• Itse olen syönyt kesäkuusta Cymbaltaa. Aluksi määrättiin 30 mg viikon ajan, nostettiin 60 mg:aan, mutta se annostus aihetti oudot tärinät varpaisiin ja sormiin, kuin olisi ollut pahempikin krapula. Itse laskin annostuksen 30 mg:aan ja siinä on pysynyt. Olen kärsinyt lapsesta saakka paniikkikohtauksista, masennuksesta, epämääräisestä ahdistuksesta, jota typeryyksissäni lääkitsin alkoholilla vuosikaudet. Sanomattakin on selvää, että se vaan pahensi tilannetta, josta tuli kunnon noidankehä. Monia lääkkeitä olen kokeillut, mutta kun tulin järkiini, ja lopetin tupakoinnin ja kapakoinnin, ja aloitin Cymbaltan, niin olen kyllä täysin eri ihminen. Ei muuta kuin hyvää sanottavaa itse. Toisille se sopii, toisille ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe