Aihe

Vaikea löytää sopivaa lääkitystä

Anonyymi

Sain viime vuonna fibromyalgiadiagnoosin. Se romahdutti henkisen mielenterveyden, joka on ollut vuosia tasapainossa Sertralin 50 mg annoksella.

Viime vuoden puolella Sertralin nostettiin 200 mg, joka ei auttanut kipuihin, eikä oloon.

Sitten otettiin Sertralinin rinnalle Cymbalta 60 mg. Lopetin itse Sertralinin asteittain.

Pärjäsin viisi viikkoa ilman ko. lääkettä, mutta sitten alkoi jatkuva itkuisuus. Oli pakko taas aloittaa Sertralin 50 mg Cymbaltan 60 mg rinnalle.

Nyt seksuaaliset halut täysin pois ja olo hieman ahdistunut.

Pitäisiköhän nyt vähentää Cymbaltaa 30 mg?

Kyllä on vaikeaa sopivan lääkityksen löytämisessä.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tunne pilleriäsi, mutta itse en käytä psyykke pillereitå, sillä kaikki ne tekevåt kemiallisen epätasapainon ja kammottavat vieroitus oireet?

• Anonyymi

Pakko tässä on kuitenkin jotain pillereitä syödä, kun sitten se epätasapaino päässä vastaa alkaakin pyöriä. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. HS: Stora Enso sulkee Kemin Veitsiluodon tehtaan

Siinä se tuli. Odotettu uutinen. Ei yllättävä enää. Työpaikkansa menettää 600 ihmistä. Eipä tuohon ole enää paljon lisättävää..
      Kemi
      575
      6498
    2. Tekis mieli muuttaa korpeen

Pentuna asuin korvessa, ei ollut katuvaloja, oli vain kyläkauppa ja kyläkoulu suht lähellä :) Nyt kun työt muuttui vakiosti etätöiksi, olen miettinyt
      Maailman menoa
      275
      4906
    3. Ansiosidonnaisen porrastaminen olisi vain reilua

Nykyisin sinnitellään töissä tasan minimiaika, jonka jälkeen heittäydytään ansiosidonnaiselle maksimiajaksi. Uudessa mallissa olisi oikeus sitä pidemp
      Maailman menoa
      146
      2196