Sain viime vuonna fibromyalgiadiagnoosin. Se romahdutti henkisen mielenterveyden, joka on ollut vuosia tasapainossa Sertralin 50 mg annoksella.
Viime vuoden puolella Sertralin nostettiin 200 mg, joka ei auttanut kipuihin, eikä oloon.
Sitten otettiin Sertralinin rinnalle Cymbalta 60 mg. Lopetin itse Sertralinin asteittain.
Pärjäsin viisi viikkoa ilman ko. lääkettä, mutta sitten alkoi jatkuva itkuisuus. Oli pakko taas aloittaa Sertralin 50 mg Cymbaltan 60 mg rinnalle.
Nyt seksuaaliset halut täysin pois ja olo hieman ahdistunut.
Pitäisiköhän nyt vähentää Cymbaltaa 30 mg?
Kyllä on vaikeaa sopivan lääkityksen löytämisessä.
Vaikea löytää sopivaa lääkitystä
4
142
Vastaukset
- Anonyymi
En tunne pilleriäsi, mutta itse en käytä psyykke pillereitå, sillä kaikki ne tekevåt kemiallisen epätasapainon ja kammottavat vieroitus oireet?
- Anonyymi
Pakko tässä on kuitenkin jotain pillereitä syödä, kun sitten se epätasapaino päässä vastaa alkaakin pyöriä. :D
- Anonyymi
Hyvä apteekkiin ostamaan lääkettä vastaamalla helppo lääketieteellisiä kysymyksiä internetin kautta ja ne antaa reseptiä online sinulle heti, jos olet hyväksytty. http://medicineronline.net/
Itse olen syönyt kesäkuusta Cymbaltaa. Aluksi määrättiin 30 mg viikon ajan, nostettiin 60 mg:aan, mutta se annostus aihetti oudot tärinät varpaisiin ja sormiin, kuin olisi ollut pahempikin krapula. Itse laskin annostuksen 30 mg:aan ja siinä on pysynyt. Olen kärsinyt lapsesta saakka paniikkikohtauksista, masennuksesta, epämääräisestä ahdistuksesta, jota typeryyksissäni lääkitsin alkoholilla vuosikaudet. Sanomattakin on selvää, että se vaan pahensi tilannetta, josta tuli kunnon noidankehä. Monia lääkkeitä olen kokeillut, mutta kun tulin järkiini, ja lopetin tupakoinnin ja kapakoinnin, ja aloitin Cymbaltan, niin olen kyllä täysin eri ihminen. Ei muuta kuin hyvää sanottavaa itse. Toisille se sopii, toisille ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232578- 1351974
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151301Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271143En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351132Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451099- 961093
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841058