Taas se alkaa kun lumet suli niin saa kuunnella noiden pikku äpärien mopojen huudatusta kylällä yö myöhään, menis nyt hoitoon jo tai keulisi ympäri viimeisen kerran.
Mopojonnet
14
774
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän se nyt aina lintujen viserryksen voittaa, vai mitä.
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Osta kaljasalkku ja mene mukaan keulimaan,nakkejakin voit ostaa kun ollaan Nakkilassa.
- Anonyymi
Pyydä Jonnet luoksesi kaljalle niin silloin eivät ainakaan ajele, ole heille ystävällinen ja kysy kun Jonnet lähtevät tarvitsevatko he bensarahaa.
- Anonyymi
Kyllä MC-JONNET lyijyä tottelee. Kokeile vaikka.
- Anonyymi
Älä vaan lyijyä käytä, on ne tosi hurjia nuo MC- Jonnet, joten parempi olla vaan kotona.
- Anonyymi
Onnipekan oven edesä oli tänäänkin senteistä kii ettei pari mopojonnea ajanu lapsen päälle. Mikä ihmeen kiihdytyskaista se parkkipaikka on?
- Anonyymi
Kiinteistön omistajankin luulisi puuttuvan epäkohtaan omistamallaan alueella
- Anonyymi
Joo ei noilla räkänokilla liiku ku muutaku ehkä silmät päässä jos nekään.
- Anonyymi
MC Jonnet saavat haastajan mopotytöistä nimeltään MC Jonnat.
- Anonyymi
Rauhassa vaan odottelee niin kyllä luonto huolehtii,eteen tööttäävän auton tai lastenrattaiden muodossa..parku taas kuuluu taivaaseen saakka kun oma kullannuppu kulkee lopun ikänsä vihanneksena lanttuvammaisena ,elämä on paha rasti toisille.
- Anonyymi
Lanttu vammasia nää kullannuput on jo ennestääki
- Anonyymi
Älkää aina valittako seniilit! Antaa nuorten mopoilla!
- Anonyymi
Ei siltikään tarvi öisin muita häiritä pitäisihän täysijärkisten ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh613749Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli783077Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit802875- 962687
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412424Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1532116Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2082110Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö662055Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.902000Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3911954