Taas se alkaa kun lumet suli niin saa kuunnella noiden pikku äpärien mopojen huudatusta kylällä yö myöhään, menis nyt hoitoon jo tai keulisi ympäri viimeisen kerran.
Mopojonnet
14
721
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän se nyt aina lintujen viserryksen voittaa, vai mitä.
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Osta kaljasalkku ja mene mukaan keulimaan,nakkejakin voit ostaa kun ollaan Nakkilassa.
- Anonyymi
Pyydä Jonnet luoksesi kaljalle niin silloin eivät ainakaan ajele, ole heille ystävällinen ja kysy kun Jonnet lähtevät tarvitsevatko he bensarahaa.
- Anonyymi
Kyllä MC-JONNET lyijyä tottelee. Kokeile vaikka.
- Anonyymi
Älä vaan lyijyä käytä, on ne tosi hurjia nuo MC- Jonnet, joten parempi olla vaan kotona.
- Anonyymi
Onnipekan oven edesä oli tänäänkin senteistä kii ettei pari mopojonnea ajanu lapsen päälle. Mikä ihmeen kiihdytyskaista se parkkipaikka on?
- Anonyymi
Kiinteistön omistajankin luulisi puuttuvan epäkohtaan omistamallaan alueella
- Anonyymi
Joo ei noilla räkänokilla liiku ku muutaku ehkä silmät päässä jos nekään.
- Anonyymi
MC Jonnet saavat haastajan mopotytöistä nimeltään MC Jonnat.
- Anonyymi
Rauhassa vaan odottelee niin kyllä luonto huolehtii,eteen tööttäävän auton tai lastenrattaiden muodossa..parku taas kuuluu taivaaseen saakka kun oma kullannuppu kulkee lopun ikänsä vihanneksena lanttuvammaisena ,elämä on paha rasti toisille.
- Anonyymi
Lanttu vammasia nää kullannuput on jo ennestääki
- Anonyymi
Älkää aina valittako seniilit! Antaa nuorten mopoilla!
- Anonyymi
Ei siltikään tarvi öisin muita häiritä pitäisihän täysijärkisten ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782