Taas se alkaa kun lumet suli niin saa kuunnella noiden pikku äpärien mopojen huudatusta kylällä yö myöhään, menis nyt hoitoon jo tai keulisi ympäri viimeisen kerran.
Mopojonnet
14
712
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän se nyt aina lintujen viserryksen voittaa, vai mitä.
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Osta kaljasalkku ja mene mukaan keulimaan,nakkejakin voit ostaa kun ollaan Nakkilassa.
- Anonyymi
Pyydä Jonnet luoksesi kaljalle niin silloin eivät ainakaan ajele, ole heille ystävällinen ja kysy kun Jonnet lähtevät tarvitsevatko he bensarahaa.
- Anonyymi
Kyllä MC-JONNET lyijyä tottelee. Kokeile vaikka.
- Anonyymi
Älä vaan lyijyä käytä, on ne tosi hurjia nuo MC- Jonnet, joten parempi olla vaan kotona.
- Anonyymi
Onnipekan oven edesä oli tänäänkin senteistä kii ettei pari mopojonnea ajanu lapsen päälle. Mikä ihmeen kiihdytyskaista se parkkipaikka on?
- Anonyymi
Kiinteistön omistajankin luulisi puuttuvan epäkohtaan omistamallaan alueella
- Anonyymi
Joo ei noilla räkänokilla liiku ku muutaku ehkä silmät päässä jos nekään.
- Anonyymi
MC Jonnet saavat haastajan mopotytöistä nimeltään MC Jonnat.
- Anonyymi
Rauhassa vaan odottelee niin kyllä luonto huolehtii,eteen tööttäävän auton tai lastenrattaiden muodossa..parku taas kuuluu taivaaseen saakka kun oma kullannuppu kulkee lopun ikänsä vihanneksena lanttuvammaisena ,elämä on paha rasti toisille.
- Anonyymi
Lanttu vammasia nää kullannuput on jo ennestääki
- Anonyymi
Älkää aina valittako seniilit! Antaa nuorten mopoilla!
- Anonyymi
Ei siltikään tarvi öisin muita häiritä pitäisihän täysijärkisten ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184