Martina Hankoon

Anonyymi

Melkoista vauhtia Martina ajaa Hankoon, eikai puliukko siellä sekoilemassa, toivottavasti ei mitään ikävää sattunut.

197

1854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on jo kesänopeudet voimassa, joten pieniä pätkiä voi ajaa kohtuullisella nopeudella, mutta muuten koko matka erittäin rajoitetusti voi ajaa. Tyttö pitää hake kouluun huomiseksi varmaan, tuskin muuta.

    • Anonyymi

      Martinalle tyypilliseen tapaan pitää kaahata ja ehdottomasti myös kuvata samalla. Nämähän on sille tavanomaisia tapoja, vaikka kuvaaminen ajon aikana on kiellettyä. Toivotaan, että peltipoliisi nappaa puhelinta räpläävästä hurjastelijasta kuvan ja poliisisedältä tulee postia lähipäivinä.

      • Anonyymi

        Ei hänellä riitä ymmärrystä tällaiseen asiaan, luulisi edes tuon asian menevän sinne pääkoppaan mutta ei....


      • Anonyymi

        Autossa on oma kamera tuulilasissa ei tarvi kuvata uutta tekniikkaa uusissa autoissa tyhmä


      • Anonyymi

        Voi hyvää päivää teitä katkeria akkoja, ihanko tienposkessa odotteli fillarin kanssa, josko Martina menee ja sitten luultavasti kuvaakin vielä, varo sun ja soliferin kuva on pian Seiskassa😂😂😂😂tollo mikä tollo olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvää päivää teitä katkeria akkoja, ihanko tienposkessa odotteli fillarin kanssa, josko Martina menee ja sitten luultavasti kuvaakin vielä, varo sun ja soliferin kuva on pian Seiskassa😂😂😂😂tollo mikä tollo olet.

        .. odotteli...


      • Anonyymi

        Kiva juttu, näkisipä Isbestäkin vilauksen ❤️Ihana tyttö, hänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvää päivää teitä katkeria akkoja, ihanko tienposkessa odotteli fillarin kanssa, josko Martina menee ja sitten luultavasti kuvaakin vielä, varo sun ja soliferin kuva on pian Seiskassa😂😂😂😂tollo mikä tollo olet.

        No tollo olet kyllä sinä. Martina itse laittoi instaansa videon, jossa kaahaa Hankoon. Ei tarvitse kytätä yhtään missään, kun tämä tyrkky laittaa julkiseen instaansa ihan jokaisen asiansa kaikkien nähtäville.


      • Anonyymi

        Voi ihan hirveen kauheen kamalaa sun luulos taas. Toista se on huumausaine rikos, rahanpesu, itsensä myyminen, huume päissään ajelut ja poliisia pakoon ajaminen, aseella uhkaaminen ja poliisia pakoon ajaminen ties monetta kertaa, huumeiden käyttö.


      • Anonyymi

        Koulupäivä on yhdyssana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hänellä riitä ymmärrystä tällaiseen asiaan, luulisi edes tuon asian menevän sinne pääkoppaan mutta ei....

        Sulla ei näytä tosiaan riittävän🤡


      • Anonyymi

        Eipä ole itse hoitanut, näin rankkaa on yh-äidin arki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole itse hoitanut, näin rankkaa on yh-äidin arki

        Ja isällä myös rankkaa


      • Anonyymi

        Martina ajaa nopeutetusti ja matkaan menee 10 minuuttia. Pikakelauksella pääsee tunnin matkan nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole itse hoitanut, näin rankkaa on yh-äidin arki

        Näin ollut Isben kanssa taas! Ponin hoidossa, että super äiti noutaa! Esko hoitaa toisen koko ajan. Ja iskä dokaa Marbellassa "ihanan" Soffen kanssa. Siinä on vanhemmat parhaasta päästä. Vai onko pyssy sankari jo taas mokannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tollo olet kyllä sinä. Martina itse laittoi instaansa videon, jossa kaahaa Hankoon. Ei tarvitse kytätä yhtään missään, kun tämä tyrkky laittaa julkiseen instaansa ihan jokaisen asiansa kaikkien nähtäville.

        Ja pitäisi pitää yksityisyys, mutta ei pysty siihen. Aina pakko livauttaa jotakin ja mukamas vahingossa! Lapset tois sijainen asia tämän naisen elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tollo olet kyllä sinä. Martina itse laittoi instaansa videon, jossa kaahaa Hankoon. Ei tarvitse kytätä yhtään missään, kun tämä tyrkky laittaa julkiseen instaansa ihan jokaisen asiansa kaikkien nähtäville.

        Näkyykö se instassa miten kovasti ajaa ,voi teitä sääliksi käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pitäisi pitää yksityisyys, mutta ei pysty siihen. Aina pakko livauttaa jotakin ja mukamas vahingossa! Lapset tois sijainen asia tämän naisen elämässä.

        Näin sanoo hameellinen tosi-kyttä. Siivutappa instat, jotka saa tuollaisen vapinan aikaan, vai pitääkö vahingossa silmänsä livauttaa Martinan instaan ja ei muuta kuin ikeniä kutittaa ja sormet laulaa. 🙊🙊🙊🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sanoo hameellinen tosi-kyttä. Siivutappa instat, jotka saa tuollaisen vapinan aikaan, vai pitääkö vahingossa silmänsä livauttaa Martinan instaan ja ei muuta kuin ikeniä kutittaa ja sormet laulaa. 🙊🙊🙊🤣🤣🤣

        Tosi " kytät" huomaavat eron eikä ole tyhmiä kuin fanit! Taidat olla sellainen :D Uskoo kaiken........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole itse hoitanut, näin rankkaa on yh-äidin arki

        Martina melko harvoin tyttäriensä arjessa tai juhlassa mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tollo olet kyllä sinä. Martina itse laittoi instaansa videon, jossa kaahaa Hankoon. Ei tarvitse kytätä yhtään missään, kun tämä tyrkky laittaa julkiseen instaansa ihan jokaisen asiansa kaikkien nähtäville.

        Voi pyhä yksinkertaisuus, oletko todella noin tyhmä oikeesti 19:26? Ei kai sulla ole vaan ajokorttia, huh huh, naurattaa nää kommentit, ei ymmärrys riitä, lukisit muutakin kuin juorupalstaa, voisit tietää tämän päivän tekniikastakin jotain.. sivistä nyt itseäsi hyvä ihminen jo. Ihanaa, että mummeli haluaa ja saa nähdä lapsen lastaan ja pitää suhdetta yllä, pisteet Martinalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ollut Isben kanssa taas! Ponin hoidossa, että super äiti noutaa! Esko hoitaa toisen koko ajan. Ja iskä dokaa Marbellassa "ihanan" Soffen kanssa. Siinä on vanhemmat parhaasta päästä. Vai onko pyssy sankari jo taas mokannut?

        Vanhin tyttö oli Martinan kanssa pääsiäisen aikaan. Ei ole ollut koko ajan Eskon kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina melko harvoin tyttäriensä arjessa tai juhlassa mukana.

        Mistäs sä tiedät? Kuvaa elämäänsä joitain minuutteja päivässä...mistös luulet tietävösi mitä lopulla ajallaan eli sillä mitä elämäksi kutsutaan tekee? Ei ainakaan roiku täälläitkemässä kaiken aikaa niin kuin sinä. Ensinäkin hän on yrittäjä eli valtaosa päivästä menee työn tekoon, oletko ehkä joskus kuullut sellaisesta?


      • Anonyymi

        Pikku Isbe taitaa olla jo kohta varhaisteini !!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulupäivä on yhdyssana.

        Ei Martinalta onnistu kirjoitus, ei ymmärrä yhdyssanoista mitään.


      • Anonyymi

        Olisit Martina opetellut edes kirjoittamaan, yksi ainoa lause ja siinä kaikki päin persettä !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pitäisi pitää yksityisyys, mutta ei pysty siihen. Aina pakko livauttaa jotakin ja mukamas vahingossa! Lapset tois sijainen asia tämän naisen elämässä.

        Näin on, käsittämätön ihminen tämä Martina, oma kuva on pahasti vääristynyt !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pyhä yksinkertaisuus, oletko todella noin tyhmä oikeesti 19:26? Ei kai sulla ole vaan ajokorttia, huh huh, naurattaa nää kommentit, ei ymmärrys riitä, lukisit muutakin kuin juorupalstaa, voisit tietää tämän päivän tekniikastakin jotain.. sivistä nyt itseäsi hyvä ihminen jo. Ihanaa, että mummeli haluaa ja saa nähdä lapsen lastaan ja pitää suhdetta yllä, pisteet Martinalle.

        Jos täällä sitä tyhmyyden määrää arvuutellaan, niin sanoisin, että voiton vie kirkkaasti Martina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja isällä myös rankkaa

        Martinahan se kuuluttaa olevansa yh-äiti, ei vaan siltä vaikuta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhin tyttö oli Martinan kanssa pääsiäisen aikaan. Ei ole ollut koko ajan Eskon kanssa.

        Hienoa, ansaitsee vähintään mitalin kun tavannut vanhemman tyttönsä, esiteltiinkö uusi isäpuoli tytölle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sä tiedät? Kuvaa elämäänsä joitain minuutteja päivässä...mistös luulet tietävösi mitä lopulla ajallaan eli sillä mitä elämäksi kutsutaan tekee? Ei ainakaan roiku täälläitkemässä kaiken aikaa niin kuin sinä. Ensinäkin hän on yrittäjä eli valtaosa päivästä menee työn tekoon, oletko ehkä joskus kuullut sellaisesta?

        Työn tekoon eli itsensä kuvaamiseen. Pitäiskö sille olla joku muu termi kuin työnteko 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tollo olet kyllä sinä. Martina itse laittoi instaansa videon, jossa kaahaa Hankoon. Ei tarvitse kytätä yhtään missään, kun tämä tyrkky laittaa julkiseen instaansa ihan jokaisen asiansa kaikkien nähtäville.

        Oletko sokea? Se ajo on nopeutettu.


      • Anonyymi

        Oletteko kuulleet, että autoissa on usein kamera ? Ette ilmeisesti. Mutta huudella täytyy silti ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole itse hoitanut, näin rankkaa on yh-äidin arki

        Martinan pitäisi mielestäsi kieltää mummon ja tyttären tapaamiset ollakseen hyvä äiti ? ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pitäisi pitää yksityisyys, mutta ei pysty siihen. Aina pakko livauttaa jotakin ja mukamas vahingossa! Lapset tois sijainen asia tämän naisen elämässä.

        Mitä hemmetin poliiseja te kuvittelette olevanne ? Se liene jokaisen ihan oma asia mitä instaansa laittaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina melko harvoin tyttäriensä arjessa tai juhlassa mukana.

        Suollat täyttä valhetta ja tiedät sen itsekin. Miksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit Martina opetellut edes kirjoittamaan, yksi ainoa lause ja siinä kaikki päin persettä !!!!

        Olet sekaisin ja toivottavasti ymmärrät asian itsekin. Martina ei näille palstoille kommentoi sillä hän elää omaa elämäänsä aivan muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinahan se kuuluttaa olevansa yh-äiti, ei vaan siltä vaikuta...

        Isben yh-äiti varmasti onkin, vai vaikuttaako sinusta siltä, että tytön isä jakaa vanhemmuuden 50/50 ?
        Mutta onnekkailla lapsilla todellakin on esim. isovanhempia, joiden kanssa on läheinen suhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhin tyttö oli Martinan kanssa pääsiäisen aikaan. Ei ole ollut koko ajan Eskon kanssa.

        Ai missähän kohdin. Joka päivä tyttö ollut isänsä mukana joka paikassa niinkuin aina arjessakin. Martina jakoi vaan jonkun tytön tik tok videon ja se ei todellakaan tarkoita, että ovat yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan pitäisi mielestäsi kieltää mummon ja tyttären tapaamiset ollakseen hyvä äiti ? ?

        Joo ei varmasti hirveästi vastusta kun tyttö haluaa Hankoon, sehän tietää äitylille... no sitä mitä pääsiäisenä saimme seurata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai missähän kohdin. Joka päivä tyttö ollut isänsä mukana joka paikassa niinkuin aina arjessakin. Martina jakoi vaan jonkun tytön tik tok videon ja se ei todellakaan tarkoita, että ovat yhdessä.

        Oli sohvalla kainalossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hemmetin poliiseja te kuvittelette olevanne ? Se liene jokaisen ihan oma asia mitä instaansa laittaa !

        Kai sielläkin jotkut säännöt on? Tuskin aivan mitä vaan saa julkaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sekaisin ja toivottavasti ymmärrät asian itsekin. Martina ei näille palstoille kommentoi sillä hän elää omaa elämäänsä aivan muualla.

        Elää kulissielämää somessa, kuten ennenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elää kulissielämää somessa, kuten ennenkin.

        No lukee kuitenkin, sen olen huomannut, jos täällä kommentoidaan jostain kirjoitusvirheestä hänen instassa, niin kohta on korjausliike tehty esim. Martina kirjoittanut " hiihtoloma viikko " ja kun täällä huomautettiin, että eikä arvon rva osaa kirjoitta sanaa hiihtolomaviikko, niin kohta oli korjausliike suoritettu !!!!


    • Anonyymi

      Miten ukkeli pystyy olee yhtäaikaa kahdessa paikassa, ai niin onhan hän kaksonen horoskoopissa.😂💥

      • Anonyymi

        Jaaha,kaverini on myös juhlimiseen kallellaan kaksosena!


    • Anonyymi

      Näitkö mittarista oikein nopeuden, vai katsoitko ehkä kristallipallosta sitä taas ?

      • Anonyymi

        No ei ainakaan kuvannut itseään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ainakaan kuvannut itseään

        Hyvä huomio😁


      • Anonyymi

        👍😁😀


    • Anonyymi

      Laittaako katkerat muikkelit vihjevinkin Seiskaan. Torstaina etusivun juttu "Martina kaahasi rajua ylinopeutta, luultavasti puhelinta räpläten ja melko varmasti meuhkaten vastaantulijoille" 🤭🤭🤭🤭

      • Anonyymi

        Ihan varmuuden vuoksi annetaan vihjettä seiskaan........hahahaaaa


      • Anonyymi

        Kuka on katkera? Itse säälin noita ihmisiä. Martina elää vaihtaa miehiä ja Isbe milloin missäkin hoidoissa. Isä " pyssy isä" ja sekopää. Ja elää tälläkin hetkellä varmasti vauhdikasta elämää ihanan " teepussin kanssa" ellei krapulat jo ole iskenyt tai pyssy lauennut? Marbellassa ollut hiljaista. Onneksi on Esko joka hoitaa edes toisen muksun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on katkera? Itse säälin noita ihmisiä. Martina elää vaihtaa miehiä ja Isbe milloin missäkin hoidoissa. Isä " pyssy isä" ja sekopää. Ja elää tälläkin hetkellä varmasti vauhdikasta elämää ihanan " teepussin kanssa" ellei krapulat jo ole iskenyt tai pyssy lauennut? Marbellassa ollut hiljaista. Onneksi on Esko joka hoitaa edes toisen muksun.

        Turhaan kyttä säälit, ei ole aihetta, Martina hoitaa lapsensa, tiedät sen itsekkin, mutta tuo katkeruus kai kuuluu luonteeseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan kyttä säälit, ei ole aihetta, Martina hoitaa lapsensa, tiedät sen itsekkin, mutta tuo katkeruus kai kuuluu luonteeseesi.

        No ota Martinalta valmennus, että rauhoitut. Kaikki tietää, että hoitaa väki pakosta toistaan lapsistaan. Ja uusi äijä pian ja taitaa jo olla. Ja isä sekaisin missä on aseensa kanssa ja kullankaivana mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan kyttä säälit, ei ole aihetta, Martina hoitaa lapsensa, tiedät sen itsekkin, mutta tuo katkeruus kai kuuluu luonteeseesi.

        Täysin samaa mieltä, Martina hoitaa lapsensa ja koiransa hyvin!! Noita-akat ottakaa asioista selvää, ei kaikki asiat löydy instasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä, Martina hoitaa lapsensa ja koiransa hyvin!! Noita-akat ottakaa asioista selvää, ei kaikki asiat löydy instasta.

        No miten se ilmenee että hoitaa hyvin? Nytkin oli pääsiäisen mielummin äijän kans kuin lapsiensa kanssa ja julistaa olevansa yh-leijonaemo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten se ilmenee että hoitaa hyvin? Nytkin oli pääsiäisen mielummin äijän kans kuin lapsiensa kanssa ja julistaa olevansa yh-leijonaemo.

        Mitä sinä oletat tietäväsi sinulle täysin vieraan perheen pääsiäisen vietosta ja siitä missä kukakin perheenjäsen mieluiten aikaansa viettää ? Pitkät pyhät ja lapsilla aikaa tavata isovanhempiaan. Ihan normia normaaleissa perheissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä oletat tietäväsi sinulle täysin vieraan perheen pääsiäisen vietosta ja siitä missä kukakin perheenjäsen mieluiten aikaansa viettää ? Pitkät pyhät ja lapsilla aikaa tavata isovanhempiaan. Ihan normia normaaleissa perheissä.

        Voi kuvitella jos Stefu tuosta tokenee hoitamaan oman osuutensa, kuten eronneet pariskunnat tekevät, niin mitkä jutut siitä tulevatkaan. "Lapsi on aina isällään jne." Jossain vaiheessa noihin juttuihin pitäisi jonkun jo tarttua. Koulukiusaamisesta on tulossa rikos ja niin myös nettikiusaamisen pitäisi olla rikos. Ja varsinkin jos mainitaan jonkun lapset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä oletat tietäväsi sinulle täysin vieraan perheen pääsiäisen vietosta ja siitä missä kukakin perheenjäsen mieluiten aikaansa viettää ? Pitkät pyhät ja lapsilla aikaa tavata isovanhempiaan. Ihan normia normaaleissa perheissä.

        Instastahan nuo näkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan kyttä säälit, ei ole aihetta, Martina hoitaa lapsensa, tiedät sen itsekkin, mutta tuo katkeruus kai kuuluu luonteeseesi.

        Ostin Martinalta eat like Martina valmennuksen, oli alessa. Sain ohjeita vaikka minkälaisia. M. spaghettia ja jauhelihakastiketta, yllärinä nakkikeitto.
        Luulin, että terveellisiä ohjeita, ei nämä kyllä siltä vaikuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan kyttä säälit, ei ole aihetta, Martina hoitaa lapsensa, tiedät sen itsekkin, mutta tuo katkeruus kai kuuluu luonteeseesi.

        Mulle ei kiinnosta tämän tyrkyn lapset pätkän vertaa, hoitakoon tai olkoon hoitamatta täysin yhdentekevä muija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ota Martinalta valmennus, että rauhoitut. Kaikki tietää, että hoitaa väki pakosta toistaan lapsistaan. Ja uusi äijä pian ja taitaa jo olla. Ja isä sekaisin missä on aseensa kanssa ja kullankaivana mukana.

        Pitääkö ne valmennukset " ottaa " ???????? luulin , että se on vaan Martina, joka " ottaa " asunnon...Hahahaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuvitella jos Stefu tuosta tokenee hoitamaan oman osuutensa, kuten eronneet pariskunnat tekevät, niin mitkä jutut siitä tulevatkaan. "Lapsi on aina isällään jne." Jossain vaiheessa noihin juttuihin pitäisi jonkun jo tarttua. Koulukiusaamisesta on tulossa rikos ja niin myös nettikiusaamisen pitäisi olla rikos. Ja varsinkin jos mainitaan jonkun lapset.

        Miksi on Martina tuonut lapsensa julkisuuteen, ihaillakseen heitä vai nostaakseen omaa imagoa " hyvänä äitinä " taitaa olla tämä viimeksi mainittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin Martinalta eat like Martina valmennuksen, oli alessa. Sain ohjeita vaikka minkälaisia. M. spaghettia ja jauhelihakastiketta, yllärinä nakkikeitto.
        Luulin, että terveellisiä ohjeita, ei nämä kyllä siltä vaikuta.

        Kaikkea roskaa menet ostamaan, kai nyt itse osaat tehdä nakkikeiton ja jauhelihakastikkeen, jos et, niin googlaa, se ei maksa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin Martinalta eat like Martina valmennuksen, oli alessa. Sain ohjeita vaikka minkälaisia. M. spaghettia ja jauhelihakastiketta, yllärinä nakkikeitto.
        Luulin, että terveellisiä ohjeita, ei nämä kyllä siltä vaikuta.

        Älä puhu p.... aa. Minä olen ostanut viime kesänä myös ja 11 kg olen saanut pois. Terveellistä ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu p.... aa. Minä olen ostanut viime kesänä myös ja 11 kg olen saanut pois. Terveellistä ruokaa.

        Olitko sinä se paljon parjattu siiderivalas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu p.... aa. Minä olen ostanut viime kesänä myös ja 11 kg olen saanut pois. Terveellistä ruokaa.

        Minä en ole ostanut enkä maksanut yhtään itään silti olen saanut painoa pois 5 kg, ihan omin avuin ja googlettamalla. Joten suosittelen käyttämään päätäsi ja apua saat netistä imaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole ostanut enkä maksanut yhtään itään silti olen saanut painoa pois 5 kg, ihan omin avuin ja googlettamalla. Joten suosittelen käyttämään päätäsi ja apua saat netistä imaiseksi.

        Polttaako googletus paljonkin kaloreita vai pitääkö samalla kommentoida myös eri keskusteluissa?


    • Anonyymi

      Ei vi**u, se video on nopeutettu 🤦🤦

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi

        🙈🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Marttiina hakee tytön kotiin nakkikeitolle jota isäpuoli jäi sinne kokkailemaan yhteisten salitreenien jälkeen 😍

      • Anonyymi

        3. lyhyen ajan sisään. 🙄


      • Anonyymi

        Aika ison satsin kokkaa ja vielä marttiinan keittiössä 🤔


      • Anonyymi

        Omg omg ihanaa🥰🥰🥰


      • Anonyymi

        👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3. lyhyen ajan sisään. 🙄

        IIK... Mikä kolmas: nakkisoppaa, tapaaminen vai mikä, kerro olen pudonnut kärryiltä😂😂


      • Anonyymi

        Ihmiset saavat elää vaikka keskustelupalstoilla pyöriikin hulluja.


      • Anonyymi

        😀😀😀


    • Anonyymi

      Tämä oli kyllä pitkästä aikaa loistava aloitus ja naurusta ei tule loppua😂

    • Anonyymi

      Loistavaa että Isbekin on saanut taas uuden iskän tai edes jonkun miehen kotiinsa..kyllä sitä jo nuorena pitää oppia elämän jujut.

      • Anonyymi

        Säälittävä luuseri, jätä nyt lapset tämän paskan ulkopuolelle. Lapsella on isä ja lopeta nyt helvetissä noista isäpuolista jauhaminen. Puoliskoja ei ole, en ole vielä koskaan hengissä sellaista nähnyt.


      • Anonyymi

        Happamia... happamia.. jotain pitää keksiä, olet harvinaisen yksinkertainen tyyppi, anteeksi vain!


      • Anonyymi

        Sinä et ole vielä vanhanakaan oppinut minkään tason käytöstapoja🐒🐒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Happamia... happamia.. jotain pitää keksiä, olet harvinaisen yksinkertainen tyyppi, anteeksi vain!

        Täällä ilmeisesti fani keskus että isäpuoli jne, ehkä sieltä lähti tämä ajatus. Nyt on hävinnyt keitto julkisuudesta, säikähtikö keittäjä.


      • Anonyymi

        Hyvin on Martinalle oppi mennyt perille aikoinaan omassa lapsuuden himassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ilmeisesti fani keskus että isäpuoli jne, ehkä sieltä lähti tämä ajatus. Nyt on hävinnyt keitto julkisuudesta, säikähtikö keittäjä.

        Moittiko kukaan kun "äitipuoli" oli oli mukana tekemässä piparkakkutaloa ennen joulua. Taisi olla pelkkää hehkutusta, niin muistan.


      • Anonyymi

        Kyllä ollaan katkeria Marbellaa myöten nyt, kun Martina kävi Hangossa.
        Upeeta, että pääsee koululainen maalle lomalla ja mummon luo, mikä sen ihanampaa, vaihtelua.. Ei jaksa ymmärtää, että joku on kateellinen tästäkin asiasta, sairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moittiko kukaan kun "äitipuoli" oli oli mukana tekemässä piparkakkutaloa ennen joulua. Taisi olla pelkkää hehkutusta, niin muistan.

        Jokaisessa tapauksessa kun tämä huumeista ja rahanpesusta syytteessä oleva "äitipuoli" on näkynyt samassa paikassa lapsen kanssa, esim. kantanut koiraa tai ollut syömässä, on täällä alkanut hirveät hehkutukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisessa tapauksessa kun tämä huumeista ja rahanpesusta syytteessä oleva "äitipuoli" on näkynyt samassa paikassa lapsen kanssa, esim. kantanut koiraa tai ollut syömässä, on täällä alkanut hirveät hehkutukset.

        Myös Levin joulureissua hehkutettiin. Olihan siellä "äitipuoli" mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ilmeisesti fani keskus että isäpuoli jne, ehkä sieltä lähti tämä ajatus. Nyt on hävinnyt keitto julkisuudesta, säikähtikö keittäjä.

        Jospa on nakkikeitto syöty, koko Martinan perhe koolla, niin hävisi äkkiä nakkisoppa. !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ilmeisesti fani keskus että isäpuoli jne, ehkä sieltä lähti tämä ajatus. Nyt on hävinnyt keitto julkisuudesta, säikähtikö keittäjä.

        On se keitto vieläkin siellä.


    • Anonyymi

      Varmasti huumorilla tehty aloitus, arvasi AP, että tyhmät tarttuu ja uskoo.

      • Anonyymi

        Pakko oli olla huumorilla tehty aloitus. Video oli nopeutettu ja kukaan ei pysty ajamaan noin nopeasti.


    • Anonyymi

      No tottakai jos on lapsia eri isille, niitä viedään ja haetaan eri paikoista.

      • Anonyymi

        Kuule, lapsia viedään eri paikkoihin ja haetaan eri paikoista ihan samankin isukin lapsikatraassa. Katsos kun lapsetkin on yksilöitä ja heillä on omia mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia, omia kummeja ja omia ystäviä. Eli ei osunut tämäkään solvaus muuhun kuin omaan nilkkaasi: typeryys.


      • Anonyymi

        Jotkut isät hoitavat myös oman osuutensa kuljetuksista, mutta eivät kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut isät hoitavat myös oman osuutensa kuljetuksista, mutta eivät kaikki.

        Isiäkin on monenlaisia, jotkut kulkevat omia polkujaan ja jotkut jäävät ex:än komentopiiriin lopun elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isiäkin on monenlaisia, jotkut kulkevat omia polkujaan ja jotkut jäävät ex:än komentopiiriin lopun elämäänsä.

        Joillekin isille lapset ovat tärkeitä ja toisille taas jotkut muut asiat ovat tärkeämpiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin isille lapset ovat tärkeitä ja toisille taas jotkut muut asiat ovat tärkeämpiä.

        Joillekin isille on tehty ylläripulla ikuisen elatuksen toivossa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin isille lapset ovat tärkeitä ja toisille taas jotkut muut asiat ovat tärkeämpiä.

        Mutta sehän on luonnollista, omille vanhemmilleni, he olivat toisilleen kaikki kaikessa ja vasta sen jälkeen tulivat lapset. Nyky-yhteiskunnassa lapset sanelevat jo hyvin pienestä pitäen perheen " marssijärjestyksen " , ja silloin mennään kyllä rymisten metsään.
        Se valitettavasti näkyy kaikessa, ravintolassa lapsi " määrää " mitä ruokaa saa tilata ja pöydässä saa huutaa ja kiukutella mielin määrin, mutta prinsessa määrää tahdin ja vanhemmat alistuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin isille on tehty ylläripulla ikuisen elatuksen toivossa...

        Osuva kommentti ! Näin todella on, mutta se ikuinen elatus ei tule toteutumaan, onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, lapsia viedään eri paikkoihin ja haetaan eri paikoista ihan samankin isukin lapsikatraassa. Katsos kun lapsetkin on yksilöitä ja heillä on omia mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia, omia kummeja ja omia ystäviä. Eli ei osunut tämäkään solvaus muuhun kuin omaan nilkkaasi: typeryys.

        Mitäs solvausta siinä oli? Lapset ovat isillään, jotka eivät tietääkseni asu naapurissa. Ja silloin noin pieniä lapsia haetaan ja viedään.
        Vai julkisellako voisi kulkea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin isille on tehty ylläripulla ikuisen elatuksen toivossa...

        Ei kai kenellekään voi enää nykyaikana tulla yllätyksenä, että mistä lapsia tulee. Ainakaan Suomessa, jossain kehitysmaissa ehkä. Eiköhän se ole oma päätös panna paljaalla.


    • Anonyymi

      Voimia hälle varmaan kannattaa pitää muksut nyt pois Suomesta. Tuo sekoilu on jo vaarallista tuon erään puolelta. Keskittyä vaan omiin töihinsä ja muksuihinsa. Ei tollasille kukaan voi mitään, jos ei itse pysty. Täytyy vaan säästää itseään ja voimiaan!

      • Anonyymi

        Somesta


    • Anonyymi

      Isben haki. Varmaan vietti pääsiäisen siellä. Leijona-äitihuolehtii lapsistaan. Kiitetty, siunattu, sokeroitu🤣

      • Anonyymi

        Katos, siunattu hullu on herännyt 🤣😂🤣
        Sokerointi on nykypäivää niin Martinalla kuin Sofiallakin.


      • Anonyymi

        Isän osuuden hoitaa joku muu kun isä on sokeroidulle järjestämässä synttäreitä ja hankkii tälle luksuslahjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isän osuuden hoitaa joku muu kun isä on sokeroidulle järjestämässä synttäreitä ja hankkii tälle luksuslahjoja.

        Lapsesta huolehtikoon se joka sen hommaskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsesta huolehtikoon se joka sen hommaskin.

        öö, et ole tainnut olla biologian tunneilla olla.
        Kyllä lapsentekoon tarvitaan kaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsesta huolehtikoon se joka sen hommaskin.

        Sofialle tulee kyllä aikanaan ongelmia huolehtia yksin lapsestaan.


      • Anonyymi

        Varsinkin " sokeroitu "......lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsesta huolehtikoon se joka sen hommaskin.

        Samaa mieltä, hoitakoot omat ylläpullansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        öö, et ole tainnut olla biologian tunneilla olla.
        Kyllä lapsentekoon tarvitaan kaksi.

        Kuule, sen verran nähnyt näitä ylläripulla juttuja, että siinä " tekosessiossa " monella järki on hyvin kaukana. Mutta naiselle on myös jälkiehkäisy, kaikkien yllätyksien välttämiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, sen verran nähnyt näitä ylläripulla juttuja, että siinä " tekosessiossa " monella järki on hyvin kaukana. Mutta naiselle on myös jälkiehkäisy, kaikkien yllätyksien välttämiseksi.

        Tämä viesti pitäisi lähettää tiedoksi Stefulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        öö, et ole tainnut olla biologian tunneilla olla.
        Kyllä lapsentekoon tarvitaan kaksi.

        Tarvitaan ja tarvitaan. Nykyään lapsen voi tehdä yksinkin. Toki siittiöitä tarvitaan, mutta hedelmöitys tapahtuu klinikalla. Tai mukimenetelmällä ei tavara mukiin jne.
        Onko lapsella sitten isä vai "isä"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitaan ja tarvitaan. Nykyään lapsen voi tehdä yksinkin. Toki siittiöitä tarvitaan, mutta hedelmöitys tapahtuu klinikalla. Tai mukimenetelmällä ei tavara mukiin jne.
        Onko lapsella sitten isä vai "isä"?

        Ei kai Stefu sellaisiin pankkeihin talleta, eikö hän ole kiinteistöalan liikemies.


    • Anonyymi

      Martin piti oikein postata instaan, että HANKOON!
      Hah haa, mahtaa jättileukaa harmittaa, kun ei ole enää hänen tiluksensa kyseeessä. Nyt haki lapsen ja pääsi sinne käymään. Piti erikseen vielä mainita toisessa stoorissa, että Nala ihan poikki, kun riehui Baxterin kanssa.
      On se nolo tapaus, harmittaa niin vietävästi, kun tuo paikka on hänelle saavuttamaton.

      • Anonyymi

        Mahtaa sua ottaa päähän, kun Martina voi edelleenkin mennä HANKOON.
        Ajattele hyvät välit exän sukulaisiin.
        Sua ottaa jopa päähän, että oli koira mukana joka sai juosta tiuksilla toisen koiran kanssa.
        Olet kyllä nolo tapaus, kun Martina on sulle pakkomielle.


      • Anonyymi

        Siinä luki että kaverin kanssa. Ja onhan siellä Hangossa Bambikin, luin jostain.


      • Anonyymi

        Ei kuitenkaan kirjoittanut että " meen mun landelle " Hahahaaaa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaa sua ottaa päähän, kun Martina voi edelleenkin mennä HANKOON.
        Ajattele hyvät välit exän sukulaisiin.
        Sua ottaa jopa päähän, että oli koira mukana joka sai juosta tiuksilla toisen koiran kanssa.
        Olet kyllä nolo tapaus, kun Martina on sulle pakkomielle.

        Ei kai kukaan voi kieltää sinne Hankoon menemästä ja sitä ei tiedä kukaan, kuinka " hyvät välit" on Thermanin sukulaisiin, epäilen, ettei mitään muuta, kuin pakon sanelemaa tytön hakemista.


      • Anonyymi

        Nyt jollain mättää taas pahasti, ei Martina ensimmäistä kertas tytärtä Hankoon ja taksisin pois.Kun Stefani ei ollut korttia, joutui kuskaa tytärtä usein sinne ja takaisin.Nyt helpotti kun sai kortin takaisin, voivat vuorotellen kuljettaa tyttöä.Onko sekin jonkun mielestä jo väärin, kun Martina on väleissä Stefanin suvun kanssa.
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jollain mättää taas pahasti, ei Martina ensimmäistä kertas tytärtä Hankoon ja taksisin pois.Kun Stefani ei ollut korttia, joutui kuskaa tytärtä usein sinne ja takaisin.Nyt helpotti kun sai kortin takaisin, voivat vuorotellen kuljettaa tyttöä.Onko sekin jonkun mielestä jo väärin, kun Martina on väleissä Stefanin suvun kanssa.
        .

        Sehän näitä stalkkereita juuri v`tuttaa kun Martina on hyvissä väleissä exänsä suvun kanssa.


      • Anonyymi

        Kyllä kateus on kavala tauti, se syö ihmistä. Onko ne sinun tilukset siksikö huolestuit? Tuo ihminen 14:47 on pahasti sairas päästään, miten voi olla noin katkera yhdestä Hangon vierailusta sanokaapa se ihmiset? Ihana kuva tosi väsyneestä nelijalkaisesta, kiva että on hyvät välit mummuun, upeeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä luki että kaverin kanssa. Ja onhan siellä Hangossa Bambikin, luin jostain.

        Kyllä siellä lukee: Hän riehui Baxterin kanssa niin, ettei enää jaksa liikauttaa evääkään. Postaus nähtävillä vielä viisi tuntia, ole hyvä ja mene katsomaan sen sijaan, että väännät asiaa muuksi, kuin se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän näitä stalkkereita juuri v`tuttaa kun Martina on hyvissä väleissä exänsä suvun kanssa.

        Miten muka hyvissä väleissä suvun kanssa, ei todellakaan. Pakosta ne Martinaa sietävät ne pienet hetket kun täytyy koska hän on Isben äiti ja tyrannimainen jos asiat ei mene niin kuin hän haluaa.
        Fanit voivat täällä valehdella ihan mitä vaan mutta totuus on kyllä että hän on aina ollur hankala eikä sopinut sukuun.
        Fiksuna ihmisinä ne ovat riitelemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten muka hyvissä väleissä suvun kanssa, ei todellakaan. Pakosta ne Martinaa sietävät ne pienet hetket kun täytyy koska hän on Isben äiti ja tyrannimainen jos asiat ei mene niin kuin hän haluaa.
        Fanit voivat täällä valehdella ihan mitä vaan mutta totuus on kyllä että hän on aina ollur hankala eikä sopinut sukuun.
        Fiksuna ihmisinä ne ovat riitelemättä.

        Pitääpä laittaa tämäkin tiedoksi Stefulle ja myös se vanha viesti vuodelta 2012.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten muka hyvissä väleissä suvun kanssa, ei todellakaan. Pakosta ne Martinaa sietävät ne pienet hetket kun täytyy koska hän on Isben äiti ja tyrannimainen jos asiat ei mene niin kuin hän haluaa.
        Fanit voivat täällä valehdella ihan mitä vaan mutta totuus on kyllä että hän on aina ollur hankala eikä sopinut sukuun.
        Fiksuna ihmisinä ne ovat riitelemättä.

        Stefanin suku tiesi, että Marttina yritti kaikkensa, et mies lopettaisi juomisen ja samaa teki koko suku myös.Lopettakaa jo toi sekoilu, ja jatkakaa eläämäänne ja antakaa myös toisten tehdä samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kateus on kavala tauti, se syö ihmistä. Onko ne sinun tilukset siksikö huolestuit? Tuo ihminen 14:47 on pahasti sairas päästään, miten voi olla noin katkera yhdestä Hangon vierailusta sanokaapa se ihmiset? Ihana kuva tosi väsyneestä nelijalkaisesta, kiva että on hyvät välit mummuun, upeeta.

        Kyllä päästä sairaillakin pitäisi olla jotain rajoituksia vaikka eivät oikeustoimikelpoisia olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä päästä sairaillakin pitäisi olla jotain rajoituksia vaikka eivät oikeustoimikelpoisia olekaan.

        Autiolle saarelle vaan, eivät olis ihmisten riesana jokapaikassa.Siellä sairaala ja kuntoutus, olise näille ittelekkin tarpeellinen juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefanin suku tiesi, että Marttina yritti kaikkensa, et mies lopettaisi juomisen ja samaa teki koko suku myös.Lopettakaa jo toi sekoilu, ja jatkakaa eläämäänne ja antakaa myös toisten tehdä samoin.

        Näin kertoo Marttiina jooo, onko kukaan Stefun suvusta muka damonut näin teidän kuullen?
        Ei ole, eivätkä ole ikinä pitäneet muuten yhteyttä kun lspsen vuoksi.Ei ole Marttinaa paljon sukujuhlilla näkynyt 9vuoden aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kertoo Marttiina jooo, onko kukaan Stefun suvusta muka damonut näin teidän kuullen?
        Ei ole, eivätkä ole ikinä pitäneet muuten yhteyttä kun lspsen vuoksi.Ei ole Marttinaa paljon sukujuhlilla näkynyt 9vuoden aikana.

        Ai sä oot ollut thermannien sukujuhlissa kun tiedät ketä on vuosienvarrella ollut niissä mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä oot ollut thermannien sukujuhlissa kun tiedät ketä on vuosienvarrella ollut niissä mukana.

        Niin voi olla, mietippä sitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jollain mättää taas pahasti, ei Martina ensimmäistä kertas tytärtä Hankoon ja taksisin pois.Kun Stefani ei ollut korttia, joutui kuskaa tytärtä usein sinne ja takaisin.Nyt helpotti kun sai kortin takaisin, voivat vuorotellen kuljettaa tyttöä.Onko sekin jonkun mielestä jo väärin, kun Martina on väleissä Stefanin suvun kanssa.
        .

        Onkohan oikein " väleissä " ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä oot ollut thermannien sukujuhlissa kun tiedät ketä on vuosienvarrella ollut niissä mukana.

        Kyllä tiedän !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tiedän !

        Hyvä tietää, että tiedät.
        Tietääköhän Thermannin suku, että tuttavapiiriin kuulu susi lammasten vaatteissa, joka viettää aikansa suomi24 palstalla mollaten lapsenlapsen äitiä?
        Pitääpä laittaa heille infoa asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä oot ollut thermannien sukujuhlissa kun tiedät ketä on vuosienvarrella ollut niissä mukana.

        Joku Stefanin miespuolinen kaveri joka on rakastunut Stefuun. Noin puhuttiin vuonna 2011 keskustelupalstoilla. Siksi Martina on hänen hampaissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefanin suku tiesi, että Marttina yritti kaikkensa, et mies lopettaisi juomisen ja samaa teki koko suku myös.Lopettakaa jo toi sekoilu, ja jatkakaa eläämäänne ja antakaa myös toisten tehdä samoin.

        Outoa kyllä ei Stefun suku esim.sisko ja veli, seuraa "Tätä niin ihanaa Martinaa "instagramissa.Olen kyllä ymmärtänyt että Martina aikaisin suhteen alussa käyttäytyi niin että hänet hyväksyttiin pitkin hampain.
        Raskaus ja lapsi ovat syyt siihen että välit ovat asialliset ei muuta.
        Koska Marttina leijonaemona(taas tämä🤣) myös tarvitsee lastenhoitajaa todella usein niin hänenkin pakko käyttäytyä.Stefun aikana hän kustansi heille Applen, kodin ja lastenhoitajan, niin että Martsu sai harrastaa vapaasti. Rakennutti tälle ulkosalin Hankoon ja maksoi kaikki matkat, urheiluvälineet y.m.
        Eli ei tarvitse valehdella joka asiasta tällä palstalla.
        Syitä Stefun juomiseen ja huonoon oloon voi jokainen miettiä. Kai 9 vuotta onnettomassa suhteessakin teki tehtävänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa kyllä ei Stefun suku esim.sisko ja veli, seuraa "Tätä niin ihanaa Martinaa "instagramissa.Olen kyllä ymmärtänyt että Martina aikaisin suhteen alussa käyttäytyi niin että hänet hyväksyttiin pitkin hampain.
        Raskaus ja lapsi ovat syyt siihen että välit ovat asialliset ei muuta.
        Koska Marttina leijonaemona(taas tämä🤣) myös tarvitsee lastenhoitajaa todella usein niin hänenkin pakko käyttäytyä.Stefun aikana hän kustansi heille Applen, kodin ja lastenhoitajan, niin että Martsu sai harrastaa vapaasti. Rakennutti tälle ulkosalin Hankoon ja maksoi kaikki matkat, urheiluvälineet y.m.
        Eli ei tarvitse valehdella joka asiasta tällä palstalla.
        Syitä Stefun juomiseen ja huonoon oloon voi jokainen miettiä. Kai 9 vuotta onnettomassa suhteessakin teki tehtävänsä.

        Elämä ei ole niin mustavalkoista kun eräät palstalla haluaa uskoa. Ei ole varmaan ollut helppo suhde!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa kyllä ei Stefun suku esim.sisko ja veli, seuraa "Tätä niin ihanaa Martinaa "instagramissa.Olen kyllä ymmärtänyt että Martina aikaisin suhteen alussa käyttäytyi niin että hänet hyväksyttiin pitkin hampain.
        Raskaus ja lapsi ovat syyt siihen että välit ovat asialliset ei muuta.
        Koska Marttina leijonaemona(taas tämä🤣) myös tarvitsee lastenhoitajaa todella usein niin hänenkin pakko käyttäytyä.Stefun aikana hän kustansi heille Applen, kodin ja lastenhoitajan, niin että Martsu sai harrastaa vapaasti. Rakennutti tälle ulkosalin Hankoon ja maksoi kaikki matkat, urheiluvälineet y.m.
        Eli ei tarvitse valehdella joka asiasta tällä palstalla.
        Syitä Stefun juomiseen ja huonoon oloon voi jokainen miettiä. Kai 9 vuotta onnettomassa suhteessakin teki tehtävänsä.

        Siinähän se tuli taas, Martinan syytä mukamas kaikki.
        Se ettei seuraa jotain ig ei kerro yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jollain mättää taas pahasti, ei Martina ensimmäistä kertas tytärtä Hankoon ja taksisin pois.Kun Stefani ei ollut korttia, joutui kuskaa tytärtä usein sinne ja takaisin.Nyt helpotti kun sai kortin takaisin, voivat vuorotellen kuljettaa tyttöä.Onko sekin jonkun mielestä jo väärin, kun Martina on väleissä Stefanin suvun kanssa.
        .

        Pakon sanelemaa, tuskin välejä on sen enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefanin suku tiesi, että Marttina yritti kaikkensa, et mies lopettaisi juomisen ja samaa teki koko suku myös.Lopettakaa jo toi sekoilu, ja jatkakaa eläämäänne ja antakaa myös toisten tehdä samoin.

        On sillä Thermanilla sitten laaja suku ??? Kun aina puhutte suvusta, onko se jotenkin vahvempi ilmaisu, kun on suku tai perhe. Nämähän voivat olla vaan yksi tai enintään kaksi henkilöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä oot ollut thermannien sukujuhlissa kun tiedät ketä on vuosienvarrella ollut niissä mukana.

        Opettele nyt Martina edes kirjoittamaan..." vuosien varrella " " Thermanien "....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaan voi kieltää sinne Hankoon menemästä ja sitä ei tiedä kukaan, kuinka " hyvät välit" on Thermanin sukulaisiin, epäilen, ettei mitään muuta, kuin pakon sanelemaa tytön hakemista.

        Kyllä Martinaa arvostetaan entistä enemmän, kun on konkretisoitunut, että millaisia vaihtoehtoja on olemassa. Että aina voi mennä huonommaksi valinnat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kertoo Marttiina jooo, onko kukaan Stefun suvusta muka damonut näin teidän kuullen?
        Ei ole, eivätkä ole ikinä pitäneet muuten yhteyttä kun lspsen vuoksi.Ei ole Marttinaa paljon sukujuhlilla näkynyt 9vuoden aikana.

        Olet siis ollut paikalla siellä sukujuhlissa. Niin varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi olla, mietippä sitä...

        Ja kaikki nämä vuodet jotain kaunaa purat anonyyminä netissä. Otan osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa kyllä ei Stefun suku esim.sisko ja veli, seuraa "Tätä niin ihanaa Martinaa "instagramissa.Olen kyllä ymmärtänyt että Martina aikaisin suhteen alussa käyttäytyi niin että hänet hyväksyttiin pitkin hampain.
        Raskaus ja lapsi ovat syyt siihen että välit ovat asialliset ei muuta.
        Koska Marttina leijonaemona(taas tämä🤣) myös tarvitsee lastenhoitajaa todella usein niin hänenkin pakko käyttäytyä.Stefun aikana hän kustansi heille Applen, kodin ja lastenhoitajan, niin että Martsu sai harrastaa vapaasti. Rakennutti tälle ulkosalin Hankoon ja maksoi kaikki matkat, urheiluvälineet y.m.
        Eli ei tarvitse valehdella joka asiasta tällä palstalla.
        Syitä Stefun juomiseen ja huonoon oloon voi jokainen miettiä. Kai 9 vuotta onnettomassa suhteessakin teki tehtävänsä.

        Stefulla on rattijuopumustuomioitakin jo ajalta ennen Martinaa.


    • Anonyymi

      Joku jolla oli miehen nimi nimimerkkinä kirjoitti että kyllä Anne-Mari Berg on tosi kaunis verrattuna tuohon transuun. Sitten joku Maraa haukkuva komppasi ja kehui AMB. Mielenkiintoisia nuo vanhat keskustelut. Tämä oli vuodelta 2012. Transut ja Marat jo siellä.

      • Anonyymi

        Anne-Mari Berg on oikeasti todella ruma naiseksi, siis onkohan se sittenkin mies naisen vartalossa ?


    • Anonyymi

      Sääliksi käy tuota ressukkaa, kaikki omaisuus lähti mitä kuvitteli omistavansa. No nyt on sitten siunattu, kiitollinen ja sokeroitu 🤗

      • Anonyymi

        Toi sokerointi on muuten kova juttu. Voi käyttää monen kehonosaan, jossa ongelmallista karvankasvua. Aiemmin Maralla oli selvät viikset. Nyt sokeroinnin tultua kuvioihin, mustia huulihöytyviä ei ole enää näkynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi sokerointi on muuten kova juttu. Voi käyttää monen kehonosaan, jossa ongelmallista karvankasvua. Aiemmin Maralla oli selvät viikset. Nyt sokeroinnin tultua kuvioihin, mustia huulihöytyviä ei ole enää näkynyt.

        Eikös sillä toisella sokeroitu koko kasvot? LOL


      • Anonyymi

        Nyt pitää itse maksaa paitsi että suurin osa "maksetaan" mainostamalla tuotteita.
        Kaikki huonekaluista ja hoidoista siivouksiin ja hiustenpidennyksiin.


      • Anonyymi

        Avopuolisot ja aviopuolisot, ei omista koskaan mitään koska on ehto olemassa. Lapset eli perilliset, heille jää kaikki ajanmyötä.


      • Anonyymi

        Tämä oli hyvä !!!! Todellakin säälittävä nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avopuolisot ja aviopuolisot, ei omista koskaan mitään koska on ehto olemassa. Lapset eli perilliset, heille jää kaikki ajanmyötä.

        Siinäkin voi asianosainen tehdä testamentin, jos lapsia on useampia ja haluaa jonkun pudottaa sillä tavalla pois, mutta lakiosuuden saa tietenkin.


    • Anonyymi

      Moikkelis, dynaaminen ajotapa tarkoittaa sitä, että välillä kaahataan ylinopeuttakin. Esim. ohitustilanteissa ja kuivalla kelillä. Itse tykkään vauhdinhurmasta ja kaahailemme aina silloin tällöin. Martinan dynaaminen ajotapa herätyää taas kiukun näissä tollukoissa, joilla oma elämä jää elämättä. Sakeeta sakkia nämä vihakirjoittajat.

      • Anonyymi

        En menisi hirveästi hehkuttamaan Martinan ajotyyliä, samaa röyhkeyttä on ajotyylissä, kuin itse naisessa.


    • Anonyymi

      Stefanin sukulaiset hoitaa korrektisti kohtaamiset Martinan kanssa.
      Kaikilla on kuitenkin muistissa nämä Martinan "lausunnot" lehdissä ja televisiossa, mitkä oli pakko sietää eli ei ole mikään pidetty ihminen heille.

      • Anonyymi

        Mistä sinä sen tiedät.
        Harhoissasi ole antanut taas itsesi ymmärtää näin.
        Kaikki mitä kirjoitat on todellisuudessa toisinpäin.
        Sinua ei usko kukaan, naurettavammiksi vaan juttusi menee


      • Anonyymi

        Niin ja jotkut niin korrektisti etteivät halua nähdä koko naista. Senverran huonoja muistoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja jotkut niin korrektisti etteivät halua nähdä koko naista. Senverran huonoja muistoja.

        Wannabe sidäpiiriläisen ja perhetututun kommentti 😀


      • Anonyymi

        Sukulaiset on Stefanin ongelmista tienneet jo yli 13v- joten Martinaa ei olla koskaan syytetty näistä jutuista.Yhdessä yrittivät saada Stefania hoitoon , miestä ei saatu silti hoitoon, nyt on nähty tulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja jotkut niin korrektisti etteivät halua nähdä koko naista. Senverran huonoja muistoja.

        Totuus,Martinasta pidettiin Hangossa, oli kuulema kova tekee töitä ja kannusti Stefania myös kokoajan urheilun pariin.Ainut mitkä riidat olivat M ja S- välillä olivat alkoholin väärinkäyttö ja siitä seuranneet pettämiset toisten naisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus,Martinasta pidettiin Hangossa, oli kuulema kova tekee töitä ja kannusti Stefania myös kokoajan urheilun pariin.Ainut mitkä riidat olivat M ja S- välillä olivat alkoholin väärinkäyttö ja siitä seuranneet pettämiset toisten naisten kanssa.

        Uskon että tuo kertomasi on totta.
        Tuo joku joka väittää muuta tietävänsä, puhuu asiasta palturia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wannabe sidäpiiriläisen ja perhetututun kommentti 😀

        Ei ollenkaan.Joku vain joka ei pidä Martina faniklubin valheista. Jos ihailette niin ihailkaa virheineen älkää yrittäkö vääristää totuutta ja valkopestä idolianne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus,Martinasta pidettiin Hangossa, oli kuulema kova tekee töitä ja kannusti Stefania myös kokoajan urheilun pariin.Ainut mitkä riidat olivat M ja S- välillä olivat alkoholin väärinkäyttö ja siitä seuranneet pettämiset toisten naisten kanssa.

        Jep jep ja olisi mukava kuulla myös Stefun ja hänen sukunsa versiot asiasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että tuo kertomasi on totta.
        Tuo joku joka väittää muuta tietävänsä, puhuu asiasta palturia.

        Uskot, tottakai koska haluat.Tässä ei ole muusta uskonlahkosta kun Martinan seurakunnasta kyse.
        Totuus on jokin aivan muu.
        T.Sisäpiiriläinen😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät.
        Harhoissasi ole antanut taas itsesi ymmärtää näin.
        Kaikki mitä kirjoitat on todellisuudessa toisinpäin.
        Sinua ei usko kukaan, naurettavammiksi vaan juttusi menee

        Tähän kirjoittajaan uskotaan enemmän, kuin ikinä Martinan sanomisiin, nehän ovat pitkälti hänen mielikuvituksensa tuotetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wannabe sidäpiiriläisen ja perhetututun kommentti 😀

        Uskomatonta tekstiä taas, onko peruskoulu käymättä ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep ja olisi mukava kuulla myös Stefun ja hänen sukunsa versiot asiasta!

        Stefun versioitahan on saatu lukea seiskasta facebookista ja instagramista. Ne nyt jokainen osaa jättää omaan arvoonsa, tyypillistä päihdeongelmaisen kiukuttelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskot, tottakai koska haluat.Tässä ei ole muusta uskonlahkosta kun Martinan seurakunnasta kyse.
        Totuus on jokin aivan muu.
        T.Sisäpiiriläinen😉

        No mites, sisäpiiriläinen, kuinkas on suhtauduttu, kun Martinan jälkeen perhepiiriin tupsahtikin katiska-morsian.


    • Anonyymi

      Ihan oikein että muija ei voi enää käydä kun kääntymässä siellä, niin paljon on saanut pahaa aikaan.

      • Anonyymi

        Kerro mitä pahaa on saanut aikaan? Sinun rakkautesi kohde on mennyt täysin sekaisin sen jälkeen kun Martina hänet jätti? Alhokoliongelma riistäytynyt käsistä, uutena asiana tulleet huumeet kuvioon. Aikaisemmin ei ole huumeista tuomittu. Jokaviikkoiset otsikot Seiskassa riehumisesta ja muusta. Siitäkö syytä Martinaa koska Martina hänet jätti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mitä pahaa on saanut aikaan? Sinun rakkautesi kohde on mennyt täysin sekaisin sen jälkeen kun Martina hänet jätti? Alhokoliongelma riistäytynyt käsistä, uutena asiana tulleet huumeet kuvioon. Aikaisemmin ei ole huumeista tuomittu. Jokaviikkoiset otsikot Seiskassa riehumisesta ja muusta. Siitäkö syytä Martinaa koska Martina hänet jätti?

        Taas tuli valhe, että Martina jätti, voi voi älkää nyt enää viitsikö, sitä ei usko edes naapurin Erkkikään.


    • Anonyymi

      Martina tulee oikein hyvin toimeen Stefanin vanhempien ja sukulaisten kanssa. Soittelee usein Stefun vanhemmille ja asiat rullaavat.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö 😆


      • Anonyymi

        Ai niinku Stefun isällekin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö 😆

        Oliko Martina nuoremman lapsensa kanssa Fafan hautajaisissa, ei mainittu edes kuolinilmoituksessa, kuin lapsi, Martinaa ei sanallakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Martina nuoremman lapsensa kanssa Fafan hautajaisissa, ei mainittu edes kuolinilmoituksessa, kuin lapsi, Martinaa ei sanallakaan.

        Siis kuka sinä oikeasti olet. Aivan selvästi joku lähipiiristä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kuka sinä oikeasti olet. Aivan selvästi joku lähipiiristä.

        Luulee olevansa


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tuon nimimerkin "INSIDE" kirjoitus. Herranjestas! Siellä myös puhutaan myös että aika moni onkin jo hokannut kuka tuo on. Ja vuosi oli siis 2011.

        Tuon insiden kirjoitus on vuodelta 2012. Siellä myös joku kirjoittelee olevansa Helsingistä mutta vanhemmilla on paatti Hangossa. Nämähän on hauskoja nämä vanhat jutut. Tai ei siis hauskoja mutta jotenkin selventää että joku hullu vainonnut vuosikausia. Ja vieläkin on samat jutut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon insiden kirjoitus on vuodelta 2012. Siellä myös joku kirjoittelee olevansa Helsingistä mutta vanhemmilla on paatti Hangossa. Nämähän on hauskoja nämä vanhat jutut. Tai ei siis hauskoja mutta jotenkin selventää että joku hullu vainonnut vuosikausia. Ja vieläkin on samat jutut.

        Sitä en ymmärrä kun olisi niin helppo jäljittää. Aiheuttaahan tuo henkilö pahoja asioita ja kirjoittelee selviä kunnianloukkauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en ymmärrä kun olisi niin helppo jäljittää. Aiheuttaahan tuo henkilö pahoja asioita ja kirjoittelee selviä kunnianloukkauksia.

        Niuvaniemessäkin on monia Elisabetheja, useita Jeesuksiakin varmaan.
        Kai nyt palstalle yksi sisäpiirin kylähullu mahtuu 🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Martina nuoremman lapsensa kanssa Fafan hautajaisissa, ei mainittu edes kuolinilmoituksessa, kuin lapsi, Martinaa ei sanallakaan.

        Varmasti oli perhepiirissä ennakkoluuloja Martinaa kohtaan. Mutta kun miettii, millainen miniä on nyt sukuun tarjolla, niin varmasti voi kirvota jälkiviisauden syvä huokaus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvaniemessäkin on monia Elisabetheja, useita Jeesuksiakin varmaan.
        Kai nyt palstalle yksi sisäpiirin kylähullu mahtuu 🤣😂

        Tuollainen vainoaminen ja mustamaalaaminen ja valehteleminen ja lapsien mukaanotto keskusteluihin on vakavaa. Ei voi ohittaa sillä että hullu mikä hullu. Hullutkaan eivät saa riehua vapaana ja tehdä rikoksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvaniemessäkin on monia Elisabetheja, useita Jeesuksiakin varmaan.
        Kai nyt palstalle yksi sisäpiirin kylähullu mahtuu 🤣😂

        Jos esimerkiksi otetaan yhteyttä vainoamisen kohteen yhteistyökumppaneihin tai mitä kaikkea nämä tekevätkään. Alkavat vainoamaan myös perhettä ja kaikkia joiden kanssa vainoamisen kohde on tekemisissä. Pahimmassa tapauksessa lähetetään tappouhkauksia. Ei ole mikään tuosta vain sivuutettava asia. Ei ymmärrä että tällaista edes saa tehdä ilman seurauksia. Tottakai sitä tehdään jos ei seurauksia tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos esimerkiksi otetaan yhteyttä vainoamisen kohteen yhteistyökumppaneihin tai mitä kaikkea nämä tekevätkään. Alkavat vainoamaan myös perhettä ja kaikkia joiden kanssa vainoamisen kohde on tekemisissä. Pahimmassa tapauksessa lähetetään tappouhkauksia. Ei ole mikään tuosta vain sivuutettava asia. Ei ymmärrä että tällaista edes saa tehdä ilman seurauksia. Tottakai sitä tehdään jos ei seurauksia tule.

        Kyllähän tuollainen stalkkaaja vainoaja hoitoon pitäisi saada.
        Tosiaan kun luki tuota vanhaa ketjua, ihan samat agendat kuin tässä ketjussa.
        Ei voi ihminen käydä ihan kaikilla jos yli 10 vuottaa vainoaa ja levittelee keksittyjä juttuja.


    • Anonyymi

      Stepu pitää ilmeisesti matalaa profiilia, pyssyselkkaus ei ollut ihan paras juttu jos ehdonalaisessakin.


      Toi Ranen jalanjälkien seuraaminen Marbellan yökerhoa myöten kertoo jotain. Bisneksiäkö Stepukin meni Levillä hoitelemaan?

      Oliko Jere kohde, mitä Jere oli viestittänyt Instan kautta?

    • Anonyymi

      Tottahan Martina kaahaa, sillä nopeusrajoitukset eivät koske häntä. Tai sitten hän oli kuullut puskaradiosta, että Hangossa on vapaa ja varakas mies, jota hän sitten kiireellä lähti pyydystämään :D

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe