Meneekö historian kirjoitus uusiksi ja viittaako löydökset ufoihin?
https://www.jpost.com/archaeology/israel-finds-2000-yr-old-biblical-graves-863948
https://www.jpost.com/archaeology/dead-sea-scrolls-many-caves-left-more-biblical-texts-may-emerge-662327
Jeesuksen luut löydetty!
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän niitä voi löytyä, kun Jesse nousi kuolleista ja lähti Taivaaseen.
- Anonyymi
Mitä tämä aloitus kertoo aloittajasta?
- Anonyymi
Eka linkki ei toiminut.
- Anonyymi
Eräät tutkijat väittää löytäneensä Jeesuksen haudan jo joskus 2000 luvun alkupuolella, mutta Israel ei myönnä lupaa hautakammioon menemiseen eikä hautojen tutkimiseen.
- Anonyymi
Ennen Jeesus ratsasti aasilla. Nykyään aasit ratsastaa Jeesuksella.
Ihan ilman rienausta kysyisin kristinuskovaisilta, että miten se tapahtuisi käytännössä jos Jeesus tulisi takaisin kuten lupasi ja kuten uskovaiset uskoo?
Kenelle hän olisi Jumalan poika ja minkälaisen Jumalan poika hän olisi? Miten hän todistaisi sen ja kuinka moni uskoisi sen olevan totta? Taikatempuillako?
Minne hänen kannattaisi tulla ja miksi? Tulisiko oma TV-show tai jotakin vastaavaa nykyaikaista toimintaa? Aasilla hänen ei tarvitsisi kaiketi ainakaan ratsastaa.
Raamattu ei kerro hänellä olevan telepaattisia kykyjä, joten kielimuuri olisi seuraavaksi vastassa. Ymmärtäisikö hän nykymeininkiä ja sanastoa? Hallitsisiko mediaa ja olisi taitava kommunikoimaan valtioiden päämiesten kanssa?
Paljon ongelmia ja isoja kysymyksiä. Kovin hyvä jätkä hän ei olisi jos toisi tullessaan maailmanlopun faijansa kanssa taas ja päättäisi hukuttaa meitin. Nykyään on aika paljon isoja laivoja, joten Nooan perikunta ei olisi ainoa selviytyjä.
Korostan että minulla on tuossa pöydällä kristallinen Jeesus- patsas ja hän on symbolinen, lämminhenkinen rakkauden ja anteeksiannon sanansaattaja.
Kysyn siis ihan vilpittömästi että onnistuisiko se paluu tänä päivänä tähän maailmaan?- Anonyymi
"miten se tapahtuisi käytännössä jos Jeesus tulisi takaisin kuten lupasi ja kuten uskovaiset uskoo?"
Totaalinen todellisuuden muutos. Uusi taivas ja uusi maa. Kristityille upeat ylösnousemusruumiit. Itse uskon, että helvetti on eristystä muista, josta voi päästä aikanaan pois. Uudessa todellisuudessa ei enää kyyneleitä. Siellä myös kerättynä kaikki universumin aarteet ja saavutukset. Ajankulukin saattaa olla erilaista kuin nyt maanpäällä. Puhutaan myös elämänpuusta ja elämänvirrasta, emme vielä tiedä tarkkaan mitä ne ovat.. Uusi todellisuus on siis jollain tavalla fyysistä eikä pelkkää henkimaailmaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752