Tulin jälkeenpäin miettineeksi erästä asiaa. Valovuosia sitten olin kertausharjoituksissa. Sattuneista syistä minut ylennettiin jääkäristä suoraan majuriksi eli kysymyksessä on ns. saunamajurin sotilasarvo. Jos minulta virallisissa yhteyksissä kysytään minun sotilasarvoani, voinko käyttää majurin arvonimeä?
Niistä kertausharjoituksista parhaiten jäi mieleeni verottajan reakointi kertausharjoituksista maksettuun päivärahaan, joka oli tuolloin n. 1500mk. Verottaja muisti minua suraavassa verotuksessa juuri saman suuruisella jälkiverolla. Voisiko sillä olla jokin yhteys saamaani ylennykseen?
kertausharjoituksista, onko vankkaa dataa?
Anonyymi
3
1406
Vastaukset
- Anonyymi
Häpeäksi niille jotka vähättelevät kertaus harjoituksien tärkeyden.Harjoitelkaa kun saatte siihen mahdollisuuden.Suuri kunnia palvella kotimaatamme.Vanhin ikäluokka kohta jo poistunut on.Itsenäinen Suomi kylläkin.Kiitos heille.
- Anonyymi
Kiitos heille. Niin, aloittaja ja muut vastaavat voivat mitä ilmeisimmin käyttää sotilasarvonaan nostoväen majurin arvonimeä ja erikoisyksikkö on saunakommandot.
- Anonyymi
Itsenäinen suomi joka jakaa rahojaan muille maille? Outoa "itsenäisyyttä" minusta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522125
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3341325Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941265- 1571168
- 68971
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59858Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26822Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46799