Harkitsen akkuavusteisen fillarin hankkimista, mutta jotkut sanovat että ostavat sähköpyörän. Mitä eroa niillä oikein on? Ladataanko sähköpyörä marketin latauspisteessä? Pitääkö sähköpyrällä ajaessa pitää kypärää?
Sähköllä vai akulla?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jessus sentään 😂 🤣
- Anonyymi
Osta sellainen joka toimii sormiparistoilla, ei lopu sähkö kesken matkan jos on taskussa vara paristot.
Mulla on sormiparistoilla toimiva. Älä osta halpispyörää joka toimii nappiparistolla,vei jaksa vetää ylämäkeen ja nappiparistot on äkkiä tyhjät. - Anonyymi
Sun pitää hommata siihen myös sellainen aurinkopaneeli jolla lataat koko ajan kun pyöräilet, ilmaista sähköä nääs
- Anonyymi
Jos minulla sähköpyörästä loppuu virta kesken matkan niin minä olen keksinyt sellaisen telineen että pyörän takarengas ilmaan ja sen alle keksimäni teline ja takapyörä pyörittää telineessä olevaa generaattoria ja se lataa pyörän akkua. Siinä kun siten puoli tuntia tai tunnin polkee niin akut on taas täynnä. Sitten voi taas hurauttaa kotiin sähköllä. Enkö ole aika keksijänero...tädääää!
- Anonyymi
Biltema myy sellaisia kypäriä joissa on aurinkopaneeli valmiina. Paistoi mitä päin tahansa, niin aina lataa. Potta päähän ja piha kiinni, niin ei tarvitse olla reisilihaksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889