Nuoremmalle naiselle

Anonyymi

Tilanne sellainen, ettei meistä tule paria, mutta silti sanon, olen hulluna sinusta. Sekoilen. Nyt olen masentunut, koska tiedän ettei meitä tule. Olet ihaninta mitä tiedän. Sydämeni huutaa ja janoaa sinua. Silti. Siksi tämä on hulluutta.

57

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millaine yhteys kävisi?

      • Anonyymi

        Vedän takasin , ainiin en ole nuori.


      • Anonyymi

        Komppaan. Millainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan. Millainen?

        Mikään puolinainen ei käy. Jos mennään, niin täysillä mennään. Mutta se siis ei taida toteutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään puolinainen ei käy. Jos mennään, niin täysillä mennään. Mutta se siis ei taida toteutua.

        Täältäkö vedät johtopäätöksiäsi? Kai tiedät miten järjetöntä se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältäkö vedät johtopäätöksiäsi? Kai tiedät miten järjetöntä se on?

        Ajattelen nyt sitä, miten järkevää se on.


    • Anonyymi

      Mutta me ei tunneta?

      • Anonyymi

        Tunnemme. Tunnen hänet paremmin kuin hän minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnemme. Tunnen hänet paremmin kuin hän minua.

        Oon melko varma et tunne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon melko varma et tunne

        Ole sitten oikeassa, kun tahdot.


    • Anonyymi

      Koska sinulla on jo toinen?

    • Anonyymi

      Tiedostan tilanteen. Voitaisko ees kerran hairahtua toisiimme, niin ois sitten mitä muistella ees loppuelämänsä..

      • Anonyymi

        Jos hairahtuisimme, luulen, että se on menoa sitten. Mulla tulee riippuvuus sinuun, monella tasolla. Vaarallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hairahtuisimme, luulen, että se on menoa sitten. Mulla tulee riippuvuus sinuun, monella tasolla. Vaarallista.

        Etkö osaa muodostaa normaalia parisuhdetta vaan jotain ihme riippuvuuksia vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa muodostaa normaalia parisuhdetta vaan jotain ihme riippuvuuksia vain?

        Miten vain haluat tuon ymmärtää. Jos suhde on "löysä" voi kiintymyksestä tulla ongelma. Sitä tuolla ylempänä kysyttiin, suhteen laatua. Joten kokeileminen ei ole hyvä idea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hairahtuisimme, luulen, että se on menoa sitten. Mulla tulee riippuvuus sinuun, monella tasolla. Vaarallista.

        Olet vaaraksi hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vaaraksi hänelle?

        En koskaan voisi ajatella satuttavani häntä.


    • Anonyymi

      Oletko joskus ajatellut että teistä tulisi pari?
      Mikä on muuttunut?

      • Anonyymi

        Olen ajatellut. Olen ajatellut paljon. Se ei ole simppeli juttu. Hänelle en sitä suosittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ajatellut. Olen ajatellut paljon. Se ei ole simppeli juttu. Hänelle en sitä suosittele.

        Miksi? Mitä pelkäät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Mitä pelkäät?

        Monta asiaa, jotka arvelluttavat. Ei syy ole hänessä persoonana, tai siinä, mitä on tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta asiaa, jotka arvelluttavat. Ei syy ole hänessä persoonana, tai siinä, mitä on tehnyt.

        Miksi kommunikoit hänelle täällä? Eikö tää ole vähän vastuutonta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kommunikoit hänelle täällä? Eikö tää ole vähän vastuutonta?

        No jos tämä onkin molemminpuolista, silloin tunteiden paljastaminen hänelle voi olla kohtalokasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos tämä onkin molemminpuolista, silloin tunteiden paljastaminen hänelle voi olla kohtalokasta.

        Jos on molemminpuolista, niin mitä kohtalokasta siitä seuraa? Avioero?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on molemminpuolista, niin mitä kohtalokasta siitä seuraa? Avioero?

        Avioero seuraa. Selvitän miehen kaa sitä.


    • Anonyymi

      Kieltämättä hankala tilanne. Samanlainen juttu täälläkin. Voisihan yhteinen tulevaisuuskin olla mahdollinen, kuka tietää, mutta epätodennäköistä...saahan sitä kuitenkin haaveilla.

      • Anonyymi

        Miksi koet sen epätodennäköiseksi, olet epävarma hänestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi koet sen epätodennäköiseksi, olet epävarma hänestä?

        Käytännössä näin. On toki muitakin esteitä, mutta ne on mahdollista selvittää. Yksipuolista ihastusta ei.


    • Anonyymi

      Jätä kirjoittamatta jos asia on noin. Miksi tehdä tällaista?

      • Anonyymi

        Käyn sisäistä taistelua. On tarve puhua siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn sisäistä taistelua. On tarve puhua siitä.

        Kirjoita päiväkirjaan. Haluat vain huomioita. Ei näin tehdä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita päiväkirjaan. Haluat vain huomioita. Ei näin tehdä!

        En ole koskaan kirjoittanut päiväkirjaa.
        Ehkä haluankin jotain häneltä, toivoisin, että se olisi mahdollista. Tiedän, että hän voi antaa sitä, mitä naiselta odotan, mutta se kaikki on vain haaveilua minulle. Tunnen sen sisälläni hyvin voimakkaasti, että meidän välillä on jokin selittämätön yhteys, sellaista kemiaa, mitä en ole kokenut kenenkään toisen kanssa. Taistelu ja ristiriita on valtava, se, jota käyn sisälläni. Hänen kannaltaan suhde ei ole hyvä idea, eikä ehkä minunkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan kirjoittanut päiväkirjaa.
        Ehkä haluankin jotain häneltä, toivoisin, että se olisi mahdollista. Tiedän, että hän voi antaa sitä, mitä naiselta odotan, mutta se kaikki on vain haaveilua minulle. Tunnen sen sisälläni hyvin voimakkaasti, että meidän välillä on jokin selittämätön yhteys, sellaista kemiaa, mitä en ole kokenut kenenkään toisen kanssa. Taistelu ja ristiriita on valtava, se, jota käyn sisälläni. Hänen kannaltaan suhde ei ole hyvä idea, eikä ehkä minunkaan.

        Ei kai kun oot sairaalassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan kirjoittanut päiväkirjaa.
        Ehkä haluankin jotain häneltä, toivoisin, että se olisi mahdollista. Tiedän, että hän voi antaa sitä, mitä naiselta odotan, mutta se kaikki on vain haaveilua minulle. Tunnen sen sisälläni hyvin voimakkaasti, että meidän välillä on jokin selittämätön yhteys, sellaista kemiaa, mitä en ole kokenut kenenkään toisen kanssa. Taistelu ja ristiriita on valtava, se, jota käyn sisälläni. Hänen kannaltaan suhde ei ole hyvä idea, eikä ehkä minunkaan.

        Kyllä me vielä onnistutaan suhde aloittamaan.


    • Anonyymi

      Olen nuorempi sua, mutta en nuori. Tiedossa on ettei tule meitä. Mieli olisi joskus tehnyt. Järki voitti.

      • Anonyymi

        Oletko sinäkin ajatellut noin? Niin, tiedän, että olet järkevä ihminen.


    • Anonyymi

      Paljonko teillä on ikäeroa?

    • Anonyymi

      Elämä on välillä yhtä hullunmyllyä! Melkein mikä vain on täällä mahdollista. Tältä pohjalta uskaltaa tehdä myös mitä rohkeampia valintoja! Eikö elämän kuulu olla elämänmakuista, eikä vain yhtä ja samaa tasapaksua potaskaa, kuin laimeaa väljähtynyttä hanaolutta? Pysyy kännissä mutta ei maistu millekään?? Tai aina samaa lipton-teetä? Maistuisiko mielummin vaikkapa mukillinen seikkailu-teetä? Kuka "määrittelee" kuinka tätä elämää tulisi elää? Eikö sen todellisuudessa valitse meistä jokainen, jokaisessa länäolevassa hetkessä?

    • Anonyymi

      Surkea provo. Miksi sua vaivaa toisten tekemiset kun puhutaan aikuisista ihmisistä? Oletko itse lätkässä samaan naiseen ja olet varattu? Näin asia taitaa olla. Sinut on tunnistettu.

    • Anonyymi

      Oliko T -> H ? Jos oli, niin tunteet eivät ole valitettavasti molemminpuoleisia. En halua tällä millään tavoin loukata, vaan helpottaa epätietoisuutta. Olen tosiaan tiedostanut käymisesi täällä, mutta en siksi, että minulla olisi romanttisia tunteita sinua kohtaan. Jos nyt et olekaan hän tai ei ollut mulle niin, heh, olinpas nolo. 😅

      • Anonyymi

        Ei osunut.


    • Anonyymi

      Meidän pitäisi lähentyä. Ehkä meillä on yhteinen tulevaisuus. Olet ollut viime aikoina mielessäni turhan usein.

      • Anonyymi

        Nainen ajattelee täällä samoin miehestä. Olisimme hyvä match❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ajattelee täällä samoin miehestä. Olisimme hyvä match❤️

        Tuosta ole samaa mieltä.

        Aloittajalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta ole samaa mieltä.

        Aloittajalta

        Yhden vinkin sinulle annan. Älä mieti enää vaan toimi. Niin saat elämääsi mistä eniten haaveilet. Ehkä jopa hänet ja rakkauden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta ole samaa mieltä.

        Aloittajalta

        Onko ihastuksesi nainen ap?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta ole samaa mieltä.

        Aloittajalta

        Oletko ap nainen?


    • Anonyymi

      Miksei hänen kannaltaan suhde ei ole hyvä idea? Onko pieni ikäero?

      • Anonyymi

        Iso. Vuosikymmeniä.

        Vierestä.


    • Anonyymi

      Kerro nimikirjaimet nyt edes.

    • Anonyymi

      No ainakin sairaanloinen mustasukkaisuus olisi iso este, kuten myös eräs vielä isompi ongelma.

      • Anonyymi

        Nainenko on mustis vai kuka? Mikä se isompi ongelma on?


    • Anonyymi

      Sama ajatus puit ne sanoiksi kääntäen toki. Punninnut monelta kantilta ja todennut mielessäni, että toimeisit jos haluaisit. Lähden ja estraadi on sinun olisit tullut mukaani...

    • Anonyymi

      Minäkin olen surullinen ja masentunut tämän meidän tilanteen takia. Niin paljon kärsimystä tämän takia, kun elämä on muutenkin vaikeaa. Silti olen hyvilläni, kun tiedän, että on olemassa sinun kaltainen ihminen ja olit hetken osa arkeani ja välillä myös juhlaa. En halua sinua unohtaa, mutta toivon, että muistaminen olisi joskus vähemmän kivuliasta.

      • Anonyymi

        Et kai irroita juuri kun olen eroamassa miehestäni? Kai me tapaamme vielä?


    • Anonyymi

      Kyllä taas jaksaa varattu ruikuttaa pilhun perään. Täällä taida muita ollakaan

      • Anonyymi

        Joo, otetaas oikein porukan kannustus teille luusereille 🤞


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe