Se omituinen telttaileva taiteilija?

Anonyymi

Parina kesänä ainakin on joku mies leiriytynyt tienvarsien pusikoissa. Kerran tuli juttelemaan, oli aika erikoinen mies. Pukeutunut harmaaseen puvuntakkiin ja harmaisiin housuihin.

Sit se sano olevansa taidemaalari ja lässytti että "sinä oot niin kaunis, haluaisin maalata sinusta muotokuvan!" Vastasin että ai jaa, ei kyllä hirveesti nyt ehtis. "no tuu nyt tänne" se sano. Menin (en tietenkään kauheen lähelle) kattomaan että mitäköhän se etti, sillä oli pyörän tarakalla pahvilaatikossa jotain sekalaista tavaraa esim. pilkkimiongelle tarkotettuja kärpäsen toukkia monta purkkia, maalaus- saati piirustustarvikkeita ei näkyny. Kysyin sitte, että "milläs sinä sitten maalaat?" vastaus oli vähän kärsimätön "en minä mitään maalaa, se on LUONNOS jonka minä ensin piirrän, se on luonnos vasta". Sit selitti jotain että sit kun hän saa valmiiksi maalauksen niin ASIAKAS (tuota noin? Just..) maksaa sitten mitä sovitaan! Ai stna.. No, selitin sit että jaa mutta kyllä mun täytyy mennä, mies soitti just ja kaipailee, hei vaan ja hyvät illanjatkot... Sinne se jäi, onneks ei perässä seurannu.

Kertoi olevansa erämies ja elävänsä kesäisin ulkona luonnossa. Sitten alkoi selittää olevansa taidemaalari ja että "sinä oot niin kaunis, haluaisin maalata sinusta muotokuvan!" Vastasin että ai jaa, ei kyllä hirveesti nyt ehtis. Mies: "no tuu nyt tänne". Meni penkomaan pyöränsä tarakalla ollutta pahvilaatikkoa, jossa oli jotain vaatteita ja useampi pilkkitoukkapurkki, mutta ei kyllä minkäänlaisia maalausvälineitä (saati edes kynää ja paperia?). Kysyin, että millä hän maalaa, vastaus oli "vähän" kärsimätön, "en minä mitään maalaa, se on LUONNOS jonka minä ensin piirrän, se on luonnos vasta". Sitten selitti jotain että sit kun hän saa valmiiksi maalauksen niin ASIAKAS maksaa sitten mitä sovitaan!

Tietääkö joku tästä ukosta enempää?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietysti meni postaukseen tuo toinenkin teksti, kun olin muokkaamassa "luettavampaan" kuntoon tekstiä. Pahoittelut.

    • Anonyymi

      Harmiton, erikoinen ukko. Tapana piirtää tosiaan ihmisistä luonnoksia käsillä oleviin paperinpalasiin. Kuulemani mukaan olisi menehtynyt viime vuonna...?

      • Anonyymi

        IL: Suomen lahjakkain valokuvaaja kuoli nälkään mielisairaalassa - kauniit kuvat elävät ikuisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IL: Suomen lahjakkain valokuvaaja kuoli nälkään mielisairaalassa - kauniit kuvat elävät ikuisesti.

        He nauravat minulle, koska olen erilainen. - Minä nauran heille, koska ovat samanlaisia.


    • Anonyymi

      Vahinko, että ketju Omituisia ihmisiä Riihimäellä , suljettiin, taisi peräti hävitä.

      Ehdin juuri kertoa 30 vuoden takaa, kuinka leimauduin niin omituiseksi, että työnantajalle kanneltiin. Sammutin valot, kun lähdin koko illaksi kotoa pois.

      Sitten aivan väkisin jouduin yrittämään seuraavan kommentin julkaisemista. Minut nimitettiin kylähulluksi. kun opiskelin kuvanveistoa.

      Tämän jälkeen ketju hävisi.-Minulla olisi pitkä lista esimerkkejä omituisuudestani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe