Parina kesänä ainakin on joku mies leiriytynyt tienvarsien pusikoissa. Kerran tuli juttelemaan, oli aika erikoinen mies. Pukeutunut harmaaseen puvuntakkiin ja harmaisiin housuihin.
Sit se sano olevansa taidemaalari ja lässytti että "sinä oot niin kaunis, haluaisin maalata sinusta muotokuvan!" Vastasin että ai jaa, ei kyllä hirveesti nyt ehtis. "no tuu nyt tänne" se sano. Menin (en tietenkään kauheen lähelle) kattomaan että mitäköhän se etti, sillä oli pyörän tarakalla pahvilaatikossa jotain sekalaista tavaraa esim. pilkkimiongelle tarkotettuja kärpäsen toukkia monta purkkia, maalaus- saati piirustustarvikkeita ei näkyny. Kysyin sitte, että "milläs sinä sitten maalaat?" vastaus oli vähän kärsimätön "en minä mitään maalaa, se on LUONNOS jonka minä ensin piirrän, se on luonnos vasta". Sit selitti jotain että sit kun hän saa valmiiksi maalauksen niin ASIAKAS (tuota noin? Just..) maksaa sitten mitä sovitaan! Ai stna.. No, selitin sit että jaa mutta kyllä mun täytyy mennä, mies soitti just ja kaipailee, hei vaan ja hyvät illanjatkot... Sinne se jäi, onneks ei perässä seurannu.
Kertoi olevansa erämies ja elävänsä kesäisin ulkona luonnossa. Sitten alkoi selittää olevansa taidemaalari ja että "sinä oot niin kaunis, haluaisin maalata sinusta muotokuvan!" Vastasin että ai jaa, ei kyllä hirveesti nyt ehtis. Mies: "no tuu nyt tänne". Meni penkomaan pyöränsä tarakalla ollutta pahvilaatikkoa, jossa oli jotain vaatteita ja useampi pilkkitoukkapurkki, mutta ei kyllä minkäänlaisia maalausvälineitä (saati edes kynää ja paperia?). Kysyin, että millä hän maalaa, vastaus oli "vähän" kärsimätön, "en minä mitään maalaa, se on LUONNOS jonka minä ensin piirrän, se on luonnos vasta". Sitten selitti jotain että sit kun hän saa valmiiksi maalauksen niin ASIAKAS maksaa sitten mitä sovitaan!
Tietääkö joku tästä ukosta enempää?
Se omituinen telttaileva taiteilija?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tietysti meni postaukseen tuo toinenkin teksti, kun olin muokkaamassa "luettavampaan" kuntoon tekstiä. Pahoittelut.
- Anonyymi
Harmiton, erikoinen ukko. Tapana piirtää tosiaan ihmisistä luonnoksia käsillä oleviin paperinpalasiin. Kuulemani mukaan olisi menehtynyt viime vuonna...?
- Anonyymi
IL: Suomen lahjakkain valokuvaaja kuoli nälkään mielisairaalassa - kauniit kuvat elävät ikuisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IL: Suomen lahjakkain valokuvaaja kuoli nälkään mielisairaalassa - kauniit kuvat elävät ikuisesti.
He nauravat minulle, koska olen erilainen. - Minä nauran heille, koska ovat samanlaisia.
- Anonyymi
Vahinko, että ketju Omituisia ihmisiä Riihimäellä , suljettiin, taisi peräti hävitä.
Ehdin juuri kertoa 30 vuoden takaa, kuinka leimauduin niin omituiseksi, että työnantajalle kanneltiin. Sammutin valot, kun lähdin koko illaksi kotoa pois.
Sitten aivan väkisin jouduin yrittämään seuraavan kommentin julkaisemista. Minut nimitettiin kylähulluksi. kun opiskelin kuvanveistoa.
Tämän jälkeen ketju hävisi.-Minulla olisi pitkä lista esimerkkejä omituisuudestani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984