Se omituinen telttaileva taiteilija?

Anonyymi

Parina kesänä ainakin on joku mies leiriytynyt tienvarsien pusikoissa. Kerran tuli juttelemaan, oli aika erikoinen mies. Pukeutunut harmaaseen puvuntakkiin ja harmaisiin housuihin.

Sit se sano olevansa taidemaalari ja lässytti että "sinä oot niin kaunis, haluaisin maalata sinusta muotokuvan!" Vastasin että ai jaa, ei kyllä hirveesti nyt ehtis. "no tuu nyt tänne" se sano. Menin (en tietenkään kauheen lähelle) kattomaan että mitäköhän se etti, sillä oli pyörän tarakalla pahvilaatikossa jotain sekalaista tavaraa esim. pilkkimiongelle tarkotettuja kärpäsen toukkia monta purkkia, maalaus- saati piirustustarvikkeita ei näkyny. Kysyin sitte, että "milläs sinä sitten maalaat?" vastaus oli vähän kärsimätön "en minä mitään maalaa, se on LUONNOS jonka minä ensin piirrän, se on luonnos vasta". Sit selitti jotain että sit kun hän saa valmiiksi maalauksen niin ASIAKAS (tuota noin? Just..) maksaa sitten mitä sovitaan! Ai stna.. No, selitin sit että jaa mutta kyllä mun täytyy mennä, mies soitti just ja kaipailee, hei vaan ja hyvät illanjatkot... Sinne se jäi, onneks ei perässä seurannu.

Kertoi olevansa erämies ja elävänsä kesäisin ulkona luonnossa. Sitten alkoi selittää olevansa taidemaalari ja että "sinä oot niin kaunis, haluaisin maalata sinusta muotokuvan!" Vastasin että ai jaa, ei kyllä hirveesti nyt ehtis. Mies: "no tuu nyt tänne". Meni penkomaan pyöränsä tarakalla ollutta pahvilaatikkoa, jossa oli jotain vaatteita ja useampi pilkkitoukkapurkki, mutta ei kyllä minkäänlaisia maalausvälineitä (saati edes kynää ja paperia?). Kysyin, että millä hän maalaa, vastaus oli "vähän" kärsimätön, "en minä mitään maalaa, se on LUONNOS jonka minä ensin piirrän, se on luonnos vasta". Sitten selitti jotain että sit kun hän saa valmiiksi maalauksen niin ASIAKAS maksaa sitten mitä sovitaan!

Tietääkö joku tästä ukosta enempää?

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietysti meni postaukseen tuo toinenkin teksti, kun olin muokkaamassa "luettavampaan" kuntoon tekstiä. Pahoittelut.

• Anonyymi

Harmiton, erikoinen ukko. Tapana piirtää tosiaan ihmisistä luonnoksia käsillä oleviin paperinpalasiin. Kuulemani mukaan olisi menehtynyt viime vuonna...?

• Anonyymi

IL: Suomen lahjakkain valokuvaaja kuoli nälkään mielisairaalassa - kauniit kuvat elävät ikuisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

IL: Suomen lahjakkain valokuvaaja kuoli nälkään mielisairaalassa - kauniit kuvat elävät ikuisesti.

He nauravat minulle, koska olen erilainen. - Minä nauran heille, koska ovat samanlaisia.

• Anonyymi

Vahinko, että ketju Omituisia ihmisiä Riihimäellä , suljettiin, taisi peräti hävitä.

Ehdin juuri kertoa 30 vuoden takaa, kuinka leimauduin niin omituiseksi, että työnantajalle kanneltiin. Sammutin valot, kun lähdin koko illaksi kotoa pois.

Sitten aivan väkisin jouduin yrittämään seuraavan kommentin julkaisemista. Minut nimitettiin kylähulluksi. kun opiskelin kuvanveistoa.

Tämän jälkeen ketju hävisi.-Minulla olisi pitkä lista esimerkkejä omituisuudestani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1473
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1291
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1284
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1154
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      1019
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1012
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      277
      928
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe