rakas ihana

Anonyymi

en saa unta ilman sua, voitko sulla tänne ja ollaan lähekkäin vihdoinkin?

23

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En minäkään saa unta. Olet niin lähellä, mutta kuitenkin kaukana...

      • Anonyymi

        Ai miten kaukana pitäisi olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai miten kaukana pitäisi olla?

        Et ole kovin kaukana fyysisesti, mutta se että nukkuisimme vierekkäin on "kaukana", kaukainen haavekuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kovin kaukana fyysisesti, mutta se että nukkuisimme vierekkäin on "kaukana", kaukainen haavekuva.

        Mulla se on (ainakin ollut joskus) hyvin todellisen oloinen haavekuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla se on (ainakin ollut joskus) hyvin todellisen oloinen haavekuva.

        Oletko kokenut sen hänen kanssaan vai oliko vain haavekuva? Minä vain haaveilen kai hautaan asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kokenut sen hänen kanssaan vai oliko vain haavekuva? Minä vain haaveilen kai hautaan asti.

        En ole ollut hänen kanssaan. Hautaan asti taidan haaveilla itsekin ellei sitten toteudu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla se on (ainakin ollut joskus) hyvin todellisen oloinen haavekuva.

        Nyt on turha odottaa unta enää. Kaipuu lähellesi niin kova...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on turha odottaa unta enää. Kaipuu lähellesi niin kova...

        Kaipaan kyllä hänen lähelleen paljon ja aina, mutta en tiedä oletko sä.
        Hän on varmaan jo unessa. Saisinpa kuunnella sitä tuhinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaan kyllä hänen lähelleen paljon ja aina, mutta en tiedä oletko sä.
        Hän on varmaan jo unessa. Saisinpa kuunnella sitä tuhinaa.

        Hän on varmaan unessa, mutta minä valvon. Yritän saada järkeni takaisin, että saisin nukuttua edes muutaman tunnin. Tunteet sekottaa pakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on varmaan unessa, mutta minä valvon. Yritän saada järkeni takaisin, että saisin nukuttua edes muutaman tunnin. Tunteet sekottaa pakkaa.

        Haluan minäkin nukkua. Ehdin 5 tuntia, se riittää jotenkuten. Kohta meen. Hyvää yötä sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan minäkin nukkua. Ehdin 5 tuntia, se riittää jotenkuten. Kohta meen. Hyvää yötä sinne.

        Hyvää yötä sinnekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan minäkin nukkua. Ehdin 5 tuntia, se riittää jotenkuten. Kohta meen. Hyvää yötä sinne.

        Huomenta! Aamu valkeni, kun pari tuntia malttoi nukkua. Joko olet hereillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta! Aamu valkeni, kun pari tuntia malttoi nukkua. Joko olet hereillä?

        Juu älä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta! Aamu valkeni, kun pari tuntia malttoi nukkua. Joko olet hereillä?

        Olen hereillä. Huomenta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hereillä. Huomenta.

        Mulla ois mahdollisuus nukkua vielä, mutta eipä tuu uni silmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ois mahdollisuus nukkua vielä, mutta eipä tuu uni silmään.

        Mulla ei ole enää. Koita nukkua, itse nukahtaisin 10 minuutissa jos voisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole enää. Koita nukkua, itse nukahtaisin 10 minuutissa jos voisin.

        Yritän. Sulla on hyvät unenlahjat. Töihin, kouluun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ois mahdollisuus nukkua vielä, mutta eipä tuu uni silmään.

        Mie nukuin pääsiäisenä nii paljon, että 6 tuntia oli ihan maksimi;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän. Sulla on hyvät unenlahjat. Töihin, kouluun?

        Ei ole hyvät mutta väsyttää oikeasti nyt. Harvemmin tulee valvottua noin myöhään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie nukuin pääsiäisenä nii paljon, että 6 tuntia oli ihan maksimi;)

        Eihän sitä nyt varastoon voi nukkua etukäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole hyvät mutta väsyttää oikeasti nyt. Harvemmin tulee valvottua noin myöhään.

        Jaksamista sinulle siihen asti kun pääset nukkumaan taas. Ei minullakaan ole tapana valvoa yli puolenyön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksamista sinulle siihen asti kun pääset nukkumaan taas. Ei minullakaan ole tapana valvoa yli puolenyön.

        Kiitos. Sulla hyviä unia jos vapaa olet velvotteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Sulla hyviä unia jos vapaa olet velvotteista.

        Suhteellisen vapaa, kiitos.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe