rakas ihana

Anonyymi

en saa unta ilman sua, voitko sulla tänne ja ollaan lähekkäin vihdoinkin?

23

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En minäkään saa unta. Olet niin lähellä, mutta kuitenkin kaukana...

      • Anonyymi

        Ai miten kaukana pitäisi olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai miten kaukana pitäisi olla?

        Et ole kovin kaukana fyysisesti, mutta se että nukkuisimme vierekkäin on "kaukana", kaukainen haavekuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kovin kaukana fyysisesti, mutta se että nukkuisimme vierekkäin on "kaukana", kaukainen haavekuva.

        Mulla se on (ainakin ollut joskus) hyvin todellisen oloinen haavekuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla se on (ainakin ollut joskus) hyvin todellisen oloinen haavekuva.

        Oletko kokenut sen hänen kanssaan vai oliko vain haavekuva? Minä vain haaveilen kai hautaan asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kokenut sen hänen kanssaan vai oliko vain haavekuva? Minä vain haaveilen kai hautaan asti.

        En ole ollut hänen kanssaan. Hautaan asti taidan haaveilla itsekin ellei sitten toteudu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla se on (ainakin ollut joskus) hyvin todellisen oloinen haavekuva.

        Nyt on turha odottaa unta enää. Kaipuu lähellesi niin kova...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on turha odottaa unta enää. Kaipuu lähellesi niin kova...

        Kaipaan kyllä hänen lähelleen paljon ja aina, mutta en tiedä oletko sä.
        Hän on varmaan jo unessa. Saisinpa kuunnella sitä tuhinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaan kyllä hänen lähelleen paljon ja aina, mutta en tiedä oletko sä.
        Hän on varmaan jo unessa. Saisinpa kuunnella sitä tuhinaa.

        Hän on varmaan unessa, mutta minä valvon. Yritän saada järkeni takaisin, että saisin nukuttua edes muutaman tunnin. Tunteet sekottaa pakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on varmaan unessa, mutta minä valvon. Yritän saada järkeni takaisin, että saisin nukuttua edes muutaman tunnin. Tunteet sekottaa pakkaa.

        Haluan minäkin nukkua. Ehdin 5 tuntia, se riittää jotenkuten. Kohta meen. Hyvää yötä sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan minäkin nukkua. Ehdin 5 tuntia, se riittää jotenkuten. Kohta meen. Hyvää yötä sinne.

        Hyvää yötä sinnekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan minäkin nukkua. Ehdin 5 tuntia, se riittää jotenkuten. Kohta meen. Hyvää yötä sinne.

        Huomenta! Aamu valkeni, kun pari tuntia malttoi nukkua. Joko olet hereillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta! Aamu valkeni, kun pari tuntia malttoi nukkua. Joko olet hereillä?

        Juu älä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta! Aamu valkeni, kun pari tuntia malttoi nukkua. Joko olet hereillä?

        Olen hereillä. Huomenta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hereillä. Huomenta.

        Mulla ois mahdollisuus nukkua vielä, mutta eipä tuu uni silmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ois mahdollisuus nukkua vielä, mutta eipä tuu uni silmään.

        Mulla ei ole enää. Koita nukkua, itse nukahtaisin 10 minuutissa jos voisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole enää. Koita nukkua, itse nukahtaisin 10 minuutissa jos voisin.

        Yritän. Sulla on hyvät unenlahjat. Töihin, kouluun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ois mahdollisuus nukkua vielä, mutta eipä tuu uni silmään.

        Mie nukuin pääsiäisenä nii paljon, että 6 tuntia oli ihan maksimi;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän. Sulla on hyvät unenlahjat. Töihin, kouluun?

        Ei ole hyvät mutta väsyttää oikeasti nyt. Harvemmin tulee valvottua noin myöhään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie nukuin pääsiäisenä nii paljon, että 6 tuntia oli ihan maksimi;)

        Eihän sitä nyt varastoon voi nukkua etukäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole hyvät mutta väsyttää oikeasti nyt. Harvemmin tulee valvottua noin myöhään.

        Jaksamista sinulle siihen asti kun pääset nukkumaan taas. Ei minullakaan ole tapana valvoa yli puolenyön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksamista sinulle siihen asti kun pääset nukkumaan taas. Ei minullakaan ole tapana valvoa yli puolenyön.

        Kiitos. Sulla hyviä unia jos vapaa olet velvotteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Sulla hyviä unia jos vapaa olet velvotteista.

        Suhteellisen vapaa, kiitos.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe