en saa unta ilman sua, voitko sulla tänne ja ollaan lähekkäin vihdoinkin?
rakas ihana
23
62
Vastaukset
- Anonyymi
En minäkään saa unta. Olet niin lähellä, mutta kuitenkin kaukana...
- Anonyymi
Ai miten kaukana pitäisi olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai miten kaukana pitäisi olla?
Et ole kovin kaukana fyysisesti, mutta se että nukkuisimme vierekkäin on "kaukana", kaukainen haavekuva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole kovin kaukana fyysisesti, mutta se että nukkuisimme vierekkäin on "kaukana", kaukainen haavekuva.
Mulla se on (ainakin ollut joskus) hyvin todellisen oloinen haavekuva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla se on (ainakin ollut joskus) hyvin todellisen oloinen haavekuva.
Oletko kokenut sen hänen kanssaan vai oliko vain haavekuva? Minä vain haaveilen kai hautaan asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kokenut sen hänen kanssaan vai oliko vain haavekuva? Minä vain haaveilen kai hautaan asti.
En ole ollut hänen kanssaan. Hautaan asti taidan haaveilla itsekin ellei sitten toteudu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla se on (ainakin ollut joskus) hyvin todellisen oloinen haavekuva.
Nyt on turha odottaa unta enää. Kaipuu lähellesi niin kova...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on turha odottaa unta enää. Kaipuu lähellesi niin kova...
Kaipaan kyllä hänen lähelleen paljon ja aina, mutta en tiedä oletko sä.
Hän on varmaan jo unessa. Saisinpa kuunnella sitä tuhinaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaan kyllä hänen lähelleen paljon ja aina, mutta en tiedä oletko sä.
Hän on varmaan jo unessa. Saisinpa kuunnella sitä tuhinaa.Hän on varmaan unessa, mutta minä valvon. Yritän saada järkeni takaisin, että saisin nukuttua edes muutaman tunnin. Tunteet sekottaa pakkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on varmaan unessa, mutta minä valvon. Yritän saada järkeni takaisin, että saisin nukuttua edes muutaman tunnin. Tunteet sekottaa pakkaa.
Haluan minäkin nukkua. Ehdin 5 tuntia, se riittää jotenkuten. Kohta meen. Hyvää yötä sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan minäkin nukkua. Ehdin 5 tuntia, se riittää jotenkuten. Kohta meen. Hyvää yötä sinne.
Hyvää yötä sinnekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan minäkin nukkua. Ehdin 5 tuntia, se riittää jotenkuten. Kohta meen. Hyvää yötä sinne.
Huomenta! Aamu valkeni, kun pari tuntia malttoi nukkua. Joko olet hereillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta! Aamu valkeni, kun pari tuntia malttoi nukkua. Joko olet hereillä?
Juu älä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta! Aamu valkeni, kun pari tuntia malttoi nukkua. Joko olet hereillä?
Olen hereillä. Huomenta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hereillä. Huomenta.
Mulla ois mahdollisuus nukkua vielä, mutta eipä tuu uni silmään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ois mahdollisuus nukkua vielä, mutta eipä tuu uni silmään.
Mulla ei ole enää. Koita nukkua, itse nukahtaisin 10 minuutissa jos voisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ole enää. Koita nukkua, itse nukahtaisin 10 minuutissa jos voisin.
Yritän. Sulla on hyvät unenlahjat. Töihin, kouluun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ois mahdollisuus nukkua vielä, mutta eipä tuu uni silmään.
Mie nukuin pääsiäisenä nii paljon, että 6 tuntia oli ihan maksimi;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän. Sulla on hyvät unenlahjat. Töihin, kouluun?
Ei ole hyvät mutta väsyttää oikeasti nyt. Harvemmin tulee valvottua noin myöhään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie nukuin pääsiäisenä nii paljon, että 6 tuntia oli ihan maksimi;)
Eihän sitä nyt varastoon voi nukkua etukäteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole hyvät mutta väsyttää oikeasti nyt. Harvemmin tulee valvottua noin myöhään.
Jaksamista sinulle siihen asti kun pääset nukkumaan taas. Ei minullakaan ole tapana valvoa yli puolenyön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaksamista sinulle siihen asti kun pääset nukkumaan taas. Ei minullakaan ole tapana valvoa yli puolenyön.
Kiitos. Sulla hyviä unia jos vapaa olet velvotteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Sulla hyviä unia jos vapaa olet velvotteista.
Suhteellisen vapaa, kiitos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613