Suupielten tärinä

Anonyymi

Hei! Olen 25 vuotias nuori mies ja vaivani on seuraavanlainen. Mistä voisi johtua että kun nostan varovasti suupieliä ylöspäin hymyyn ne alkavat tärisemään molemmilta puolin? Luulin tätä aluksi jännitysoireeksi mutta sama tulee yksin esimerkiksi peilin edessä tätä tehdessä. Laitan suupieliä kohti hymyä ja ne tärisevät ja vatkaavat.. Todella kiusallinen oire. Kellään kokemuksia tai vinkkejä?

2

603

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varsinkin välillä sosiaalisissa tilanteissa on ikävää koittaa taistella tätä vastaan puremalla hampaita yhteen... Tämä ilmiö tosiaan tapahtuu kaikessa rauhassa yksin kotonakin tehdessä

• Anonyymi

Onko kyse vain "varovaisesta" hymystä, jolloin seuraa vapinaa, vai vapiseeko suu aina? Jos on jatkuvia häiritseviä pakkoliikkeitä, mene lääkäriin. Sen sijaan erilaisia vapinoita ja tutinoita voi provosoida esiin tavallisilta ihmisiltäkin. Ota vaikkapa jokin painavahko esine käsivarsiesi päälle ja pidä esine siinä staattisella pidolla. Alkuun ei tunnu mitään, jonkin ajan päästä lihakset alkavat tutisemaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      326
      1424
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      345
      1336
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      107
      1139
    4. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      115
      1045
    5. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      1008
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      940
    7. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      807
    8. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      802
    9. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      102
      702
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      79
      680
    Aihe