Vappu lähenee

Anonyymi

Meidän lukeneiston ja sivistyneistön juhla on muutaman viikon päästä. Siispä kaikki oppineet ja korkeasti kouluttautuneet ylioppilaat: valkolakki päähän ja Pielisentielle jaloittelemaan!

46

85

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      valkolakki päähän ja Pielisentielle jaloittelemaan!

      JEESUKSIA ne päätäjämmekin luulevat olevan, miten kauvan näitä typeryksia kansa viitsii kannatella, vappusatasten hävittäjiä

      • Anonyymi

        Sivistys vaikuttaa ihan pursuavan päästäsi. Siispä lakki päähän ja ihmisten ilmoille lukeneiden joukkoon.


    • Anonyymi

      Tottakai ylioppilaslakki päähän vappuna. Ansaitsin lakin 1960-luvulla Lieksan yhteislyseosta. Todistuksessa on kaksi ällää (L). Ne ovat ylioppilastodistuksen nimessä Lieksan yhteisLyseo.

    • Anonyymi

      Eipä taida olla kovin iso prosentti, joille tästä mustalippaisesta olisi ollut hyötyä, ehkä itselle iloa lakituksen aikaan.

      • Anonyymi

        Omista toimista on kiinni, onko ylioppilastutkinnosta hyötyä vaiko ei. Minulle se avasi tien korkeakoulun kautta hyvään ammattiin, josta olen ollut jo kymmenen vuotta vanhuuseläkkeellä. Tunnen muutamia, jotka jäivät ylioppilaana hoitamaan vanhempiensa maatilaa tai muuta yritystä. Tuskin siinäkään yleissivistys on mennyt hukkaan.


      • Anonyymi

        Ylioppilas on vasta saapunut puun tyvelle, mut ymärtääkös katsoa puuta joka siitä kasvaa
        - useampi näistä on nostettava vielä puuhun ja pieltävä siellä etteivät putoa

        - opetetuista ei yleensäkään mitään tule, ainoastaan lähteisestä kaivosta vettä riittää


    • Anonyymi

      Suomen halitsevat näillä ei ole mitenkään enään kansan edustajia,
      - nämä eivät kuuntele mitenkään eduskuntaa
      - lupailevat valeita hämäyksin
      - näillä on legioina aivan sivusta veetyjä öyhötäjiä huseeraamasa huuhaita
      - kaikki muutokset tekevät yhteiskuntamme päätöksistä hämärisä olion pimenos
      - tältä porukalta puutuu täys arvostus demoratiasta
      - sosialistit vihteytään siirtymin on suomen tuhoamassa kansaa samala vaihtaen

    • Anonyymi

      Jus niin, se on sitä tasa-arvoa ja vihreää siirtymää. Mutta ainahan joukkoon mahtuu niitäkin huonopäisiä, joilla ei ole, kuin korkeintaan tervahöyrykipparin lakki panna päähän, ettei nyt kalju killäisi, kun kärpästen kiitoratojakaan vielä näin aikaisin vuodesta tarvita pitää auki, kun luonto ihmisi nääs ollaakin. Mutta ei hätää, täytyyhän niille kertoa vappusatasesta, jaloittelun tauolla, tuleeko nyt muutakin luvatuksi.

    • Anonyymi

      Tänä aikana kun populistit pyrkivät romuttamaan sivistyksen, yleistiedon, faktojen ja tieteellisen tutkimuksen merkitystä, voimme sanoa vain:

      LAKKI, PÄÄHÄN!

      • Anonyymi

        Eihän toki, täytyy vaan lukea, niin pitkääle, ettei tarvitsisi tehdä ruumiilista työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän toki, täytyy vaan lukea, niin pitkääle, ettei tarvitsisi tehdä ruumiilista työtä.

        Kaikki työ on arvokasta. Onhan vappu myös työläisten juhla.


    • Anonyymi

      Juu, mutta muistakaahan konjamiininne ottaa mukaanne, ettei jano pääse yllättämään.
      Riittävästi vaan juomaa mukaan, että puhe luistaa, kuin ehtoolispapeilla.

    • Anonyymi

      Niin koska se vappu on, vieläkö ehtii mukaan kysyvät suomalaiset Al- holin leiriläiset.
      Siellä mahtaakin olla kaikki partaisinöörit oikeita ylioppilaita.

      • Anonyymi

        Teillä persuilla on siis parrakkaita naisia?


    • Anonyymi

      Näillä vihervasurit ja suvakit suomen tuhoaa siis suomalaisen, meillä ei ole mitään mahista enään selvitä, helvete häärää seassamme ja omavaltaisuuksin järestelevät suomea, koska näillä ei ole kansan suostumusta siis riitävää osuutta vaan ovat itelleen vielä haalineet aivan sivusta hurluntajia suomen hävitäjiä meitä tuhoomaan

    • Anonyymi

      Elämmän kolusta saa vaan Karjala lippiksen

      • Anonyymi

        Kolustapa elämmän hyvinkin. Lienet sinäkin saanut kouluja käymättömänä elämmän kolusta päähineen. Muistathan pitää elämmän kolulippistä päässäsi sivistymättömänä tollukkana myös syödessäsi.


      • Anonyymi

        Eihän ylioppillaasta ole nykyvään höyryyvän paskakasan vahiksikkaan! Siihenni hommaan pittää olla vähinttäänni tohtori tai professoori. Nykyään jotkut kirjanoppinneet kouluttautuu duunarin ammattiloihin kun niissä ammatiloissa työllistyy paremmin kuin kirjanoppinneihen akateemisissa ammatiloessa. Ei ylioppilas ole nykyvvään senkummempi kuin keskikoulun käyny sillon aekonnaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ylioppillaasta ole nykyvään höyryyvän paskakasan vahiksikkaan! Siihenni hommaan pittää olla vähinttäänni tohtori tai professoori. Nykyään jotkut kirjanoppinneet kouluttautuu duunarin ammattiloihin kun niissä ammatiloissa työllistyy paremmin kuin kirjanoppinneihen akateemisissa ammatiloessa. Ei ylioppilas ole nykyvvään senkummempi kuin keskikoulun käyny sillon aekonnaan.

        Joo huoin vielä keskikoulusa olija joka kirjaa vain tuijota eekä mithän muuta näekkän ja repun se on näille tärkein nykyisin, kun omaisuus kaikki kulkee siinä seläs näilläh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ylioppillaasta ole nykyvään höyryyvän paskakasan vahiksikkaan! Siihenni hommaan pittää olla vähinttäänni tohtori tai professoori. Nykyään jotkut kirjanoppinneet kouluttautuu duunarin ammattiloihin kun niissä ammatiloissa työllistyy paremmin kuin kirjanoppinneihen akateemisissa ammatiloessa. Ei ylioppilas ole nykyvvään senkummempi kuin keskikoulun käyny sillon aekonnaan.

        Näyttääpä sinultakin koulu jääneen kesken jo alaluokille. Toivottavasti et kyllästy siellä talikon varressa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttääpä sinultakin koulu jääneen kesken jo alaluokille. Toivottavasti et kyllästy siellä talikon varressa.

        Meinaatko että pelkällä ylioppilas hommalla pärjää? No ehkä kesätöihin voi päästä hyvällä tuurilla, mutta jatkaa pitää opintoja ja pitkään. Sitten kun sitä koulua on käyty vuosikausia ja saat jonkun huippu ammatin ja menet hommia kyselemään, niis se tyssää työkokemuksen puutteeseen. Kun kärvistelet työttömänä muutaman vuoden niin olet liian vanha työmarkkinoille. Duunarilla on siitä hyvä jos tekee kaikkea hommaa niin aina jotain töitä jostain löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttääpä sinultakin koulu jääneen kesken jo alaluokille. Toivottavasti et kyllästy siellä talikon varressa.

        Typerin sakista se tusinan 13-toista, ookonaa koskaan valoa nähnyt
        - mailma on kokoajan muutostilas, jäätkös pyörimään tämän eripuran rattaiden väliin
        - kun et ymmärä edes ittes parasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typerin sakista se tusinan 13-toista, ookonaa koskaan valoa nähnyt
        - mailma on kokoajan muutostilas, jäätkös pyörimään tämän eripuran rattaiden väliin
        - kun et ymmärä edes ittes parasta

        Mitä tarkoitat sanoilla tusinan kolmetoista-toista? Ehkä että, tusinan 13. on typerin. Kun numeron perässä on piste, se tarkoittaa järjestyslukua esimerkiksi kolmastoista (13.). Voit vielä jatkaa alaluokkien koulunkäyntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että pelkällä ylioppilas hommalla pärjää? No ehkä kesätöihin voi päästä hyvällä tuurilla, mutta jatkaa pitää opintoja ja pitkään. Sitten kun sitä koulua on käyty vuosikausia ja saat jonkun huippu ammatin ja menet hommia kyselemään, niis se tyssää työkokemuksen puutteeseen. Kun kärvistelet työttömänä muutaman vuoden niin olet liian vanha työmarkkinoille. Duunarilla on siitä hyvä jos tekee kaikkea hommaa niin aina jotain töitä jostain löytyy.

        Sokoksen kassamyyjän kokemuksella voi ylioppilas päästä vaikka pääministeriksi. Tai pelkällä ylioppilastodistuksella ulkoministeriksi (Pekka Haavisto).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sokoksen kassamyyjän kokemuksella voi ylioppilas päästä vaikka pääministeriksi. Tai pelkällä ylioppilastodistuksella ulkoministeriksi (Pekka Haavisto).

        Valtiotieteiden maisteri on pääministerimme. Entäs Jussi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtiotieteiden maisteri on pääministerimme. Entäs Jussi?

        Filosofian tohtori on Jussi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sokoksen kassamyyjän kokemuksella voi ylioppilas päästä vaikka pääministeriksi. Tai pelkällä ylioppilastodistuksella ulkoministeriksi (Pekka Haavisto).

        Kuinka moni persuilija on edes ylioppilas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka moni persuilija on edes ylioppilas?

        Lähes kaikki. Ylioppilaaksi yltävät kaikki halukkaat, ei se enää ole kovin ihmeellinen tutkinto. On hyvin pärjänneitä ja sitten niitä, jotka päätyvät lähihoitajan tai putkimiehen ammattiin. Niihin pääsee ihan kansakoulun käynytkin. No, ammatti kuin ammatti, just just ylioppilaaksi päässyt on tehnyt monta vuotta tyhjää työtä. Olisi pitänyt mennä amikseen suoraan, eikä hankkia huonoa yo todistusta.
        Tietysti on polleaa kertoa olevansa ylioppilas.


    • Anonyymi

      Niinhän sen täytyy mennäkin. Minäkin uskon omaan luojaan, piruun. Minun mielestäni Suomen luonnon on luonut piru. Suot ja rämeet varsinkin ja risukot sekä kivikot. .on ne niin pirullisia kävellä.

    • Anonyymi

      Oikeinkirjoitus jäänyt oppimatta?

    • Anonyymi

      Reppuselekäset ja vihree siirtymä näilläh suomi tuhottaan
      - JA vielä kun heitettään ulkommaan syötetävät pääle ee muuta tarvi-takkaan

    • Anonyymi

      Pukisitte muuten päällenne.

    • Anonyymi

      Hyvä että ilmoitit sivistyneistöön kuuluva. En tosin ennenkään sitä hatulla juhlinut. Onneksi en edes omista mokomaa jonkinlainen naurettava lärsä minullekin kuuluis mutta pidä sinä vaan.

    • Taitaa tulla karvahattukelit

      • Anonyymi

        Rokkivaari Hotanen hotanen,,, missä Antin vappuastanen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on demareille herkkä aihe, mitä varten?
        https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/artoluukkanen/264028-elakelaisten-kurjuuden-syyt-lipponen-ja-tottelevaiset-demarit/

        Demukat eivät välitä paskan vertaa eläkkeistä. Ihan sama saavatko mitään vai ei.
        Lipponen oli inhottavin politiikko silloin ja siitä alkaen. Ylimielinen, välinpitämätön, omahyväinen ja töykeä.
        Piti kyllä huolen, että itse sai tuhkatkin pesästä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe