Yllätti vähän

Anonyymi

Sain tuossa vasta tietää ikäsi mies ennen en tiennyt. En meinannut uskoa se yllätti.

41

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä ikäinen hän sitten on?

      • Anonyymi

        Suunnilleen saman ikäinen kuin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suunnilleen saman ikäinen kuin minä.

        Miksi se yllätti? luulitko nuoremmaksi vai vanhemmaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se yllätti? luulitko nuoremmaksi vai vanhemmaksi?

        Jonkin verran nuoremmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suunnilleen saman ikäinen kuin minä.

        Eli 74?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli 74?

        Ei.


    • Anonyymi

      Niin, eikö olekin vähän surullista ettei tähän (siihen) ikään mennessä ole sen pidemmälle päässyt elämässä. Viime vuodet ovat olleet alamäkeä joka jyrkkenee ja jyrkkenee.

      • Anonyymi

        En ajattele hänestä noin. 🙂


    • Anonyymi

      Muakin yllätti että oot jo ton ikäinen eikä oo ollut pidempiä suhteita. Pistää miettimään... Hmm...

      • Anonyymi

        Ei nyt osu kohdille.


      • Anonyymi

        Se on tää nyky ajan meno kun eletään itsellisesti. Sitten tulee jo hirveä kiire jos haluaa lapsia. Naisten hedelmällisyys laskee jo kolmekymppisenä. 35 ja yli alkaa olla liian myöhäistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tää nyky ajan meno kun eletään itsellisesti. Sitten tulee jo hirveä kiire jos haluaa lapsia. Naisten hedelmällisyys laskee jo kolmekymppisenä. 35 ja yli alkaa olla liian myöhäistä

        Mulla ei ole kiire minnekkään.


      • Anonyymi

        Sinähän et hänen suhteista mitään tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole kiire minnekkään.

        Joo, sitten kalliit hedelmöitys hoidot mutta nekään ei takaa mitään. Jos lapsen onnistuisi saamaan voi olla aikamoinen pudotus jos tottunut vaan matkustelemaan ja ”toteuttamaan itseä”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sitten kalliit hedelmöitys hoidot mutta nekään ei takaa mitään. Jos lapsen onnistuisi saamaan voi olla aikamoinen pudotus jos tottunut vaan matkustelemaan ja ”toteuttamaan itseä”

        En halua lapsia.


      • Anonyymi

        Hmm vaan itsellesi, kaikki ei halua parisuhteita.


    • Anonyymi

      No mikä se ikä on?

      • Anonyymi

        Mies tietää itse ikänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies tietää itse ikänsä.

        Ei kaikki. Siksi niitä kutsutaan miehiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki. Siksi niitä kutsutaan miehiksi.

        No hän tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hän tietää.

        Itse asiassa en juuri nyt muista. Mistä sait siis tietää ikäni, sen pitäisi olla salaisuus jonka vain harvat ja valitut tietävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa en juuri nyt muista. Mistä sait siis tietää ikäni, sen pitäisi olla salaisuus jonka vain harvat ja valitut tietävät.

        Empä kerro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies tietää itse ikänsä.

        Seitukaks o vakio ja se ei muutu mutisemallakaan 👴💪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seitukaks o vakio ja se ei muutu mutisemallakaan 👴💪

        Se on 40v kun niin kauheesti kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Näytänkö nuoremmalta vai vanhemmalta kuin luulit?

    • Anonyymi

      Tarkoittaako tämä ettemme enää saa nauttia viestiketjuista nuoremmalle miehelle?

      • Anonyymi

        Minä en ole kirjoittanut niin koskaan. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole kirjoittanut niin koskaan. 🙂

        Enkä aloituksella tarkoita sitä että se ettei hän ollut niin paljon nuorempi että se haittaisi.
        Se on vain parempi. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä aloituksella tarkoita sitä että se ettei hän ollut niin paljon nuorempi että se haittaisi.
        Se on vain parempi. 🙂

        Koska on olemassa pieni mahdollisuus että olet Hän, vastaan että aika keijukaisena olet itsekin pysynyt jos saman ikäisiä ollaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska on olemassa pieni mahdollisuus että olet Hän, vastaan että aika keijukaisena olet itsekin pysynyt jos saman ikäisiä ollaan. :)

        Juu juu🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu juu🤣

        Hyvä jos oli hauskaa, pysyn silti sanojeni takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos oli hauskaa, pysyn silti sanojeni takana.

        Pysy vain🙂🐼🐼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysy vain🙂🐼🐼

        Keiju on satuolento ja hän todellinen, silti hänessä on jotain taianomaista. Jotain taikoja selvästi tehnyt että saa minut tuntemaan näin, ikävä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keiju on satuolento ja hän todellinen, silti hänessä on jotain taianomaista. Jotain taikoja selvästi tehnyt että saa minut tuntemaan näin, ikävä on.

        Olen aina ihmetellyt miten osaat kirjoittaa noin ihmeellisesti ja kekseliäästi. 🐼🐼


    • Anonyymi

      Haittaako se sinua, että hän näyttää nuoremmalta?

      • Anonyymi

        Ei eikä haittaisi vaikka näyttäisi vanhemmalta.


    • Anonyymi

      Kuin kaksi viitosta.

    • Anonyymi

      Kertooko joku vai näitkö jostakin?

      • Anonyymi

        Joku kertoi.
        T:ap


    • Anonyymi

      Minun on nyt pakko kysyä, mutta missä te tutustutte ihmisiin tällä tavoin että jäätte ikävöimään jotakuta ja sitten saatte tietää heidän iän vasta vaikka myöhemmin?

      Onko näissä kyse jostain työsuhteista tai vastaavista?

      • Anonyymi

        Minulla ei ole suhdetta hänen kanssaan ei ole tullut koskaan ikä puheeksi. 🤣


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1459
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1069
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      895
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      759
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe