Joel Harkimo kokkaili kaloripommeja, avopuoliso Janni Hussi tuskastui "Ihan persuksilleenhan se..."

Joel Harkimo on mies, joka tuntuu tekevän asiat perusteellisesti ja huolellisesti. Hän jopa valmistautui MasterChef VIP -ohjelmaan ennakkoon. Aikamoista! https://www.suomi24.fi/viihde/joel-harkimo-kokkaili-kaloripommeja-avopuoliso-janni-hussi-tuskastui-ihan-persuksilleenhan-se?s24
11
180
Vastaukset
- Anonyymi
Joel ja mies ei kuulu samaan lauseeseen.
- Anonyymi
Yksikään 90-luvulla syntynyt poika ei oo mies..........😳
- Anonyymi
Jotain naisellista on Koroissa omiaan löytämään keittiöön ,vähän epävarmalta vaikuttaa.
- Anonyymi
Kauheen huolehtivalta ja heikolla itsetunnolla varustetulta vaikuttaa tämä Joel. On vähän niinkuin kympin tyttö. Eli hyvin pärjää, mutta on silti ihan paniikissa, että osaako tarpeeksi hyvin.
- Anonyymi
Isi hoitaa Joelin asiat. Joel ei itse oikein osaa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isi hoitaa Joelin asiat. Joel ei itse oikein osaa mitään.
Onko Joel työmarkkinoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Joel työmarkkinoilla?
Isä on ainaki viksu mies,ja eikös joelki ole ainaki pätevä purjehtimaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isä on ainaki viksu mies,ja eikös joelki ole ainaki pätevä purjehtimaan
Joel ei taida yksin päästä veneellä edes laiturista ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joel ei taida yksin päästä veneellä edes laiturista ulos.
Eikös se ole purjehtunut atlantin poikki pariin kertaan? Yksin tai porukassa, astetta rankempi urakka tuommoinen parin viikon valtameripurjehdus.
- Anonyymi
Janni pyllää Joelia ja itseään julkisuuteen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000007902352.html- Anonyymi
Pitäisiköhän Joelin tulla jo kaapista ulos
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
HS: Stora Enso sulkee Kemin Veitsiluodon tehtaan
Siinä se tuli. Odotettu uutinen. Ei yllättävä enää. Työpaikkansa menettää 600 ihmistä. Eipä tuohon ole enää paljon lisättävää..5776511Tekis mieli muuttaa korpeen
Pentuna asuin korvessa, ei ollut katuvaloja, oli vain kyläkauppa ja kyläkoulu suht lähellä :) Nyt kun työt muuttui vakiosti etätöiksi, olen miettinyt2804913Ansiosidonnaisen porrastaminen olisi vain reilua
Nykyisin sinnitellään töissä tasan minimiaika, jonka jälkeen heittäydytään ansiosidonnaiselle maksimiajaksi. Uudessa mallissa olisi oikeus sitä pidemp1472245