Joel Harkimo on mies, joka tuntuu tekevän asiat perusteellisesti ja huolellisesti. Hän jopa valmistautui MasterChef VIP -ohjelmaan ennakkoon. Aikamoista! https://www.suomi24.fi/viihde/joel-harkimo-kokkaili-kaloripommeja-avopuoliso-janni-hussi-tuskastui-ihan-persuksilleenhan-se?s24
Joel Harkimo kokkaili kaloripommeja, avopuoliso Janni Hussi tuskastui "Ihan persuksilleenhan se..."

13
798
Vastaukset
- Anonyymi
Joel ja mies ei kuulu samaan lauseeseen.
- Anonyymi
Yksikään 90-luvulla syntynyt poika ei oo mies..........😳
- Anonyymi
Jotain naisellista on Koroissa omiaan löytämään keittiöön ,vähän epävarmalta vaikuttaa.
- Anonyymi
Pystyypä kuitenkin kipparoimaan veneellisen untuvikkoja valtameren halki. Itse todennäköisesti karauttaisit karille ennen avomerelle pääsyäkin.
- Anonyymi
Kauheen huolehtivalta ja heikolla itsetunnolla varustetulta vaikuttaa tämä Joel. On vähän niinkuin kympin tyttö. Eli hyvin pärjää, mutta on silti ihan paniikissa, että osaako tarpeeksi hyvin.
- Anonyymi
Isi hoitaa Joelin asiat. Joel ei itse oikein osaa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Joel työmarkkinoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Joel työmarkkinoilla?
Isä on ainaki viksu mies,ja eikös joelki ole ainaki pätevä purjehtimaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isä on ainaki viksu mies,ja eikös joelki ole ainaki pätevä purjehtimaan
Joel ei taida yksin päästä veneellä edes laiturista ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joel ei taida yksin päästä veneellä edes laiturista ulos.
Eikös se ole purjehtunut atlantin poikki pariin kertaan? Yksin tai porukassa, astetta rankempi urakka tuommoinen parin viikon valtameripurjehdus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isi hoitaa tarvittaessa myös Jannin jos Joel pruiskauttaa liian aikaisin
- Anonyymi
Janni pyllää Joelia ja itseään julkisuuteen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000007902352.html- Anonyymi
Pitäisiköhän Joelin tulla jo kaapista ulos
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään865171Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen533326Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,712694Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621358Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3041278Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?191203Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121086- 461040
- 411026
Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2291008