Joel Harkimo on mies, joka tuntuu tekevän asiat perusteellisesti ja huolellisesti. Hän jopa valmistautui MasterChef VIP -ohjelmaan ennakkoon. Aikamoista! https://www.suomi24.fi/viihde/joel-harkimo-kokkaili-kaloripommeja-avopuoliso-janni-hussi-tuskastui-ihan-persuksilleenhan-se?s24
Joel Harkimo kokkaili kaloripommeja, avopuoliso Janni Hussi tuskastui "Ihan persuksilleenhan se..."

13
758
Vastaukset
- Anonyymi
Joel ja mies ei kuulu samaan lauseeseen.
- Anonyymi
Yksikään 90-luvulla syntynyt poika ei oo mies..........😳
- Anonyymi
Jotain naisellista on Koroissa omiaan löytämään keittiöön ,vähän epävarmalta vaikuttaa.
- Anonyymi
Pystyypä kuitenkin kipparoimaan veneellisen untuvikkoja valtameren halki. Itse todennäköisesti karauttaisit karille ennen avomerelle pääsyäkin.
- Anonyymi
Kauheen huolehtivalta ja heikolla itsetunnolla varustetulta vaikuttaa tämä Joel. On vähän niinkuin kympin tyttö. Eli hyvin pärjää, mutta on silti ihan paniikissa, että osaako tarpeeksi hyvin.
- Anonyymi
Isi hoitaa Joelin asiat. Joel ei itse oikein osaa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Joel työmarkkinoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Joel työmarkkinoilla?
Isä on ainaki viksu mies,ja eikös joelki ole ainaki pätevä purjehtimaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isä on ainaki viksu mies,ja eikös joelki ole ainaki pätevä purjehtimaan
Joel ei taida yksin päästä veneellä edes laiturista ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joel ei taida yksin päästä veneellä edes laiturista ulos.
Eikös se ole purjehtunut atlantin poikki pariin kertaan? Yksin tai porukassa, astetta rankempi urakka tuommoinen parin viikon valtameripurjehdus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isi hoitaa tarvittaessa myös Jannin jos Joel pruiskauttaa liian aikaisin
- Anonyymi
Janni pyllää Joelia ja itseään julkisuuteen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000007902352.html- Anonyymi
Pitäisiköhän Joelin tulla jo kaapista ulos
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086