Annas kun ennustan

Anonyymi

Ens joulu menee saman katon alla! đŸ˜ŠđŸ”„đŸ’“

46

<50

    Vastaukset

    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti ei ainakaan tapellessa. Se ei ole mukavaa.

      • Anonyymi

        Ollaan vaan lĂ€hekkĂ€in ja hipsutellaan â˜ș


    • Anonyymi

      VielÀ kun kertoisit kenellÀ ja kenellÀ.

      • Anonyymi

        Varmaan J miehelle niinkun niin monet


    • Anonyymi

      Ei tarvitse olla ennustaja kun TIETÄÄ sanoa ettĂ€ moista ei tapahdu meillĂ€ tÀÀllĂ€ palstalla asuvilla, me tÀÀllĂ€ nuokkuvat emme koskaan pÀÀse niin pitkĂ€lle, tÀÀllĂ€ nuokumme niin joulut kuin juhannuksetkin. Ja on muuten tosi.

      • Anonyymi

        Niin totta, niin totta.


    • Anonyymi

      Mahdunko hÀnen kattonsa alle? Varsinkin jouluna, kun aikuiset lapset tulevat kÀymÀÀn ja ehkÀ exÀkin.

      • Anonyymi

        SitÀ minÀkin olen miettinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SitÀ minÀkin olen miettinyt.

        Kenet sinÀ haluat kattosi alle? Anna vihje.


      • Anonyymi

        Ensi joulu olisi kyllÀ liian aikaista asua samassa.. Mutta viettÀÀ joulua yhdessÀ?


    • Anonyymi

      Huono ennustajađŸœ

    • Anonyymi

      Ei osunut oikein mun kohdalle. Mutt onnea niille, joilla tuo on jo tiedossa.

    • Anonyymi

      Mulla on aavistus, ettei jonkun elÀmÀssÀ kaikki mene niinkuin hÀn toivoisi. Tuo pÀtee omaankin kohtaan.

      • Anonyymi

        SinÀhÀn ohjailet monen elÀmÀÀ


      • Anonyymi

        Ei mene ei. Haavemaa, kaikki pÀÀttyi kyyneliin, Haavemaa, harha-askel turha niin.... 😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene ei. Haavemaa, kaikki pÀÀttyi kyyneliin, Haavemaa, harha-askel turha niin.... 😱

        Miksi sitten teit satumaastamme sellaisen jutun? En ymmÀrtÀnyt yhtÀÀn mitÀ tarkoitat. EnkÀ edelleenkÀÀn. Sanoit ettÀ on toinen.. MitÀ sinÀ haluat?


    • Anonyymi

      TÀtÀ ajattelen.

    • Anonyymi

      Hölmö!!

      Mitteen Joulua tule ennee...

      Tai voipa tuo vaikka tullakkin....

      Piteis kai olla jotennii rauhottunna jo mutta kun tuommosia viestejÀ lÀhettet niin johan tuass riehaantuu...

      EhkÀ

    • Anonyymi

      Ennustelepa lisÀÀ... Voisit kertoa minulle saanko sen miehen johon olen lÀÀpÀllÀni. KyllÀ tai ei riittÀÀ.

      • Anonyymi

        Se on kiinni myös siitÀ miehestÀ, onko hÀn kiinnostunut susta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kiinni myös siitÀ miehestÀ, onko hÀn kiinnostunut susta.

        Sen haluaisinkin tietÀÀ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen haluaisinkin tietÀÀ.

        HÀivyn tÀÀltÀ samantien enkÀ palaa, jos sanot ei. Yksi riippuvuus vÀhemmÀn.


    • Anonyymi

      Niin ryppynen en ole. Toivotaan sateista kesÀÀ.

    • Anonyymi

      TÀÀllÀ nÀitÀ turhanpÀivÀisiÀ joululuennusteita on ollut ennenkin. Joulun jÀlkeen kirjoitetaan juhannuksesta ja juhannuksen jÀlkeen joulusta jne. NÀin on keksitty trolloloo ikiliikkuja!

      • Anonyymi

        SehÀn paikan ongelma on kun tyypit odottaa ettÀ lahjat putoo taivaalta syliin ajatuksen voimalla. Ei nÀÀ itse oo kovinkaan halukkaita tekeen mitÀÀn.

        Sitten osalla on kovin pitkÀ lista millÀ tavoin sen ikÀvöimÀnsÀ ihmisen pitÀÀ aloitteet tehdÀ. Eli on luotu oikein raamit sille millÀ sanoilla homma pitÀÀ hoitaa ja jos menee sanakaan vÀÀrin niin loukkaantuneena torjutaan.

        Esim. se yks haluu ehottomasti sÀhkÀriÀ, mutta whatsappia ei missÀÀn nimessÀ.
        Ja aloitteen pitÀÀ olla "mennÀÀnkö paneen" ja mökötys ja ei vastausta ollenkaan jos aloite on ettÀ "mitÀ kuuluu"

        eip siin.. siinÀ on vaan todisteet siitÀ ettei kauheesti oikeesti edes suhdetta haluta. PelleillÀ ja esteitÀ halutaan tekasta vaikka koppakuoriaisesta jotta saa vÀÀntÀÀ palstoilla lisÀÀ vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SehÀn paikan ongelma on kun tyypit odottaa ettÀ lahjat putoo taivaalta syliin ajatuksen voimalla. Ei nÀÀ itse oo kovinkaan halukkaita tekeen mitÀÀn.

        Sitten osalla on kovin pitkÀ lista millÀ tavoin sen ikÀvöimÀnsÀ ihmisen pitÀÀ aloitteet tehdÀ. Eli on luotu oikein raamit sille millÀ sanoilla homma pitÀÀ hoitaa ja jos menee sanakaan vÀÀrin niin loukkaantuneena torjutaan.

        Esim. se yks haluu ehottomasti sÀhkÀriÀ, mutta whatsappia ei missÀÀn nimessÀ.
        Ja aloitteen pitÀÀ olla "mennÀÀnkö paneen" ja mökötys ja ei vastausta ollenkaan jos aloite on ettÀ "mitÀ kuuluu"

        eip siin.. siinÀ on vaan todisteet siitÀ ettei kauheesti oikeesti edes suhdetta haluta. PelleillÀ ja esteitÀ halutaan tekasta vaikka koppakuoriaisesta jotta saa vÀÀntÀÀ palstoilla lisÀÀ vuosia.

        On vaikeaa pysyÀ perÀssÀ siinÀ mitÀ tÀÀllÀ tapahtuu. Minulle kÀy whatsup ja kaikki muut keinot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vaikeaa pysyÀ perÀssÀ siinÀ mitÀ tÀÀllÀ tapahtuu. Minulle kÀy whatsup ja kaikki muut keinot.

        TÀmÀ homma nÀiden nimimerkkien ja anonyymien kanssa on sekavaa... mut hÀn tietÀÀ missÀ kirjoitan, niin ehkÀ uskallan vastata..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vaikeaa pysyÀ perÀssÀ siinÀ mitÀ tÀÀllÀ tapahtuu. Minulle kÀy whatsup ja kaikki muut keinot.

        Just sÀ ! Just sua tarkotin. SÀ oot se sÀhkÀriÀ kÀrttÀvÀ joka nikottelee vastaan vÀÀriÀ tyylejÀ yht.ottoihin

        Jotenkin outoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just sÀ ! Just sua tarkotin. SÀ oot se sÀhkÀriÀ kÀrttÀvÀ joka nikottelee vastaan vÀÀriÀ tyylejÀ yht.ottoihin

        Jotenkin outoo.

        Kerro lisÀÀ millainen olen? En ole ottamassa juuri nyt yhteyttÀ hÀneen, vaikka onkin asioita mitÀ mietin ettÀ meneekö oikein meidÀn osalta.


    • Anonyymi

      KyllÀ, ajetaan vaan toisemme hulluuteen, voidaan pÀÀstÀ sinne piirille taas viettÀÀn yhteistÀ jouluu.

    • Anonyymi

      Noniin, annaksen piprut on mukavan ohuita.

    • Anonyymi

      PÀÀdytÀÀn molemmat suljetulle? Ei siinÀ itse voisin mennÀkin, olisi ainakin jotain vaihtelua.

    • Anonyymi

      Sopii mulle.

    • Anonyymi

      Joulu on kiva kun se on joka vuosi, juhannus vain kerran vuodessa.

    • Anonyymi

      Menisikin!

    • Anonyymi

      Oot superhyvÀ ennustaja. Paras!

      • Anonyymi

        OotsÀ s nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OotsÀ s nainen

        SĂ€ et oo ennustajan lahjoilla ainakaan pilattu 😂


      • Anonyymi

        Kirjoitinko minÀ tÀmÀn? En muista. Kuka tÀmÀn kirjoitti?


    • Anonyymi

      Luin ensin ettÀ samalla rakovalkealla. Ei paha sekÀÀn olisi.

    Ketjusta on poistettu 3 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isÀ Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettÀnyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltÀÀn
      IkÀvÀ
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessÀ nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielÀ rumempi En voi kuin miettiÀ ettÀ miksi Olitko vain rikki edellisestÀ suhteesta ja ha
      IkÀvÀ
      23
      1878
    4. Persut nimittivÀt kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistÀ löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella jÀrjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epÀkelpo ministerin tehtÀviensÀ hoitamiseen?

      Eikö hÀnellÀ ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtÀviÀ?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisÀltö oli seuraava: Suomeen tulee nÀlÀnhÀtÀ niin, ettÀ se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydÀmesi mulle

      ❀ ❀❀ Tahdon pelkkÀÀ hyvÀÀ sulle SillĂ€ ilmeisesti puhumalla Avoimesti vĂ€lillĂ€mme Kaikki taas selviÀÀ Kerro kaikki, tahdo
      IkÀvÀ
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      IkÀvÀ
      11
      1168
    9. Elia tulee vielÀ

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, ettÀ Elia tulee vielÀ. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. NellietÀ Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypÀtÀ ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe