Aihe

Annas kun ennustan

Anonyymi

Ens joulu menee saman katon alla! 😊🔥💓

40

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti ei ainakaan tapellessa. Se ei ole mukavaa.

• Anonyymi

Ollaan vaan lähekkäin ja hipsutellaan ☺️

• Anonyymi

Vielä kun kertoisit kenellä ja kenellä.

• Anonyymi

Varmaan J miehelle niinkun niin monet

• Anonyymi

Ei tarvitse olla ennustaja kun TIETÄÄ sanoa että moista ei tapahdu meillä täällä palstalla asuvilla, me täällä nuokkuvat emme koskaan pääse niin pitkälle, täällä nuokumme niin joulut kuin juhannuksetkin. Ja on muuten tosi.

• Anonyymi

Niin totta, niin totta.

• Anonyymi

Mahdunko hänen kattonsa alle? Varsinkin jouluna, kun aikuiset lapset tulevat käymään ja ehkä exäkin.

• Anonyymi

Sitä minäkin olen miettinyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä minäkin olen miettinyt.

Kenet sinä haluat kattosi alle? Anna vihje.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ensi joulu olisi kyllä liian aikaista asua samassa.. Mutta viettää joulua yhdessä?

• Anonyymi

Huono ennustaja🐽

• Anonyymi

Ei osunut oikein mun kohdalle. Mutt onnea niille, joilla tuo on jo tiedossa.

• Anonyymi

Mulla on aavistus, ettei jonkun elämässä kaikki mene niinkuin hän toivoisi. Tuo pätee omaankin kohtaan.

• Anonyymi

Sinähän ohjailet monen elämää

• Anonyymi

Ei mene ei. Haavemaa, kaikki päättyi kyyneliin, Haavemaa, harha-askel turha niin.... 😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mene ei. Haavemaa, kaikki päättyi kyyneliin, Haavemaa, harha-askel turha niin.... 😢

Miksi sitten teit satumaastamme sellaisen jutun? En ymmärtänyt yhtään mitä tarkoitat. Enkä edelleenkään. Sanoit että on toinen.. Mitä sinä haluat?

• Anonyymi

Tätä ajattelen.

• Anonyymi

Hölmö!!

Mitteen Joulua tule ennee...

Tai voipa tuo vaikka tullakkin....

Piteis kai olla jotennii rauhottunna jo mutta kun tuommosia viestejä lähettet niin johan tuass riehaantuu...

Ehkä

• Anonyymi

Ennustelepa lisää... Voisit kertoa minulle saanko sen miehen johon olen lääpälläni. Kyllä tai ei riittää.

• Anonyymi

Se on kiinni myös siitä miehestä, onko hän kiinnostunut susta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kiinni myös siitä miehestä, onko hän kiinnostunut susta.

Sen haluaisinkin tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen haluaisinkin tietää.

Häivyn täältä samantien enkä palaa, jos sanot ei. Yksi riippuvuus vähemmän.

• Anonyymi

Niin ryppynen en ole. Toivotaan sateista kesää.

• Anonyymi

Täällä näitä turhanpäiväisiä joululuennusteita on ollut ennenkin. Joulun jälkeen kirjoitetaan juhannuksesta ja juhannuksen jälkeen joulusta jne. Näin on keksitty trolloloo ikiliikkuja!

• Anonyymi

Sehän paikan ongelma on kun tyypit odottaa että lahjat putoo taivaalta syliin ajatuksen voimalla. Ei nää itse oo kovinkaan halukkaita tekeen mitään.

Sitten osalla on kovin pitkä lista millä tavoin sen ikävöimänsä ihmisen pitää aloitteet tehdä. Eli on luotu oikein raamit sille millä sanoilla homma pitää hoitaa ja jos menee sanakaan väärin niin loukkaantuneena torjutaan.

Esim. se yks haluu ehottomasti sähkäriä, mutta whatsappia ei missään nimessä.
        Ja aloitteen pitää olla "mennäänkö paneen" ja mökötys ja ei vastausta ollenkaan jos aloite on että "mitä kuuluu"

eip siin.. siinä on vaan todisteet siitä ettei kauheesti oikeesti edes suhdetta haluta. Pelleillä ja esteitä halutaan tekasta vaikka koppakuoriaisesta jotta saa vääntää palstoilla lisää vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän paikan ongelma on kun tyypit odottaa että lahjat putoo taivaalta syliin ajatuksen voimalla. Ei nää itse oo kovinkaan halukkaita tekeen mitään.

Sitten osalla on kovin pitkä lista millä tavoin sen ikävöimänsä ihmisen pitää aloitteet tehdä. Eli on luotu oikein raamit sille millä sanoilla homma pitää hoitaa ja jos menee sanakaan väärin niin loukkaantuneena torjutaan.

Esim. se yks haluu ehottomasti sähkäriä, mutta whatsappia ei missään nimessä.
        Ja aloitteen pitää olla "mennäänkö paneen" ja mökötys ja ei vastausta ollenkaan jos aloite on että "mitä kuuluu"

eip siin.. siinä on vaan todisteet siitä ettei kauheesti oikeesti edes suhdetta haluta. Pelleillä ja esteitä halutaan tekasta vaikka koppakuoriaisesta jotta saa vääntää palstoilla lisää vuosia.

On vaikeaa pysyä perässä siinä mitä täällä tapahtuu. Minulle käy whatsup ja kaikki muut keinot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vaikeaa pysyä perässä siinä mitä täällä tapahtuu. Minulle käy whatsup ja kaikki muut keinot.

Tämä homma näiden nimimerkkien ja anonyymien kanssa on sekavaa... mut hän tietää missä kirjoitan, niin ehkä uskallan vastata..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just sä ! Just sua tarkotin. Sä oot se sähkäriä kärttävä joka nikottelee vastaan vääriä tyylejä yht.ottoihin

Jotenkin outoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just sä ! Just sua tarkotin. Sä oot se sähkäriä kärttävä joka nikottelee vastaan vääriä tyylejä yht.ottoihin

Jotenkin outoo.

Kerro lisää millainen olen? En ole ottamassa juuri nyt yhteyttä häneen, vaikka onkin asioita mitä mietin että meneekö oikein meidän osalta.

• Anonyymi

Kyllä, ajetaan vaan toisemme hulluuteen, voidaan päästä sinne piirille taas viettään yhteistä jouluu.

• Anonyymi

Noniin, annaksen piprut on mukavan ohuita.

• Anonyymi

Päädytään molemmat suljetulle? Ei siinä itse voisin mennäkin, olisi ainakin jotain vaihtelua.

• Anonyymi

Sopii mulle.

• Anonyymi

Joulu on kiva kun se on joka vuosi, juhannus vain kerran vuodessa.

• Anonyymi

Menisikin!

• Anonyymi

Oot superhyvä ennustaja. Paras!

• Anonyymi

Ootsä s nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootsä s nainen

Sä et oo ennustajan lahjoilla ainakaan pilattu 😂

• Anonyymi

Kirjoitinko minä tämän? En muista. Kuka tämän kirjoitti?

• Anonyymi

Luin ensin että samalla rakovalkealla. Ei paha sekään olisi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Megasexy! Erika Vikman kiehnää sängyssä punaisessa lateksipuvussa: "Ilman häpeää..."

Ensin tuli Cicciolina, sitten Syntisten pöytä ja nyt Häpeä. Superseksikkäästi pukeutuva Erika Vikman osaa todellakin kohahduttaa vai mitä mieltä olet?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      5999