Ens joulu menee saman katon alla! 😊🔥💓
Annas kun ennustan
46
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti ei ainakaan tapellessa. Se ei ole mukavaa.
- Anonyymi
Ollaan vaan lähekkäin ja hipsutellaan ☺️
- Anonyymi
Vielä kun kertoisit kenellä ja kenellä.
- Anonyymi
Varmaan J miehelle niinkun niin monet
- Anonyymi
Ei tarvitse olla ennustaja kun TIETÄÄ sanoa että moista ei tapahdu meillä täällä palstalla asuvilla, me täällä nuokkuvat emme koskaan pääse niin pitkälle, täällä nuokumme niin joulut kuin juhannuksetkin. Ja on muuten tosi.
- Anonyymi
Niin totta, niin totta.
- Anonyymi
Mahdunko hänen kattonsa alle? Varsinkin jouluna, kun aikuiset lapset tulevat käymään ja ehkä exäkin.
- Anonyymi
Sitä minäkin olen miettinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minäkin olen miettinyt.
Kenet sinä haluat kattosi alle? Anna vihje.
- Anonyymi
Ensi joulu olisi kyllä liian aikaista asua samassa.. Mutta viettää joulua yhdessä?
- Anonyymi
Huono ennustaja🐽
- Anonyymi
Ei osunut oikein mun kohdalle. Mutt onnea niille, joilla tuo on jo tiedossa.
- Anonyymi
Mulla on aavistus, ettei jonkun elämässä kaikki mene niinkuin hän toivoisi. Tuo pätee omaankin kohtaan.
- Anonyymi
Sinähän ohjailet monen elämää
- Anonyymi
Ei mene ei. Haavemaa, kaikki päättyi kyyneliin, Haavemaa, harha-askel turha niin.... 😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene ei. Haavemaa, kaikki päättyi kyyneliin, Haavemaa, harha-askel turha niin.... 😢
Miksi sitten teit satumaastamme sellaisen jutun? En ymmärtänyt yhtään mitä tarkoitat. Enkä edelleenkään. Sanoit että on toinen.. Mitä sinä haluat?
- Anonyymi
Tätä ajattelen.
- Anonyymi
Hölmö!!
Mitteen Joulua tule ennee...
Tai voipa tuo vaikka tullakkin....
Piteis kai olla jotennii rauhottunna jo mutta kun tuommosia viestejä lähettet niin johan tuass riehaantuu...
Ehkä - Anonyymi
Ennustelepa lisää... Voisit kertoa minulle saanko sen miehen johon olen lääpälläni. Kyllä tai ei riittää.
- Anonyymi
Se on kiinni myös siitä miehestä, onko hän kiinnostunut susta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kiinni myös siitä miehestä, onko hän kiinnostunut susta.
Sen haluaisinkin tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen haluaisinkin tietää.
Häivyn täältä samantien enkä palaa, jos sanot ei. Yksi riippuvuus vähemmän.
- Anonyymi
Niin ryppynen en ole. Toivotaan sateista kesää.
- Anonyymi
Täällä näitä turhanpäiväisiä joululuennusteita on ollut ennenkin. Joulun jälkeen kirjoitetaan juhannuksesta ja juhannuksen jälkeen joulusta jne. Näin on keksitty trolloloo ikiliikkuja!
- Anonyymi
Sehän paikan ongelma on kun tyypit odottaa että lahjat putoo taivaalta syliin ajatuksen voimalla. Ei nää itse oo kovinkaan halukkaita tekeen mitään.
Sitten osalla on kovin pitkä lista millä tavoin sen ikävöimänsä ihmisen pitää aloitteet tehdä. Eli on luotu oikein raamit sille millä sanoilla homma pitää hoitaa ja jos menee sanakaan väärin niin loukkaantuneena torjutaan.
Esim. se yks haluu ehottomasti sähkäriä, mutta whatsappia ei missään nimessä.
Ja aloitteen pitää olla "mennäänkö paneen" ja mökötys ja ei vastausta ollenkaan jos aloite on että "mitä kuuluu"
eip siin.. siinä on vaan todisteet siitä ettei kauheesti oikeesti edes suhdetta haluta. Pelleillä ja esteitä halutaan tekasta vaikka koppakuoriaisesta jotta saa vääntää palstoilla lisää vuosia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän paikan ongelma on kun tyypit odottaa että lahjat putoo taivaalta syliin ajatuksen voimalla. Ei nää itse oo kovinkaan halukkaita tekeen mitään.
Sitten osalla on kovin pitkä lista millä tavoin sen ikävöimänsä ihmisen pitää aloitteet tehdä. Eli on luotu oikein raamit sille millä sanoilla homma pitää hoitaa ja jos menee sanakaan väärin niin loukkaantuneena torjutaan.
Esim. se yks haluu ehottomasti sähkäriä, mutta whatsappia ei missään nimessä.
Ja aloitteen pitää olla "mennäänkö paneen" ja mökötys ja ei vastausta ollenkaan jos aloite on että "mitä kuuluu"
eip siin.. siinä on vaan todisteet siitä ettei kauheesti oikeesti edes suhdetta haluta. Pelleillä ja esteitä halutaan tekasta vaikka koppakuoriaisesta jotta saa vääntää palstoilla lisää vuosia.On vaikeaa pysyä perässä siinä mitä täällä tapahtuu. Minulle käy whatsup ja kaikki muut keinot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vaikeaa pysyä perässä siinä mitä täällä tapahtuu. Minulle käy whatsup ja kaikki muut keinot.
Tämä homma näiden nimimerkkien ja anonyymien kanssa on sekavaa... mut hän tietää missä kirjoitan, niin ehkä uskallan vastata..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vaikeaa pysyä perässä siinä mitä täällä tapahtuu. Minulle käy whatsup ja kaikki muut keinot.
Just sä ! Just sua tarkotin. Sä oot se sähkäriä kärttävä joka nikottelee vastaan vääriä tyylejä yht.ottoihin
Jotenkin outoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just sä ! Just sua tarkotin. Sä oot se sähkäriä kärttävä joka nikottelee vastaan vääriä tyylejä yht.ottoihin
Jotenkin outoo.Kerro lisää millainen olen? En ole ottamassa juuri nyt yhteyttä häneen, vaikka onkin asioita mitä mietin että meneekö oikein meidän osalta.
- Anonyymi
Kyllä, ajetaan vaan toisemme hulluuteen, voidaan päästä sinne piirille taas viettään yhteistä jouluu.
- Anonyymi
Noniin, annaksen piprut on mukavan ohuita.
- Anonyymi
Päädytään molemmat suljetulle? Ei siinä itse voisin mennäkin, olisi ainakin jotain vaihtelua.
- Anonyymi
Sopii mulle.
- Anonyymi
Joulu on kiva kun se on joka vuosi, juhannus vain kerran vuodessa.
- Anonyymi
Menisikin!
- Anonyymi
Oot superhyvä ennustaja. Paras!
- Anonyymi
Ootsä s nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootsä s nainen
Sä et oo ennustajan lahjoilla ainakaan pilattu 😂
- Anonyymi
Kirjoitinko minä tämän? En muista. Kuka tämän kirjoitti?
- Anonyymi
Luin ensin että samalla rakovalkealla. Ei paha sekään olisi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851788Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201204YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621070- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli81817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46810Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.116773