Tarvitsen sinut

Anonyymi

Nainen omaksi vaimoksi!
Vaan sinä et minusta huoli taida?
Kun oon niin poikamainen.
Vakka onkin mies parhaassa iässä, vai onko jo mennyt ylikin.
En enään poikanen.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      👍🥰

    • Anonyymi

      Voisin todeta, että siihen hänen olisi syytä asennoitua että ottaa mut vaimokseen. Enemmin tai myöhemmin.

    • Anonyymi

      Mä olisin järkyttynyt jos aloittajan kaltainen ihminen olisi aviomieheni. Voi hyvä luoja. Raivokohtauksia ja huumeita. ihkupihkuu elämää. olen kovasti yrittänyt vältellä aloittajan kaltaisia ihmisiä hästäk ENÄÄN hästäk telepatia

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä tosin ei sun kirjoitus vaan aloitus. 🥰


      • Anonyymi

        Onhan ne vaarallisia tyyppejä kun sellaista tekevät. Silloin voi olla parempi ollakin kaukana toisesta, jos odotettavissa draamaa.


      • Anonyymi

        Onpas ahdasmielistä.

        Huumeiden käyttäminen kenestäkään huonompaa ihmistä tee.

        Raivo taas kertoo siitä, että ihmisessä on kunnolla elinvoimaa. Se piirre näkyy jo lapsista. Toisissa on voimaa. Se vaan pitää kanavoida oikein.

        Jos kanavoituu huonosti silloinhan kyse on huonosta olosta ja ulkoisista asioista. Sisäisesti piirteissä ei ole mitään vikaa. Hyviä piirteitä.

        Ei ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas ahdasmielistä.

        Huumeiden käyttäminen kenestäkään huonompaa ihmistä tee.

        Raivo taas kertoo siitä, että ihmisessä on kunnolla elinvoimaa. Se piirre näkyy jo lapsista. Toisissa on voimaa. Se vaan pitää kanavoida oikein.

        Jos kanavoituu huonosti silloinhan kyse on huonosta olosta ja ulkoisista asioista. Sisäisesti piirteissä ei ole mitään vikaa. Hyviä piirteitä.

        Ei ap.

        Ei silti oikeuta toisen väärään kohteluun.


    • Anonyymi

      Tykkään pikkasen poikamaisista. Olet just oikea. Mut naimisiin myöhemmin. Parisuhteessa kyllä.

    • Anonyymi

      M-miehen vaimoksi alan.

      • Anonyymi

        Sen jälkeen alkaa sitten , tuskien taival.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen jälkeen alkaa sitten , tuskien taival.

        Miten niin?


    • Anonyymi

      Täälläkö ajattelit kosia? Miten hyvin morsmaikku jo tunnetaan? Sekin testattuna, että ulkonäkö miellyttää puolin ja toisin? Jutut sopivat yhteen ja elämäntavat? Tulevaisuuden haaveet on yhteneväiset? Poikamaisuus on hyvä asia, jos kuitenkin vastuunsa kantaa ja hyvin toista pitää. Kaikki nuo, jos kohdille osuu niin seurustelun kautta avioon, kyllä kiitos.

      • Anonyymi

        Ei täällä ketään kosia. Se on sitten tuolla oikeassa elämässä missä se kosinta tapahtuu jos tapahtuu. Aika huonosti tunnen, siis luonnetta, kyllä pitäisi livessä seurustella, ja oikeestaan asuakin ennen yhdessä ennen kun toisen oppii tuntemaan. Jos minä olen varovainen niin on vastapuolikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä ketään kosia. Se on sitten tuolla oikeassa elämässä missä se kosinta tapahtuu jos tapahtuu. Aika huonosti tunnen, siis luonnetta, kyllä pitäisi livessä seurustella, ja oikeestaan asuakin ennen yhdessä ennen kun toisen oppii tuntemaan. Jos minä olen varovainen niin on vastapuolikin.

        Hyvältä kuulostaa. Oletteko treffailleet? Aiotko asiaa jotenkin edistää?


    • Anonyymi

      No joo, en mä oikein tiedä olisko susta aviopuolisoksi, taidat olla vähän liian villi siihen.

    • Anonyymi

      Miten ajattelit miehekseni päästä? Suunnitelman toteutumiseen on vielä piiitkä matka....

    • Anonyymi

      Kumpi muuttaa?

    • Anonyymi

      Sopii. Joko varaan kirkon, että ehditään tänä vuonna?

    • Anonyymi

      No tuumasta toimeen sitte

    • Anonyymi

      Minä en ota enää miestä avioriipaksi.

      • Anonyymi

        En mä käytettyä huolisikaan .


    • Anonyymi

      Miehen tarvisen, en poikaa, joten älä huoli

    • Anonyymi

      Ei yli 40 vuotiaista sekä ei lapsellista kiusattu exän puolesta ihan liikaa ei katsos jaksa sellasta. Nuoremmat ovat tässä lajissa parempia ja viisaampia.

    • Anonyymi

      Häntä sanoisin poikamaiseksi, ulkonäöltään. Poikamaista miestä minulla ei ole ennen ollut, ei edes parikymppisenä. Hänessä on kuitenkin myös miestä, sopivassa suhteessa. Hyvältä hän silmissä näyttää. Sika kuitenkin korjaa tuon poikamaisuuden kyllä. 😂 Harva on enää 40v poikamainen, vaikka olisi sitä vielä 20v, 25v, 30v tai 35v.

      Luonteensa ja tapansa ajatella asioita on sen sijaan aikuinen. Siksi hän on minulle mies eikä poika.

      Suhteet etenee yleensä asteittain: treffit tai tunteiden tunnustus. tapailu ja syvempi tutustuminen, seurustelu, avoliitto ja/tai sitoutuminen, Joskus vaiheet etenee vauhdilla, joskus tarvitaan vuosia etenemiseen. Kun toinen tuntuu oikealta, ja jos tunne olisi molemminpuolinen ja ollaan aikuisia (kumpikin usein tietää mitä etsii ja tuntee itsensä) ei vuosia välttämättä tarvita. Kuitenkin ilman alkua ei pääse edes alkuun. Oman yritykseni alkuun pääsemiseen on tehty. Nyt alkuun tarvitaan hänen tahto ja hänen tekemä siirto.

    • Anonyymi

      Kunnon mies kertoo asiat naiselleen ja kosii eikä höpöttele tyhjiä täällä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe