Nainen omaksi vaimoksi!
Vaan sinä et minusta huoli taida?
Kun oon niin poikamainen.
Vakka onkin mies parhaassa iässä, vai onko jo mennyt ylikin.
En enään poikanen.
Tarvitsen sinut
25
78
Vastaukset
- Anonyymi
👍🥰
- Anonyymi
Voisin todeta, että siihen hänen olisi syytä asennoitua että ottaa mut vaimokseen. Enemmin tai myöhemmin.
- Anonyymi
Mä olisin järkyttynyt jos aloittajan kaltainen ihminen olisi aviomieheni. Voi hyvä luoja. Raivokohtauksia ja huumeita. ihkupihkuu elämää. olen kovasti yrittänyt vältellä aloittajan kaltaisia ihmisiä hästäk ENÄÄN hästäk telepatia
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä tosin ei sun kirjoitus vaan aloitus. 🥰
- Anonyymi
Onhan ne vaarallisia tyyppejä kun sellaista tekevät. Silloin voi olla parempi ollakin kaukana toisesta, jos odotettavissa draamaa.
- Anonyymi
Onpas ahdasmielistä.
Huumeiden käyttäminen kenestäkään huonompaa ihmistä tee.
Raivo taas kertoo siitä, että ihmisessä on kunnolla elinvoimaa. Se piirre näkyy jo lapsista. Toisissa on voimaa. Se vaan pitää kanavoida oikein.
Jos kanavoituu huonosti silloinhan kyse on huonosta olosta ja ulkoisista asioista. Sisäisesti piirteissä ei ole mitään vikaa. Hyviä piirteitä.
Ei ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas ahdasmielistä.
Huumeiden käyttäminen kenestäkään huonompaa ihmistä tee.
Raivo taas kertoo siitä, että ihmisessä on kunnolla elinvoimaa. Se piirre näkyy jo lapsista. Toisissa on voimaa. Se vaan pitää kanavoida oikein.
Jos kanavoituu huonosti silloinhan kyse on huonosta olosta ja ulkoisista asioista. Sisäisesti piirteissä ei ole mitään vikaa. Hyviä piirteitä.
Ei ap.Ei silti oikeuta toisen väärään kohteluun.
- Anonyymi
Tykkään pikkasen poikamaisista. Olet just oikea. Mut naimisiin myöhemmin. Parisuhteessa kyllä.
- Anonyymi
M-miehen vaimoksi alan.
- Anonyymi
Sen jälkeen alkaa sitten , tuskien taival.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen jälkeen alkaa sitten , tuskien taival.
Miten niin?
- Anonyymi
Täälläkö ajattelit kosia? Miten hyvin morsmaikku jo tunnetaan? Sekin testattuna, että ulkonäkö miellyttää puolin ja toisin? Jutut sopivat yhteen ja elämäntavat? Tulevaisuuden haaveet on yhteneväiset? Poikamaisuus on hyvä asia, jos kuitenkin vastuunsa kantaa ja hyvin toista pitää. Kaikki nuo, jos kohdille osuu niin seurustelun kautta avioon, kyllä kiitos.
- Anonyymi
Ei täällä ketään kosia. Se on sitten tuolla oikeassa elämässä missä se kosinta tapahtuu jos tapahtuu. Aika huonosti tunnen, siis luonnetta, kyllä pitäisi livessä seurustella, ja oikeestaan asuakin ennen yhdessä ennen kun toisen oppii tuntemaan. Jos minä olen varovainen niin on vastapuolikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä ketään kosia. Se on sitten tuolla oikeassa elämässä missä se kosinta tapahtuu jos tapahtuu. Aika huonosti tunnen, siis luonnetta, kyllä pitäisi livessä seurustella, ja oikeestaan asuakin ennen yhdessä ennen kun toisen oppii tuntemaan. Jos minä olen varovainen niin on vastapuolikin.
Hyvältä kuulostaa. Oletteko treffailleet? Aiotko asiaa jotenkin edistää?
- Anonyymi
No joo, en mä oikein tiedä olisko susta aviopuolisoksi, taidat olla vähän liian villi siihen.
- Anonyymi
Miten ajattelit miehekseni päästä? Suunnitelman toteutumiseen on vielä piiitkä matka....
- Anonyymi
Kumpi muuttaa?
- Anonyymi
Sopii. Joko varaan kirkon, että ehditään tänä vuonna?
- Anonyymi
No tuumasta toimeen sitte
- Anonyymi
Minä en ota enää miestä avioriipaksi.
- Anonyymi
En mä käytettyä huolisikaan .
- Anonyymi
Miehen tarvisen, en poikaa, joten älä huoli
- Anonyymi
Ei yli 40 vuotiaista sekä ei lapsellista kiusattu exän puolesta ihan liikaa ei katsos jaksa sellasta. Nuoremmat ovat tässä lajissa parempia ja viisaampia.
- Anonyymi
Häntä sanoisin poikamaiseksi, ulkonäöltään. Poikamaista miestä minulla ei ole ennen ollut, ei edes parikymppisenä. Hänessä on kuitenkin myös miestä, sopivassa suhteessa. Hyvältä hän silmissä näyttää. Sika kuitenkin korjaa tuon poikamaisuuden kyllä. 😂 Harva on enää 40v poikamainen, vaikka olisi sitä vielä 20v, 25v, 30v tai 35v.
Luonteensa ja tapansa ajatella asioita on sen sijaan aikuinen. Siksi hän on minulle mies eikä poika.
Suhteet etenee yleensä asteittain: treffit tai tunteiden tunnustus. tapailu ja syvempi tutustuminen, seurustelu, avoliitto ja/tai sitoutuminen, Joskus vaiheet etenee vauhdilla, joskus tarvitaan vuosia etenemiseen. Kun toinen tuntuu oikealta, ja jos tunne olisi molemminpuolinen ja ollaan aikuisia (kumpikin usein tietää mitä etsii ja tuntee itsensä) ei vuosia välttämättä tarvita. Kuitenkin ilman alkua ei pääse edes alkuun. Oman yritykseni alkuun pääsemiseen on tehty. Nyt alkuun tarvitaan hänen tahto ja hänen tekemä siirto. - Anonyymi
Kunnon mies kertoo asiat naiselleen ja kosii eikä höpöttele tyhjiä täällä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683