Erikoista työnhakua

Anonyymi

Hain työpaikkoja puutarha-alalta ja kahdesta paikasta tuli tärppi ja pääsin työhaastatteluihin. Minulta kysyttiin, onko muita paikkoja tiedossa ja vastasin rehellisesti niitä olevan.

Laitoin ensimmäiseen paikkaan viestiä, että olen menossa haastatteluun ja palaamme asiaan sovitusti. Pääsiäisen ajan puntaroin vaihtoehtoja, tein päätöksen ja soitin sovitusti molempiin paikkoihin. Ensimmäiseen sanoin, että olen tehnyt päätökseni ja tulen teille. Yllätys: sinne olikin menossa joku vielä haastatteluun, päätös seuraava torstai. Menin sovitusti toiseen paikkaan ja koska ensimmäisessä alettiin vitkuttelemaan, olin valmis tekemään toisessa sopparin. Yllätys: Sinne oli menossa joku nyt haastatteluun, päätös seuraavalla viikolla.

Miten näihin nyt pitäisi suhtautua? Jos itse olet sanasi mittainen, niin ta pettää. Mitä ajatella yksityisyrittäjistä. Ottivatko he nokkiinsa, kun hakijalla oli vaihtoehtoja?

0

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
        Maailman menoa
        172
        8451
      2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
        Maailman menoa
        452
        7620
      3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
        Maailman menoa
        76
        3880
      4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
        Maailman menoa
        161
        3685
      5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
        Maailman menoa
        118
        3054
      6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
        Maailman menoa
        55
        2825
      7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
        Maailman menoa
        43
        2060
      8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
        Ikävä
        126
        2056
      9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
        Ikävä
        23
        1893
      10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
        Ähtäri
        21
        1801
      Aihe