Hulluimmat VL-säännöt?!

Anonyymi

Listataan taas hulluimmat VL-säännöt?!

televisio, korvakorut, parta, Elannon pulla...


Kuka täällä ei katso televisiota?

Jeesus ja apostolit joivat viiniä.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinka moni kristitty syö jouluna joulukinkkua? Se on kiellettyjen sapuskoiden listalla Jumalan mukaan?

    • Anonyymi

      Älkää enää aloittako näitä parjauksia, kun näitä "olevinaan sääntöjä" on vatuloitu ennenkin ja kun puoletkaan eivät pidä paikkaansa , niin olisi jo hyvä jättää tämä alue rauhaan !?
      Kaikki se mikä erottaa ihmisen jumalasta luetaan pahaksi.
      Partakaan kun ei pahoille kasva jne... ....

      • Anonyymi

        SRK on näitä julistanut. Vai oliko kososlainen henki vaiko kuiva henki? Säännöt ja hoitokokoukset kuuluvat yhteen. Elannon pullasta on heitetty Siionista ulos...Mutta onko joku, joka televisiota ei katso ja Kärppä-syntiin ei syyllisty?! SRK VIP-aitiossa.


      • Jeesus erottaa ihmisen Jumalasta.
        Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
        Suoraan sinne ei Vl pääse, sillä teillehän Jeesus ei ole kaikkivalias Herra.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Jeesus erottaa ihmisen Jumalasta.
        Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
        Suoraan sinne ei Vl pääse, sillä teillehän Jeesus ei ole kaikkivalias Herra.

        Pinnojen välistä kun tiirailee, niin valkeakin näyttää mustalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pinnojen välistä kun tiirailee, niin valkeakin näyttää mustalta.

        Onko Jeesus musta tynnyrissä?


    • Anonyymi

      Jumala piti alkaa isolla kirjaimella . !!!!

    • Anonyymi

      - kirkkokuorossa laulamisen synti

      - hiemankin erilailla uskovaisen tervehtiminen

      - määräaikainen syntien anteeksianto ainakin hoitokokouksien aikana

      - partasynti (Jeesuksellakin on Torinon käärinlinojen mukaan ja aikalaiskertomusten mukaan parta. Samoin apostoleilla.

      - pitkän tukan synti miehellä - Jeesuksella ja monilla apostoleilla oli

      - e-liikkeestä ostamisen synti

      - viheltämisen synti ennen

      -anteeksiantamisen kielto kirjoitetussa tekstissä. Olavi Voittosen lanseeraama kielto, jolla tuomitsi h.elvettiin kaikki niin aiemmin uskoneet vl:t.

      Vl-papit ja saarnaajat alkoivat silmänräpäyksessä toimimaan Olavi epäjumalansa mukaan västäräkkkimäisesti ja pyllistivät Jumalan sanalle ja apostoleille

      Siinä on Olavi harjaopettajallal kerran änkyttämistä miksi on toiminut harhaopettajana ja noin tuhannella vl-puhujalla miksi menivät siinäkin eksyttäjien perään ja kumarsivat epäjumalia.

      Taitaa olla piilopaikoista silloin puute,

      Srk-valtakunnassa on omat kiellot ja synnit joita ei raamatusta löydy.

      • Anonyymi

        Kyllä minä nuo jutut tiedän, mutta mihin se perustuu, etti saa iloita tanssista, vaikka paikkulapsetkin tanssii.


      • Anonyymi

        Tää oli kyllä tosi hauska :D


    • Anonyymi

      Kuka sen on kielttänyt, että ei saa urheiluseurassa urheilla, mikä on aivan hullu kielto.

      • Anonyymi

        Se on hullu kielto jonka on tehnyt hullu.


      • Anonyymi

        No valmat on valmoja!


    • Anonyymi

      Ja Olavi ei ole enää SRK: n puheenjohtaja, vaan Taskila.
      LOPETTAKAA JO , HYVÄN SÄÄN AIKANA.
      Paljon on asioita muuttunut ja hoidettu, mutta ei näillä palstoilla !
      Olette jääneet jälkeen "kehityksessä", kaikin puolin !!

      • Anonyymi

        Jos näin on, mutta niistä ei ole mitään tiedotettu. Että asioita on hoidettu.


    • Anonyymi

      Nyt kiihkoilu ja kiihottaminen pois. Kevät on tulossa, koronasta päästään heinäkuussa, kesälomille pääsee, talous kasvaa.

      • Anonyymi

        Miten tämä liittyy aiheeseen?


    • Anonyymi

      Miksi urheiluseura on kielletty? Tai kirkkokuoro? Tai ristikaulakoru? SRK voisi selittää?!

      • Anonyymi

        Älä höpöjä puhu. Ristin muotoinen koru annetaan rippilahjaksi.


    • Anonyymi

      Nyt ei ollenkaan mustamaalausta. Maalatkaa välillä jollain muulla väreillä, muuten menee herne nenukkaan tai tarvitaan bepantenia.

      • Anonyymi

        Älähän nyt. Just tuolla toisessa ketjussa sanottiin, että täällä vain kerrotaan mielipiteitä ja "kokemuksia". Kumpaa sitten lienevät nuo "hanskaan veto" kommentit? Onko sulla tietoa?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe