Tuntuu et oon ihan hajalla.

Anonyymi

Niin tässä alkaa jo tuntuu siltä et on ihan hajalla. Psyyke hajoo olla yksin. Ei oo tuttuja.. ei kavereita.. käyn töissä, mut ei sielkää ketää puhu mitää... omaa äitiä vaan tapaan.. on joka päivä paha olla..onhan mulla työ ja rahaa.. mut ei tunny kestävän tätä paskaa enää.. parisuhdetta ei ole.. kaipaisin naisen elämään.

74

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etkö tiedä vuonna 2021 että netti on täynnä deittisivustoja joilla voi hakea seuraa.Ei tollasella valittamisella mitään saavuta.Jos masentaa niin ala syömään masennuslääkkeitä niin ei kuule enää ala tehdä naista mieli.Eli meet heti lääkäriin niin saat lääkkeet joilla halut katoaa.

    • Anonyymi

      Kyllä tiedän.. mutta ei naiset ota yhteyttä ja vastaa.. mussa on pahasti vikaa.. ja syön lääkkeitä..iha sama ku ei ketää kiinnosta ..

      • Anonyymi

        Ja mitä luulet saav uttavasi täällä.Haluat sääliä naisilta?Voi voi kun asiat pielessä kun et saa naista mä voin tulla bähän antaa lämpöä sulle. Ohan se elämä kauheeta kun ei ole perisuhteessa.Ihan järkyttävän kamalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä luulet saav uttavasi täällä.Haluat sääliä naisilta?Voi voi kun asiat pielessä kun et saa naista mä voin tulla bähän antaa lämpöä sulle. Ohan se elämä kauheeta kun ei ole perisuhteessa.Ihan järkyttävän kamalaa.

        Niin on.. kaipaisi naisen kosketusta ja kaikkee...


    • Anonyymi

      Itselläni sama tilanne, paitsi että rahaa ei enää ole kun korona vei työt. Ei ole ystäviä joiden kanssa käydä kahvilla tai ketään joka joskus kävisi. Äidilläni käyn viettämässä aikaa. Näin se oravanpyörä vaan pyörii. Ei minusta ole mihinkään nettipalstojen selailuun.aamusta alkaa odottamaan iltaa että pääsee nukkumaan.

      • Anonyymi

        Okei oletko nainen vai mies? Ja mistäpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei oletko nainen vai mies? Ja mistäpäin?

        Isoisä tää tekosäälissä rypevä 80v. eläkemies on. Vaimo pitää ison talon puhtaana. Laittaa ruokaa ja passaa koneella viihtyvää herraansa.


      • Anonyymi

        Samanlaista hidasta elämää minullakin, odottaa vaan taas tääkin päivä iltaa että pääse nukkumaan. Kaikenlaista kotityötäkin oisi tehtävissä mutta ei vaan kiinnosta tässä mielentilassa.


    • Anonyymi

      Oletko kokeillut meditointia? En sano että se olisi ratkaisu kaikkiin ongelmiisi mutta voisi ainakin hetkellisesti lieventää pahaa oloa ilman päihdyttäviä aineita

    • Anonyymi

      En ole kokeillut.. tää helvetin koronaki tekee tästä elämästä vaikeeta.

    • Anonyymi

      Ennen elämä oli erilaista.. nykyään yksin oloa ja vittu mistää naisesta turha haaveilla.

    • Anonyymi

      Pakko kai unohtaa elämästä naiset.. ei niitå vain koskaa kiinnosta.

      • Anonyymi

        Tollasella asenteella kukaan ei kiinostu.Millanen ilmoitus sulla on ollu deittipalstoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollasella asenteella kukaan ei kiinostu.Millanen ilmoitus sulla on ollu deittipalstoilla?

        Ihan hyvä ilmotus ja ruma en ole.. miten ni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä ilmotus ja ruma en ole.. miten ni?

        No mitä naiset on sanoneet kun eivät ole olleet kiinostuneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä naiset on sanoneet kun eivät ole olleet kiinostuneet?

        Ei mitään.. ketään ei vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään.. ketään ei vastaa.

        Olen tavallisia yrittänyt mut nyt riittää jo.


    • Anonyymi

      Se on vain luonnonvalintaa.

      Kaikkia meistä ei ole tarkoitettu lisääntymään (naisenkaipuu liittyy tuohon asiaan).

    • Anonyymi

      Uskomaton tyyppi tämä Allu!
      Jos laskisi montako aloitusta on tehtaillut varmaan kolmen vuoden aikana eri palstoille ja jokaisessa sama sisältö.
      Ruikutus ja valitus. On yritetty neuvoa ja antaa vinkkiä ja vaikka mitä, kuuroille korville menee. Sama uudelleen. Ja uudelleen. Ja uudelleen loputtomiin.
      Kukaan ei enää jaksa vastata ja sitten tämä Allu raivoaa ja haukkuu ja haistattelee tai sitten itkee yksinäisyyttään kun kukaan ei jaksa eikä viitsi enää kuunnella.
      "Olen pitkä ja komee ja mulla on osapäivätyö postissa ja auto ja hieno asunto ja rahaa mutta naiset ei kiinnostu. Mikä niitä vaivaa kun tällainen Mr. Universum ei kelpaa?"
      Jää vain kertomatta mt-ongelmat sekä muut sosiaaliseen kanssakäymiseen liittyvät ongelmat sekä oppimisvaikeudet ja luku- ja kirjoitusvaikeudet ja mitä kaikkea niitä onkaan.
      Allu menee ostarille näytteille ja raivoaa kun taas naiset kulkeemiesten kanssa mutta kukaan ei tule poimimaan häntä mukaansa. Mikä naisia vaivaa?
      Ja Allulle kun kelpaisi ruma ja lihavakin. Tämä ihan omien sanojensa mukaan.
      Ihmetttelettekö vielä!?
      Tämä mies on muuten 36-vuotias mutta pikkulapsen asteella henkisesti.

      • Anonyymi

        Ihan sama en kuuntele tätä paskaa.. mä oon tälläinen.. on mulla sentää työpaikka ja tienaan hyvin.


      • Anonyymi

        Minkäs mä sille voin jos olen pikkulapsi.. se pitää hyväksyä... mä en voi sille mitää.. tuntuu että en saa mitää apua.. mä teen sentään 1e tunti töitä ja musta tykätään töissä?.. miks sit sain vakityön jos olen 36 v lapsi???


      • Anonyymi

        Taidan hyväksyä että en koskaa kelpaa naisille... onneks mulla on työpaikka ja tienaan hyvin.


      • Anonyymi

        En kyllä tee Osa aikasesti.. teen välillä 5 vuoroa viikko ja tienaan hyvin... en voi sille mitää et oon tälläinen yksinäinen mies enkä saa koskaa naista.

        T. Allu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs mä sille voin jos olen pikkulapsi.. se pitää hyväksyä... mä en voi sille mitää.. tuntuu että en saa mitää apua.. mä teen sentään 1e tunti töitä ja musta tykätään töissä?.. miks sit sain vakityön jos olen 36 v lapsi???

        " tuntuu että en saa mitää apua"

        yksin me täällä ollaan, kukaan ei pysty elämään toisen elämää
        jokaisen pitää auttaa itse itseään, jos ei pysty niin se on sitten niin tarkoitettu

        luonnossakin heikkojen yksilöiden on tarkoitus karsiutua pois ja vahvemmat jatkaa sukua

        jos et omaa yhtään taisteluhenkeä ja -asennetta niin sitten siihen on tyytyminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " tuntuu että en saa mitää apua"

        yksin me täällä ollaan, kukaan ei pysty elämään toisen elämää
        jokaisen pitää auttaa itse itseään, jos ei pysty niin se on sitten niin tarkoitettu

        luonnossakin heikkojen yksilöiden on tarkoitus karsiutua pois ja vahvemmat jatkaa sukua

        jos et omaa yhtään taisteluhenkeä ja -asennetta niin sitten siihen on tyytyminen

        Sitten tappaa ittensä jos tämä jatkuu vuosia...


      • Anonyymi

        Tämä sentää tienaa 16 e tunti ja rahaa löytyy hyvinkin että pärjää.. musta töissä pidetään..en voi sille mitää jos en saa naista koskaa... ostan sit joskus hienon auton

        T. Allu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sentää tienaa 16 e tunti ja rahaa löytyy hyvinkin että pärjää.. musta töissä pidetään..en voi sille mitää jos en saa naista koskaa... ostan sit joskus hienon auton

        T. Allu

        Toi on tosi huono palkka. Hyvä olis 22€. jos saisit paremman palkan naiset haluis sua.


    • Anonyymi

      Jos oot ollut naisten mielestä liian päällekäyvä.Kukaan nainen ei halua kuulla mieheltä että haluaa naista ja kukaan ei halua minua.

    • Anonyymi

      En vaa kelpaa naisille tälläisenä ku olen.. pakko hakee apua.

    • Anonyymi

      No mun elämä on sekasin.. koen olevani yksinäinen.. koskaa kukaa ei kysy mitä mulle kuuluu. Ketää ei vittu kiinnosta.. ei töissäkää naiset kato ees päälle en mä tajua.. kai vaa haen lisää apua.. on niin paha olla ja jatkuvasti hermot kireellä.

      • Anonyymi

        "koskaa kukaa ei kysy mitä mulle kuuluu. Ketää ei vittu kiinnosta.."

        Toi on ihan normaalia toimintaa. Keskimäärin toisia ihmisiä ei oikeasti kiinnosta saatko toosaa vaiko et, miksi se kiinnostaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "koskaa kukaa ei kysy mitä mulle kuuluu. Ketää ei vittu kiinnosta.."

        Toi on ihan normaalia toimintaa. Keskimäärin toisia ihmisiä ei oikeasti kiinnosta saatko toosaa vaiko et, miksi se kiinnostaisi?

        Ei kiinnosta ei.. ostan pleikkarin ja oon yksin.


    • Anonyymi

      Välil mietin onko järkee olla ees töissä kun on vaa yksin jatkuvasti.. vloppusin mun hyvin paha olla yksin...

    • Anonyymi

      Pahentunut vaan.. ja koronaki vaikuttaa.. ennen ihmisiä oli ympärillä.. nykyää isä ei pidä yhteyttä.. ei naiset kiinnostu mitä ennen aikoinaa.. en vaa kestä enää.

    • Anonyymi

      Ehkä jossai vaihees vois viillellä itteensä ei vaa jaksa enää

    • Anonyymi

      Ei näytä ihmisiä kiinnostavan..mikä ihmisiä vaivaa oikein..

    • Anonyymi

      Eipä työ auta mitää..yksin jumissa ollaan..elämä on.

    • Anonyymi

      Oletko ajatellut että ne naiset on töissä eikä etsimässä työpaikallaan treffiseuraa.

    • Anonyymi

      Ihan sama.. mä en vaa kelpaa kellekkään oon yksin.

    • Anonyymi

      No täytyy väkisin vaa hyväksyä etten kelpaa naisille ja synnyin vielä heikkolahjaiseksi.

      T. Allu

      • Anonyymi

        Lupaat vaan.

        Noi lupaukset on vuosien varrella nähty niin moneen kertaan että uskottavuus on nolla siihen että hyväksyisit tilanteesi.

        Eiköhän se sama itku ja marina jatku kuin ennenkin.


    • Anonyymi

      Ihan sama...mä oon hautaan yksin...käyn töissä ja enempi huorissa.

    • Anonyymi

      En jaksa enää vanhempiakaa.. ehkä lopetan työtki ku ei täs elämäs oo järkee.. ja hyppään junan alle

    • Anonyymi

      Ehkä joku sylkee mun haudalle se siitä allusta.

    • Anonyymi

      Toiv joku ampuis mut kadulla.. pääsee tästä helvetistä.

    • Anonyymi

      Joku varmaa ajattelee jaha sielä se heikkolahjainen ruma allu masentuneena kävelee ku ei saa koskaa naista.

    • Anonyymi

      Harmi et jäin ikisinkuksi.. ja en kelpaa kellekkää

      • Anonyymi

        ei jaksa lukea tätä valitusta

        jos meinaat että tolla jutulla se pilde irtoaa niin ei kun onnea matkaan

        mä skippaan tämän tyypin tästä eteenpäin 100% varmuudella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei jaksa lukea tätä valitusta

        jos meinaat että tolla jutulla se pilde irtoaa niin ei kun onnea matkaan

        mä skippaan tämän tyypin tästä eteenpäin 100% varmuudella

        Joo skippaa ihmees.. ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Mulla alkaa saatana jo olee mitta täynnä naisia ja ihmisiä ja tätä yksinäisyyttä!!!!

      • Anonyymi

        osta keinovagina ja mene tapaamaan ihmisiä, heti kun korona on ohi, vanhainkotiin

        siellä on paljon yksinäisiä ihmisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        osta keinovagina ja mene tapaamaan ihmisiä, heti kun korona on ohi, vanhainkotiin

        siellä on paljon yksinäisiä ihmisiä

        Ei kiinnosta tollanen paska..

        t. allu


    • Anonyymi

      Sarjassamme Allun kootut ruikutukset.
      Tämä virsi on kuultu jo niin moneen kertaan ettei enää kukaan jaksa kuunnella.
      Ulise yksinäsi.

      • Anonyymi

        Jep näin teen.


        T. Allu


    • Anonyymi

      En jaksa välillä itteänikää.. tuntuu et oon jo aivan psyykkisesti sairas ja jäänyt yksin ja ketää nainen ei halua tavata.. että voin vaa pahemmin ja pahemmin.

      EI Jaksa enää

    • Anonyymi

      Yksinäistä paskaa tää elämä on.. mitä rahoillakaa tekee ja käy töissä mietin vähän.. että onko missää järkee.... ajais kohta rekan alle tätä menoa niin pääsee tästä helvetistä yksin olosta.. ei koskaa kukaa soittele ja käy kylässäkää,, eikä pääse kenenkää luo,, mitää järkee missää elämässä.-

      t. allu

    • Anonyymi

      joskus vaa mietin mitä tässä on järkee missää.. emmä halua elää näin ja ketää ei ymmärrä.. kävelen tuola yksin ulkona keskustassa yksin.. toisilla on parisuhteita ja sä et kelpaa kellekkää oot vielä heikkolahjainen kaveriton. ulkopuolella elämästä ja kaikesta.. semmoset fiilikset mulla on ollut siitä lähtien kun ex jätti mut. että joo.

    • Anonyymi

      Musta tuli heikkolahjainen tyhmä lisäksi oon kaljuuntunut ja iso maha.. en voi sille mitää.. naisten kriteerit on noussu oon 36.. mun pitäs olla vähä paremmas asemas aikustunut ja mennyt eteenpäin.. elämä on tuskaa yksinäistä.. käyn yksin töissäki.

      • Anonyymi

        Sähän sanboit olevasi hyvän näköinen. Käyt yksin töissä...pitäiskö sun olla siiamilainen kaksonen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän sanboit olevasi hyvän näköinen. Käyt yksin töissä...pitäiskö sun olla siiamilainen kaksonen?

        No olenkin siksi ihmettelen miksei ole naista.. en tuskin koskaa ymmärrä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olenkin siksi ihmettelen miksei ole naista.. en tuskin koskaa ymmärrä..

        onko naiset sanoneet sua komeaksi vai onko sun oma mielipide?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko naiset sanoneet sua komeaksi vai onko sun oma mielipide?

        kenen kaa sun pitäis mennä töihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko naiset sanoneet sua komeaksi vai onko sun oma mielipide?

        No en mä kyl rumakaan ole.. mutta taidan sit olla kaljuuntunut läski.. ku en kelpaa ees lihavalle 100 kg naiselle ja rumalle.. silti oon aina yksin. erikoista tää elämä on ei kaikkia asioita ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mä kyl rumakaan ole.. mutta taidan sit olla kaljuuntunut läski.. ku en kelpaa ees lihavalle 100 kg naiselle ja rumalle.. silti oon aina yksin. erikoista tää elämä on ei kaikkia asioita ymmärrä.

        monet muut ihmiset kelpaa eikä ne miehet ole kovin komeita.. aika rumia ja lihavia.. naisetki pussihousut jalass e iosaa pukeutua ja olla seksikkäitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        monet muut ihmiset kelpaa eikä ne miehet ole kovin komeita.. aika rumia ja lihavia.. naisetki pussihousut jalass e iosaa pukeutua ja olla seksikkäitä

        Tämän näen myös ongelmaksi. Jos opettajan teknisen laadun osaamista ei usko oman osaston työntekijä ja opettaja ja hänen esimiehensä on asialle sokea, niin huolestuttavassa tilanteessa pyöritään. Osaamisen ja vaadittavan osaamisen välissä on valtava kuilu. On välttämätöntä että tälläkin alalla vaaditaan jatkuvaa osaamisen päivitystä, jolloin mitään elinikäisiä muumiovirkoja ei pääse syntymään. Laatu on muutakin kuin säännölliset testaukset, laatu on sitä, että keskustellaan päivittäisistä ongelmakohdista ja lähdetään korjaamaan säännöllisesti asioita omassa päivittäisessä työskentelyssä. Jos tulee uusia ehdotuksia, niin niitä ei torpata siksi, että tämä on yksittäistapaus. Se on turha yksittäistapaus. Kokeillaan ja erehdytään mieluummin kuin annetaan asioiden olla. Ei anna kovin isoa uskoa toimintaan, jos työntekijä kertoo että olisi jättänyt asiat opiskelematta, jos olisi tiennyt, että lopputentistä ei tarvi päästä läpi. Huolestuttava asenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mä kyl rumakaan ole.. mutta taidan sit olla kaljuuntunut läski.. ku en kelpaa ees lihavalle 100 kg naiselle ja rumalle.. silti oon aina yksin. erikoista tää elämä on ei kaikkia asioita ymmärrä.

        naisille se ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa

        jos pää toimii ja asenne on positiivinen niin saattaa monella polvet jo erkaantua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        naisille se ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa

        jos pää toimii ja asenne on positiivinen niin saattaa monella polvet jo erkaantua

        Tässä on se ongelma, että tiedän, että pää ei toimi aina. Suurempi ongelma on kuitenkin ne ihmiset, jotka eivät ymmärrä, että heidän pää ei toimi. Tällöin touhu on aivan päätöntä. Jos esimerkiksi tuodaan esiin, että henkilökohtaisen elämän ongelmat eivät saa vaikuttaa työpaikalla (tässä siis henkilökohtaisen elämän ongelmilla tarkoitettiin saman työpaikan aiheuttamia ongelmia, eli aivan asiatonta nimittelyä, joka tämän sairausepisodin aiheutti), niin erikoiseksi menee. Jos lisäksi kerrotaan, että siinä työpaikassa ei voi sairastua, niin silloin ongelma on vakava. Lisäksi on vakavaa, jos henkilö kyselee mun sairaushistoriaa tai spekuloi mahdollisia tulevia sairausepisodeja ja sen perusteella sanoo, että minä en työhön sovellu, on myös asiatonta. Ja kun pomo istuu vieressä ja hiljaisesti hyväksyy, niin koko ajan asiattomammaksi menee. Mä mietin miten muut mt-ongelmaiset kestää olla siellä, meitä on kuitenkin iso joukko.


    • Anonyymi

      toiv vielä ajan rekan alle.. niin pääsee tästä yksinäisyydestä.. eihän tässä ole yhtää mitää järkee..

      • Anonyymi

        miksi kommenttini poistettiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi kommenttini poistettiin

        Kommentit poistetaan kun kirjoittaa jotain sääntöjen vastaista.

        Sinä Allu valitset ihan itse mitä elämälläsi teet. Jos ajat rekan alle sitten ajat.
        Sinulla on vapaat kädet päättää. Olet hyvinkin aikuinen mies, vastuu on sinun.
        Jos avun vastaanotto ottaa noin koville että mieluummin ottaa hengen itseltään, kannattaisi vakavasti miettiä miksi näin on?
        Apuahan sinulle on tarjottu, jopa psykoterapia. Itse päätät olla ottamatta vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentit poistetaan kun kirjoittaa jotain sääntöjen vastaista.

        Sinä Allu valitset ihan itse mitä elämälläsi teet. Jos ajat rekan alle sitten ajat.
        Sinulla on vapaat kädet päättää. Olet hyvinkin aikuinen mies, vastuu on sinun.
        Jos avun vastaanotto ottaa noin koville että mieluummin ottaa hengen itseltään, kannattaisi vakavasti miettiä miksi näin on?
        Apuahan sinulle on tarjottu, jopa psykoterapia. Itse päätät olla ottamatta vastaan.

        Mä laitoin ettei ole mitään järkeä.Miten tämä rikkoo sääntöjä?


    • Anonyymi

      ootko jo varmistanut ettei sulla ole raudat vähissä?

      • Anonyymi

        :D :D :D tämä oli kai vitsi!? :D :D
        Kiitos päivän nauruista, jollakin välähtää! :D


    • Anonyymi

      naiset on a.sa biologinen ansa, jos saat naisen ni se pettää sut eli se valehtelee ikänsä ja onki oikeesti alaikäne ja kertoo poliisille ja sit itkee oikeussalissa et sä raiskasit sen, sit maksat sille satoja tonneja rahaa ja meet vankilaan kymmeniks vuosiks ja sut leimataan lastenraiskaajaks menetät mainees saat potkut etkä saa töitä enää ikinä ja vankilassa sut voidaan tappaa koska ne kuvittelee että oot pedofiili, sit kun pääset ulos vankilasta oot veloissa koska se uhrille maksu tuomio, sitten sut hakataan joka paikassa johon menet koska oot "lastenraiskaaja pedofiili" sen lisäks jokane täti kunnianloukkaa sua ja sanoo et menet helvettiin ja oot hirviö. Noh siinä sit ryhdyt rikolliseks ja ehkä jossain kohtaa tapat ittes kärsimyksissäs.

      "tällasta se elämä on"

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1713
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      191
      766
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe