En voi tulla sun luokse

Anonyymi

Se menee liiaksi ihon alle, ja rikkoo minua. Rehellisesti, minuun sattuu liikaa, tunteita on liikaa. Jotain kertoo se, että itken sun tähden liian usein. En uskonut tämän olevan näin tuskallista. Nainen, haluan sinut, rakastan liikaa, mutta en tiedä mitä sinä puolestasi ajattelet. Kun näen sinut, ajattelen meitä yhdessä, näen yhteisen tulevaisuuden. Minut valtaa haaveiden maailma, jonne odotan sinua. Kuvittelen, miten sinä astut sinne, tai miten me vain naisille yhteen. Mutta aika kuluu, ja se käy aina liian pitkäksi, enkä jaksaisi odottaa, en jaksaisi sitä, että unelmien nainen ei ole osa elämääni. Se murtaa minut. Yhä uudelleen ja uudelleen.

51

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin rakastan sinua. Jos itket hänen puolestaan, rakastat todella aidosti ja syvästi. Haluan haaveiden maailmaasi. Meidän pitää toimia jo. Aika kuluu ja tunteet menevät hukkaan. Älä murru rakkaani! Odota vielä hetki.

      • Anonyymi

        Kunpa hän olisit, ja ajattelisi juuri noin.


      • Anonyymi

        Samoin ajattelen omassa asunnossani. Täällä ois paikka sinullekin leveässä sängyssä ja sohvalla mun vieressä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin ajattelen omassa asunnossani. Täällä ois paikka sinullekin leveässä sängyssä ja sohvalla mun vieressä.

        Tämä oli siis naiselta.. Joka saa orgasmeja yksinään keittiön lattialla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli siis naiselta.. Joka saa orgasmeja yksinään keittiön lattialla..

        Ja eräälle naiselle, jonka kanssa haluan olla yhdessä enemmän kuin mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli siis naiselta.. Joka saa orgasmeja yksinään keittiön lattialla..

        Ai säkin! Samiksii. Johtuuko samasta miehestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai säkin! Samiksii. Johtuuko samasta miehestä?

        Oma tilanteeni johtuu naisesta. T:nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa hän olisit, ja ajattelisi juuri noin.

        Kumpaa olisit hän""aina saman kaavan mukaan. Trollimies.


    • Anonyymi

      * tai miten me vain ajaudumme yhteen

    • Anonyymi

      Oletko yrittänyt vaan olla olematta tekemisissä hänen kanssaan? Hieno asia on että sentään tunnet ja se on kaunis ominaisuus ihmisessä.

      • Anonyymi

        Missään ei lukenut, että aloitus on mieheltä.
        Tervetuloa tänne vuosituhannelle peräkammarin mummolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missään ei lukenut, että aloitus on mieheltä.
        Tervetuloa tänne vuosituhannelle peräkammarin mummolle.

        väärä kohta, hetkinen, siirrän


      • Anonyymi

        Omalla kohdallani tää nainen yleensä tekee aloitteen ja tunne leimahtaa uudelleen. Joskus jos on hiljaisempaa niin se kytee. Koskaan se ei häviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omalla kohdallani tää nainen yleensä tekee aloitteen ja tunne leimahtaa uudelleen. Joskus jos on hiljaisempaa niin se kytee. Koskaan se ei häviä.

        Miksi et itse tee aloitetta? voi olla typerä kysymys mutta kysyn silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omalla kohdallani tää nainen yleensä tekee aloitteen ja tunne leimahtaa uudelleen. Joskus jos on hiljaisempaa niin se kytee. Koskaan se ei häviä.

        Montako aloitetta naisen tulee tehdä että itse aktivoidut?


    • Anonyymi

      Taitaapi olla naisprovot taas asialla kun palstan miehet vaikuttaa jälleen yllättävän itkuisia olevan 🙄

      • Anonyymi

        Missään ei lukenut, että aloitus on mieheltä.
        Tervetuloa tänne vuosituhannelle peräkammarin mummolle.


    • Anonyymi

      Olen aina luullut että nämä ovat mieheltä naiselle...no ei sitten minua koske

      • Anonyymi

        No keneltä tämä sitten on? Nainen kyselee..


    • Anonyymi

      Mieheltä naiselle on.

      T ap

      • Anonyymi

        Siellä luki näin: tai miten me vain naisille yhteen. Siksi oletin naiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä luki näin: tai miten me vain naisille yhteen. Siksi oletin naiseksi.

        Sama juttu eikä lepakkoluolailu kiinnosta..


      • Anonyymi

        Kun viimeksi näit hänet ja katsoit häntä mitä ajattelit kysymys aloittajalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä luki näin: tai miten me vain naisille yhteen. Siksi oletin naiseksi.

        Se oli kirjoitusvirhe.


      • Anonyymi

        🥰💕💕😘


    • Anonyymi

      Ymmärrätkö sinä miten hirveää on, jos molemmat ajatellaan noin, mutta sinä kiellät meidät, koska et vaan voi?

      • Anonyymi

        En minä kiellä, vaan kohtaamisemme tekee kipeää. Meidän pitäisi olla yhdessä, muu tuntuu pahalta.


    • Anonyymi

      Samalla tavalla minäkin hajoan. Rakkaani, rakastan sua, tiedäthän sen. Mutta teen kaikkeni että saisin sinut/hänet.

      • Anonyymi

        Joku soutaa ja huopaa..


    • Anonyymi

      Annatko jonkun vihjeen millaiselle naiselle?

    • Anonyymi

      Olet mun rakkaus ollut siis jos muistutat siitä. Näinkö on?

    • Anonyymi

      Täällä olen minäkin romahtamispisteessä ja kyllä kaikkeni teen minkä vain osaan ja pystyn jotta etten sinua hanilaav menettäisi, se on niin suurta se Rakkaus.

    • Anonyymi

      "Tai me vaan ajaudutaan yhteen"?
      Katsomme liian pitkään ja hups vain ei enään voida päästää irti toisistamme?
      Näin on ehkä tapahtunut elämässä joskus.

    • Anonyymi

      Samanlaiset ajatukset eräästä. Aika kipeetä tekee. Kumpikin yrittää kieltää samalla kun kuitenkin tuntee toista kohtaan. Onhan meistä kumpikin sanonut sen suoraan. Tää on menny meidän kohdalla kyllä soutamiseksi ja huopaamiseksi.

      • Anonyymi

        Hän ei ole tunteitaan paljastanut. En itsekään aivan suoraan.


      • Anonyymi

        Näin on käynyt, alkaa olemaan väsy kaikkeen siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole tunteitaan paljastanut. En itsekään aivan suoraan.

        Eikä kerro ennen kuin sinä kerrot.


    • Anonyymi

      Yhteys toiseen voi tulla alitajunnasta, kun tiedostamattaan näkee jotain omaan historiaan sopivaa, silloin voi syntyä raastava suhde, josta on tarkoitus oppia ja parantaa menneisyyden haavoja. Tai sitten rakastunut rakastumiseen. Etäisyyttä voi jompikumpi/kummatkin käyttää pelaamiseen, tai kyvyttömyyttään läheisyyden. Ja kiinnostus katoaa todellisen ihmisen paljastumisen myötä.

    • Anonyymi

      Jos olisit mies ja juuri hän, niin tiedä, että minäkin itkin paljon. Nyt ovat kyyneleet kuivaneet, mutta tunteet ei ole muuttuneet miksikään. K.

    • Anonyymi

      Mutta ollaanko puhuttu kasvotusten?

      • Anonyymi

        Tietenkin, ja usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin, ja usein.

        Millon viimeksi?


    • Anonyymi

      Tämä ei voi olla minulle. Emme näe edes missään. Mutta pystyn samaistumaan aloituksen kirjoittajan tunnelmiin täysin.

      Kun tapasin hänet, menin kokonaan uusiksi (ei pelkästään elämäni). Rakastin häntä varmasti ensi hetkestä lähtien. Mutta välillemme ei syntynyt mitään tapailua kummempaa. Tai siis olisin toivonut parisuhdetta, mihin hän ei silloin ollut valmis. Voin huonosti ja sydämeni särkyi. Jossain vaiheessa menin niin huonoon kuntoon, että jouduin elämäni ensimmäiselle laitoshoitojaksolle.

      Tunteet eivät menneet ohi, yrityksistä ja toiveistani huolimatta. Joka kerta kun näimme, olin jossain kummallisissa sfääreissä. Hän täytti tilan, hän täytti elämäni, hän täytti ajatukseni. Mitään vastaavaa en ollut aiemmin kokenut. Siihen verrattuna, elämäni oli ennen paljon mutkattomampaa.

      Minusta tuntui myös, että tunteita oli liikaa. Ne sekoittivat minut, elämäni ja kaikki aikaisemmat kokemukseni hävisivät johonkin ja koko elämä sai uudenlaisen merkityksen. On kulunut välillä kuukausia, melkein vuosikin niin, että ei olla nähty missään. Ja kun nähdään, sama alkaa taas tai on jatkunut siitä mihin se oli edellisellä kerralla jäänyt.

      Muutuin ihmisenä. Minusta tuli todella haavoittuva. Herkkä olen ollut aina, mutta jotenkin olin oppinut pärjäämään sen ominaisuuteni kanssa ja oppinut suojaamaan itseäni. Äkkiä en osannut hallita tunteitani yhtään. Romahtelin, sain itkukohtauksia, raivareita pienestä ym. tunteen purkauksia.

      Tunsin lohdutonta ikävää, mustasukkaisuutta, suuttumusta ja äärimmäisen helliä tunteita. Melkeinpä voisin sanoa, että yhtäaikaisesti. Ja sellaista intohimoa, että pieni kosketus tai hipaisu sai minut kokonaan pois tolaltani.

      Kerran menneenä syksynä ajattelin ohimennen poiketa hänen luonaan. Mutta en ehtinyt toteuttamaan suunnitelmaa sen pidemmälle, kun sain paniikkikohtauksen. Olin aivan varma, että mitä tahansa voisi tapahtua, jos edes saisin itseni hänen ovelleen raahattua. En hallitsisi itseäni, en mitään itsessäni. Romahdin jälleen, kun ymmärsin tilanteen toivottomuuden. Itkin koko kotimatkan lohduttomasti.

      Olen muuttunut ihminen. Mielestäni olen parempi versio itsestäni, verrattuna siihen entiseen. Olin pakotettu kohtaamaan tunteeni, traumani ja paljon tuskaa. Nyt osaan katsoa sitä hukassa ollutta minääni, ennen muutosta. Olin pahasti kasvanut kieroon, sitä itse kuitenkaan ymmärtämättä.

      Kun tiedän mitä kova kipu on, en halua satuttaa enää muita. Olen saanut oikean, elävän uskon Jumalaan. Hapuilen vielä, mutta haluan tehdä tekoja, jotka ovat oikein. Opettelen lähimmäisen rakkautta ja pyrin pitämään ajatukset hyvinä ja puhtaina. Se ei tietenkään ole helppoa, ei onnistu aina, mikä aiheuttaa paljon ristiriitoja. Ja edelleen tunnen olevani rikkinäinen.

      Tuntemani ihmiset, eivät kaikki ole hyväksyneet muutostani. Tai sitten eivät usko sen olevan totta. Ei elämä ole oikeastaan helpommaksi muuttunut. Se on vain muuttunut, en osaa tarkkaan sanoa päivämäärää milloin ja miten ja mitä tarkalleen ottaen tapahtui. Nyt tiedän vain, etten voi elää siten, miten ennen elin.

      On minulla edelleen häntä joka päivä ikävä. Emme ole nähneet taas pitkään aikaan. Mutta elämä on opettanut sen, että aina ei asiat mene niin, kuin minä haluaisin niiden menevän. Silti tuntuu siltä, että jos joku elämääni vielä tulisi, niin se olisi hän. Tai niin sydämestäni toivon. En muuhun pysty. Ei tällaista rakkauden tunnetta voi kohdata, kuin kerran elämässä.

      • Anonyymi

        Tämän kirjoittajan tekstissä on paljon samaa, vaikka jumalaan en suoraan uskokaan. Uskon rakkauteen sitä nyt koettuani. Ajattelen myös, että tällaista rakkautta en voi tuntea kuin ainoastaan häntä kohtaan. Näin suurta ja syvää. Naiselle. - vierestä

        Mitä rakkaudellamme teemme? Kuinka olemme yhdessä?


    • Anonyymi

      Jos tulen puolitiehen vastaan? En tiedä vielä miten mutta jollain tavalla..

      • Anonyymi

        Millonhan olette tyytyväisiä ja lopetatte tämän eimiia vainon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millonhan olette tyytyväisiä ja lopetatte tämän eimiia vainon?

        Trolli mies näitä keksii, aina saman kaavan mukaan. Itse kysyy ja itse vastaa useimmiten.


    • Anonyymi

      Koveta itsesi ja ryhdy kunnon egyptiläiseksi parka.

      • Anonyymi

        En rupea, leijonaiseni haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En rupea, leijonaiseni haluan.

        Onko hän leijona horoskoopiltaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän leijona horoskoopiltaan?

        Juu aitoriitta 50 v on leijona horoskoopissa


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe