Miltä levyiltä noi biisit löytyy:Salt in our wounds,Phantom gate,Borellus,Dark secret love ja I`ve crossed oceans of wine for you. niitä ei oo millään levyillä mitkä mä tietäsin,ihmiset auttakaa!
auttakaa!
tyhmä ja tietämätön
4
490
Vastaukset
- Eräs MJ-fani
Meepäs HIMin virallisille kotisivuille, http://www.heartagram.com
Sieltä löytyy vastaus osaan sun kysymyksiin. - lilylazer
Salt In Our Wounds on DSBH:illa. Dark Sekret Love Join Men sinkulla ja I've Crossed Oceans Of Wine To Find You on Right Here In My Arms:in sinkulla.
- tyhmä ja tietämätön
kiitos,mä löysin kaiken mitä halusin tietää ja vähän ylimäärästäkin!
- BorellusBorellusBorellus
BorellusBorellusBorellusBorellusBorellusBorellusBorellusBorellusBorellusBorellusBorellusBorellusBorellusBorellusBorellusBorellusBorellusBorellusBorellus-hien o nimi!!!!!!!!!!!!!!!=)(ja mun hammmstörybyn nimi!=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353821
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082366
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809