Haluaisin tietää

Anonyymi

Olenko mielestäsi mies ruma?

65

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Mun exä sanoi mulle, etten ole kaunis vaan pikemminkin komea (naisena). Sen jälkeen en ole udellut kenenkään mielipiteitä musta.Se mies oli kyllä muutenkin yksi suuri idiootti, puheissaan.

    • Anonyymi

      Eräs ruma nainen muistuu mieleeni. Harvemmin niin rumaa oon nähny.
      Susta en tiiä sanoo ku en tiiä kuka oot

      • Anonyymi

        Se olen varmaan minä. Näin äsken itseni sattumalta peilistä varautumatta. En enää koskaan kuvittele kenenkään kiinnostuvan musta. Elämässä on muutakin kuin rakkaus. Panostan muihin asioihin jatkossa. Musta on vaan huomaamattani tullut tuollainen maailman rumin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olen varmaan minä. Näin äsken itseni sattumalta peilistä varautumatta. En enää koskaan kuvittele kenenkään kiinnostuvan musta. Elämässä on muutakin kuin rakkaus. Panostan muihin asioihin jatkossa. Musta on vaan huomaamattani tullut tuollainen maailman rumin.

        nii ja sivusta tämä, en ole ap, mun ei tarvitse kysellä tuollaisia täällä. Mulla on silmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olen varmaan minä. Näin äsken itseni sattumalta peilistä varautumatta. En enää koskaan kuvittele kenenkään kiinnostuvan musta. Elämässä on muutakin kuin rakkaus. Panostan muihin asioihin jatkossa. Musta on vaan huomaamattani tullut tuollainen maailman rumin.

        Ei kukaan ota tuota nettineiteilyäsi tosissaan, sikäli ettei kukaan usko kenenkään naisen vollottavan rumuuttaan täällä. Miksi esiinnyt toisina?


    • Anonyymi

      Se, että joudut kysymään tarkoittaa, että taidat olla 🤢. Ne kauniimmat kyllä tietää arvonsa..

      • Anonyymi

        Harvinaisen typerä olet.
        Kauneus on katsojan silmissä ja kaiken näköisillä, ikäisillä ja kokoisilla voi olla huono itsetunto.
        Sun kaltainen ääliö ei sitä tajua.
        Olet varmaan ollut koko elämäsi kiusaaja !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinaisen typerä olet.
        Kauneus on katsojan silmissä ja kaiken näköisillä, ikäisillä ja kokoisilla voi olla huono itsetunto.
        Sun kaltainen ääliö ei sitä tajua.
        Olet varmaan ollut koko elämäsi kiusaaja !

        Olet miehen näköinen aika paljon😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet miehen näköinen aika paljon😆

        En tiedä keneksi mua luulet, mutta näytän miltä näytän. Sun kommentti oli ilkeä ja haluatkin tahallasi ilkeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinaisen typerä olet.
        Kauneus on katsojan silmissä ja kaiken näköisillä, ikäisillä ja kokoisilla voi olla huono itsetunto.
        Sun kaltainen ääliö ei sitä tajua.
        Olet varmaan ollut koko elämäsi kiusaaja !

        Älä nyt suutu! Minä kiusaan aina ensin vähäsen, että saan jonkun tunnereaktion ihmisestä. Se on hyvä tapa ns. rikkoa jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt suutu! Minä kiusaan aina ensin vähäsen, että saan jonkun tunnereaktion ihmisestä. Se on hyvä tapa ns. rikkoa jää.

        Olet todella sairas yksilö. Enkä ole tuo jonka kanssa juttelit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet todella sairas yksilö. Enkä ole tuo jonka kanssa juttelit.

        Täysin normaalia toimintaa ellei ole keskenkasvuinen prinsessa. Koita aikuistua jookos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin normaalia toimintaa ellei ole keskenkasvuinen prinsessa. Koita aikuistua jookos?

        Normaalia toimintaa saada toisessa aina ensin tunnereaktio aikaan kiusaamalla? Mistä lähtien kiusaaminen on ollut normaalia toimintaa? Koitapa sinä aikuistua jälkeenjäänyt. Vihaan kiusaajia ja lapsellisia idiööttejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalia toimintaa saada toisessa aina ensin tunnereaktio aikaan kiusaamalla? Mistä lähtien kiusaaminen on ollut normaalia toimintaa? Koitapa sinä aikuistua jälkeenjäänyt. Vihaan kiusaajia ja lapsellisia idiööttejä.

        Olipas rumasti sanottu.. En varmaan saa nukuttua tänä yönä, itkettää niin paljon. 😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin normaalia toimintaa ellei ole keskenkasvuinen prinsessa. Koita aikuistua jookos?

        Ei tuollaista tee kuin luonnehäiriöiset ja narsistit, heikon itsetunnon omaavat kiusaajat. Jokainen sairas pipipää on puolustellut puheitaan noin. Nauttivat ihmisen hajoittamisesta. Kuvottavaa. Vahva ihminen nostaa toista, mutta siihenhän et sinä heikko raukka pysty. Menet koko painolla päälle että saat tapettua toisen sielun. Yök!
        -Tämäkin joltain muulta jota ällöttää katsoa tuollaisia puheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuollaista tee kuin luonnehäiriöiset ja narsistit, heikon itsetunnon omaavat kiusaajat. Jokainen sairas pipipää on puolustellut puheitaan noin. Nauttivat ihmisen hajoittamisesta. Kuvottavaa. Vahva ihminen nostaa toista, mutta siihenhän et sinä heikko raukka pysty. Menet koko painolla päälle että saat tapettua toisen sielun. Yök!
        -Tämäkin joltain muulta jota ällöttää katsoa tuollaisia puheita.

        En minä mitään sieluja tuhoa, egoja vain. Ja kasaan ne sen jälkeen uudestaan, mutta parempana ja terveempänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mitään sieluja tuhoa, egoja vain. Ja kasaan ne sen jälkeen uudestaan, mutta parempana ja terveempänä.

        Voisit tuhota tuon oman egosi ensiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet miehen näköinen aika paljon😆

        Sinä taas näytät vähän peppureinolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinaisen typerä olet.
        Kauneus on katsojan silmissä ja kaiken näköisillä, ikäisillä ja kokoisilla voi olla huono itsetunto.
        Sun kaltainen ääliö ei sitä tajua.
        Olet varmaan ollut koko elämäsi kiusaaja !

        Ei mulla huono itsetunto ole halusin vain tietää mutta ei se tämän palstan kautta selviä hänen mielipiteensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mitään sieluja tuhoa, egoja vain. Ja kasaan ne sen jälkeen uudestaan, mutta parempana ja terveempänä.

        Kuule sinä et päätä ihmisten elämästä ja siitä kenet pitää tuhota. Sinä et tiedä mitä se toinen ihminen on kokenut elämässään ja kuinka pahoin hänet on jo pahoinpidelty. Ja sinä et ole mikään Jumala joka päättää toisen ihmisen olomuodosta ja siitä millainen se on. Olet henkisesti keskenkasvuinen luonnevikainen kusipää jonka kaltaisia ei pitäisi tässä maailmassa olla ainuttakaan. Sinun kaltaisista on iloa vain silloin kun on 3 metriä multaa päällä, ettekä enää ole kenenkään elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule sinä et päätä ihmisten elämästä ja siitä kenet pitää tuhota. Sinä et tiedä mitä se toinen ihminen on kokenut elämässään ja kuinka pahoin hänet on jo pahoinpidelty. Ja sinä et ole mikään Jumala joka päättää toisen ihmisen olomuodosta ja siitä millainen se on. Olet henkisesti keskenkasvuinen luonnevikainen kusipää jonka kaltaisia ei pitäisi tässä maailmassa olla ainuttakaan. Sinun kaltaisista on iloa vain silloin kun on 3 metriä multaa päällä, ettekä enää ole kenenkään elämässä.

        Minun kaltaiset on olemassa juuri sinunkaltaisia väkivaltafantasioilla mässäileviä varten. Sinut pitää nöyryyttää, että opit tavoille. Kenellekkään en ole toivonut kuolemaan toisinkuin sinä sekopää. Mene hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mitään sieluja tuhoa, egoja vain. Ja kasaan ne sen jälkeen uudestaan, mutta parempana ja terveempänä.

        Luulet mies edelleen liikoja itsestäsi ja itkusekaisesta pillittämisestäsi. Olet netissä luuhaava surkio, et mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulet mies edelleen liikoja itsestäsi ja itkusekaisesta pillittämisestäsi. Olet netissä luuhaava surkio, et mitään muuta.

        Ja sinä olet se tosielämän hullu. Olet toivoton tapaus. Älä vastaa enää friikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kaltaiset on olemassa juuri sinunkaltaisia väkivaltafantasioilla mässäileviä varten. Sinut pitää nöyryyttää, että opit tavoille. Kenellekkään en ole toivonut kuolemaan toisinkuin sinä sekopää. Mene hoitoon.

        Et sinä paha ole, olet vain jotenkin vajaa vänkääjä.
        🤦‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä paha ole, olet vain jotenkin vajaa vänkääjä.
        🤦‍♀️

        Ja tämä oli sivusta


    • Anonyymi

      Mitä suotta tuollaista kyseleen.

    • Anonyymi

      Et tietenkään ole, en vieläkään uskalla kunnolla katsoa sinua sokaistumisen pelossa. Kauneutesi sokaisi minut jo aiemmin.

    • Anonyymi

      Kaunis olet, hymyile paljon ja pidä hiukset kauniisti!

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Voi teitä helevetin hölmöjä......


      • Anonyymi

        Sinä taas et ole komea. Hymyile vähemmän hölmösti ja kasvata hiukset takaisin päähän.


    • Anonyymi

      Olenhan sanonut, että olet kaunis ja tarkoitan sitä.

      • Anonyymi

        Sanoppa niin että kuulen.


    • Anonyymi

      Kaunis tietysti.

      • Anonyymi

        Vaikea sanoa, ku ei tiedä oletko mies vai nainen, heh......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa, ku ei tiedä oletko mies vai nainen, heh......

        Aloittaja on söpö nainen.


    • Anonyymi

      No ihan katseenkestävä oot, siksihän mä sua aina jää suu auki tuijottaan.

    • Anonyymi

      Päinvastoin nainen. Minä olen ruma ja sinä olet kaunis. Miten voit ajatellakaan tuollaista ja minunlaista miestä rinnallesi? Et mitenkään...

    • Anonyymi

      Tuskin sä olet niin ruma kuin mä, minuun verrattuna olet varmasti paremman näköinen meistä kahdesta.

    • Anonyymi

      Söpökö tahtoisit olla... et ole...olet ruma.

      • Anonyymi

        Söpö olen.


    • Anonyymi

      Et ole mielestäni mies ruma. Mieti sanajärjestystä ensi kerralla.

      • Anonyymi

        Voi kiitos nainen, luulin jo itseäni rumaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kiitos nainen, luulin jo itseäni rumaksi.

        Siksikö esiinnyt rumuutta potevana naisena, koska koet itsesi miehenä vallan surkeaksi tekeleeksi? sivusta.


    • Anonyymi

      Laita kuva... Niin miehillä on helpompi kertoa sulle totuus.

    • Anonyymi

      Mistä kohtaa muka?!

      Et mistään! Olet maailman kaunein!

      Mä en kestä sun silmiä! 😍😍😍😍😍😍 Mä en melkein voi katsoa sua suoraan, kun sun kauneutesi saa tällaisen menninkäisen häikäistymään, mutta en kuitenkaan saa tarpeekseni niiden säihkeestä! Mä saan siitä hehkusta varmaan jotain vitamiinia ja aina, kun ei nähdä vähään aikaan, mä alan näivettymään! Sä olet mun aurinkoni ja mä kierrän sua kaukaisena planeettana, jossa on aina kesä, kun nähdään...ja nyt on taas talvi!

      Saisinpa silittää sun hiuksiasi! Niiden tuoksu sekoittaa mun pään! Jos saisin, mä voisin vain nuuhkia sun hiuksia tuntikausia!

      Sun huulet! 😫 Oih, mua alkaa aina heikottaa!!!
      Sun vartalo....🤯kupszzzz

      • Anonyymi

        Millaiset ovat silmät? Kysyn koska taisit hehkuttaa niitä toisessakin ketjussa. Miksi et lähesty häntä? Kun hän on niiiiiin ihana? 😊


      • Anonyymi

        Olet siis haistellut hänen hiuksiaan?


    • Anonyymi

      Sulle eräälle oot hemaiseva ja Hänelle sanoisin että häikäisevä.

    • Anonyymi

      Mahtava kysymys aloittaja, omaa rumuutta kannattaakin aina kysyä nettipalstalla tuntemattomilta ihmisiltä.

      • Anonyymi

        Kysyin koska hän voi olla täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin koska hän voi olla täällä.

        Vaikka olisikin niin mistäs hän sinun viestisi tunnistaisi, ei näyttänyt olevan tunnisteita ??


      • Anonyymi

        No pääseepä ainakin ilkeät iisat pätemään ja tuntemaan itsensä rinsessa röösösiksi kun näihin provoihin vastailee.


    • Anonyymi

      Kaikki Ovat Rumia.

    • Anonyymi

      Kerran näin reissullani naisen ja hän itse sen myönsi olevansa susiruma , kuitenkin hän oli sujut asiansa kanssa ja rohkaisin häntä sanoen että älähän nyt kaunokainen vajoa liian alas.

      • Anonyymi

        En pidä itseäni rumana se oli vain kysymys.
        Tiesin kyllä että monet iskevät kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä itseäni rumana se oli vain kysymys.
        Tiesin kyllä että monet iskevät kiinni.

        Olet siis tietäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis tietäjä.

        No monet vastaavat tälläisiin aloituksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis tietäjä.

        No sinä et näköjään tiedä mistään mitään, tämä naisena esiintyvä ukko on aika ikivanha ilmiö.


    • Anonyymi

      Monet miehet on hyvinkin rumia, varsinkin mieleltään ja sisäisesti.

      • Anonyymi

        Ei ole aloittajalta tämä mutta kauneus on katsojan silmässä joku miellyttää toista ja toinen taas toista. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole aloittajalta tämä mutta kauneus on katsojan silmässä joku miellyttää toista ja toinen taas toista. 🙂

        Juuri noin se on. Luonteella on paljon merkitystä ulkonäön lisäksi.


    • Anonyymi

      Sanopa jollekin naiselle: kauniit viikset ja korvakarvat sinulla.

      SIIS älä ei voisi tykätä hirviömäisen paljon tuollaisesta kauneuden ilmaisusta häntä kohtaan.

      • Anonyymi

        No minulla ei ole viiksiä eikä korva karvoja muuta kuin normaali määrä niin kuin jokaisella on koska niitähän pitää olla. Korvassa olevat karvat suojaavat korvaa ylimääräisiltä lioilta. Katsopas tarkkaan omaa korva reikääsi.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe