Liikaa sattunut.

Anonyymi

En pysty, liikaa sattunut. Oma syyni. En halua kuulla sinusta nainen, koska pelkään kuulla, että rakastat toista.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama pelko minullakin sinusta

    • Anonyymi

      Sama juttu minulla miehen suhteen.

    • Anonyymi

      Minä en taas halua kuulla että

      -ei kiinnosta. Ei ole selvitettävää. Jätä mut rauhaan
      Sekopää


      Enkä halua joutua uudestaan tilanteeseen jossa joudun abortin tekeen kun se on pitäny mua panonaan ja vaihtanu toiseen kun on saanu kellistettyä

    • Anonyymi

      Sattunut? Etkö kestä edes sitä, että nähdään?

    • Anonyymi

      Joo, voihan siinä aina saada osumia, jos pistää ittesä alttiiksi. Varovainen säästyy paljolta murheelta.

      • Anonyymi

        Se on just näin. Enää en laita itseäni alttiiksi. Millekään.


      • Anonyymi

        Mutta jää varmasti paitsi myös rakkaudesta...
        -osaton


    • Anonyymi

      Harmi, koska rakastan yhtä aika paljonkin.

    • Anonyymi

      Rakastan vain sinua. Toivottavasri sinäkin minua.

      • Anonyymi

        Naiselle tämä naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle tämä naiselta.

        Tykkään susta kovasti. Kyllä me pystymme. Oli ikävä pääsiäisenä. Kaiken uupumuksen keskelläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään susta kovasti. Kyllä me pystymme. Oli ikävä pääsiäisenä. Kaiken uupumuksen keskelläkin.

        Minäkin tykkään susta. Haluan viereesi. Kyllä pystytään. Minun pitäisi päättää pian, mihin suuntaan lähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tykkään susta. Haluan viereesi. Kyllä pystytään. Minun pitäisi päättää pian, mihin suuntaan lähden.

        Ihan liikaa tykkään. Se saa mut ylittämään rajoja.


    • Anonyymi

      En pysty minäkään enää. Me tarvitaan molemmat joku joka uskaltaa rakastaa. Ei meistä kummastakaan ole aloitteita tekemään. Siksi meistä ei voi koskaan tulla mitään. Kumpikaan ei vaan pysty tähän.

      • Anonyymi

        Onhan noita aloitteita tehty jo monta. Pitää vaan päättää missä asennossa.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä nainen, toivoo aloittaja mies. Minulla on semmoista tuskaa sydämessäni, että olet ainoa ihminen kenelle voisin siitä kertoa ja itkisin vaan siitä kertoessani. Tiedätkö, on omallalaillaan kiva olla surullinen rakkauden takia, eikä mitään niin hyvää syytä olekaan olla surullinen tai iloinen kuin rakkaus. En ole mikään mestari naisasioissa lievästi sanottuna, liian arka ollakseni, sinun onneksesi tai epäonneksi, kuinka nyt haluat asiaa katsoa.

      • Anonyymi

        Kirjoitit aloitukseen, ettet halua hänestä enää kuulla. Se kertoo tarpeeksi tilanteesta.


      • Anonyymi

        Ei sun tarvi uskaltaa, ymmärrän. Olisin halunnut edes kerran hoitaa sitä tuskaa sydämestäsi. Jotta sun olisi edes vähän parempi olla ja elää. Jos ei muuta. Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Olet aloittaja miespuolinen minä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1241
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1130
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1115
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe