Aloitan tämän ketjun. Miksi? Totean tulleeni kiusatuksi. Olen toki työyhteisöissä aina varusmiesajasta lähtien ottanut asian puheeksi, tosin jos naisystävä lentokeneessa huutaa minulle, niin hänen ehkä pitäisi toimia toisin hiljaisemmassa tilassa. Ymmärrän kyllä. Jos kotikunnassa minulle huudetaan tai asiattomasti julkaistaan jotain, niin tavallaan ymmärän myös sen, mutta se on väärää tuomitsemista. Se johtaa sitten hallitsemattomiin reaktioihin ärsytettynä. Minä ymmärrän, miksi mm. koulukiusatut mm. kostavat myöhemmin. Hyvänä esimerkkinä sitten olen nähnyt, kuinka moni kiusattu on aivan ihana ihminen ja pärjännyt todella hienosti. Olen henkilönä myös profiilikuva tästä ilmiöstä.
Vastaukset 5
Ja käytännön esimerkkinä yksinkertaisesti kahden edesmenneen koiran omistajana sanon: koira puree, jos sitä vahingossakaan kiusaa! Lapsi kiukkuaa, jos kohdellaan huonosti. Suomalaiset sanovat virheellisesti, että Japanissa on kova kuri. Ei, se perustuu filosofiaan. On eri asia elää kunnioituksella kuin tulla kuritetuksi.
- Anonyymi
Olet sä kova valehtelee,mitenkehtaat!
Anonyymi kirjoitti:
Olet sä kova valehtelee,mitenkehtaat!
Noh, tuomitsen tai en ketään. Omantunnon mukaan. Rikos on lakia kohtaan rikos. Mitä tekevät Maailman päättäjät? Suurimpia sotarikoksia. Naisystäväni on juuri nyt rintamasotilas, 8v jo naisupseeri. Kerron ehkä myöhemmin. Mitä? Agenttina maailmalla monia vuosia. Virallinen asema Suomessa: työtön KTM. Siis mitä?
Anonyyminä esiintyminen on mitä suurinta valehtelua! Huudellaan mitä sattuu nimettämänä eikä oteta mitään vastuuta sanomisista. kyllä ne pystytään selvittämään aika nopeastikin. Siitä ei ole kysymys. Ihan turha naamioitua anonyymiksi.
Kuka syyttää ja ketä. Istutaanko oikeussalissa? No sitten istutaan, jos muuta tekemistä ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851273
- 1021023
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520