Aloitan tämän ketjun. Miksi? Totean tulleeni kiusatuksi. Olen toki työyhteisöissä aina varusmiesajasta lähtien ottanut asian puheeksi, tosin jos naisystävä lentokeneessa huutaa minulle, niin hänen ehkä pitäisi toimia toisin hiljaisemmassa tilassa. Ymmärrän kyllä. Jos kotikunnassa minulle huudetaan tai asiattomasti julkaistaan jotain, niin tavallaan ymmärän myös sen, mutta se on väärää tuomitsemista. Se johtaa sitten hallitsemattomiin reaktioihin ärsytettynä. Minä ymmärrän, miksi mm. koulukiusatut mm. kostavat myöhemmin. Hyvänä esimerkkinä sitten olen nähnyt, kuinka moni kiusattu on aivan ihana ihminen ja pärjännyt todella hienosti. Olen henkilönä myös profiilikuva tästä ilmiöstä.
Kiusaaminen
1
114
Vastaukset
Ja käytännön esimerkkinä yksinkertaisesti kahden edesmenneen koiran omistajana sanon: koira puree, jos sitä vahingossakaan kiusaa! Lapsi kiukkuaa, jos kohdellaan huonosti. Suomalaiset sanovat virheellisesti, että Japanissa on kova kuri. Ei, se perustuu filosofiaan. On eri asia elää kunnioituksella kuin tulla kuritetuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142