Odotan hetkeä kun voin jättää palstat

Anonyymi

Ja viestittelemme puhelimien välityksellä.

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Odota vaikka mualiman tappiin. Ott hurahtanut olemattomaan.

      • Anonyymi

        Siinähän mies ja hölmöt luki_ansa uskokoon tuohon huuhaahan vaikka siihen mualman tappiin. Just näin, vai miten päin teikäläinen meinas? 👌


    • Anonyymi

      Minä en odota viestiä keneltäkään.

    • Anonyymi

      Puhua oikeasti. Se on tärkeää.

      • Anonyymi

        Ei ole tarvetta puhua kenenkään kanssa.


      • Anonyymi

        Puhuminen on tärkeää kyllä. Melkein yhtä tärkeää kuin pussaaminen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuminen on tärkeää kyllä. Melkein yhtä tärkeää kuin pussaaminen :)

        Sitten sellaisen kanssa johon tykästyy kunnolla, mutta nyt vielä ei ole sellaista jonka kanssa niin haluaisin tehdä. Muutama kiinnostava on nähty.


    • Anonyymi

      Tai tee kuin mä - soitat sille

      • Anonyymi

        Eikä kannata soittaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kannata soittaakaan.

        Minne pitäisi soittaa. Ja en luota yhtää mihinkään sun kirjoituksia kun tajusin että ne on kirjoitettu mun kiusaksi ja että kulutan turhaa aikaa ja niin kuin sanoin että aion sitte muualta saada sen paketin mun lapselle. Joten älä ihmettele jos en kerkee lukee mitää sun viestejä ja en todellakaan hyväksy ikinä tätä palstalla olemista. Olet niin paljon kuluttanut mun hermoja ettei se enää niin mene että olen sulle missään uskollinen. Et mitenkään voi todistaa ettet ole ollu muiden kanssa


      • Anonyymi

        Anonyymille ei kannata soittaa, voi tulla yllätys.


    • Anonyymi

      Onko niille kuville mitää perusteltuja syitä. Mielestäni en ole loukannut sinua mutta nyt otit ne kuvat esille nii ikinä ei tule sitä päivää että olen rehellinen sulle. En sitte missään vaiheessa luota sinuun huora. Ja nyt ihan turha olla mustasukkainen ja samantien se vahvistus postiin heti.

    • Anonyymi

      Sillon pitää olla tarkempi kyllä puheissaan kun ei voi enää sälyttää möläytyksiään muiden niskaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe