Ja viestittelemme puhelimien välityksellä.
Odotan hetkeä kun voin jättää palstat
13
51
Vastaukset
- Anonyymi
Odota vaikka mualiman tappiin. Ott hurahtanut olemattomaan.
- Anonyymi
Siinähän mies ja hölmöt luki_ansa uskokoon tuohon huuhaahan vaikka siihen mualman tappiin. Just näin, vai miten päin teikäläinen meinas? 👌
- Anonyymi
Minä en odota viestiä keneltäkään.
- Anonyymi
Puhua oikeasti. Se on tärkeää.
- Anonyymi
Ei ole tarvetta puhua kenenkään kanssa.
- Anonyymi
Puhuminen on tärkeää kyllä. Melkein yhtä tärkeää kuin pussaaminen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuminen on tärkeää kyllä. Melkein yhtä tärkeää kuin pussaaminen :)
Sitten sellaisen kanssa johon tykästyy kunnolla, mutta nyt vielä ei ole sellaista jonka kanssa niin haluaisin tehdä. Muutama kiinnostava on nähty.
- Anonyymi
Tai tee kuin mä - soitat sille
- Anonyymi
Eikä kannata soittaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kannata soittaakaan.
Minne pitäisi soittaa. Ja en luota yhtää mihinkään sun kirjoituksia kun tajusin että ne on kirjoitettu mun kiusaksi ja että kulutan turhaa aikaa ja niin kuin sanoin että aion sitte muualta saada sen paketin mun lapselle. Joten älä ihmettele jos en kerkee lukee mitää sun viestejä ja en todellakaan hyväksy ikinä tätä palstalla olemista. Olet niin paljon kuluttanut mun hermoja ettei se enää niin mene että olen sulle missään uskollinen. Et mitenkään voi todistaa ettet ole ollu muiden kanssa
- Anonyymi
Anonyymille ei kannata soittaa, voi tulla yllätys.
- Anonyymi
Onko niille kuville mitää perusteltuja syitä. Mielestäni en ole loukannut sinua mutta nyt otit ne kuvat esille nii ikinä ei tule sitä päivää että olen rehellinen sulle. En sitte missään vaiheessa luota sinuun huora. Ja nyt ihan turha olla mustasukkainen ja samantien se vahvistus postiin heti.
- Anonyymi
Sillon pitää olla tarkempi kyllä puheissaan kun ei voi enää sälyttää möläytyksiään muiden niskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782