Mitä voit tarjota toiselle parisuhteessa?

Anonyymi

Paljon kirjoituksia mitä toivoo toiselta, millaisen naisen haluaa. Mitä jos vaihteeksi jokainen kertoisi mitä annettavaa itsellä on parisuhteessa ja muut voivat kommentoida asiallisesti olisiko sopiva "paketti". Jos ei kestä kritiikkiä, ei kannata osallistua.

194

1270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      - Aikaa. Olen työelämässä mutta en työhullu, mitään muita pakollisia velvoitteita ei ole, joten voin käyttää paljon aikaa parisuhteeseen ja toimia aika spontaanistikin.
      - En ole kaapissa, joten voin elää ja tavata toisen lähipiiriä omana itsenäni ilman "paras ystäväni x" -pelleilyä.
      -Olen luotettava enkä katsele muita "sillä silmällä", ei tarvitse koskaan olla mustasukkainen ellei kuvittele olemattomia.
      - Olen keskustelutaitoinen ja valmis puhumaan kaikista asioista, olen myös hyvin aloitteellinen tällä sektorilla ja osaan myös kuunnella.
      - Olen kiinnostunut monista aihepiireistä ja melko avoin uusille asioille.
      - Osaan tukea toista ja olla auttavainen tarvittaessa.
      - Ei ole mitään mörköjä taustalla tai muuta erityisempää painolastia, mikä isommin vaikuttaisi suhteeseen.
      - En mökötä koskaan.

      • Anonyymi

        Tämä kuulostaa varsin täydelliseltä. Onko kenties vain haavekuva?
        Olen joskus tavannut ihmisen joka sanoo aivan samat ominaisuudet mutta ei sitten ihan ollutkaan sitä, siksi epäilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kuulostaa varsin täydelliseltä. Onko kenties vain haavekuva?
        Olen joskus tavannut ihmisen joka sanoo aivan samat ominaisuudet mutta ei sitten ihan ollutkaan sitä, siksi epäilen.

        Ahaa, hän oli joku toinen koska en ole ikinä luetellut tuota listaa missään:) Kaikki on kyllä oikeasti totta, mutta omasta mielestäni kuvauksesta on täydellisyys kaukana, siitähän puuttuu vaikka mitä parisuhteessa todella olennaista. Sitäpaitsi lukija voi täydentää noita helposti mielessään, esim. en mökötä koskaan mutta huudan, haukun ja syyttelen jne. Kysyttiin mitä voi tarjota, joten siksi vain positiivista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, hän oli joku toinen koska en ole ikinä luetellut tuota listaa missään:) Kaikki on kyllä oikeasti totta, mutta omasta mielestäni kuvauksesta on täydellisyys kaukana, siitähän puuttuu vaikka mitä parisuhteessa todella olennaista. Sitäpaitsi lukija voi täydentää noita helposti mielessään, esim. en mökötä koskaan mutta huudan, haukun ja syyttelen jne. Kysyttiin mitä voi tarjota, joten siksi vain positiivista.

        Mitä suhteessa olennaista puuttuu?


      • Anonyymi

        En mökötä koskaan, tärkeä🙂. Tilaa ja aikaa on hyvä välillä ottaa, ettei loukkaa toista, mutta mökötys on nou nou.

        Minäkään en mökötä koskaan, velvotteita on, kaapissa en ole ja rakkauden kohdatessa sen voisin huutaa koko maailmalle, että rakastan naista, mutta taustani vuoksi vain ne joiden kanssa tullut luonnollisesti puheeksi tietää lesboudesta: lähimmät ystävät, perhe ja puolet työkavereista.

        Olis pitänyt tehdä ihan oma kuvaus itsestä, mutta sun oli niin kiva, et lähdin vastaamaan tähän niin menköön.

        Olen todella hellivä ja läheisyydestä pitävä henkilö! Oikeestaan se on ehkä päällimmäinen piirre, myös sellainen, jossa olen kokenut rajoittuneisuutta ja nyt haluan naisen, joka tykkää tulla kosketetuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä suhteessa olennaista puuttuu?

        Etkö huomaa, itse näen sen selvästi. En nyt tähän niitä kirjoita kun ei ole aiheenakaan, piti keskustella positiivisista puolista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mökötä koskaan, tärkeä🙂. Tilaa ja aikaa on hyvä välillä ottaa, ettei loukkaa toista, mutta mökötys on nou nou.

        Minäkään en mökötä koskaan, velvotteita on, kaapissa en ole ja rakkauden kohdatessa sen voisin huutaa koko maailmalle, että rakastan naista, mutta taustani vuoksi vain ne joiden kanssa tullut luonnollisesti puheeksi tietää lesboudesta: lähimmät ystävät, perhe ja puolet työkavereista.

        Olis pitänyt tehdä ihan oma kuvaus itsestä, mutta sun oli niin kiva, et lähdin vastaamaan tähän niin menköön.

        Olen todella hellivä ja läheisyydestä pitävä henkilö! Oikeestaan se on ehkä päällimmäinen piirre, myös sellainen, jossa olen kokenut rajoittuneisuutta ja nyt haluan naisen, joka tykkää tulla kosketetuksi.

        Mökötys on kyllä tosi raskasta, itse olen sellainen etten oikein edes anna muiden mököttää, koska en jaksa sitä. Riitatilanteissa olisi hyvä ottaa tilaa, mitä en kylläkään tee yleensä, saatan sanoa aika loukkaavastikin suuttuneena.

        Suurimmalla osalla aikuisista on varmasti velvoitteita, eikä se ole mikään paha asia tai ongelma ainakaan omasta mielestäni. Suuntautuminen on siitä kumma juttu, että ihmiset eivät yleensä huomaa sitä vaikka ei olisi kaapissa. En itsekään erikseen kerro suuntautumisestani, koska se tuntuisi omituiselta ja kaikki uudet ihmiset eivät läheskään sitä tiedä koska olen sinkku.

        Itsekin pidän hellimisestä, mutta se voi unohtua jos ei ole mitenkään esillä. Todella paljon vaikuttaa onko toinen siinä aktiivinen, jos ei ole niin aika helposti suhde menee kaverilliseksi. En ole itse luonnostaan tarpeeksi oma-aloitteinen fyysisessä läheisyydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mökötys on kyllä tosi raskasta, itse olen sellainen etten oikein edes anna muiden mököttää, koska en jaksa sitä. Riitatilanteissa olisi hyvä ottaa tilaa, mitä en kylläkään tee yleensä, saatan sanoa aika loukkaavastikin suuttuneena.

        Suurimmalla osalla aikuisista on varmasti velvoitteita, eikä se ole mikään paha asia tai ongelma ainakaan omasta mielestäni. Suuntautuminen on siitä kumma juttu, että ihmiset eivät yleensä huomaa sitä vaikka ei olisi kaapissa. En itsekään erikseen kerro suuntautumisestani, koska se tuntuisi omituiselta ja kaikki uudet ihmiset eivät läheskään sitä tiedä koska olen sinkku.

        Itsekin pidän hellimisestä, mutta se voi unohtua jos ei ole mitenkään esillä. Todella paljon vaikuttaa onko toinen siinä aktiivinen, jos ei ole niin aika helposti suhde menee kaverilliseksi. En ole itse luonnostaan tarpeeksi oma-aloitteinen fyysisessä läheisyydessä.

        Jatkan vielä suuntautumisesta, omalla kohdallani vaikuttaa vielä sekin että olen bi ja olen ollut suhteessa myös miesten kanssa, joten silloinkin on erikseen pitänyt kertoa suuntautumisesta. Jotenkin tuo suuntautumisesta kertomisasia on ylipäätään rasittava, kun ilman muuta oletetaan heteroksi jos ei muuta tuo erillisesti esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mökötys on kyllä tosi raskasta, itse olen sellainen etten oikein edes anna muiden mököttää, koska en jaksa sitä. Riitatilanteissa olisi hyvä ottaa tilaa, mitä en kylläkään tee yleensä, saatan sanoa aika loukkaavastikin suuttuneena.

        Suurimmalla osalla aikuisista on varmasti velvoitteita, eikä se ole mikään paha asia tai ongelma ainakaan omasta mielestäni. Suuntautuminen on siitä kumma juttu, että ihmiset eivät yleensä huomaa sitä vaikka ei olisi kaapissa. En itsekään erikseen kerro suuntautumisestani, koska se tuntuisi omituiselta ja kaikki uudet ihmiset eivät läheskään sitä tiedä koska olen sinkku.

        Itsekin pidän hellimisestä, mutta se voi unohtua jos ei ole mitenkään esillä. Todella paljon vaikuttaa onko toinen siinä aktiivinen, jos ei ole niin aika helposti suhde menee kaverilliseksi. En ole itse luonnostaan tarpeeksi oma-aloitteinen fyysisessä läheisyydessä.

        Sama vika täällä läheisyyden suhteen. Fyysinen koskettaminen jää vähitellen jos toinen ei ylläpidä. Mikä siinä onkin. Eksän kanssa meni juuri näin, kun kumpikaan ei ollut aloitteellinen. Päädyttiin lopulta ystäviksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama vika täällä läheisyyden suhteen. Fyysinen koskettaminen jää vähitellen jos toinen ei ylläpidä. Mikä siinä onkin. Eksän kanssa meni juuri näin, kun kumpikaan ei ollut aloitteellinen. Päädyttiin lopulta ystäviksi...

        Itselleni on käynyt ihan samoin yhdessä suhteessa ja oikeastaan kahdessakin. "Syytä" oli molemmissa osapuolissa. En tiedä miksi mutta jostain syystä koskettaminen jää ajatuksissa taka-alalle, jos ei siihen saa mitään virikettä ulkoapäin. Ehkä muut asiat vaan menee sen ohi, kun kaikenlaista pyörii mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä suuntautumisesta, omalla kohdallani vaikuttaa vielä sekin että olen bi ja olen ollut suhteessa myös miesten kanssa, joten silloinkin on erikseen pitänyt kertoa suuntautumisesta. Jotenkin tuo suuntautumisesta kertomisasia on ylipäätään rasittava, kun ilman muuta oletetaan heteroksi jos ei muuta tuo erillisesti esiin.

        Luulis et ihmisiltä jäisi jo pikkuhiljaa pois se hetero olettamus jos ei muuta kerro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulis et ihmisiltä jäisi jo pikkuhiljaa pois se hetero olettamus jos ei muuta kerro.

        Niin luulisi mutta ei ole jäänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni on käynyt ihan samoin yhdessä suhteessa ja oikeastaan kahdessakin. "Syytä" oli molemmissa osapuolissa. En tiedä miksi mutta jostain syystä koskettaminen jää ajatuksissa taka-alalle, jos ei siihen saa mitään virikettä ulkoapäin. Ehkä muut asiat vaan menee sen ohi, kun kaikenlaista pyörii mielessä.

        Hellivä kumppani olisi kyllä jatkossa parempi kuin vähemmän hellivä, että säilyisi koskettaminen isommassa osassa parisuhteessa. Muuten on aina vaarana, että ajaudutaan ystävyydenomaisiin väleihin ennen pitkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellivä kumppani olisi kyllä jatkossa parempi kuin vähemmän hellivä, että säilyisi koskettaminen isommassa osassa parisuhteessa. Muuten on aina vaarana, että ajaudutaan ystävyydenomaisiin väleihin ennen pitkää.

        Tämä on minullekin tärkeää. Hellyyttä paljon kaipaan ja haluan myös jakaa monella tapaa. Huomion osoituksia kosketuksin ja katsein, suudelmia puolin ja toisin. Tykkään hieromisesta ja koskettamisesta, vaikka en hieroja ammatiltani olekaan. Olen aina tykännyt hieroa toisia ja haluaisin suhteen, jossa myös kumppani tykkää olla kosketettavana arjessa vaikka samalla tvtä katsottaessa ja jutellessa päivän kuulumisista. Pidän myös että minuakin hierotaan ja kosketetaan. Se olisi minusta täydellinen arki ilta, kosketuksessa toisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on minullekin tärkeää. Hellyyttä paljon kaipaan ja haluan myös jakaa monella tapaa. Huomion osoituksia kosketuksin ja katsein, suudelmia puolin ja toisin. Tykkään hieromisesta ja koskettamisesta, vaikka en hieroja ammatiltani olekaan. Olen aina tykännyt hieroa toisia ja haluaisin suhteen, jossa myös kumppani tykkää olla kosketettavana arjessa vaikka samalla tvtä katsottaessa ja jutellessa päivän kuulumisista. Pidän myös että minuakin hierotaan ja kosketetaan. Se olisi minusta täydellinen arki ilta, kosketuksessa toisen kanssa.

        Itse en kykene oikein ajattelemaan samaan aikaan, jos toinen hyväilee joten kovin syvällisiä keskusteluja ei voi samaan aikaan käydä. Olen muutenkin vähän sellainen, että ei saa koskettaa jos selitän jotain tärkeää juttua, koska asia häiriintyy siitä. Kevyitä keskusteluja voi olla yhtä aikaa fyysisen läheisyyden kanssa, vaikka kuulumisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en kykene oikein ajattelemaan samaan aikaan, jos toinen hyväilee joten kovin syvällisiä keskusteluja ei voi samaan aikaan käydä. Olen muutenkin vähän sellainen, että ei saa koskettaa jos selitän jotain tärkeää juttua, koska asia häiriintyy siitä. Kevyitä keskusteluja voi olla yhtä aikaa fyysisen läheisyyden kanssa, vaikka kuulumisia.

        Tuo on kyllä totta, että ei tärkeisiin keskusteluihin kosketusta. Mutta sellaisiin kevyempiin kuulumisiin, ajatusvirtaan, jonkun ei niin tärkeän ohjelman kaveriksi mulla toimisi. Ja hyväilyt on vielä erikseen, siihenhän pitää antautua ihan kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä totta, että ei tärkeisiin keskusteluihin kosketusta. Mutta sellaisiin kevyempiin kuulumisiin, ajatusvirtaan, jonkun ei niin tärkeän ohjelman kaveriksi mulla toimisi. Ja hyväilyt on vielä erikseen, siihenhän pitää antautua ihan kunnolla.

        Jestas miten analyyttistä pohdintaa kosketuksesta.
        Eiköhän se sit tule ihan luonnostaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä totta, että ei tärkeisiin keskusteluihin kosketusta. Mutta sellaisiin kevyempiin kuulumisiin, ajatusvirtaan, jonkun ei niin tärkeän ohjelman kaveriksi mulla toimisi. Ja hyväilyt on vielä erikseen, siihenhän pitää antautua ihan kunnolla.

        Tarkoitin ihan tavallista hyväilyä eikä seksuaalista. Jos toinen vaikka silittää hiuksia, niin ei voi kunnolla keskustella asia-aiheista koska ei kykene ajattelemaan yhtä aikaa, vaikka ei tarvitse antautuakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jestas miten analyyttistä pohdintaa kosketuksesta.
        Eiköhän se sit tule ihan luonnostaan

        Tämä on keskustelupalsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin ihan tavallista hyväilyä eikä seksuaalista. Jos toinen vaikka silittää hiuksia, niin ei voi kunnolla keskustella asia-aiheista koska ei kykene ajattelemaan yhtä aikaa, vaikka ei tarvitse antautuakaan.

        Etkö pysty keskustella jos kumppani silittää hiuksia? Itse pystyn helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö pysty keskustella jos kumppani silittää hiuksia? Itse pystyn helposti.

        En kykene keskittymään niihin yhtä aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kykene keskittymään niihin yhtä aikaa.

        Niin ja se voi häiritä, ymmärrän sen kyllä, mun lapsia ärsyttää sellainen. Tarkoitin, että kuuntelee tai katsoo samalla vaikka dokumenttia jostain aiheesta, josta jo tietää jotain ja samalla hieroo toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja se voi häiritä, ymmärrän sen kyllä, mun lapsia ärsyttää sellainen. Tarkoitin, että kuuntelee tai katsoo samalla vaikka dokumenttia jostain aiheesta, josta jo tietää jotain ja samalla hieroo toista.

        Ajattelin sellaista aikuisten välistä tilannetta, kun vaikka levätään yhdessä sängyssä ja jutellaan. Jos siinä toinen alkaa silittää hiuksia tai muuten hyväilemään, niin täytyy ikään kuin valita keskittyykö keskusteluun vai koskettamiseen, koska molempiin ei voi täysin keskittyä. Ihan siis tavallisessa ei-seksuaalisessa tilanteessa, onhan niitä parisuhteessa jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mökötä koskaan, tärkeä🙂. Tilaa ja aikaa on hyvä välillä ottaa, ettei loukkaa toista, mutta mökötys on nou nou.

        Minäkään en mökötä koskaan, velvotteita on, kaapissa en ole ja rakkauden kohdatessa sen voisin huutaa koko maailmalle, että rakastan naista, mutta taustani vuoksi vain ne joiden kanssa tullut luonnollisesti puheeksi tietää lesboudesta: lähimmät ystävät, perhe ja puolet työkavereista.

        Olis pitänyt tehdä ihan oma kuvaus itsestä, mutta sun oli niin kiva, et lähdin vastaamaan tähän niin menköön.

        Olen todella hellivä ja läheisyydestä pitävä henkilö! Oikeestaan se on ehkä päällimmäinen piirre, myös sellainen, jossa olen kokenut rajoittuneisuutta ja nyt haluan naisen, joka tykkää tulla kosketetuksi.

        Mistä päin olet hellivä nainen ja minkä ikäinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on minullekin tärkeää. Hellyyttä paljon kaipaan ja haluan myös jakaa monella tapaa. Huomion osoituksia kosketuksin ja katsein, suudelmia puolin ja toisin. Tykkään hieromisesta ja koskettamisesta, vaikka en hieroja ammatiltani olekaan. Olen aina tykännyt hieroa toisia ja haluaisin suhteen, jossa myös kumppani tykkää olla kosketettavana arjessa vaikka samalla tvtä katsottaessa ja jutellessa päivän kuulumisista. Pidän myös että minuakin hierotaan ja kosketetaan. Se olisi minusta täydellinen arki ilta, kosketuksessa toisen kanssa.

        Samat sanat täältäkin. Huomaan riutuvani, jos parisuhteessa ei ole läheisyyttä ja kosketuksia, halaamista, pieniä eleitä siitä, että rakastan sua ja olet sydämeni lellikki.

        Toinen mikä alkaa rassata on puhumattomuus, kuuntelemattomuus. Ääneti 24/7 möllöttäminen toisen seurassa. Tai kaikkeen muuhun keskittyminen paitsi kumppaniin.

        Elän nyt sellaisessa suhteessa missä on ihan sama olenko olemassa vai en, kumppanille. Melko puuduttavaa yrittää jututtaa toista, halata tms. kun toinen ei puhu mitään takaisin, ei ota kantaa tai jos niin pikaisesti ja mielenkiinnottomana. Halaukseni tuntuu lähes vastenmielisiltä.

        Ilmeet on ainakin totisesta evvk väliä. Harvoinsaan hymyä halilla aikaan. Lopun enteitä..


      • J-a-n kirjoitti:

        Samat sanat täältäkin. Huomaan riutuvani, jos parisuhteessa ei ole läheisyyttä ja kosketuksia, halaamista, pieniä eleitä siitä, että rakastan sua ja olet sydämeni lellikki.

        Toinen mikä alkaa rassata on puhumattomuus, kuuntelemattomuus. Ääneti 24/7 möllöttäminen toisen seurassa. Tai kaikkeen muuhun keskittyminen paitsi kumppaniin.

        Elän nyt sellaisessa suhteessa missä on ihan sama olenko olemassa vai en, kumppanille. Melko puuduttavaa yrittää jututtaa toista, halata tms. kun toinen ei puhu mitään takaisin, ei ota kantaa tai jos niin pikaisesti ja mielenkiinnottomana. Halaukseni tuntuu lähes vastenmielisiltä.

        Ilmeet on ainakin totisesta evvk väliä. Harvoinsaan hymyä halilla aikaan. Lopun enteitä..

        Tai jos halaan, saattaa katsoa mun ohi kännykkää tai telkkaa, vaikka ikkunasta ulos muttei vastaa kuten haliin voisi olettaa, katsomalla edes päin ja vastaamalla halauksella. Tuleehan siitä olo, että mene pois, älä viitti lähennellä, en kaipaa läheisyyttäs... Vai olenko vaan liian herkkis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mökötys on kyllä tosi raskasta, itse olen sellainen etten oikein edes anna muiden mököttää, koska en jaksa sitä. Riitatilanteissa olisi hyvä ottaa tilaa, mitä en kylläkään tee yleensä, saatan sanoa aika loukkaavastikin suuttuneena.

        Suurimmalla osalla aikuisista on varmasti velvoitteita, eikä se ole mikään paha asia tai ongelma ainakaan omasta mielestäni. Suuntautuminen on siitä kumma juttu, että ihmiset eivät yleensä huomaa sitä vaikka ei olisi kaapissa. En itsekään erikseen kerro suuntautumisestani, koska se tuntuisi omituiselta ja kaikki uudet ihmiset eivät läheskään sitä tiedä koska olen sinkku.

        Itsekin pidän hellimisestä, mutta se voi unohtua jos ei ole mitenkään esillä. Todella paljon vaikuttaa onko toinen siinä aktiivinen, jos ei ole niin aika helposti suhde menee kaverilliseksi. En ole itse luonnostaan tarpeeksi oma-aloitteinen fyysisessä läheisyydessä.

        Mun sisälle on rakennettu hellyysmoottori, ei se lopu, eikö se ”vaadi” toiselta samaa piirrettä, vaikka itsekkin tykkään tulla kosketetuksi.

        Minussa on huonoja puolia, mutta siinä olen hyvä, etten sano pahoja asioita toiselle riidassa, en koskaan! Toisaalta ei minuakaan ole sanoilla loukattu. Isoja riitoja kyllä on ollut ja helvetin pitkä liitto takana. Huutaa ja raivota osaan😅, enkä siedä mökötystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin ihan tavallista hyväilyä eikä seksuaalista. Jos toinen vaikka silittää hiuksia, niin ei voi kunnolla keskustella asia-aiheista koska ei kykene ajattelemaan yhtä aikaa, vaikka ei tarvitse antautuakaan.

        Ilmeisesti mies...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti mies...

        Sama tuli mieleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet hellivä nainen ja minkä ikäinen?

        Ei sillä ole väliä, vain yksi mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti mies...

        Minäkö mies, muistaakseni kukaan ei ole ennen luullut mieheksi. Aika koomista, mistä sen saitte päähänne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun sisälle on rakennettu hellyysmoottori, ei se lopu, eikö se ”vaadi” toiselta samaa piirrettä, vaikka itsekkin tykkään tulla kosketetuksi.

        Minussa on huonoja puolia, mutta siinä olen hyvä, etten sano pahoja asioita toiselle riidassa, en koskaan! Toisaalta ei minuakaan ole sanoilla loukattu. Isoja riitoja kyllä on ollut ja helvetin pitkä liitto takana. Huutaa ja raivota osaan😅, enkä siedä mökötystä.

        Hellyysmoottori kuulostaa hyvältä:) Itselleni sopisi fyysisesti aloitteellisempi kumppani, ettei koko koskettaminen unohdu arkipäivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole väliä, vain yksi mielessä.

        Kuka, onko joku tämän palstan kirjoittajista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkö mies, muistaakseni kukaan ei ole ennen luullut mieheksi. Aika koomista, mistä sen saitte päähänne?

        Ajattelutapa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelutapa

        Ai olet niitä joiden mielestä naisen pitää olla multitaskaaja, joka kykenee tekemään kymmentä asiaa yhtä aikaa. Aika stereotyyppinen ja sovinistinenkin ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole väliä, vain yksi mielessä.

        Samoin, en välitä muista kuin yhdestä naisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin ihan tavallista hyväilyä eikä seksuaalista. Jos toinen vaikka silittää hiuksia, niin ei voi kunnolla keskustella asia-aiheista koska ei kykene ajattelemaan yhtä aikaa, vaikka ei tarvitse antautuakaan.

        Toisaalta jos pidetään käsistä kiinni keskustellessa, niin se auttaa huomion kiinnittämisessä, että mä haluan sanoa tämän asia nyt juuri sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta jos pidetään käsistä kiinni keskustellessa, niin se auttaa huomion kiinnittämisessä, että mä haluan sanoa tämän asia nyt juuri sinulle.

        Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta itselleni tuo ei toimi ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka, onko joku tämän palstan kirjoittajista?

        On


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On

        Kuka täällä, kirjoita sille suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on minullekin tärkeää. Hellyyttä paljon kaipaan ja haluan myös jakaa monella tapaa. Huomion osoituksia kosketuksin ja katsein, suudelmia puolin ja toisin. Tykkään hieromisesta ja koskettamisesta, vaikka en hieroja ammatiltani olekaan. Olen aina tykännyt hieroa toisia ja haluaisin suhteen, jossa myös kumppani tykkää olla kosketettavana arjessa vaikka samalla tvtä katsottaessa ja jutellessa päivän kuulumisista. Pidän myös että minuakin hierotaan ja kosketetaan. Se olisi minusta täydellinen arki ilta, kosketuksessa toisen kanssa.

        Ihana!


    • Anonyymi

      Kumppanuutta, toveruutta, läheisyyttä, tukea, yhteenkuuluvuutta, hassuttelua, vakavuutta, huomiota.

      • Anonyymi

        Plus tietty uskollisuus ja luotettavuus.


      • Anonyymi

        Sujuvaa ja mukavaa, mutta jotain draivia puuttuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sujuvaa ja mukavaa, mutta jotain draivia puuttuu..

        Ei puuttunut mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sujuvaa ja mukavaa, mutta jotain draivia puuttuu..

        Seksuaalisuutta puuttuu ja romantiikkaa ehdottomasti 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksuaalisuutta puuttuu ja romantiikkaa ehdottomasti 😊

        Totta, kuuluu myös pakettiin vaikka jäänyt mainitsematta. Draiviakin riittää 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksuaalisuutta puuttuu ja romantiikkaa ehdottomasti 😊

        Kuin väljähtynyt kuppi teetä sanoisin😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin väljähtynyt kuppi teetä sanoisin😅

        Ironista, että sellaista olen viimeaikoina juonut yliannostukseen asti, nytkin eteisvärinät menossa.. Menen lepäilemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ironista, että sellaista olen viimeaikoina juonut yliannostukseen asti, nytkin eteisvärinät menossa.. Menen lepäilemään.

        Toivottavasti tarkoitit tosiaan juomaa etkä parisuhdetta😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tarkoitit tosiaan juomaa etkä parisuhdetta😄

        Ihan oikeaa muumimamma-kupposta kädessäni 😄 Jospa sitä pian saisi kupposensa höyryävän kuumana käsiinsä🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeaa muumimamma-kupposta kädessäni 😄 Jospa sitä pian saisi kupposensa höyryävän kuumana käsiinsä🔥

        Ei ole yhtään fiilikset kadonneet tätä henkilöä kohtaan, enkä usko että koskaan katoaa. Hän vain on ❤🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yhtään fiilikset kadonneet tätä henkilöä kohtaan, enkä usko että koskaan katoaa. Hän vain on ❤🔥

        No oletteko pari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oletteko pari?

        Ei olla.. Toivottavasti vielä ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla.. Toivottavasti vielä ollaan.

        Oletteko kuitenkin tekemissä välillä? Vai miten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla.. Toivottavasti vielä ollaan.

        Samat fiilikset ja samaa toivon☺️


    • Anonyymi

      Ei riitä tuo merkkimäärä, olen niin hyvä.

      • Anonyymi

        Laitappa tarkemmin että nähdään:)


    • Anonyymi

      Enpä usko et yhtään mitään. Mul on toivo mennyt. Rinnassa polttaa ja maailma musteni tänäänkin lenkillä. Siis huimasi...
      Johtuu/suurin syy on siinä että yks tärkein juttu elämässäni selvittämättä.

      • Anonyymi

        Mut ei musta oo selvittämään sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ei musta oo selvittämään sitä.

        Sulla taitaa olla turhan heikko itseluottamus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla taitaa olla turhan heikko itseluottamus.

        Näin on...
        Tunne-asiat koen usein äärimmäisen voimakkaasti enkä pysty tarttumaan asioihin asian edistämiseksi tietyissä jutuissa. Tää nainen joka vei mun jalat alta ensinäkemältä ja sai sydämen pysähtymään pyörinyt siitä lähtien koko ajan mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on...
        Tunne-asiat koen usein äärimmäisen voimakkaasti enkä pysty tarttumaan asioihin asian edistämiseksi tietyissä jutuissa. Tää nainen joka vei mun jalat alta ensinäkemältä ja sai sydämen pysähtymään pyörinyt siitä lähtien koko ajan mielessä.

        Mun mielenterveys tosiaan onkin sitä luokkaa et parempi ollakin yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielenterveys tosiaan onkin sitä luokkaa et parempi ollakin yksin.

        Selvää on kuitenki se et ite olisin halunnut mut hän ei.
        Et ei siinä ole enää mitään selviteltävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielenterveys tosiaan onkin sitä luokkaa et parempi ollakin yksin.

        Pyh pah pelistä pois tuollaiset puheet!


    • Anonyymi

      Yhdessäoloa arjessa ja juhlassa, paljon yhdessä tekemistä, arki-iltoina työpäivän jälkeen laitetaan yhdessä ruokaa ja syödään rauhassa, siivotaan keittiö yhdessä ja aamua varten toimet. Katsellaan romanttisia sarjoja, illalla sängyssä voin hieroa kumppania. Perjantaisin käydään yhdessä kaupassa käsikädessä menomatkalla, illalla saunotaan pitkään ja syödään hyvin, katsellaan sarjoja yhdessä ja sängyssä rakastellaan pitkään tai voidaan sohvallakin.

      Viikonloppuisin ja lomalla nukutaan pitkään aamulla, laitetaan myöhäinen aamupala, syödään rauhassa. Tehdään kotitöitä yhdessä, suunnitellaan ja laitetaan sisustusta kodissa, käydään kävelyllä käsikädessä, kokkaillaan yhdessä päivällistä pidemmän kaavan mukaan, halaillaan aina töiden välissä ja suudellaankin. Illalla katsellaan romanttisia sarjoja yhdessä ja fiilistellään sohvalla filtin alla, voidaan rakastella kaksikin kertaa ensin illalla sohvalla ja myöhemmin sängyssä, voin hieroa kumppania tai laittaa hiuksia jos haluaa viikonloppuisin ja arkenakin.

      Muita naisia en katsele ollenkaan, omaa rakastani aina katselen ja ajattelen töissäkin tulee mieleen, mutta en häiritse ja viestittele työaikaan. Juhlapäivinä laitan mieliruokia ja muutenkin voin laittaa ja ostaa kauniita lahjoja rakkaan makuun. Itse teen käsitöitä, voin neuloa villapaidan tai kaulaliinan, pipon ja lapaset ja kotiin askarrella itse kaunista sisustukseen. En käy liikaa harrastamassa, joskus jollain kurssilla käyn mutta muuten vietetään aikaa rauhassa kotona. Joskus pyydetään ystäviä kylään ja laitetaan hyvää ruokaa yhdessä tai sukulaisille.

      Olen rauhallinen ja kärsivällinenkin, en suutu pienestä ja ymmärrän rakastani jos on töissä huono päivä tai muuta stressiä. En kasaa kumppanin päälle lisää paineita, ei tarvitse yrittää ponnistella liikaa töissä eikä vapaa-ajallakaan. Yhdessä saadaan kaikki tehtyä ajallaan.

      • Anonyymi

        Olet oikein unelmanainen. Ainut että saako joskus olla itsekseenkin vai ollaanko ihan koko ajan yhdessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikein unelmanainen. Ainut että saako joskus olla itsekseenkin vai ollaanko ihan koko ajan yhdessä?

        Kivaa kuulla että miellyttää:) Saa olla itsekseenkin kun ei liikaa ole, kerran viikossa voidaan käydä harrastuksissa erilleenkin ja saa mennä ystävän luo ja sukulaisiin yksinkin välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa kuulla että miellyttää:) Saa olla itsekseenkin kun ei liikaa ole, kerran viikossa voidaan käydä harrastuksissa erilleenkin ja saa mennä ystävän luo ja sukulaisiin yksinkin välillä.

        Ai sinäkö määräät millon mennään ja ollaan yksin..hmm..ei hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinäkö määräät millon mennään ja ollaan yksin..hmm..ei hyvä

        En määrää yksin, yhdessä päätetään heti suhteen alussa kuinka saa mennä.


      • Anonyymi

        Tämä on ihan totta mitä nyt sanon; EN JAKsanut edes lukea! Ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinäkö määräät millon mennään ja ollaan yksin..hmm..ei hyvä

        Hmmm, ja muutenkin tekemiset valmiiksi aikataulutettu... Ei tosiaan hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En määrää yksin, yhdessä päätetään heti suhteen alussa kuinka saa mennä.

        En ymmärrä asennetta että "saa" mennä.. Ymmärrän kyllä perheellisenä sitä, että asioita joutuu aikatauluttamaan ja suunnittelemaan eteenpäin, vaikka en niin sellaisesta itse välitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En määrää yksin, yhdessä päätetään heti suhteen alussa kuinka saa mennä.

        Hetikö päätetään loppuelämäksi mitä saa tehdä ja milloin? Aika orjuuttavaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetikö päätetään loppuelämäksi mitä saa tehdä ja milloin? Aika orjuuttavaa..

        Kyllä, ja Huom perjantaisin kauppaan, ja menomatkalla ollaan käsikädessä.
        Huh ku ahdistava kuvaus....


      • Anonyymi

        Tämän on pakko olla sarkasmia! Ihan oikeesti hei 😄


      • Anonyymi

        Boring, ei mitään särmää.


    • Anonyymi

      Mun kanssa on yleisesti ottaen helppo olla. Joskus saatan kyllä olla hormonihullu, ja sillon olen suht karsea. Teen paljon, että puolisolla on hyvä olla ja olen avulias. Olen myös terveen rehellinen ja lojaali, vaikka saatankin avoimesti kuolata tv:ssä näkyviä naisia.

      • Anonyymi

        Hyvältä kuulostaa muuten, mutta muiden naisten kuolaaminen ei käy siitä tulisin mustasukkaiseksi äkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvältä kuulostaa muuten, mutta muiden naisten kuolaaminen ei käy siitä tulisin mustasukkaiseksi äkkiä.

        Sama täällä, muita ei saa kuolata telkkarissa eikä livenä ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvältä kuulostaa muuten, mutta muiden naisten kuolaaminen ei käy siitä tulisin mustasukkaiseksi äkkiä.

        Entäs miehiä?


      • Anonyymi

        Ite en ainakaan katselisi jos toinen avoimesti tai ei avoimesti kuolaa toisia naisia ihan sama sitten telkkarista tai mistä tahansa.

        En oo koskaan kuolannut ketään paitsi omaa kumppania tai jos ei vielä kumppani niin ihastusta. Kuulostaa siksi tuollainen toiminta ja tunteet erikoiselta.
        En oo koskaan ollut ihastunut kuin yhteen ihmiseen kerralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite en ainakaan katselisi jos toinen avoimesti tai ei avoimesti kuolaa toisia naisia ihan sama sitten telkkarista tai mistä tahansa.

        En oo koskaan kuolannut ketään paitsi omaa kumppania tai jos ei vielä kumppani niin ihastusta. Kuulostaa siksi tuollainen toiminta ja tunteet erikoiselta.
        En oo koskaan ollut ihastunut kuin yhteen ihmiseen kerralla.

        Lisään vielä et en olis mustasukkainen mut loukkaantunut.
        Jos oikeasti sit se kumppani kuolaa (!?) jotain toista parisuhteen aikana niin todellakin pitää sit tehdä niin ettei näytä sitä. Koska se on äärimmäisen huonoa käytöstä ja loukkaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs miehiä?

        Kuinka lesbona kuolaat miehiä, muiden kuolaaminen ei käy parisuhteessa ollenkaan vaikka leikkiä olisi.


      • Anonyymi

        Jos ollaan vakipari, silloin ei muita katsella. Se on ilman muuta selvää. Mitä lähtee seurustelemaan ja suhteeseen, jos haluaa pitää oikeuden vahdata muitakin. Silloin ei parisuhteeseen sovi, ei ole parisuhdemateriaalia ja se kannattaa tunnustaa itselleenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka lesbona kuolaat miehiä, muiden kuolaaminen ei käy parisuhteessa ollenkaan vaikka leikkiä olisi.

        Sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua.

        Tähän asiaan ei vitsailu sovi ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ollaan vakipari, silloin ei muita katsella. Se on ilman muuta selvää. Mitä lähtee seurustelemaan ja suhteeseen, jos haluaa pitää oikeuden vahdata muitakin. Silloin ei parisuhteeseen sovi, ei ole parisuhdemateriaalia ja se kannattaa tunnustaa itselleenkin.

        Samaa mieltä olen. Omassa pitkässä avioliitossa miehen kanssa, jossa olen lasteni vuoksi ollut, olen ihastunut viime vuosina muihin tahtomattani. Rajat ovat meinanneet paukkua nyt rakastumisen myötä. Koen kuitenkin yleisesti olevani luotettava, enkä suhteessa ollessani etsi tai katsele muuta seuraa. Tämä tilanne on ollut hyvin poikkeuksellinen elämässäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä olen. Omassa pitkässä avioliitossa miehen kanssa, jossa olen lasteni vuoksi ollut, olen ihastunut viime vuosina muihin tahtomattani. Rajat ovat meinanneet paukkua nyt rakastumisen myötä. Koen kuitenkin yleisesti olevani luotettava, enkä suhteessa ollessani etsi tai katsele muuta seuraa. Tämä tilanne on ollut hyvin poikkeuksellinen elämässäni.

        Ja olen siis eroamassa. Koska ymmärrän, että haluan parisuhteen rakastamaani naiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, muita ei saa kuolata telkkarissa eikä livenä ainakaan.

        Tiedän kuuluvani vähemmistöön, mutta en pitäisi jotain kuolaamista kovin tärkeänä asiana. Eihän se vaikuttaisi elämääni mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kuuluvani vähemmistöön, mutta en pitäisi jotain kuolaamista kovin tärkeänä asiana. Eihän se vaikuttaisi elämääni mitenkään.

        Hyvässä, tasapainoisessa ja luottamuksellisessa parisuhteessa kääntyy aina takaisin sen oman kumppanin luo, sillä tietää että hän on paras ja on sitoutunut häneen. En säikähtäisi, jos hän katselisi joskus muitakin vaan olisin tyytyväinen, että hän valitsee minut ja meidät kaikista muista ihmisistä huolimatta. Se olisi luottamuksen osoitus ja antaisin siitä hänelle kiitoksen ottamalla hänet avosylin vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kuuluvani vähemmistöön, mutta en pitäisi jotain kuolaamista kovin tärkeänä asiana. Eihän se vaikuttaisi elämääni mitenkään.

        No en vaan ymmärrä miten kuolaa muita jos on parisuhteessa. Ite en vaan ainakaan "näe" muita enää jos mulla on nainen johon olen ihastunut ja rakastunut. Ja vaikka joskus pitkän ajan kuluessa näkisinkin jonkun hyvännäköisen niin ei ole arvokasta/hyvää käytöstä omaa rakasta kohtaan tehdä sitä ainakaan näkyvästi. Siis et katselee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvässä, tasapainoisessa ja luottamuksellisessa parisuhteessa kääntyy aina takaisin sen oman kumppanin luo, sillä tietää että hän on paras ja on sitoutunut häneen. En säikähtäisi, jos hän katselisi joskus muitakin vaan olisin tyytyväinen, että hän valitsee minut ja meidät kaikista muista ihmisistä huolimatta. Se olisi luottamuksen osoitus ja antaisin siitä hänelle kiitoksen ottamalla hänet avosylin vastaan.

        Niinpä enkä pitäisi katselua minään, sehän kohdistuu vain ulkoiseen, on jonkun ulkoisen kauneuden havaitsemista. Kauniita ihmisiä riittää vaikka millä mitalla, kai sen voi huomata kuka tahansa ilman sen suurempaa merkityssisältöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en vaan ymmärrä miten kuolaa muita jos on parisuhteessa. Ite en vaan ainakaan "näe" muita enää jos mulla on nainen johon olen ihastunut ja rakastunut. Ja vaikka joskus pitkän ajan kuluessa näkisinkin jonkun hyvännäköisen niin ei ole arvokasta/hyvää käytöstä omaa rakasta kohtaan tehdä sitä ainakaan näkyvästi. Siis et katselee...

        Ymmärrän tuon koska en itsekään rakastuneena katsele muita. Totta puhuen en oikeastaan muulloinkaan katsele ketään. Silti ajattelen ettei katselu merkitse mitään, se on vain jonkun kauniin ulkomuodon havaitsemista. Jotkut ihmiset kiinnittävät sellaiseen luonnostaan enemmän huomiota. En koe sitä huonona käytöksenä, koska se ei vaikuta kenenkään elämään mitenkään. Niin ei kuitenkaan pitäisi tehdä, jos se tuntuu puolisosta tai seurustelukumppanista loukkaavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän tuon koska en itsekään rakastuneena katsele muita. Totta puhuen en oikeastaan muulloinkaan katsele ketään. Silti ajattelen ettei katselu merkitse mitään, se on vain jonkun kauniin ulkomuodon havaitsemista. Jotkut ihmiset kiinnittävät sellaiseen luonnostaan enemmän huomiota. En koe sitä huonona käytöksenä, koska se ei vaikuta kenenkään elämään mitenkään. Niin ei kuitenkaan pitäisi tehdä, jos se tuntuu puolisosta tai seurustelukumppanista loukkaavalta.

        Se on totta, en tietenkään muita tyytyväisessä parisuhteessa katsele, eikä ihastuksiakaan muihin tule, jos kaikki on hyvin omassa suhteessa. Sitten jos tulee, täytyy selvittää mikä omassa suhteessa on ongelma. Eikä toisen mieltä tietenkään halua pahoittaa, vaan pitää kumppanin tyytyväisenä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvässä, tasapainoisessa ja luottamuksellisessa parisuhteessa kääntyy aina takaisin sen oman kumppanin luo, sillä tietää että hän on paras ja on sitoutunut häneen. En säikähtäisi, jos hän katselisi joskus muitakin vaan olisin tyytyväinen, että hän valitsee minut ja meidät kaikista muista ihmisistä huolimatta. Se olisi luottamuksen osoitus ja antaisin siitä hänelle kiitoksen ottamalla hänet avosylin vastaan.

        Niin, katsoa saa muttei koskea. Ei sitä umpisokeaksi tule, vaikka onkin parisuhteessa. Tosin rakastuneena ei kyllä muita tule edes mieleen sillä silmällä katsella.

        Jos taas on jotenkin yksinäinen voi silmä katsella muutakin, suhteessa on jotain pielessä ainakin itselläni, jos muut tulee edes mieleen.


    • Anonyymi

      Lähtökohtaisesti tarjoan vaimolleni tasa-arvoista kumppanuutta, taloudellista turvaa, intohimoista seksiä, älyllistä ja älytöntä keskustelua, vakaan tulevaisuuden. Toiselle voisin tarjota kaveruutta ja ystävyyttä, lenkkiseuraa ehkä, mutta mihinkään muuhun en enää näillä kilometreillä lähtisi.

      • Anonyymi

        Mille toiselle, parisuhteesta keskustellaan.


      • Anonyymi

        Hienolta kuulostaa, mutta tajusit otsikon väärin..


    • Anonyymi

      Onneksi vaimoni ei pidä Gillian Anderssonia uhkana.

      • Anonyymi

        Haha😄 hän kuulostaa järkevältä.


      • Anonyymi

        Tää oli hyvä😄 hetken kesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli hyvä😄 hetken kesti.

        En tajua.. Mitä tää tarkoittaa?


    • Anonyymi

      Oon niin pettynyt itseeni, suru ja ahdistus läsnä. Tekis mieli kadota maisemista. Lähtisin pois jos ei tarvitsisi käydä töissä.
      💔

      • Anonyymi

        "Minä olen miettinyt sinua paljon
        Paljon enemmän kuin ketään muuta
        Kaipuuta polttavaa olen tuntenut kylmin illoin
        Miettinyt sinua silloin enemmän kuin muita

        Minä olen valvonut tuhat yötä
        Tehnyt työtä tyhjää niin kuin kuolemaa
        Kaipuuta polttavaa olen tuntenut näillä teillä
        Elämäni kintereillä ajanut eteenpäin"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä olen miettinyt sinua paljon
        Paljon enemmän kuin ketään muuta
        Kaipuuta polttavaa olen tuntenut kylmin illoin
        Miettinyt sinua silloin enemmän kuin muita

        Minä olen valvonut tuhat yötä
        Tehnyt työtä tyhjää niin kuin kuolemaa
        Kaipuuta polttavaa olen tuntenut näillä teillä
        Elämäni kintereillä ajanut eteenpäin"

        Mun mieli on niin sumee... En saa unta ku sydämeen sattuu, en osaa edes kohdistaa kivun paikkaa. Ei näille löydy sanoja.
        En tie oonko niin työkuntoinen, kai sit olen. Odotan vaan koska en enää kestä. Ja mitä sit tapahtuu. Päässä jyskyttää kun miljoona ahdistavaa ajatusta. Jos tietäisin miten rauhoittua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mieli on niin sumee... En saa unta ku sydämeen sattuu, en osaa edes kohdistaa kivun paikkaa. Ei näille löydy sanoja.
        En tie oonko niin työkuntoinen, kai sit olen. Odotan vaan koska en enää kestä. Ja mitä sit tapahtuu. Päässä jyskyttää kun miljoona ahdistavaa ajatusta. Jos tietäisin miten rauhoittua?

        Toivottavasti uni tuli sinulle vihdoin. Minulla meni valvomiseksi. Nukuin muutaman tunnin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti uni tuli sinulle vihdoin. Minulla meni valvomiseksi. Nukuin muutaman tunnin.

        Sammuttakaa tabletit ja muut älylaitteet ajoissa illalla, ne häiritsevät nukahtamista. Lukekaa vaikka hetken kirjaa sängyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sammuttakaa tabletit ja muut älylaitteet ajoissa illalla, ne häiritsevät nukahtamista. Lukekaa vaikka hetken kirjaa sängyssä.

        Kiitos
        Joudun päivälläkin kokoajan pidättämään itkua. Enkä pysty siihen enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos
        Joudun päivälläkin kokoajan pidättämään itkua. Enkä pysty siihen enää.

        Voimia, halaus. Minuakin on itkettänyt päivisin jo pitkän aikaa. Entä jos laitat viestiä ihastuksellesi, että tapaatte? Teette niin kuin tässä hetkessä voitte? Jos hän vaikka haluaa samaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimia, halaus. Minuakin on itkettänyt päivisin jo pitkän aikaa. Entä jos laitat viestiä ihastuksellesi, että tapaatte? Teette niin kuin tässä hetkessä voitte? Jos hän vaikka haluaa samaa?

        Kiitos samoin 🥰🤗

        En usko et haluaa... Mä oon niin lapsellinen häneen verrattuna. Somesta myös päätellyt et hänellä on joku aina ollut kokoajan mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin 🥰🤗

        En usko et haluaa... Mä oon niin lapsellinen häneen verrattuna. Somesta myös päätellyt et hänellä on joku aina ollut kokoajan mielessä.

        Kaikki ne kirjoittelut... Siitä vain saanut sellaisen tunteen. No samapa tuo. Ei kuulu mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ne kirjoittelut... Siitä vain saanut sellaisen tunteen. No samapa tuo. Ei kuulu mulle.

        Jaa, ketä lienee ajatellut? Ehkä hän on epäonnistunut viestinnässään siitä ketä ajattelee? Itse ainakin huomaan nyt sellaista kenties tapahtuneen, tai että ehkä viesti ei ole ollut paras.. Eräs vuosi sitten elämässäni enemmän samoissa piireissä ollut henkilö on ainakin minulla ollut mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ne kirjoittelut... Siitä vain saanut sellaisen tunteen. No samapa tuo. Ei kuulu mulle.

        Ehkäpä siinä onkin jotain. Paljonkin..


    • Anonyymi

      Transsuilkaa ei taida kovin paljon annettavaa vai mitä luulet?

      • Anonyymi

        Entäpä jos on kaapissa? Mitä silloin on annettavaa? Voiko silloin edes ajatella aloittavansa parisuhdetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä jos on kaapissa? Mitä silloin on annettavaa? Voiko silloin edes ajatella aloittavansa parisuhdetta?

        Tämä siis ei trans-osuuteen vaan ajatukella, että onko annettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä siis ei trans-osuuteen vaan ajatukella, että onko annettavaa.

        Lesbo kun olen, en trans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä jos on kaapissa? Mitä silloin on annettavaa? Voiko silloin edes ajatella aloittavansa parisuhdetta?

        Varmaan jos on kaksi kaapissa olijaa.


    • Anonyymi

      Laittakaa lisää!

    • Anonyymi

      Niin kaipaisin niitä sanoja et hän sanois et ei haluais edes tutustua/nähdä.
      Vaik tiedän sen jo ilman hänen sanomattakin.
      Kuultuani ne häneltä se silti vähän auttaisi pääsemään yli.
      💔

      • Anonyymi

        Mut sitä en tuu koskaan kuulemaan.
        Ei se silti lopputulemaa muuttaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut sitä en tuu koskaan kuulemaan.
        Ei se silti lopputulemaa muuttaisi.

        Voi kun olisin hänelle jotain sanonut silloin kun oltiin vielä samalla luokalla. Enää ei tulla näkemään kun koulu loppui vuosi sitten ja valmistuttiin... Mut mieleeni hän jäi. Ehkä tää joskus tästä. Koskaan en unohda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun olisin hänelle jotain sanonut silloin kun oltiin vielä samalla luokalla. Enää ei tulla näkemään kun koulu loppui vuosi sitten ja valmistuttiin... Mut mieleeni hän jäi. Ehkä tää joskus tästä. Koskaan en unohda.

        Laitan sinulle viestin. Rakkaudella.


    • Anonyymi

      Annan sydämeni ja pilluni.

      • Anonyymi

        Yes please, haluan maistella molempia.


      • Anonyymi

        Mennäänkö heti treffeille?


      • Anonyymi

        Tämä asetelma kiinnostaa minuakin suhteen aluksi. Rakkaus ja seksuaalisuus. Sitten muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mennäänkö heti treffeille?

        En anna niitä pelkästää maistelijoille,


    • Anonyymi

      Olisin valmis aloittamaan tutustumisen ja suhteenkin ystävyys ja kumppanuuspohjalta. Ei paineita että heti pitäisi klikata ensi treffeillä tai toisillakaan. Jos ajatukset ja elämät muuten sopii yhteen, voi lähteä katsomaan ja syventämään suhdetta, mitä siitä syntyykään. Rakkaus ja vetovoima usein kehittyvät vähitellen ajan kuluessa jos ei turhaan kiirehdi niitä. Ystävyyspohjalta on moni elämänmittainen pari aloittanut.

      Uskon toimivan suhteen perustuvan rinnalla kulkemiseen ja yhteisymmärrykseen arvoissa ja elämäntavoissa. Omani ovat säännölliset ja elämä rakentuu työn ja rauhallisen kotielämän ympärille. Ulkoilen paljon, viihdyn luonnossa, laitan kotia ja lueskelen. Arvostan pysyvyyttä ja luotettavuutta.

      • Anonyymi

        Paljon hyviä asioita, mutta voisiko tavata ystävinä kunnes niitä tunteita ilmenee?


      • Anonyymi

        Ihan hyvä pointti, mut tarkoitatko henkilöä joka on jo valmiiksi ystäväsi ja siitä sitten lähdette tunnustelemaan tunnelmaa? Vai että tuntemattoman kanssa ensin kaveeraisitte ja sitten katsotte rauhassa kipinöikö?

        Olen sitä mieltä että en jaksa kyllä kaveeratakaan jos ei kemiat ole otolliset, eli pitäisi katsoa erikseen vielä että klikkaako ylipäätään edes kaveriasteella, ja sitten sen jälkeen katsella onko romanttista vetovoimaa.

        Noin muutoin on ok ajatus syventää jo valmista ystävyys/kaverisuhfetta, jos se molemmista siltä tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä pointti, mut tarkoitatko henkilöä joka on jo valmiiksi ystäväsi ja siitä sitten lähdette tunnustelemaan tunnelmaa? Vai että tuntemattoman kanssa ensin kaveeraisitte ja sitten katsotte rauhassa kipinöikö?

        Olen sitä mieltä että en jaksa kyllä kaveeratakaan jos ei kemiat ole otolliset, eli pitäisi katsoa erikseen vielä että klikkaako ylipäätään edes kaveriasteella, ja sitten sen jälkeen katsella onko romanttista vetovoimaa.

        Noin muutoin on ok ajatus syventää jo valmista ystävyys/kaverisuhfetta, jos se molemmista siltä tuntuu.

        Kemiat ovat tärkeimmät, tähän suuntaan ajattelen minäkin tutustumisesta potentiaaliseen kumppaniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon hyviä asioita, mutta voisiko tavata ystävinä kunnes niitä tunteita ilmenee?

        Voisi mutta syvenisikö suhde koskaan. Jos sen sijaan lähtisikin rakentamaan suhdetta parisuhdepohjalta heti siinä alkuvaiheessa. Sanotaan että olisi mukavan tuntuinen nainen samassa elämäntilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä pointti, mut tarkoitatko henkilöä joka on jo valmiiksi ystäväsi ja siitä sitten lähdette tunnustelemaan tunnelmaa? Vai että tuntemattoman kanssa ensin kaveeraisitte ja sitten katsotte rauhassa kipinöikö?

        Olen sitä mieltä että en jaksa kyllä kaveeratakaan jos ei kemiat ole otolliset, eli pitäisi katsoa erikseen vielä että klikkaako ylipäätään edes kaveriasteella, ja sitten sen jälkeen katsella onko romanttista vetovoimaa.

        Noin muutoin on ok ajatus syventää jo valmista ystävyys/kaverisuhfetta, jos se molemmista siltä tuntuu.

        Valmis ystävä tai uusi, ei sillä väliä. Ei lähtisikään kaveeraamaan vaan rakentamaan parisuhdetta kumppanuuspohjalta. Suhteen edetessä ja tutustumisen kautta tulisi sitä kemiaakin mukaan vähitellen. Tarvitseeko sitä kemiaa heti olla, myöhemminkin ehtii jos lähdetään että on yhteinen elämä edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kemiat ovat tärkeimmät, tähän suuntaan ajattelen minäkin tutustumisesta potentiaaliseen kumppaniin.

        Onko sitä kemiaa useinkaan kun uuden naisen tapaa. Melkeinpä voi sanoa, että kaverillista on ns. hyvienkin tyyppien kanssa. Jos ei antaisikaan sen haitata suhteen edistymistä. Aloittaisi kaveripohjalta kehittämään suhdetta. Tiedä miten pian kemiaakin syntyisi, kun olisi valmis turvallinen ja vakaa suhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi mutta syvenisikö suhde koskaan. Jos sen sijaan lähtisikin rakentamaan suhdetta parisuhdepohjalta heti siinä alkuvaiheessa. Sanotaan että olisi mukavan tuntuinen nainen samassa elämäntilanteessa.

        Miksi ei syvenisi? Itse koen jotenkin keinotekoiseksi alkaa rakentaa päätöksellä suhdetta ilman tunteita. Sen sijaan voisin kyllä asua kämppiksenä ystävän kanssa, jos olisi esim. yhteinen talo.


      • Just näin, komppaan. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei syvenisi? Itse koen jotenkin keinotekoiseksi alkaa rakentaa päätöksellä suhdetta ilman tunteita. Sen sijaan voisin kyllä asua kämppiksenä ystävän kanssa, jos olisi esim. yhteinen talo.

        Minulla on tällainen kaveri. Mieheni kämppiksenä.


    • Anonyymi

      Täällähän on potentiaalisia kumppaniehdokkaita;) Herää kysymys onko ketjun naisilla deitti-ilmoituksia missään tai oletteko muuten mukana fb:n keskusteluryhmissä ja sateenkaaripiireissä?

      • Ei ole mitään hakuja, kavereita etsiskelin tuossa taannoin 03 arealta, mutta lähinnä salaista seksiseuraa tarjottiin. Olen siis varattu ja nämäkin tarjoajat pääosin varattuja.

        Tosiaan ihan kaveria vaan vailla. Siksi samanhenkistä, kun tuntuu ettei hetero kaverit oikein kestä puhua mitään mikä poikkeaa heteronormista. Ja joskus tekee mieli jutella omia tuntojaankin bi:nä ja transsukupuolisuudesta. Pitää ikään kuin esittää kun näistä ei voi mitään puhua ilman naama umpisolmua.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Ei ole mitään hakuja, kavereita etsiskelin tuossa taannoin 03 arealta, mutta lähinnä salaista seksiseuraa tarjottiin. Olen siis varattu ja nämäkin tarjoajat pääosin varattuja.

        Tosiaan ihan kaveria vaan vailla. Siksi samanhenkistä, kun tuntuu ettei hetero kaverit oikein kestä puhua mitään mikä poikkeaa heteronormista. Ja joskus tekee mieli jutella omia tuntojaankin bi:nä ja transsukupuolisuudesta. Pitää ikään kuin esittää kun näistä ei voi mitään puhua ilman naama umpisolmua.

        Oletko mies vai nainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies vai nainen?

        Fyysisesti nainen, tyyliltäni ja olemukseltani miesmäinen. Transsukupuolinen vielä kaiken kukkuraksi. En niin koe naiseutta omakseni.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Fyysisesti nainen, tyyliltäni ja olemukseltani miesmäinen. Transsukupuolinen vielä kaiken kukkuraksi. En niin koe naiseutta omakseni.

        Kysyin vaan kun luulen, että tunnen sun äidin jos hän asuu Pomarkussa. Toivottavasti löydät kavereita oli se sitten tämä tai jokin muu saitti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin vaan kun luulen, että tunnen sun äidin jos hän asuu Pomarkussa. Toivottavasti löydät kavereita oli se sitten tämä tai jokin muu saitti.

        Ei asu äiti eikä isä siellä päinkään. :)

        Kyllä niitä kavereita jostain löytyy, jos on löytyäkseen. Olen jo kuitenkin lähempänä 50 kun 30, niin vähän erilailla tottunut itsekin verkostoitumaan, kun nykynuoret.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Ei asu äiti eikä isä siellä päinkään. :)

        Kyllä niitä kavereita jostain löytyy, jos on löytyäkseen. Olen jo kuitenkin lähempänä 50 kun 30, niin vähän erilailla tottunut itsekin verkostoitumaan, kun nykynuoret.

        Okei, sitten oli väärä Jassu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, sitten oli väärä Jassu.

        Juu. 03 arealla.


    • Anonyymi

      En mitään. Sen takia en ole lähestynyt häntä.
      Mul on niin vahva tunne etten ansaitse rakkautta. Joskus halusin lapsia mutta koen etten todellakaan olisi hyvä äidiksi.

      • Anonyymi

        Äitiyteen kasvaa kun tulee äidiksi. Ei sitä voi tietää etukäteen millainen on.


    • Anonyymi

      Monta kertaa miettinyt et jos vetäis auton kans päin kallioo.
      Mitä järkee missään enää on. Jos itkee kaikki illat itsensä uneen ja tyhjyys repii ja raapii sielua ja sydäntä.

      • Anonyymi

        Ole kiltti ja hae itsellesi apua!


      • Anonyymi

        Ajatukset tulee, anna niiden mennä ohi. Silloin, kun tuntuu oikein pahalta voit ajatella rationaalisesti, että se on vain tunne ja tunteet menee ohi. Kovassa surussa ja ahdistuksessa tunne iskee päälle aaltomaisena, ei jätä rauhaan. Silloin pitää hakea itselle apua, lääkäriin ja rauhoittavia.


      • Anonyymi

        Hae apua tilanteeseesi. Juttelu irl auttaa.. Minustakin tuntuu todella toivottomalta välistä. Koskee tämä tilanne niin paljon. Apua olen kyllä hakenut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hae apua tilanteeseesi. Juttelu irl auttaa.. Minustakin tuntuu todella toivottomalta välistä. Koskee tämä tilanne niin paljon. Apua olen kyllä hakenut..

        Päivystykseen voi kävellä suoraan, jos menee ihan yli. Palstailu pahentaa oloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivystykseen voi kävellä suoraan, jos menee ihan yli. Palstailu pahentaa oloja.

        Ei tää olo vaan mene ohi. En pysty hakemaan yksin apua. Tää kaikki alkoi vuosi sitten kesällä. Aluksi olin taivaassa. Jäljellä enää loputon tyhjyys rinnassa, selvittämättömyys. Ei musta oo siihenkään.
        En kertakaikkisesti enää tiedä mitä teen. En saa suutani avattua kenellekään. En tiedä mihin pisteeseen asti kestän. Sitä vaan mietin.


    • Anonyymi

      Litteä vatsa. Näyttää olevan aika sama, onko fiksu, hauska, siedettävä luonne, asiallinen koulutus ja työ, talous ja elämänhallinta kuosissa, seuraa kulttuuri- ja liikuntaharrastuksiin, huomaavainen sängyssä - timmi yläkroppa on se, jota naiset kommentoivat, kehuvat, tuijottavat ja hiplaavat.

      • Anonyymi

        No kyllä on helppoja jos näin on. 😁


      • Anonyymi

        Mahtaako kovin pitkälle vievää tollaiset kroppa jutut olla.


    • Anonyymi

      Ei mussa oo mitään hyvää / annettavaa.
      Et ei tarvitse miettiä miks en lähtenyt ottaa asiasta selvää. Oon universumin epäonnistunein ihminen. Anteeks et mun sydän on niin rikki jo valmiiks. En vaan tiedä mitä tapahtui kun hänet näin.
      Rakkautta ja lämpöä vaan.
      Itse en sitä ansaitse.

      • Anonyymi

        Älä sano noin, ansaitset kyllä ❤️


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tiedän et on monia tilanteita joissa vaan tarvitsee ammattiapua, ehkä lääkkeitä ja terapiaa et pääsee pahimman yli.
        Siihen jos on siellä syvimmässä kuopassa ja itkee vaan niin siihen ei auta mikään tunteiden feikkaus et ajattelee positiivisesti ja alkaa vaan esittämään. Se joka niin väittää ei ole kokenut sellaista masennusta mihin auttaa vain positiivisuuden hokeminen. Koska yritin pitkään sitä tunteiden feikkausta niin kaikki vaan meni lopulta pahemmaksi ja romahdin täysin. Ja siihen tarvittiin ammattiapua.

        Kaikkea hyvää sinulle ja pyydä apua. Tuossa tilanteessa ei enää auta mitkään "ajattelen vain positiivisesti"
        Se kyllä voi auttaa tiettyyn pisteeseen saakka. Mutta usein tarvitaan ulkopuolista apua.

        ❤️❤️❤️

        Muista, että jos on kurja fiilis sun ei kuulu esittää positiivista ja yrittää väkisin yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän et on monia tilanteita joissa vaan tarvitsee ammattiapua, ehkä lääkkeitä ja terapiaa et pääsee pahimman yli.
        Siihen jos on siellä syvimmässä kuopassa ja itkee vaan niin siihen ei auta mikään tunteiden feikkaus et ajattelee positiivisesti ja alkaa vaan esittämään. Se joka niin väittää ei ole kokenut sellaista masennusta mihin auttaa vain positiivisuuden hokeminen. Koska yritin pitkään sitä tunteiden feikkausta niin kaikki vaan meni lopulta pahemmaksi ja romahdin täysin. Ja siihen tarvittiin ammattiapua.

        Kaikkea hyvää sinulle ja pyydä apua. Tuossa tilanteessa ei enää auta mitkään "ajattelen vain positiivisesti"
        Se kyllä voi auttaa tiettyyn pisteeseen saakka. Mutta usein tarvitaan ulkopuolista apua.

        ❤️❤️❤️

        Muista, että jos on kurja fiilis sun ei kuulu esittää positiivista ja yrittää väkisin yksin.

        Ja tarkoitin tällä nimenomaan sitä että vaikka kuinka hoin silloin pahassa tilanteessa itselleni että mul on kaikki niin hyvin. On työ, läheiset ja ystävät terveitä ja läsnä ja mulla oli rakas harrastus. Olin niistä niin kiitollinen. Niin se ei auttanut siihen sielun ja sydämen kipuun. Siellä oli taustalla paljon enemmän. Eli hyvän hokeminen ja tiedostaminen ei auttanut. Siitä tuli enemmänkin syyllinen olo että miten voin olla niin kipeä sisältä vaikka mulla on kaikki hyvin. Eli siis mulla ei ainakaan auttanut se positiivisuuden esittäminen. Tarvitsin ammattiapua jotta paraneminen lähti liikkeelle. Syvästi masentunut ei mun kokemuksen mukaan ainakaan pysty yksin parantumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tarkoitin tällä nimenomaan sitä että vaikka kuinka hoin silloin pahassa tilanteessa itselleni että mul on kaikki niin hyvin. On työ, läheiset ja ystävät terveitä ja läsnä ja mulla oli rakas harrastus. Olin niistä niin kiitollinen. Niin se ei auttanut siihen sielun ja sydämen kipuun. Siellä oli taustalla paljon enemmän. Eli hyvän hokeminen ja tiedostaminen ei auttanut. Siitä tuli enemmänkin syyllinen olo että miten voin olla niin kipeä sisältä vaikka mulla on kaikki hyvin. Eli siis mulla ei ainakaan auttanut se positiivisuuden esittäminen. Tarvitsin ammattiapua jotta paraneminen lähti liikkeelle. Syvästi masentunut ei mun kokemuksen mukaan ainakaan pysty yksin parantumaan.

        Nää kommentit tuli multa ehkä väärään kohtaan mut oletin tyhmästi et oot sama joka kertonut kun itkee joka päivä. Ja kun täällä on ehkä kehoitettu sua hakemaan apua tai ajattelemaan positiivisesti.
        Niin tuossa kohtaa sinua kylläkään tuntematta kehottaisin hakemaan ulkopuolelta apua mieluummin. Jos olet se niin epäilisin et sun kannalta olis parempi hakea apua. Toivon et jonain päivänä sulla on rauhallisempi olo itsesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää kommentit tuli multa ehkä väärään kohtaan mut oletin tyhmästi et oot sama joka kertonut kun itkee joka päivä. Ja kun täällä on ehkä kehoitettu sua hakemaan apua tai ajattelemaan positiivisesti.
        Niin tuossa kohtaa sinua kylläkään tuntematta kehottaisin hakemaan ulkopuolelta apua mieluummin. Jos olet se niin epäilisin et sun kannalta olis parempi hakea apua. Toivon et jonain päivänä sulla on rauhallisempi olo itsesi kanssa.

        Henkistä turvaa täällä

        Tarjolla

        Lämpöä, hellyyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkistä turvaa täällä

        Tarjolla

        Lämpöä, hellyyttä

        Itel on käynyt niin et oon vaan "taistellut" ja ohittanut vaikeat tunteet. Sit ne oireet silti puski pintaan, et aloin vähän väliä saamaan kohtauksia et maailma menee mustaks. Vaikea selittää mut sit mul tuli kohtauksia et tuntui et en oo täs maailmas ja tuun hulluks. Tuntui et mä irtaannuin mun kehosta. Se oli aika kamalaa. Ja ne kohtaukset toistui. Apua olis pitänyt hakea aiemmin. Mut en huomannut et olin oikeasti hajalla kun kiirehdin vaan elämässä. Luulin et kaikki menis helpommin kun vaan ajattelisin et hyvin menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itel on käynyt niin et oon vaan "taistellut" ja ohittanut vaikeat tunteet. Sit ne oireet silti puski pintaan, et aloin vähän väliä saamaan kohtauksia et maailma menee mustaks. Vaikea selittää mut sit mul tuli kohtauksia et tuntui et en oo täs maailmas ja tuun hulluks. Tuntui et mä irtaannuin mun kehosta. Se oli aika kamalaa. Ja ne kohtaukset toistui. Apua olis pitänyt hakea aiemmin. Mut en huomannut et olin oikeasti hajalla kun kiirehdin vaan elämässä. Luulin et kaikki menis helpommin kun vaan ajattelisin et hyvin menee.

        Tiedän tuon leijuvan tunteen, se on ihan kamalaa kun todellisuuden taju häviää. Mulla oli viime kesänä tuollainen kohtaus, josta seurasi 2 paniikkikohtausta. Elämässä voi tulla ajanjaksoja, jolloin ei vain jaksa ja tarvii apua. Onneksi oli jo valmiiksi muutenkin raskaan elämän tilanteen takia psykiatri, joka tunsi mut, niin sain nopeasti apua. Olen ennen tätä kokemusta olut tosi lääke vastainen, en enää. Samanlainen utopia kokemus oli 2000 alkuvuosina, kun sain lapsen, mutta ei tiedetty selviääkö. Ne viikot sinä kesänä oli vaan liikaa, olin niin nuorina kokematon, että en tajunnut hakea apua, eikä kukaan ulkopuolelta osannut nähdä missä tilassa olin.

        Elämässä on tapahtunut vaikka ja mitä. Sen vaan vielä sanon, että olen viimeiset vuodet herännyt kerran kahdessa viikossa huutamaan yöllä ja aina samaa lausetta... nyt, se huutaminen on loppunut, joku rauha saavutettu elämässä ja omassa prosessissa.

        Sitähän sanotaan, että ennenkö asiat menee hyvin, ne on todella sotkussa. Niin se on, vaikka kodin siivoamisessa, tavarat on aluksi hujan hajan lopulta kuitenkin hyvässä järjestyksessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tuon leijuvan tunteen, se on ihan kamalaa kun todellisuuden taju häviää. Mulla oli viime kesänä tuollainen kohtaus, josta seurasi 2 paniikkikohtausta. Elämässä voi tulla ajanjaksoja, jolloin ei vain jaksa ja tarvii apua. Onneksi oli jo valmiiksi muutenkin raskaan elämän tilanteen takia psykiatri, joka tunsi mut, niin sain nopeasti apua. Olen ennen tätä kokemusta olut tosi lääke vastainen, en enää. Samanlainen utopia kokemus oli 2000 alkuvuosina, kun sain lapsen, mutta ei tiedetty selviääkö. Ne viikot sinä kesänä oli vaan liikaa, olin niin nuorina kokematon, että en tajunnut hakea apua, eikä kukaan ulkopuolelta osannut nähdä missä tilassa olin.

        Elämässä on tapahtunut vaikka ja mitä. Sen vaan vielä sanon, että olen viimeiset vuodet herännyt kerran kahdessa viikossa huutamaan yöllä ja aina samaa lausetta... nyt, se huutaminen on loppunut, joku rauha saavutettu elämässä ja omassa prosessissa.

        Sitähän sanotaan, että ennenkö asiat menee hyvin, ne on todella sotkussa. Niin se on, vaikka kodin siivoamisessa, tavarat on aluksi hujan hajan lopulta kuitenkin hyvässä järjestyksessä.

        Voi sua ❤️❤️❤️

        Olen niin samaa mieltä.

        Mulla oli tuota ekan kerran 8.luokalla. Se kouluvuosi oli muutenkin elämäni kamalampia. Nyt melkein 15 vuotta myöhemmin tullut samoja oireita, mutta vielä pahempana.

        Kukaan ei välttämättä tajua ulkopuolelta. Liian moni joutuu esittämään pirteää. Vaikka todellisuus on toista.
        Niitä kaikista pahimpia tapauksia on niin traagisia ja surullisia jolloin apua ei saatu tarpeeksi ajoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tuon leijuvan tunteen, se on ihan kamalaa kun todellisuuden taju häviää. Mulla oli viime kesänä tuollainen kohtaus, josta seurasi 2 paniikkikohtausta. Elämässä voi tulla ajanjaksoja, jolloin ei vain jaksa ja tarvii apua. Onneksi oli jo valmiiksi muutenkin raskaan elämän tilanteen takia psykiatri, joka tunsi mut, niin sain nopeasti apua. Olen ennen tätä kokemusta olut tosi lääke vastainen, en enää. Samanlainen utopia kokemus oli 2000 alkuvuosina, kun sain lapsen, mutta ei tiedetty selviääkö. Ne viikot sinä kesänä oli vaan liikaa, olin niin nuorina kokematon, että en tajunnut hakea apua, eikä kukaan ulkopuolelta osannut nähdä missä tilassa olin.

        Elämässä on tapahtunut vaikka ja mitä. Sen vaan vielä sanon, että olen viimeiset vuodet herännyt kerran kahdessa viikossa huutamaan yöllä ja aina samaa lausetta... nyt, se huutaminen on loppunut, joku rauha saavutettu elämässä ja omassa prosessissa.

        Sitähän sanotaan, että ennenkö asiat menee hyvin, ne on todella sotkussa. Niin se on, vaikka kodin siivoamisessa, tavarat on aluksi hujan hajan lopulta kuitenkin hyvässä järjestyksessä.

        Ja kaikki voi usein ulkopuoliselle näyttää päällisin puolin et on kunnossa.
        On ystäviä, työ ja taloudellisesti menee hyvin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua ❤️❤️❤️

        Olen niin samaa mieltä.

        Mulla oli tuota ekan kerran 8.luokalla. Se kouluvuosi oli muutenkin elämäni kamalampia. Nyt melkein 15 vuotta myöhemmin tullut samoja oireita, mutta vielä pahempana.

        Kukaan ei välttämättä tajua ulkopuolelta. Liian moni joutuu esittämään pirteää. Vaikka todellisuus on toista.
        Niitä kaikista pahimpia tapauksia on niin traagisia ja surullisia jolloin apua ei saatu tarpeeksi ajoissa.

        😌❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikki voi usein ulkopuoliselle näyttää päällisin puolin et on kunnossa.
        On ystäviä, työ ja taloudellisesti menee hyvin...

        Näin juuri!


    • Anonyymi

      Voin antaa tukeni, ymmärtäväisyyteni, lämpöni sekä itseni sellaisena kuin olen..riittääkö se? Riittääkö se sinulle?

      • Anonyymi

        Tuossahan kaikki mitä toinen ihminen voi toiselta haluta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossahan kaikki mitä toinen ihminen voi toiselta haluta.

        niin..mutta riittääkö se?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin..mutta riittääkö se?

        Se on paljon. Mulle riittäisi.


      • Anonyymi

        Tarvitaan tietysti myös seksuaalinen jännite. Kipinöinti jonka molemmat tuntee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitaan tietysti myös seksuaalinen jännite. Kipinöinti jonka molemmat tuntee.

        Helpoin ja pinnallisin asia, minkä voi toisen ihmisen kanssa tuntea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin..mutta riittääkö se?

        RIITTÄÄ! Ehdottomasti! ❤️Ja varmasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RIITTÄÄ! Ehdottomasti! ❤️Ja varmasti!

        Miten se riittää? Ei sitä kaikkien kanssa tunne, vain joidenkin harvojen.. Ilman flirttiäkin.


    • Anonyymi

      Itseni, rakkauteni ja aikaani.

      • Anonyymi

        Siinä on kaikki.


    • Anonyymi

      Luotettavan kumppanin, joka myös luottaa sinuun. Yhdessä oloa, mutta ei mitään läheisriippuvuutta. Annan tilaa omiin harrastuksiin ja omille ystävillä. Toki teen asioita mielellään sinunkin kanssa ja olen paikalla kun ollaan sovittu jotain. Itsetuntoni ja mieleni ovat (toistaiseksi) terveet. Kohtuu hyvin pidän itsestä huolta. Sinua mieluusti hellittelee ja huomioin.
      Mutta on mussa huonojakin puolia. En oo mikään siivousintoilija, kotini on ok, mutta ei tip top. Olen joskus myös itsepäinen ja jonkun mielestä ehkä liian puhelias. Harrastukseni vie myös aikaa ja harrastuksestani en luovu.

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvälle. Onko sulla joku mielitietty vai muuten vaan kirjoittelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvälle. Onko sulla joku mielitietty vai muuten vaan kirjoittelet?

        Ei ole ketään erityistä eikä satunnaisia varsinkaan. Toki, on henkilö, johon haluaisin tutustua paremmin, mutta homma ei ole edennyt, enkä aio surra sitä, vaan katson avoimin mielin eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ketään erityistä eikä satunnaisia varsinkaan. Toki, on henkilö, johon haluaisin tutustua paremmin, mutta homma ei ole edennyt, enkä aio surra sitä, vaan katson avoimin mielin eteenpäin.

        Hieno homma et te katsotte avoimin mielin eteenpäin.
        Mulla on vaan sellainen homma että muita en näe.
        Enkä voi edes yrittää muihin tutustumista kun vertaan vaan heitä häneen. Ei oo muille oikein.

        Hän on erityinen mulle 💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno homma et te katsotte avoimin mielin eteenpäin.
        Mulla on vaan sellainen homma että muita en näe.
        Enkä voi edes yrittää muihin tutustumista kun vertaan vaan heitä häneen. Ei oo muille oikein.

        Hän on erityinen mulle 💖

        Sekin varmaan totta, että ei ole reilua, jos haaveilee jostain toisesta. Mutta ei voi ikuisesti haaveilla jostain, jonka kanssa ei ole tulevaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin varmaan totta, että ei ole reilua, jos haaveilee jostain toisesta. Mutta ei voi ikuisesti haaveilla jostain, jonka kanssa ei ole tulevaisuutta.

        Mut itse uskon ja luotan tulevaan.
        Just nyt en voi antaa mitään itsestäni.
        Menen ensin hakemaan ammattiapua omaan oloon. Mulla on tosi paha olla. Pidätän itkua nykyään koko päivän. Vuoden aikana mennyt pahemmaksi. Mieliala vaihtelee tosi useasti päivän aikana et tänäänkin itkin sit lopulta silmät päästäni pari tuntia.
        Oli tarkoitus lähteä ihan ihmisten ilmoille mut tuli paha ahdistuskohtaus et oli vaikea hengittää.
        Tää oli niin iso pettymys ja epäonnistuminen multa taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut itse uskon ja luotan tulevaan.
        Just nyt en voi antaa mitään itsestäni.
        Menen ensin hakemaan ammattiapua omaan oloon. Mulla on tosi paha olla. Pidätän itkua nykyään koko päivän. Vuoden aikana mennyt pahemmaksi. Mieliala vaihtelee tosi useasti päivän aikana et tänäänkin itkin sit lopulta silmät päästäni pari tuntia.
        Oli tarkoitus lähteä ihan ihmisten ilmoille mut tuli paha ahdistuskohtaus et oli vaikea hengittää.
        Tää oli niin iso pettymys ja epäonnistuminen multa taas.

        Hyvä, kun haet apua. On tärkeää, ettei ole yksin. Älä soimaa itseäsi ahdistumisesta, ei sille itse voi mitään. Hetki kerrallaan.


    • Anonyymi

      Vain hän saa mut tuntemaan 💖
      Eilen tajusin et viime kesän välähdykset oli täydellisen yksipuolista kuvitelmaani ja harhaani 💔

    • Anonyymi

      Ankeeta kun ei ole kuin haluttavaa tai annettavaa. Valvooko homosuomi24 botin oikeuksia kaikki yönsä

    • Anonyymi

      - Tärkeissä ihmissuhteissa laitan itseni likoon. Saat aikani, rahani, mitä tarvitsetkaan.

      - Intohimoa, ennakkoluulottomuutta, kokeilunhalua, kykyä nauraa itselleen. Kaikki mielestäni tärkeitä tekijöitä etenkin eroottisen yhteyden syventämisessä. Elän niissä hetkissä kun ilma on sähköä.

      - Empatiaa, en oleta vaan mieluummin kysyn, annan tilaa muutoksille.

      - Rehellisyyttä tosin tässä on myös miinuspuolensa 😅

      Varattuna voin antaa ystävyyttä. Saa roastata!

      • Anonyymi

        - Mitä teet arjessa jos sähköä ei ilmassa, vai onko sinun kanssa aina?

        - rehellisyydessä ei ole miinusmerkkiä👍

        - Mitä teet, jos ystävän kanssa on sähköä ilmassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - Mitä teet arjessa jos sähköä ei ilmassa, vai onko sinun kanssa aina?

        - rehellisyydessä ei ole miinusmerkkiä👍

        - Mitä teet, jos ystävän kanssa on sähköä ilmassa?

        - Puhun asiasta, annan tavallista enemmän läheisyyttä jos sitä tarvitsee ja aikaa. Runkkaan. Katson pornoa. Ehdotan jotain uutta.

        - Kerron puolisolle, välillä myös siskoille. Panostan parisuhteeseen. Runkkaan. Otan etäisyyttä ystävään ja päätän ystävyyden jos tunteet eivät muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - Puhun asiasta, annan tavallista enemmän läheisyyttä jos sitä tarvitsee ja aikaa. Runkkaan. Katson pornoa. Ehdotan jotain uutta.

        - Kerron puolisolle, välillä myös siskoille. Panostan parisuhteeseen. Runkkaan. Otan etäisyyttä ystävään ja päätän ystävyyden jos tunteet eivät muutu.

        Trollikka parka sinä olet vähän kehittynyt 👏


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe