Hei sinä nainen joka ajelit polkupyörällä kaupan eteen 6.4-2021 klo 13.35. Vaihdettiin katseita useaan kertaan. Jäit mieleeni. Tuus rohkeesti puheille seuraavalla kerralla? Tv: Mies autossa.
Sale Kajaani
Anonyymi
9
245
Vastaukset
- Anonyymi
höpö höpö.
- Anonyymi
Katoin, että mitähän tuo mulukunnäkönen mies tuijottaa ja autokin oli vanha rutinohvi.
- Anonyymi
😋😋😋👍
- Anonyymi
Niin ja sillä oli kierot silmät, jotka mollotti ohimoilla.
- Anonyymi
Ihana viesti 😊
Toivottavasti hän näkee tämän ja tähän tulee mukava jatko 👍 - Anonyymi
MELKONEN PERVO.....
- Anonyymi
Satulan Haistelia😂
- Anonyymi
voi olla että senoitin toiseen tuttuun.. olen itse ainakin vilkassut/tuijottanut monesti, mutta en etsi sinua vaan toista tuttua jolla on samanlainen auto
- Anonyymi
Vanha kunnon senoittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2614696Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803137- 472493
- 312113
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451787- 971560
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851305PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69968
- 98902