Pitääkö puhelin laittaa kiinni?
Huomenna vaihdetaan puhelimeen akku
14
117
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai pitää. Eihän se päällä pysy ja keskenkaiken sammuminen voi sekoittaa järjestelmän.
- Anonyymi
Siis puhelin pitää laittaa pois päältä?
- Anonyymi
Ei kannata laittaa pois päältä jos vaikka joku soittaa juuri silloin niin et saa selville kuka se oli.
- Anonyymi
Kokeilkaa joskus pitää puhelin kiinni pari päivää kyllä hermot lepää ✅
- Anonyymi
Patikoimaan Lapin korpeen niin ei some pelaa millään:D
- Anonyymi
Ei tarvitse kiinni olla missään. Antaa puhelimen olla irti.
Jos haluaa hermoja lepuuttaa, niin puhelimen voi asetuksista laittaa äänettömälle ja tärinätoiminnot pois päältä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse kiinni olla missään. Antaa puhelimen olla irti.
Jos haluaa hermoja lepuuttaa, niin puhelimen voi asetuksista laittaa äänettömälle ja tärinätoiminnot pois päältä.Ajaa lähes saman asian, mutta uteliaisuusko voittaa, kuka soittaa,textaa.?
- Anonyymi
Kiinni mihin? Pöytään? Jos pöytään laitat kiinni, niin suosittelen lattaraudasta sahaamaan pätkät, jotka kiinnität ruuveilla pöytään.
- Anonyymi
PIN-koodi kateissa?
- Anonyymi
ihmeen paljon ostavat hankalaa ja huonoa doroa, onhan nokian perusluuri kaikinpuolin parempi
- Anonyymi
SER konttiin, uusi tilalle saa sen akun hinnalla.
- Anonyymi
Eikö se ollutkaan Nokian puhelin? Seuraavaksi kysyt, pitääkö Samsung laittaa kiinni? Tai pitäkö Sony laittaa kiinni? Päätä nyt jo.
- Anonyymi
Apple "vääristää kilpailua"
- Anonyymi
Itse ainakin sometin koko akunvaihto operaation ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354243- 552945
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462848- 302633
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3322583Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382179
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541925Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527