Okokokokok

Anonyymi

Kaikki ok. Ihan vihoviimosen kerran kurkistin sun kuvaasi. Nyt kun mennään kesää kohti ja elämään toivottavasti tulee muita asioita niin oon valmis heittää hyvästit nyyh minun luovalle ja taiteelliselle pilvilinnalleni, mikä on melkein liian kaunis rikottavaksi. Ja ehkä taistella tästä palstasta eroon. Tämä on pahempi kuin joku riippuvuus. Velkojien tunteiden valtameri johon hukkuu tai tunnesuo, joka upottaa yli kumpparin varren. Kalastussaappailla vois pärjätä. Onpahan ollu muuta kun pandemiaa. Jos yhden plussan keksin. Puspus. Hyvästi jää, palsta tää. Oma väsymys on kyllä ollut jäätävä. Jaksakaa irl!

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä olet saanut hänen kuvansa?

      • Anonyymi

        Facesta. Ei olla kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Facesta. Ei olla kavereita.

        Miksi et kysy kaveriksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et kysy kaveriksi?

        Tätä itsekin ihmettelen. Aloittaja on nainen ja kaipaa miestä, näin luulen.


    • Anonyymi

      Ethän aio rikkoa meitä rakas?

    • Anonyymi

      Älä unohda mua! T

      • Anonyymi

        Miksi minä unohtaisin ja miksi sinä unohtaisit minut? Ovatko asiat niin pahasti mielestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minä unohtaisin ja miksi sinä unohtaisit minut? Ovatko asiat niin pahasti mielestäsi?

        Et ole tehnyt tai sanonut mitään mistä voisin ymmärtää että sinäkin kaipaat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole tehnyt tai sanonut mitään mistä voisin ymmärtää että sinäkin kaipaat!

        Enkö. Kummasti mun jalat jumittuu siihen kun olet paikalla. Okei. En mitään superselvää. Ja on se estekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkö. Kummasti mun jalat jumittuu siihen kun olet paikalla. Okei. En mitään superselvää. Ja on se estekin.

        Mikä este?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkö. Kummasti mun jalat jumittuu siihen kun olet paikalla. Okei. En mitään superselvää. Ja on se estekin.

        Missä jalat jumittuu? Koska viimeksi?


    • Anonyymi

      Onneksi hänellä ei ole mun kuvaa.
      Sydän särkyisi tällaisia lukiessa.

    • Anonyymi

      Mä odotan että tahdon. Tää paikka ei auta siinä, että löytää sydämestä sen mitä oikeasti tahtoo ja haluaa, tai mitä tarvitsee. Olen sellainen etten tahdo kovin paljoa asioita ja siksi vähänkuin joku aave, jota ei huomaa, kun se kulkee elämän läpi, jahtaamatta niitä asioita, joita lähes kaikki muut jahtaavat, ja on kaikessa kuin sivullinen.

      • Anonyymi

        Rakkaus on suurin


    • Anonyymi

      Raamatullinen järjestys on erittäin voimakas tietäen että Jeesus tulee takaisin, samalla tavalla kuin hän nousi taivaaseen.
      Apteot 1:5
      Koska Johannes kastoi kyllä vedellä, mutta uskovat kastetaan Pyhässä Hengessä muutaman päivän kuluttua. Kokoontuneet kysyivät häneltä: ′′ Herra, se on tässä ajassa palautat valtakunnan Israeliin?"Hän vastasi heille: ′′ Ei ole sinun asia tietää aikoja tai hetkiä, jotka Isä on varannut auktoriteetilleen. Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teidän päällenne..🔥

      • Anonyymi

        Se o se hagion pneuma 💪


    • Anonyymi

      Todellisuus ja simulaatio alkavat sekoittua, sanoilla leikkiminen on tulella leikkimistä. Tulee siksi mitä alkaa tekemään, sanoilla. Eläytyminen väsyttää, tai aito, ei niitä erota enää pirukaan.

      • Anonyymi

        Elämä on rakkaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on rakkaus

        Niin haluan elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on rakkaus

        Loistavani on elämäni.


    • Anonyymi

      Ota mut mukaan😔

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe