Moikka! Ostin laskuvarjo kankaasta tehdyn riippumaton päiväretkiä varten. Minulla on tuulta pitävä huopa, jonka voin vielä vetäistä päälleni. Ongelma on, kun kylmä ilma hiipii riippumaton pohjan läpi. Yritin laittaa riippumaton pohjalle perinteisen solumuovisen retkeilyalustan, mutta se liukui
liukkaassa riippumatossa ihan miten sattui. Olisiko jollain kokemusta tai ajatusta siitä, mikä olisi toimiva vaihtoehto riippumaton pohjalle? Ideaali tietysti olisi, jos tämä olisi vielä kevyt ja pieneen tilaan menevä.
Eiippumaton pohjasta vetää
4
93
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen ilmastossa riippari on sellainen harrastusväline, ostellaan varusteita ja niitä vertaillaan, kokonaisuus on yhtä iso kuin teltta. Eri asia tropiikissa jossa se vain ripustetaan ja nukutaan ilman patjoja ja peitteitä.
- Anonyymi
Nihkeä solumuovialusta voisi toimia. Sitten on olemassa riippumaton alle viritettäviä eristetäkkejä, jotka eivät painu lyttyyn.
Suomen oloissa riippumatto on kovapäisten pöljyyttä, tropiikin käyttökelpoinen väline tuodaan oloihin, joissa se ei lähtökohtaisesti toimi ilman hankalia lisävirityksiä. - Anonyymi
Riippumatto on mukava tapa nukkua meidän kesässä.
Semmoinen perusvihreä halpa makuualusta, on ihan hyvin paikoillaan pysyvä makuualusta riippumattoon.
itsellä on se vanha malli höyhenmakuupussista, jonka olen todennut riittävän, himpun alle 10C ehkä 8C asteeseen asti.
Meillä yöt saattaa keskikesälläkin laskea alle kymmenen asteen.
joten makuualusta kannattaa laittaa aina riippumattoon, jos epäilee viileä yötä. - Anonyymi
Mä asun farmari autossa 7 kk, finnfoam ja 2 retkipatjaa on ok sänky.
Villahuppu, kynsikkäät ym lämmin vaate jos viileet kelit. Sekä huopa.
Lämpöpatterina 2 1 litran Sigg juomapulloa suojineen täynnä 100 C vettä, on tosi hyvä! Termarissa kuma vesi aamu kahvia varten. Kun herää niin moottori käyntiin ja päivä alkuun.
Harrastan vesiretkeilyä Saimaalla, auto on kesämökkinä tontilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869