Että en pysty elämään ilman yhtä miestä. Meneekö liiallisuuksiin? Oikeastaan tuntuu siltä, että toivon kuolemaa, jos en saa häntä. Jospa korona tulisi ja korjaisi minut pois täältä kärsimästä.
Minusta tuntuu siltä
11
82
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat olla varsinainen yhden naisen kreikkalainen tragedia shöy
- Anonyymi
Siltä kuulostaa.. Mutta jaan tunteen erästä naista ajatellen. Nytkin haluan vain kipeästi hänen luokseen. On niin huono olo ilman häntä. Lapset on niin en aivan kuolemaa toivo, mutta ei ole kaukana..
- Anonyymi
olivat laittaneet jo hautakivimainoksen tähän alotukseen
- Anonyymi
Se on kuitenki vaan ihan tavallinen kuolevainen, hikinen, piereskelevä, mököttävä, omatahtoinen, suuttuva, jäkättävä, kyllästyvä ihminen.
- Anonyymi
Taitaa olla ja riitelevä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla ja riitelevä.
Ihana ❤
- Anonyymi
Koronaa ei saa kun rakastaa
- Anonyymi
Se ois kyllä hyvä bonus ja muitakin on.
- Anonyymi
Jättäkääpä ne vanhat ihmiset nyt vaan rauhaan. Kuolevat sitten, kun aikansa on täysi, samoin kuolette te, joilla ei ole muuta tekemistä kuin trollata palstoilla säälittävät pellet.
- Anonyymi
Henkinen tasapaino on aika monella täällä hakusessa, vaikuttaa siltä.
- Anonyymi
Monella? Yksi ihminen ei siis voi trollata eri henkilöllisyyksiä esittäen? Aloitus ei siis todellakaan ole kenenkään naisen kirjoittama.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit775914KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2774806Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202598Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282513Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT961579Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro151439- 1051377
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081274Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191231