kaverini vittuilee ja hakkaa! :(

Yksinäinen..-Aina

Oon aina ollu yksinäinen ja ujo... 3 luokalla luulin löytäväni hyvän kaverin, tuntui aluksi mukavalta ja olimme aika sammallaiset... Nyt vitosella se on alkanu mulle vittuileen ja hakkaan! läpsii naamaan,hakkaa selkään ja kynsillänsä raapii koko ajan! Kädet on ihan arvilla! Puhuu musta ihan paskaa KAIKILLE! Se on nii ilkee ihminen ku voi vain olla! Ei sitä voi melkein ees käsittää...
Haukkuu mua niin paljon että syndämmeen sattuu! Kotona äiti mäkättää "kaveri" hakkaa! En jaksa tätä enään! Oon ihan pohjalla... Tästä kaverista on pakko pitää kiinni kun ei ole muitakaan...

8

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

      Kirjoitat viitosluokkalaiseksi uskomattoman hyvin. Mulla on 25-vuotiaita kavereita, jotka eivät kykene kirjoittamaan samalla tavalla.

      Keskity vaikka siihen, kunnes kavereita tulee ja kyllähän niitä tulee. Tsemppiä!!

      • Yksinäinen -Aina

        kyllä oon vitosella... :)


    • sivu

      Laitan tähän muutaman sivun joihin voit tustua ja kysellä neuvoja, sillä et voi antaa elämäsi jatkua noin. Etkö voi sanoa suoraan että et pidä läpsimisestä ym. Tiedän, hyvä sanoa hankala toteuttaa.

      Tukinet.net
      tukiasema.net
      tukirengas.net

      Jaksamista sinulle.

    • älä odota sen loppumista!

      pitäisi ilmoittaa että tyttöä pitää puhutella,tai muuta kautta hakea apua,terapiaa!sinun pitäisi kertoa omalle äitillesi mistä on kyse,eikä vähätellä/hävetä ongelmaa.jos äitisi ei ymmärrä,ja mäkättää vaan.luulen että sinun pitäisi puhua esim.isäsi kanssa..

    • "kaverisi"

      jos hakkaa sinua, puhu asiasta vanhemmillesi ja olisi myös hyvä jos keskustelisit asiasta koulukuraattorin sekä oman opettajasi kanssa.
      Kyllä sinä kavereita ja ystäviä saat, mene esim. johonkin harrastukseen mukaan.

    • tt75

      Mulla olin nuorempana samanlainen kaveri, me tunnettiin kyllä jo vissiin ainakin 1 luokalta lähtien.

      Ei se aina ollut sellanen, mutta usein esim. talvisin kun tehtiin lumiukkoa, -linnaa tai vaikka -hevosta niin se aina rikko ne ennenku kerkesin niistä ees nauttimaan.

      Sitten se aina haukku ja oli ilkee. Itse sai olla rauhassa jos se teki sitä jollekin toiselle, ja välillä joutu toisillekin ilkeileen et ite sai olla rauhassa.

      Pidin sitä parhaana kaverina johkin ala-asteen lopulle. Ylä-asteella kyllästyin siihen sen touhuun ja sanoin jossain vaiheessa et en enää haluu olla sun kaveri, ja sit se muuttu ja oli kiltimpi, mut en enää halunnut sitä ystäväksi, koska tiesin kuinka ilkee se on.

      Mulla on sun tilanteeseen erona ollut vaan se, et on ollut muitakin kavereita, ei nyt parhaita, mut jonkunnäkösiä. Ylä-asteella uusia tuli enemmänkin.

    • Anonyymi

      Hakkaa se ja kuvaa video siitä

    • Anonyymi

      Hommaa muita kavereita ei kenenkään tarvitse tuollaista kohtelua kestää , sano vaan itsellesi että olet paremman kaverin arvoinen.
      Kerro koulun terkkarille tämä asia jos hänellä on ymmärtämystä enemmän ja antaa sinulle hyviä neuvoja.
      Kysy tältä ” kaverilta” miksi hän on alkanut kohtelemaan sinua huonosti ja katsomhöntä silmiin kun kysyt.sano että sinä niin haluaisit tietää miksi hän kohtelee sinua huonosti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe