Oon aina ollu yksinäinen ja ujo... 3 luokalla luulin löytäväni hyvän kaverin, tuntui aluksi mukavalta ja olimme aika sammallaiset... Nyt vitosella se on alkanu mulle vittuileen ja hakkaan! läpsii naamaan,hakkaa selkään ja kynsillänsä raapii koko ajan! Kädet on ihan arvilla! Puhuu musta ihan paskaa KAIKILLE! Se on nii ilkee ihminen ku voi vain olla! Ei sitä voi melkein ees käsittää...
Haukkuu mua niin paljon että syndämmeen sattuu! Kotona äiti mäkättää "kaveri" hakkaa! En jaksa tätä enään! Oon ihan pohjalla... Tästä kaverista on pakko pitää kiinni kun ei ole muitakaan...
kaverini vittuilee ja hakkaa! :(
8
1060
Vastaukset
- ????
Kirjoitat viitosluokkalaiseksi uskomattoman hyvin. Mulla on 25-vuotiaita kavereita, jotka eivät kykene kirjoittamaan samalla tavalla.
Keskity vaikka siihen, kunnes kavereita tulee ja kyllähän niitä tulee. Tsemppiä!!- Yksinäinen -Aina
kyllä oon vitosella... :)
- sivu
Laitan tähän muutaman sivun joihin voit tustua ja kysellä neuvoja, sillä et voi antaa elämäsi jatkua noin. Etkö voi sanoa suoraan että et pidä läpsimisestä ym. Tiedän, hyvä sanoa hankala toteuttaa.
Tukinet.net
tukiasema.net
tukirengas.net
Jaksamista sinulle. - älä odota sen loppumista!
pitäisi ilmoittaa että tyttöä pitää puhutella,tai muuta kautta hakea apua,terapiaa!sinun pitäisi kertoa omalle äitillesi mistä on kyse,eikä vähätellä/hävetä ongelmaa.jos äitisi ei ymmärrä,ja mäkättää vaan.luulen että sinun pitäisi puhua esim.isäsi kanssa..
- "kaverisi"
jos hakkaa sinua, puhu asiasta vanhemmillesi ja olisi myös hyvä jos keskustelisit asiasta koulukuraattorin sekä oman opettajasi kanssa.
Kyllä sinä kavereita ja ystäviä saat, mene esim. johonkin harrastukseen mukaan. - tt75
Mulla olin nuorempana samanlainen kaveri, me tunnettiin kyllä jo vissiin ainakin 1 luokalta lähtien.
Ei se aina ollut sellanen, mutta usein esim. talvisin kun tehtiin lumiukkoa, -linnaa tai vaikka -hevosta niin se aina rikko ne ennenku kerkesin niistä ees nauttimaan.
Sitten se aina haukku ja oli ilkee. Itse sai olla rauhassa jos se teki sitä jollekin toiselle, ja välillä joutu toisillekin ilkeileen et ite sai olla rauhassa.
Pidin sitä parhaana kaverina johkin ala-asteen lopulle. Ylä-asteella kyllästyin siihen sen touhuun ja sanoin jossain vaiheessa et en enää haluu olla sun kaveri, ja sit se muuttu ja oli kiltimpi, mut en enää halunnut sitä ystäväksi, koska tiesin kuinka ilkee se on.
Mulla on sun tilanteeseen erona ollut vaan se, et on ollut muitakin kavereita, ei nyt parhaita, mut jonkunnäkösiä. Ylä-asteella uusia tuli enemmänkin. - Anonyymi
Hakkaa se ja kuvaa video siitä
- Anonyymi
Hommaa muita kavereita ei kenenkään tarvitse tuollaista kohtelua kestää , sano vaan itsellesi että olet paremman kaverin arvoinen.
Kerro koulun terkkarille tämä asia jos hänellä on ymmärtämystä enemmän ja antaa sinulle hyviä neuvoja.
Kysy tältä ” kaverilta” miksi hän on alkanut kohtelemaan sinua huonosti ja katsomhöntä silmiin kun kysyt.sano että sinä niin haluaisit tietää miksi hän kohtelee sinua huonosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456