Heips :) Otsikko varmaan kertoo jo kaiken eli haluisin tietää mitä pitää osata ennen yläkouluun menoa...tai kannattaisko niiku harjotella jotain tai niih :0 hehh toivottavasti joku osais vastata
Mitä pitää tietää ennen kuin menee 7lk
6
243
Vastaukset
- Anonyymi
idk kannattaa kuiteski varautuu pitkiin päiviin kosk niit vast tääl onkin!(liika aa)
- Anonyymi
kannattaa valmistautuu siihen et liikunta on paskaa ja kotitalous on paskaa ja matikka on paskaa ja kaikki on paskaa :D kiitos olen puhunut
- Anonyymi
Meijän liika ope on iha perseest :) joka tunnil vaa saboo et validkaapa itte mitä tehhä. Jos kerrankib yrittää ehdottaa ni ei ei kekpaa ku se ei mukamas oo oikeet liikuntaa
- Anonyymi
Öö sun pittää osata lukee ja laskee XD
- Anonyymi
suosittelen että opettelet olemaan piittaamatta turhan paskan huuteluista ja seläntakana paskan puhumisesta. muuten yläasteelta selviää. ja älä jumalauta keskity parisuhteeseen pääsyyn vaan keskity kouluun koska parisuhteet on niin turhia yläaste aikana.
- Anonyymi
jjoop. ja sit pitää keskittyy tunnei ku meil ainaki o jottai neljät pistarit viikod
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3043011Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482027- 1181794
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 651347
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223