Vapaa kuvaus

🙃🔪✨

Aloituksia

10

Kommenttia

6

  1. Petrus Pennanen...

    Niin tuota mitäs ootte mieltä tästä Petrus Pennasesta ja Roosasta (hänen tyttöystävästään siis)
    Yhteiskunta
    3
    84
  2. Liikunta ahdistaa!!

    Hei oon 7 luokalle menevä tyttö ja inhoon koulu liikuntaa. 1-4 luokalla liikunta oli kivaa koulussa. Välillä oli koripa
    Urheilu ja kuntoilu
    0
    26
  3. 7lk kuntotesti

    Hei. Oon tässä miettiny et millane se 7lk kuntotesti on ja olen siis muuten tyttö. Olen ihan hyvä urheilussa, mutta en p
    Urheilu ja kuntoilu
    1
    142
  4. En tiedä mitä teen

    Mooi! Nyt on kesä ja ois kiva tehdä jotain jonku kanssa mut ongelma on siinä et mitä ja kenen kans. Mun perheeseen siis
    Perhe
    1
    38
  5. Millaista on koulun köksä?

    Mooi :) oon siis menossa yläasteelle ja ois kiva tietää mitä siellä köksässä/kotitaloudessa oikein tehdään. En ole paljo
    Koulu
    7
    112
  6. Poltaks sä?

    Heii! Ois kiva jos nuoret vastais tähä toki aikuisetki saa mut niin...minkä ikäinen oot ja poltatko? Ja mitä mieltä oot
    Nuoret
    6
    36
  7. Pelkäätkö jotain jos pelkäät niin mitä?

    Ite pelkään mun omaa perhettä ja kuolemaa
    Pelot ja jännitys
    4
    75
  8. Once upon a time netflix

    KAIKKI once upon a time sarjan fanit tänne😍 oonko ainut joka RAKASTAA tota sarjaa?😍😍 jos katotte tätä sarjaa nii mil
    Viihde ja kulttuuri
    5
    98
  9. Hyvät elokuvat netflixistä

    Mooi :D en oikeen tiedä mitä elokuvii kattoisin netflixist...tykkään kattoo kaikkee draamaa ja kauhuu joten ehdottakaa
    Viihde ja kulttuuri
    7
    60
  10. Mitä pitää tietää ennen kuin menee 7lk

    Heips :) Otsikko varmaan kertoo jo kaiken eli haluisin tietää mitä pitää osata ennen yläkouluun menoa...tai kannattaisko
    Koulu
    6
    65