BitchXX
Vapaa kuvaus
🙃🔪✨
Aloituksia
10
Kommenttia
6
Petrus Pennanen...
Niin tuota mitäs ootte mieltä tästä Petrus Pennasesta ja Roosasta (hänen tyttöystävästään siis)3134Liikunta ahdistaa!!
Hei oon 7 luokalle menevä tyttö ja inhoon koulu liikuntaa. 1-4 luokalla liikunta oli kivaa koulussa. Välillä oli koripa0597lk kuntotesti
Hei. Oon tässä miettiny et millane se 7lk kuntotesti on ja olen siis muuten tyttö. Olen ihan hyvä urheilussa, mutta en p1267En tiedä mitä teen
Mooi! Nyt on kesä ja ois kiva tehdä jotain jonku kanssa mut ongelma on siinä et mitä ja kenen kans. Mun perheeseen siis164Millaista on koulun köksä?
Mooi :) oon siis menossa yläasteelle ja ois kiva tietää mitä siellä köksässä/kotitaloudessa oikein tehdään. En ole paljo7170Poltaks sä?
Heii! Ois kiva jos nuoret vastais tähä toki aikuisetki saa mut niin...minkä ikäinen oot ja poltatko? Ja mitä mieltä oot671- 4130
Once upon a time netflix
KAIKKI once upon a time sarjan fanit tänne😍 oonko ainut joka RAKASTAA tota sarjaa?😍😍 jos katotte tätä sarjaa nii mil5179Hyvät elokuvat netflixistä
Mooi :D en oikeen tiedä mitä elokuvii kattoisin netflixist...tykkään kattoo kaikkee draamaa ja kauhuu joten ehdottakaa7127Mitä pitää tietää ennen kuin menee 7lk
Heips :) Otsikko varmaan kertoo jo kaiken eli haluisin tietää mitä pitää osata ennen yläkouluun menoa...tai kannattaisko6138