Blörfin yhteistyökumppanit

Anonyymi

Käyttäisitkö heidän tuotteita?

74

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En.

    • Anonyymi

      EN tietenkään. En tue huumemyönteisiä yrityksiä.

      • Anonyymi

        Huumeiden kayttäjä ja myyjä ei ole hyvää PR,ää !! Koska yhteistyökumppanit lähtee ??


    • Anonyymi

      En käyttäisi.

    • Anonyymi

      Kyllä käyttäisin.
      Sofian rooli mitätön katiskassa, liian hyväuskoinen, luotti.
      Sormenne pitäisi osoittaa Nikoa ja Nakkia, jotka kuljettivat, möivät/jakelivat huumeita ja pesivät huumerahaa, miksi se pienin ratas tuomitaan.

      • Anonyymi

        Kuskaa huume nyssyköitä ruisrokis ja itse käytti, eiköhän se ole tuomittavaa, vai oletko huumemyönteinen 🤪


      • Anonyymi

        Sehän sai tuomion käräjillä. Siksipä siksi.


      • Anonyymi

        Ai suosit narkkareita 🙄kaikkihan osoittaa että Sofia on erittäin kokenut narkkari.

        KESKUSTELU jatkui. Jossain vaiheessa Belórf sanoi, että hän ottaa pienet vielä, ja ystävätär, ettei hän kyllä enää.

        – Sit ku ottaa sellasii näin pienii ni sit saa viidekstoist minuutiks ilon, Belórf sanoi.

        Belórf totesi oikeuden mukaan myös, että jos hän ottaa enemmän, niin ei nuku kuuteen tuntiin.


      • Anonyymi

        Kun on huumeet ollut kuvassa ja tiennyt seuransa niin ehdoton EI


      • Anonyymi

        En käyttäisi näidenkään mainostamia tuotteita.


      • Anonyymi

        Huumausainerikos ja rahanpesu ei ole pikkurikoksia, eivätkä sovi ainakaan minun arvomaailmani. Kuten ei myöskään mikään muukaan Sofian edustama asia.


    • Anonyymi

      En todellakaan

      • Anonyymi

        En todellakaan ,on sen verran järkeä ei huumemyönteistä ihmistä missään nimessä milloinkaan .


    • Anonyymi

      Narkkaa itsekin, en ikimaailmassa ostaisi mitään sen mainostamaa. En tosin kyllä ennen tuomiotakaan koska ilman tuomiotakin on kyllä tiedossa ollut naisen moraali ja huumeiden käyttö.

    • Anonyymi

      Ei missään tapauksessa!!
      Vaarallinen malli nuorille tytöille......

      • Anonyymi

        En todellakaan. En muutenkaan halua käyttää enkä mennä paikkoihin joita mainostaa. Ällöttää koko tyyppi ja nyt vielä enemmän. Olin menossa yhteen kauneushoitolaan, mutta tämä neiti mainosti sitä, joten menin muualle. Ikinä ei periaatteesta tuollaista.


      • Anonyymi

        Siitä syystä noille huumetuomituille pitäisi olla täydellinen somen käyttökielto.


    • Anonyymi

      Rahanpesijä yrityksen mainoskasvona luo myös kyseenalaista mainetta yritykselle.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti en käyttäisi.

    • Anonyymi

      Minä olen pettynyt Sofiaan, kun kuulosti hyvinkin kokeneelta huumeiden käytön kanssa. Olin varma, ettei ole niin tyhmä että käyttäisi itse. Rahanpesuun en osaa ottaa kantaa ja käyttö on minusta isompi rikos.

      • Anonyymi

        Minä katson asiaa siten, että kun on osallistunut käytön lisäksi myös rahahanpesuun, on ollut hyvin tietoinen myös huumeiden maahantuonnista ja myynnistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä katson asiaa siten, että kun on osallistunut käytön lisäksi myös rahahanpesuun, on ollut hyvin tietoinen myös huumeiden maahantuonnista ja myynnistä.

        *rahanpesuun


      • Anonyymi

        No hei, tottakai se käyttää ja käyttänyt pitkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä katson asiaa siten, että kun on osallistunut käytön lisäksi myös rahahanpesuun, on ollut hyvin tietoinen myös huumeiden maahantuonnista ja myynnistä.

        Näinhän se menee ja on. Harvalla kotona on rahan laskemiseen tarkoitettuja laitteita. Piirit missä pyöri pitäisi myös laittaa hälytyskelloja soimaan. Lopun elämää saa elää pelko perseessä kun eihän sitä koskaan tiedä onko jollakulla epäilyksiä Sofian luotettavuudesta. Joku voi myös tietää ja varmasti tietääkin asioita mitä ei julkisuuteen haluta ja kiristää niillä. Aika sattumaa että Mardellassa ovat kun siellä näitä Niko tuttuja nytkin. Toivottavasti tulli on valppaana.


    • Anonyymi

      Sofiaa haukutaan ettei maksa veroja ym, nyt kun mahdollisuus saada elämää kuntoon, halutaan, ( ette onnistu) tuhoamaan kuitenkin kaikki yritykset päästä jaloilleen ja veronmaksajaksi.
      RistiriitaIsta paskaa.

      • Anonyymi

        Kyllä Sofia on tuhonnut omat mahdollisuutensa ihan itse.
        Turha siitä on tuntemattomia syyttää.


      • Anonyymi

        Ei näistä Sofian valinnoista voi ketään muuta syyttää ja niistä on kannettava seuraukset itse. Ei näytä ottaneen mitään opiksi ja sama touhu jatkuu.


    • Anonyymi

      Olette kaikki tekopyhiä.suurin osa teistä lähtisi,jos Ranta-aho pyytäisi jatkoille.seli seli.teille olisi kelvannut ulkomaan matkat ja rolexit.sofia ei ollut isoin tekijä ,vaan pelinappula isojen poikien pelissä.ulkomailla pössytellään ja otetaan nokkia,viihdekäytössä silloin tällöin,ei se tee ihmisestä huonoa.jos juo muutaman kerran vuodessa,onko silloin juoppo?ei tosiaan.pientä suhteellisuutta asioihin.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣😂😂🤣.


      • Anonyymi

        Todellakin suurin osa ihmisistä on tekopyhiä, itse saattavat kitata joka ilta kaljaa ja viikonloppuisin sitten kunnon kännit ja joku pilleri päälle lääkepurkista, unitabletti, mielialalääke jne. pikku rouvat. Ketään ei pidä heittää heti leijonille syötäväksi, heikompia pitää tukea ja antaa mahdollisuus parempaan elämään myös mahdollisuus työntekoon. Eikös Niko kertonut, ettei naisille puhuta noista liikeasioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin suurin osa ihmisistä on tekopyhiä, itse saattavat kitata joka ilta kaljaa ja viikonloppuisin sitten kunnon kännit ja joku pilleri päälle lääkepurkista, unitabletti, mielialalääke jne. pikku rouvat. Ketään ei pidä heittää heti leijonille syötäväksi, heikompia pitää tukea ja antaa mahdollisuus parempaan elämään myös mahdollisuus työntekoon. Eikös Niko kertonut, ettei naisille puhuta noista liikeasioista.

        🙈🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🙈🙈

        Näin se on.


      • Anonyymi

        Buuuuaaaaaawhhhh 🙈🤡🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Aivan samaa mieltä,kyllä olis *illu märkänä,jos Niko pyytäis treffeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä,kyllä olis *illu märkänä,jos Niko pyytäis treffeille.

        Jos sulla olisi märkänä, niin ei pidä luulla että muillakin olisi.
        Tuo kommentti kertoo kirjoittajasta, ei muista.


      • Anonyymi

        Hällä väliä, minkä kokoinen nappula oli tässä pelissä. Osallistui, käytti itse aineita ja elosteli huumerahoilla. Kaiken lisäksi ylimielisesti ilmaispalveluita käyttävä kouluttamaton ja asunnoton kuljeksija.


      • Anonyymi

        Jos sinä olisit valmis tuollaiseen elämään ja seuraan sekä hyväksyt sen, ei tarkoita että muut siihen lähtisivät ja hyväksyisivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin suurin osa ihmisistä on tekopyhiä, itse saattavat kitata joka ilta kaljaa ja viikonloppuisin sitten kunnon kännit ja joku pilleri päälle lääkepurkista, unitabletti, mielialalääke jne. pikku rouvat. Ketään ei pidä heittää heti leijonille syötäväksi, heikompia pitää tukea ja antaa mahdollisuus parempaan elämään myös mahdollisuus työntekoon. Eikös Niko kertonut, ettei naisille puhuta noista liikeasioista.

        Niko puhui ihan sata varmaan Sofialle, mutta Sofia olisi laulanut kuin vanhan naisen perse jos häntä ei olisi suojeltu kaikellalailla tutkinnassa. Sofia sai pienet tuomiot kun tuomiottakaan ei voitu jättää, mutta Ranta-ahon palkkaama asianajajahan hänellä oli.
        Jos olisi kertonut kaiken mitä tietää, Nikolla olisi ollut tuplaten tuomiota istuttavana. Niin se homma toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä,kyllä olis *illu märkänä,jos Niko pyytäis treffeille.

        Teidän illuista en tiedä mutta ei kukaan normi nainen tohon touhuun lähde.


    • Anonyymi

      Käyttäisin. Ei kovin ihmeellinen rikos.

      • Anonyymi

        En käyttäisi kun tietää mitkä riskit ja mihin voi johtaa. Moraalinen valinta, ei tarvetta käyttää.


    • Anonyymi

      Sofia on kuulusteilussa sanonut näin: ...kysyi Belorfilta myös suoraan mitä tällä on kerrottavaa omasta kokaiinin käytöstään. Belorf vastasi ettei hänellä ole siitä mitään kerrottavaa, koska hän ei käytä huumeita. Maikkarin uutisessa sanottiin myös että Ranta-aho oli pitkään käyttämättä alkoholia, mutta Belorfin mukaan uutenavuotena 2018 hän alkoi juoda uudestaan.
      Sofiahan harmittelikin Katiska-dokumentissa että oli tylsää kun oltiin kavereiden kanssa juhlimassa ja Niko ei voinut juoda. No eihän tuossa kauaa mennyt kun sitten alkoi juoda ja Sofialla ei enää ollut yhtä tylsää.

      • Anonyymi

        Ihan pimeetä, tosi rakastava puoliso tukisi kaikkensa toisen päihteettömyyden eteen😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan pimeetä, tosi rakastava puoliso tukisi kaikkensa toisen päihteettömyyden eteen😳

        Sofia han on patologinen valehtelija, elää sairaassa kuplassa, missä todellisuus hämärtynyt. Surullista, mutta en todellakaan käytä hänen mainostamiaan tuotteita enkä halua olla missään tekemisissä, halveksin!!


      • Anonyymi

        Oliko näin? Ei sitten ihme kun Stefun touhu menee pahemmaksi.


      • Anonyymi

        KESKUSTELU jatkui. Jossain vaiheessa Belórf sanoi, että hän ottaa pienet vielä, ja ystävätär, ettei hän kyllä enää.

        – Sit ku ottaa sellasii näin pienii ni sit saa viidekstoist minuutiks ilon, Belórf sanoi.

        Belórf totesi oikeuden mukaan myös, että jos hän ottaa enemmän, niin ei nuku kuuteen tuntiin.

        Vai ei käytä, tämähän patologinen valehtelija!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko näin? Ei sitten ihme kun Stefun touhu menee pahemmaksi.

        Toki Niko oli aloittanut jo huumeiden käytön uudestaan vähän aikaisemmin mutta huumeet ja alkoholi yhdistettynä taisi olla aika huono yhdistelmä. Sanoihan se Sofiakin kokemuksesta siellä Turussa että että jos ottaa pienen määrän yksin niin tulee 15 min hyvä olo mutta jos ottaa sen lisäksi alkoholia niin ei nuku 6 tuntiin. Niinhän Nikokin sanoi että 74 tuntia valvonut eli "mitään en oo ottanu".


      • Anonyymi

        Niko ei juonut alkoholia pitkään aikaan, mutta ei pidä luulla, ettei kokaiinia ja muita aineita käytetty ja päätä sekoitettu, vesiselvänä ei koskaan ole ollut, muuta kuin vankilassaoloaikanaan.

        Jostain luin tutkimuksen, että on ihmisiä, jotka ei käytä alkoholia ollenkaan, mutta pää saadaan sekaisin muilla aineilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niko ei juonut alkoholia pitkään aikaan, mutta ei pidä luulla, ettei kokaiinia ja muita aineita käytetty ja päätä sekoitettu, vesiselvänä ei koskaan ole ollut, muuta kuin vankilassaoloaikanaan.

        Jostain luin tutkimuksen, että on ihmisiä, jotka ei käytä alkoholia ollenkaan, mutta pää saadaan sekaisin muilla aineilla.

        Mitä tutkimusta siihen tarvii? Ei tarvi ku mennä ulos,niin näkee että jotkut käyttää muuta kuin alkoholia. Ja jos seuraat yhtään mediaa,niin jatkuvasti on huumeratteja ilman alkoholia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan pimeetä, tosi rakastava puoliso tukisi kaikkensa toisen päihteettömyyden eteen😳

        No todella ja kertoo Sofiasta kaiken oleellisen. Karu ämmä.


    • Anonyymi

      Puoli miljoonaa suomalaista nappaa mielialalääkkeen joka ikinen päivä ja täällä eräät jaksaa nillittää, jonkun vieraan ihmisen viihdekäytöstä. Mielialalääkkeet monta kertaa pahempaa myrkkyä ja tuhoisampaa tälle yhteiskunnalle, kuin parit kolaviivat joskus juhliessa. Onneksi suurin osa ihmisistä osaa suhteuttaa Sofian teot, eikä tuo pikkutuomio tule vaikuttamaan Sofian elämään mitenkään negatiivisesti. Ei vaikuttanut Haberilla, ei vaikuttanut Juicella aikanaan, eikä sadoilla muilla julkkiksilla, jotka on käyttörikoksesta tuomittu joskus.

      • Anonyymi

        No jos joku nyt saa ajatuksen kymmenen vuotta keskustelupalstoilla puhua Sofiasta huumeidenkäyttäjänä, niin on hänet ainakin siitä tuomittu. Kun syyttömistäkin väitetään sellaista päivät pitkät vain sen takia että saadaan ihmisiä mustamaalata.


      • Anonyymi

        Voi raasu 🤡😩!!!
        Kyllä tulee hankaloittamaan elämää, se on sanomattakin selvä!!!


      • Anonyymi

        Täysin totta.


      • Anonyymi

        Esim. Haber on julkisesti myöntänyt ”virheensä”.
        Sofia väittää, että ei ole käyttänyt huumeita.
        Virheiden teko on inhimillistä mutta se, että ei ota vastuuta teoistaan minua ainakin hiertää.


      • Anonyymi

        Mielialalääkeet on ihan eri asia kuin huumauaineet ja lääkkeiden väärinkäyttö.
        Mielialalääkkeitä köytetään valvotusti ja niillä hoidetaan ihmistä ja tuetaan hyvinvointia.
        Huumeet ja lääkkeiden väärinkäyttö on täysin eri asia.


    • Anonyymi

      Sofian yhteistyöt on olleet vähän sitä ja tätä aiemminkin. Vaikkapa se valkaisulaite Sofian laattahampaisiin (jotka eivät valkaisu) . Ööh...

      Nyt katsoin Sofian mainontaa niistä hiustenkasvupillereistä joita jo aiemmin söi. Kuulema hyvän makuisia ovat. Ja se siitä. Tekohiusten paremmasta (tai huonommasta) kasvusta ei puhuttu mitään. Olin että aha? Jää nekin ostamatta.

      • Anonyymi

        Joo tekohiukseen ei auta mikään pilleri


    • Anonyymi

      Tuollaisen ihmisen mainostamat tuotteet saavat minut boikotoimaan kyseisiä tuotteita. En kuuna päivänä noista firmoista ostaisi mitään jotka pitävät Sofiaa hyvänä mainoskasvona. Kaikkea sitä näkeekin

    • Anonyymi

      Tottakai käyttäisin,ei ne yhteistyökumppanit ole saanu tuomiota.

      • Anonyymi

        Täh????? Et taida ymmärtää boikotoinnin syvintä olemusta. Saada yhteistyökumppanit vaihtamaan tuomittu rikollinen uuteen mainoskasvoon.


    • Anonyymi

      EI EI MISSÄÄN NIMESSÄ, EI HUUMEILLE..

      • Anonyymi

        Ei ne yhteistyökumppanit huumeita valmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne yhteistyökumppanit huumeita valmista.

        Missä on järjen valosi? 💡🕳️Mustassa aukossa.


    • Anonyymi

      Käyttäisin 👍

    • Anonyymi

      Kyllä käyttäisin, johan tuo ollut tiedossa pitkään että huumeparoniin oli hairahtunut, mutta niinhän siihen hairahtunut moni muukin. Pitkä lista ihan julkuista jotka roikkui paronissa tämän vapausajan, että turhaa jeesustelua kyllä aloitus.

    • Anonyymi

      En missään nimessä ikinä!!

    • Anonyymi

      Kävinpäs urkkimassa instassa niin seuraajia on tullut lisää. Itse kyllä ostan mainostamaansa jos tulee tuote jota tarvitsen 👍

    • Anonyymi

      Ostan tavarat kaupasta
      En jonkun ämmän instasta

    • Anonyymi

      Miksen käyttäisi? Totta kai, jos tuote on kiinnostava.

    • Anonyymi

      Tottakai.

    • Anonyymi

      Siellä instassa jo ripsientekijä lähettää sydämiä päivitykseen.
      Boikottiin kyseinen firma

    • Anonyymi

      Ehdottomasti en! Huumeiden myynti on alhaista!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2405
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1389
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      56
      1327
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1113
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1077
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1063
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1012
    Aihe