ottaa sinuun välittömästi yhteyttä! Wa kuvasi siis.
Jos sinä nainen vaihdat kuvasi niin minä lupaan
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä nykyisessä on vikana?
- Anonyymi
Et näe mua WA
Olet estetty- Anonyymi
Sitten ei varmaankaan sinulle ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei varmaankaan sinulle ollut.
Tiedän rakas.
- Anonyymi
Jotain vinkkiä vähän enemmän? Muuten me naiset turhaan vaihdellaa niitä.
- Anonyymi
Mitä siinä kuvassa nyt on? Vanhakin?
- Anonyymi
Vaihdan mieleksesi jos kerrot millainen kuva minulla nyt on?
- Anonyymi
Mulla ei ole nyt sopivia kuvia kännykässä, kun olen ottamassa uutta käyttöön!
- Anonyymi
Mites jos vaihtaisit omasi kun taidat pitää aina saman. Katsotaan sitten uudestaan.
- Anonyymi
Pärstäkuva jossa näytät lihavalta ikälopulta............
- Anonyymi
Sittenhän se on ihan näköinen!
- Anonyymi
Mitä merkitystä Wa kuvalla on ..
Jos otat yhteyttä...
Voihan siinä olla mikä kuva tahansa...
Tää taas näitä....
Soitan jos....
Soitan jos.....
Miehet niin avuttomia....
Tosi mies soittaa...
Jos tykkää....Et niin....
Tämän oon oppinut elämän polulla.....
T:Elluhallo...👍🌸🌸🌹🌺💞 - Anonyymi
Sen nykyisenkin vain ja ainoastaan sun takia laitoin ;)
- Anonyymi
Jaha onpa pienestä kiinni kuten sinulla yleensäkin on vessareissuillasi.
- Anonyymi
👍🏻 kyllä Tate ny mielensä pahoittaa tästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍🏻 kyllä Tate ny mielensä pahoittaa tästä.
Niin jaa tämä termudan kolmioko?
- Anonyymi
Saisiko olla värikuva vaihteeksi? 😊
- Anonyymi
Minä pyysin sinua, miestä vaihtamaan kuvasi, mutta et vaihtanut.
P.s i love you - Anonyymi
En ole vuosiin katsonut kaipaamani kuvaa WhatsAppista. Tulee mieleen muutenkin niin en haluat yhtään enää voimakkaampaa ikävää.
- Anonyymi
Ehkäpä en kaipaa juuri sun yhteydenottoasi. Nykyinen kuva siellä kun miellyttää juuri häntä, jolle sydämeni sykkii.
- Anonyymi
Niin miellyttää, vaikka ei sinusta huonoja kuvia varmasti saisikaan 😍
- Anonyymi
Ymmärtänyt, et kuva ei näy wa:ssa, jollei molemmat ole tallentanut toisten numeroita puhelimeen?
- Anonyymi
Näkyy. Mulla monia numeroita ja näen henkilöt whatsapissa ja niitten kuvat vaik niil ei ole mun numeroo.
- Anonyymi
Miksi, etkö pidä nykyisestä kuvastani? Ihana olisi jos kehuisi, silloin tietäisin että kelpaisisin tällaisenaan.
- Anonyymi
Katotaan sit ehkä kohta jos olen normaalia paremman näköinen joku lähipäivä.
- Anonyymi
Taidan vaihtaa seuraavan kerran vasta kesällä kun saanut päivetystä kasvoille ja auringon vaalentamia luonnonraitoja hiuksiini.
- Anonyymi
Minä en osaa vaihtaa wa kuvaa.. Huomasin että minulla on hyvin vanha kuva siinä. Olisi vaihdon paikka. Ja hän siellä, enpäs ole muistanutkaan.
- Anonyymi
Minkälainen kuva pitäisi olla? Että herralle kelpaisi?
- Anonyymi
Ainoa mutta on etten ole välittämättömästi lukemassa viestejä, kun ne tänne ilmestyy.😂Nyt luin. Eipä hänellä ole minun numeroa tallessa henk.koht. kännykässä, luulisin enkä usko hänen minun numero WA säilyttävän edes.
- Anonyymi
Varmasti säilyttää....jäi projekti kesken. Syy koronan.
- Anonyymi
Mitä nainen on face profiilikuvassani?
- Anonyymi
Kuka oletkin, niin en tiedä tai ole varma kuka olet.
Ja mistä sulla mun whatsapp kuva on ellei ole jollain konstilla puhelimeesi ilmestynyt....
??
No tekis mieli kyllä vaihtaa kuva mutta näytinpä siinä millainen ilme on masentuneella menkkakierrossa olevalla tytöllä ilme.
Kärsikää😊- Anonyymi
Tuo menkoista jauhaminen ei tee sinusta naishahmona sen uskottavampaa ja mitä aloitukseesi tulee, niin sanon, että hel veetti jäätyy pystyyn ennen kuin joku toisia kyyläävä höntti saa signaalia keneltäkään, että tervetuloa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1756453- 1481774
- 1131558
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46982Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢37928Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96897Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5839Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan235797- 41789