Poltaks sä?

Heii! Ois kiva jos nuoret vastais tähä toki aikuisetki saa mut niin...minkä ikäinen oot ja poltatko? Ja mitä mieltä oot ylipäätään siitä et monet polttaa?

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen 20 enkä polta enkä ole edes koskaan kokeillut. Itse en näe siinä mitään hyvää.

    • Anonyymi

      Alotin jo 13v polttaa 😶 jäin koukkuun ja täs sitä sit oon polttellu sellaset 2v

    • Anonyymi

      16v poika oon ja en polta ja muutenkin pyrin elämään terveellisesti.

    • Anonyymi

      Oon yläasteella oleva poika ja en polta. Mulla ei oo ketään niin vanhaa kaveria joka saisi tupakkaa ja ei oikeen kiinnostakaan polttaa. Joskus oon yrittänyt sytytellä tupakantumppeja jollain kadulta löytämälläni sytkärillä mutta en oo onnistunut ku ei sytkäri toimi ja silloin ku on toiminu niin ne tumpit on ollut märkiä.

    • Anonyymi

      14 ja poltan

    • Anonyymi

      Mut jätettiin ulkopuolelle kaveriporukasta johon alunperin olin nykyään jo ex tyttöystäväni kautta päässyt kun en suostunut polttamaan. Tai poltin mä muutaman kerran mut en halunnut pilata mun todella hyvää kuntoa tupakalla joten lopetin. Nykyään kun näen nämä idiootit välillä tupakkaa vetämässä koulun roskakatoksen nurkalla tai vanhalla teollisuusalueella niin mietin vain et kukakohan tässä nauraa ilman keuhkosyöpää ja sydänsairauksia sit kolmenkymmenen vuoden päästä. Tuun nimittäin varmasti ottaa kyl kaiken irti sit myöhemmin jos ja kun pääsen näkemään nämä idiootit taistelemassa elämästään syövän takia joka oltaisiin voitu välttää todella helposti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      406
      1623
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1308
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1220
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      844
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      836
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      830
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      189
      759
    Aihe