Kaupunginjohtaja saikulla??

Anonyymi

Kaupungin johtaja sairaslomalla,????
T: Nurmes missä lienet

21

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiinassa. Känkkäälän tulossa maailman suurin pyrolyysi tehdas. Kiinan rahoilla.

      • Anonyymi

        Totta


    • Anonyymi

      Menikö Kiinan rahat ja missä tulokset, kuten tehtaat, tuliko muuta kuin junien lastauspaikka, tuleeko kiinalaiset Nurmekseen valvomaan rahojensa käyttöä.

      • Anonyymi

        Lisärojektia tulossa!!!
        Syksyllä alkaa Lautiaisjärven täyttötyöt,pitää mahtua Kiinan junat.
        T: Madonreikä


    • Anonyymi

      Valtimolla se on, sutsi satsi rentoutuu siellä 😎

    • Anonyymi

      Kannattaako enää edes perään kysellä?

      • Anonyymi

        Oletko kiinnostunut sutsi satsin peräpäästä? 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kiinnostunut sutsi satsin peräpäästä? 😆

        Minä olen hyvin "peräänantamaton" mies.
        T: puttman


    • Anonyymi

      Kaupunginjohtaja on ollut mies paikallaan, yhtenä esimerkkinä kun Jukola oli myymässä Bomban matkailukeskusta matujen vastaanottokeskukseksi, niin hän oli kaupunkilaisten puolella tiukasti kauppaa vastaan. Tämä on jäänyt mieleen, koska määrätyllä polittisella ryhmittymällä ei ollut mielessä Nurmeksen etu, vaan Jukolan pelastaminen omista mokistaan, koska Jukola oli siinnä vaiheessa jo kuralla. Nyt saamme nauttia hienosta uusitusta kylpylästä, kun PKO tuli ammattilaisineen kehittämään matkailukeskusta, muuten alue olisi tuhoutunut,

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Saahan sitä kuvitella mitä haluaa.


    • Anonyymi

      Sutsi Satsi veti porolla päin kiviaitaa, tää tulee mulla ekana mieleen 🙄

    • Anonyymi

      Lähes lahjaksi saamaansa matkailualuetta Jukola ei pystynyt hoitamaan, vaikka varsinkin kylpyläkaupassa oli naurettavia piirteitä. Jukola sai pyörittää kylpylää koeajalla ennen kaupantekoa, että näkee tuoton, mutta suurimman osan kuluista maksoi kuitenkin kaupunki koeajallakin. Politiikka on ihmeellistä.

    • Anonyymi

      Kaupunginhallitukselle ja oikeusasiamiehelle lähetetyt vastineet kiertävät kylällä. Jopa terveystietoineen. Saatsin allekirjoituksin.

      • Anonyymi

        Tiiliniemessäkö on kiusattu toisenkin uuden omakotitalon asukkaita, kuten asiakirja kertoo?


      • Anonyymi

        Kj:n vastine on julkinen ja kaikkien saatavilla. Vastineessa ei ole yksityiskohtaisia terveystietoja, koska se on julkinen.


    • Anonyymi

      Ystävä vuotanut Watsapp ryhmässä hänen terveystietonsa. Kostaako vaiko kiittää? Luvatonta joka tapauksessa.

    • Anonyymi

      Saikulla aikaa keksiä uusia tarinoita...?

    • Anonyymi

      Asema ja titteli eivät kerro todellisesta ihmisestä. Tittelin tuoman uskottavuuden takana voi tehdä ihan mitä vaan. Vai voiko? On tainnut useilta jo silmät aueta totuudelle.

    • Anonyymi

      Lautakuntien vetäjilläkin pitäisi olla tasapuolisuuden vuoksi järki tallella, valitettavasti joillakin on oma nenä ensimmäisenä, vaikka on vastuullinen tehtävä. Täällähän taitaa olla lautakuntia joka lähtöön, mutta kurinpitolautakunnasta ei ole tietoa, vai onko titteli jaettu kaikille.

    • Anonyymi

      Kuinka k.johtaja on ylipäätään saatu mukaan vuokraushankkeeseen. Onko johtajamme uskottavuus enää tasolla, jossa hän voi jatkaa johdossa? Menettääkö hän nyt työpaikkansa? Paljon kysymyksiä.

    • Anonyymi

      Salaisella esityslistalla ollut virkavauspyyntö. Kuka hakeneen. Sitten voisi jo ansaitulle eläkkeelle jäädä. Karjalaisessa oli hyvä kirjoitus. Radio Rex kertonut kaupunkimme asioista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2200
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1721
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      156
      1579
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe