Nainen, haluan tehdä yhden asian selväksi

Anonyymi

Olen mies, joka vuoden kuluttua kyllästyy ja alkaa katselemaan muita. Kun kerran kokee juhannukset ja joulut rakastetun kanssa, asiat muuttuvat arkisiksi. Tahdon vaihtelua. Olen hyvin romanttinen ja seksuaalinen mies. Haluan rakastaa mahdollisimman montaa naista elämäni aikana. Siksi on ihanaa, että työpaikalle tulee aina silloin tällöin uusia naisia, joihin ihastua ja rakastua.

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se kertoo sellaisesta asiasta mistä en oikein ihmisessä tykkää. Olet pukki. Et muuta.

    • Anonyymi

      Onkohan tämä mainos tipahtanut vahingossa väärälle palstalle? Kuka täällä tuollaista keskenkasvuista putkireiskaa kaipailee?

    • Anonyymi

      Niin olen kyllä laittanut jo merkille miten p*skanhaju alkaa sinusta leimahtamaan kun alat kukkoilemaan ympärillä kaikille naisille. Muutenkin seurannut käytöstäsi ja kertoo sinusta aika paljon. Ei ole nostanut pisteitä silmissä, päinvastoin. Tiedän millainen olet ja ei kuule onnistu.

    • Anonyymi

      Hah. Pelkäät. Vaikka ei ole syytä. Lutuista. Mä en voi sietää toisten oikeuksien polkemista ja ihmisen avointa kiduttamista. Sellaisessa tilanteessa ihmisen heitteleminen on tosi vastuutonta.

    • Anonyymi

      Just just ...
      Siint vaan....
      Varo ettet törmää samanlaiseen...
      Kun huomaat et oletkin oikeesti rakastunut...
      Nainen tekee sulle samat...
      Se on miehen tuho....
      T:Elluhallo...👍🐇☠️

      • Anonyymi

        Voihan se noinkin mennä. Tai sitten tulee yksinäinen vanhuus. Kukaan ei käy katsomassa. Eikä ole lapsia tai lapsenlapsia ilona.


    • Anonyymi

      Juuri sinunlaisesi mies voi kirjoitella tuollaisia tänne ..
      Hanki koira.

    • Anonyymi

      Sä väsyt joku päivä, sulle tulee ikää. Pian huomaat että ne on toiset miehet kun työpaikan uudet tytöt tykkää. Susta tulee ap vanha. Sitten toivot, että olisipa edes joku arkinen. Mutta kaikki arkiset vei jo ne arkiset miehet ja nuoremmat vie ne uudet. Otan osaa :)

    • Anonyymi

      Minulla sama, mutta olen nainen. Ihastus yhteen kestää max vuoden ja sitten alan katselemaan uutta ihastusta.

    • Anonyymi

      Minä taas olen vain yhden naisen mies, mieluiten Kaisan.❤

    • Anonyymi

      Nainen, muista, että tämä ei sitten ollut minulta.

      • Anonyymi

        Kukas sitten olet? Vähän kyllä epäilyttää.


      • Anonyymi

        Olihan


      • Anonyymi

        En hetkeäkään ajatellut hänen kirjoittavan noin. Vaikka en tiedä kuka olet sinäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hetkeäkään ajatellut hänen kirjoittavan noin. Vaikka en tiedä kuka olet sinäkään.

        Luotan arvostelukykyysi

        Teet siirtosi, sit kun teet

        Mulle käy


    • Anonyymi

      Jonkun mustis aimo inisee rupuisella palstalla mukamas miehenään, jolla työpaikalla sutinaa siivoajasta sihteereihin saakka.

      • Anonyymi

        Siis vaimo ei aimo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis vaimo ei aimo

        Voihan olla aimokin?


    • Anonyymi

      Toiset todellakin ovat tuollaisia. Kyllä se kertoo luonteesta paljon. Toivottavasti kerrot tuon rehellisesti naisille ( tuskin), muutoin tuo on jo hyväksikäyttöä. Ja sanoit olevasi romanttinen. Tuossa vaihtelunhalussa ei ole mitään romanttista, päinvastoin. Romanttista on rakastua syvästi (kuin elokuvissa) ja sydän juuriaan myöden, tietäen että tuo on elämä nainen. Että ilman häntä mikään ei tunnu samalta, kuin hänen kanssaan . . .

      • Anonyymi

        Ja itse olen aivan erilainen, pidän pitkäaikaisista ihmissuhteista, enkä ole vaihtelunhaluinen. Minua lähes inhottaa vaihtuvat ja uudet suhteet, paitsi silloin kun olen hyvin rakastunut.


    • Anonyymi

      Ehottomasti just noin, itteemmehän me jo tässä toistetaan, keväthuuma, telttaretket, syksyn romanttiset illat, eroottiset joululahjat...kaikki on jo täysin ennalta-arvattavaa ennenku on ees päästy puusta pitkään.

      • Anonyymi

        Ja silti aina uutta ja erilaista uuden ihmisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti aina uutta ja erilaista uuden ihmisen kanssa.

        Voi olla uutta ja erilaista myös saman ihmisen kanssa.


    • Anonyymi

      Itse olen vakavasti kiinnostunut vain sellaisista, jotka kykenee uskolliseen ja sitoutuneeseen parisuhteeseen. En ala hulivilien vuoksi pilaamaan omaa elämää. Pettäminen, jatkuva ympärille katselu, sitoutumattomuus jne on todella raskaita ja vastenmielisiä asioita miehissä ja naisissa enkä halua sellaiseen suhteeseen, jossa toisella on tuolla alueella akuutteja ongelmia. Jos on joskus ollut ongelmia, ne pitää selvittää ja hankkia vaikka ammattiapua, jossa keskustelee ongelmansa läpi, hakeutuu terapiaan ja/tai sielunhoitoon ja/tai rukouspalveluun, että saa purkaa. Uskon, että ihminen voi muuttua, jos haluaa ja jos on halu ottaa vastaan apua tarvittaessa.

    • Anonyymi

      Mulla sama, mut 365 tunnissa. Ne o kerran koettu.

    • Anonyymi

      Ei kukaan huoli noin lyhytjännitteistä miestä joka on täynnä itseään.

      • Anonyymi

        Niinpä. Jokainen nainen ajattelee omaa turvallisuuttaan.


    • Anonyymi

      Olisi varmaan reilua että hakisit apua, ja maksaisit särkemiesi naisten terapiat.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Tollanen kypsymätön huithapeli jättää taaksensa paljon rikottuja ja petettyjä ihmisiä. Eivät ajattele kun omia tarpeitaan ja halujaan. Itsekkäitä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Tollanen kypsymätön huithapeli jättää taaksensa paljon rikottuja ja petettyjä ihmisiä. Eivät ajattele kun omia tarpeitaan ja halujaan. Itsekkäitä ihmisiä.

        Tästä olen kyllä samaa mieltä . . .


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuo haavemaailmasi taisi johtaa ns tuotannollisiin ja taloudellisiin poistovetoisuuksiin kohdallasi

    • Anonyymi

      Pääset vaan naisten pukkiluetteloon😂

    • Anonyymi

      Sun kannattaa se asia tehdä selväksi sitten kertomalla hänelle jossain aivan muualla kuin palstalla.

    • Anonyymi

      Kukaan ei ota tuollaista miestä tosissaan. Tietysti jos haluaa olla muiden silmissä vitsi ja kevytkenkäinen, se on sitten ihan oma valinta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe