Haaveileeko

Anonyymi

sinusta kukaan? =(

53

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei tietääkseni. Hyvin on ainakin salannut, jos ei ole tullut tietooni. :)

      • Anonyymi

        Haaveiletko sinä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haaveiletko sinä?

        Hmm, empä oikeastaan enää. Välillä lipsahtaa haaveisiin, mutta harvemmin enää. Alkaa helpottaa sen suhteen.

        Realismi alkaa palata päähäni. :)


      • J-a-n kirjoitti:

        Hmm, empä oikeastaan enää. Välillä lipsahtaa haaveisiin, mutta harvemmin enää. Alkaa helpottaa sen suhteen.

        Realismi alkaa palata päähäni. :)

        Sellaisia ns. turhia haaveita silloin, kun niistä ei voi koskaan tulla totta. Niin niistä haaveista täytyy pyrkiä pääsemään eroon. Ne lähinnä vaan rasittaa minua ja aiheuttaa surua, jota en kaipaa.

        Vie mielialaa apeaksi, ei ne haaveet silloin ole hyväksi. En halua muuttua muumioksi.


    • Anonyymi

      Sitä sopii nyt tosissaan toivoa:) Ettei olisi yksipuolista taas kerran.

      • Anonyymi

        Haaveiletko kenestäkään?


    • Tuskin. Ei sitä kuitenkaan koskaan tiedä.

      • Anonyymi

        Haaveiletko sinä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haaveiletko sinä?

        Kyllä.


    • Anonyymi

      Kenties kenties.

      • Anonyymi

        Haaveiletko sä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaveiletko sä?

        Välillä joo.


    • Anonyymi

      Kysy vaan moniko, itkevät hysteerisesti perääni

      • Anonyymi

        Moniko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moniko?

        Minusta ei ainakaa kukaan haaveillut. En ole koskaan merkinnyt hänelle yhtää mitää. Joten vastaus kysymykseen on ei ole


    • Anonyymi

      Ei haaveile kukaan minusta :(
      Nyt se on sanottu.

    • Anonyymi

      Ei ainutkaan

    • Anonyymi

      Mistä minä sen tiedän! Itse haaveilen miehestä jota on vaikea tavoittaa.. rakastan sitä.. ihanani!

      • Anonyymi

        Se mies ei ole vapaa, tajua jo!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mies ei ole vapaa, tajua jo!!!

        Sinä isket aina varmuuden vuoksi, eli jospa se tarkoittaa sinun miestäsi. Mutta iskusi täällä vaikuttaa yhtä paljon, kuin iskisi nyrkillä kaasuun.


    • Anonyymi

      Haaveilee. Tai sitten joku trollaa

    • Anonyymi

      Ei haaveile virnuilee vaan

    • Anonyymi

      Olisin aika yllättynyt, mutta positiivisesti tietenkin.
      Ihmisillä on ihmeellisiä fixaatioita toisinaan.
      Hyvä niin;)

    • Anonyymi

      Hän on tärkeä, usein ajatuksissa.

    • Anonyymi

      Saattaa ajatella.

      En usko, että eräs henkilö osaa arvata minun haaveilevan hänestä, niin ei se mahdotonta ole, että minäkin olisin jonkun ajatuksissa.

    • Anonyymi

      Tuskin haaveilee kukaan sellainen, joka olisi mieleen. Olen ilmeisen vaikea ihminen, ku ajattelen näin.

    • Anonyymi

      Ei vois vähempi kiinnostaa hihi

      • Anonyymi

        Ei nii, haha


    • Anonyymi

      En usko että kukaan haaveilee jos haaveilee niin ovat perheellisiä naisia. Enkä kyllä itsekkään haaveile kenestäkään (mutta uudesta parisuhteesta kyllä).

    • Anonyymi

      Uskoisin että pari miestä haaveilee minusta.

    • Anonyymi

      En tiedä enää haaveileeko minusta hän, jonka haluaisin meistä vielä haaveilevan. Olen astumassa vaikealle tielle.. Ja toivon, että hän vielä meistä haaveilee..

    • Anonyymi

      Monikin.

      Mutta jutut käy yksiin vain pulleromaha poikien kanssa jotka ovat lähes koko ikänsä tehneet töitä...

      Näitäkin miehiä riittee eikä niillä tunnu olovan ennee mihinkään kiire.

      Miksipä olisikaan??

    • Anonyymi

      Nähtävästi haaveilee.

    • Anonyymi

      Kumpikin haaveilee palstalla

    • Anonyymi

      Eipä semmoista oo aikoihin tapahtunut..senkin kanssa oppii elämään kun ei koskaan löydy sellaista jolle olisin kovinkaan tärkeä

      • Anonyymi

        Ehkä sekin lasketaan, jos jollekkin snadisti jotain kompensoitavia
        alemmuuskomplekseja mystisesti sormea ojentamalla...

        Herr Freud,

        Mita mieltä Te Olette ?


    • Anonyymi

      Jumala haaveilee. Hän haluaa yhteyden kanssani Jeesuksessa Kristuksessa.

      • Anonyymi

        Hänellä on Divine huumorintaju. Kuten olettaa sopii.
        Loput Classified.


    • Anonyymi

      Eihän sitä varmaksi voi tietää, mutta jos nyt omia hullutuksia miettii, niin voihan sitä ääneti himoita ja haluta kaikenlaista, jonka tavoittelu voi todellisuudessa näyttää aika vaikealta.

    • Anonyymi

      Ei miksi haaveilisi olen vain kasa pAshk...aa muille ja olen hyväksynyt sen.

      • Anonyymi

        Kasa pskaa, eikä silti vieressä tai selän takana ketään ? Aika erikoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasa pskaa, eikä silti vieressä tai selän takana ketään ? Aika erikoista.

        Erikoista tosiaan on että elämä tuhottiin.


    • Anonyymi

      Kyllä minuun jotkut yhteyttä pitää, sen voi tulkita kiinnostuksen merkiksi tai sen merkiksi, että joku ajattelee minua. Itse olen ikuinen haaveilija, joka toki toivoo, että tärkeimmät haaveet vielä toteutuu.
      https://www.youtube.com/watch?v=YwrzHQDTm0g

    • Anonyymi

      Ei haaveile. Ei mua ollut olemassa kellekään. Itse haaveillut jostain henkilöstä, yleensä sitten tajunnut ettei hyödytä turhat haaveet, ei yksipuoliset tunteet johda mihinkään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei haaveile, mutta minä haaveilen eräästä ja hitto että teki hyvää nähdä hänet pitkästä aikaa. Oon niin ilonen siitä. :)

    • Anonyymi

      Enpä ole ajatellut asiaa. En tiedä ketään joka haaveilisi.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe