Etsitkö mies kodinlaittaja-hösöttäjää

Anonyymi

(eli toista äitiä) vai kelpaako sulle myös nainen joka siivoaa ja laittaa (puoli-eineksiä) ruokaa vain jos on ihan pakko. Jos rakkautta riittää.

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oma äiti riittää, enkä halua senkään passaavan. Osaan ja myös teen kotityötkin itse 🙂

      • Anonyymi

        Rehellisesti? Kaikissa tilanteissa. Myös uraa tehdessä.


    • Anonyymi

      Kelpaa kunhan tunteet herää, mutta kuka on niin vajaa, että tällaisia kirjoittelee ikävä:ssä?

      • Anonyymi

        Minä. Olen ihastunut, mutta epäilen etten kelpaa tällaisena... Kaikki naiset eivät pidä kodinlaittamisesta. Yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä. Olen ihastunut, mutta epäilen etten kelpaa tällaisena... Kaikki naiset eivät pidä kodinlaittamisesta. Yhtään.

        Olen samankaltainen nainen kuin sinä tuon suhteen, satunnaisia kodinhengetär-puuskia lukuunottamatta ja mulle on käynyt kyllä tsäkä: kaikissa suhteissa miehet on hoitaneet ruokapuolen, yhdessä siivottu mitä siivottu:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samankaltainen nainen kuin sinä tuon suhteen, satunnaisia kodinhengetär-puuskia lukuunottamatta ja mulle on käynyt kyllä tsäkä: kaikissa suhteissa miehet on hoitaneet ruokapuolen, yhdessä siivottu mitä siivottu:)

        Lohduttavaa kuulla:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samankaltainen nainen kuin sinä tuon suhteen, satunnaisia kodinhengetär-puuskia lukuunottamatta ja mulle on käynyt kyllä tsäkä: kaikissa suhteissa miehet on hoitaneet ruokapuolen, yhdessä siivottu mitä siivottu:)

        Minulla on ollut samoin suhteissani miesten kanssa, erityisesti ruokapuolen kanssa, vaikka toisaalta olen taas innostuessani kokannut kaikenlaista ja pitänyt paikat siistinä.. Mutta puolieinekset käyvät hyvin arkena ja viikonloppunakin, fiiliksen mukaan myös täällä mennään.. Ja siis mieluummin kokkaan kuin siivoan, mutta kun toisista ei ole ollut siivoajiksi, niin minulle on jäänyt se epämieluisempi pesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä. Olen ihastunut, mutta epäilen etten kelpaa tällaisena... Kaikki naiset eivät pidä kodinlaittamisesta. Yhtään.

        Provoilet taas turhaa jotain naista esittämällä, että saat nämä rääpivät ressukat raivoamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Provoilet taas turhaa jotain naista esittämällä, että saat nämä rääpivät ressukat raivoamaan.

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.

        On kyllä surullista sakkia nämä vuodesta toiseen fuulattavat. Onneksi moni mennyt elämässään eteenpäin. Hyvä sellaiselle itselleen siis, kun kyllähän tuo on vaan niin noloa.


    • Anonyymi

      Sinänsä ihan sama. Myönnän kyllä että on plussaa jos nainen tykkää ruonlaitosta. Ei tosin välttämätöntä sekään.

    • Anonyymi

      Mitäs jos mä hoidan kuitenkin arkiruoat? Ei tartte eineksiä syödä. Jos tulee vieraita, sä hoidat ainakin osan leipomisista, Mä hoidan ruoat.

      Tänään olis ollut tarjolla mureketta ja savujuustopekonikastiketta.

      Huomenna olis tortilloja
      lauantaina butter chicken
      Sunnuntaita en ole päättänyt.

      Haittaako jos keittiön pöydällä on 7 eri pulloa alkoholia, ruoanvalmistamista varten? Rommia, wiskiä, konjakkia, likööreitä, viinejä.
      Mun huolehtiessa ruoasta, et voi vaikuttaa, mitä syödään. Ruoka on kuitenkin herkullista, jos tykkää etnisistä ruoista.

      • Anonyymi

        Kuulostaa sopivalta:)


    • Anonyymi

      Ihan fine.
      Kämpän tule olla siisti, siitä ei voi neuvotella.
      Paitsi force majeure varaus tietenkin.
      Ruuan primäärifunktio on olla optimaalista polttoainetta.
      Valmisruuat..hmm.
      Siitä lähdetään.
      Paitsi satunnaisesti, jolloin kaikki säännöt narikkaan.
      Ugh.

      • Anonyymi

        Saat sitten itse siivota jos standardisi ovat omiani korkeammat. Itse imuroin kerran kuussa, lattiat pestään juhlapäivinä ja pölyt kun tarttuvat käteen. Koti ei ole sydämeni asia vaikka sinä olisitkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat sitten itse siivota jos standardisi ovat omiani korkeammat. Itse imuroin kerran kuussa, lattiat pestään juhlapäivinä ja pölyt kun tarttuvat käteen. Koti ei ole sydämeni asia vaikka sinä olisitkin.

        Makaat siis sohvalla ja syöt konvehtia ne ajat kun et meikkaa ja sovittele vaatteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat sitten itse siivota jos standardisi ovat omiani korkeammat. Itse imuroin kerran kuussa, lattiat pestään juhlapäivinä ja pölyt kun tarttuvat käteen. Koti ei ole sydämeni asia vaikka sinä olisitkin.

        Siivoaminen onnistuu ja kyllä tietenkin.
        Ei ollut oletusarvona, että vain syön rypäleitä laakerilehti päässä.
        Ja katselen ja ihailen kuinka pölyhuiska liikkuu.
        Sydämen asia on #1.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makaat siis sohvalla ja syöt konvehtia ne ajat kun et meikkaa ja sovittele vaatteita?

        Katson tv:tä ja harrastan, käyn kahviloissa, nautin elämästä. Ei se koti mihinkään katoa... Jotkut tekevät siitä elämäntehtävänsä, mulle se on vain katto pään päällä. Meidän päidemme päällä. Ihmiset ovat tärkeämpiä kuin materia jota asuntokin on. Ja ruokaa syödään ettei kuoltaisi.Siksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson tv:tä ja harrastan, käyn kahviloissa, nautin elämästä. Ei se koti mihinkään katoa... Jotkut tekevät siitä elämäntehtävänsä, mulle se on vain katto pään päällä. Meidän päidemme päällä. Ihmiset ovat tärkeämpiä kuin materia jota asuntokin on. Ja ruokaa syödään ettei kuoltaisi.Siksi.

        Just joo ja mies kotona laittaa lapsille ruuat, pesee pyykit ja siivoaa sillä aikaa kun "nautit elämästä" . Hyvä kun kerrot sen etukäteen.


    • Anonyymi

      Tietysti toinen äiti. Itsekin ilomielin palvelen rakasta vaimoani kun ollaan yhdessä. Ei rakkautta ole tarkoitettu hukattavaksi, että se käytettäisiin johonkin muuhun kuin rakkauden tekoihin. On tarkoitus tehdä hyvää toiselle ja rakastaa aivan hullunlailla. Maailmassa tehdään pahaa kaiken aikaa. Pitäisikö kotona sitten laiskotella sen kustannuksella kuka on oma kulta? Rakasta vihollisiasi tarkoittaa myös että rakasta rakkaitasi vielä enemmän.

    • Anonyymi

      Etsin naista jonka kanssa yhdessä hoidamme kotimme. En antaisi hänen tehdä aina ruokia ja siivota, sillä minäkin haluan pitää huolta omistamme.💜

      • Anonyymi

        Onko sun kaltaisia miehiä olemassa. Olet oikea ihannemies. Aina olen pitänyt yksin kodin siistinä ja valmistanut ruuat, leiponut ja touhunnut ja kiitosta ei kuulu koskaan.
        Vaihdanko miestä.


    • Anonyymi

      Sellainen mukava, iloinen nainen riittäis mulle hyvin. Ruoasta ei ole pulaa, sitä osaan laittaa ja siivoan mielelläni. Yhteiset retket on parhaita. Mieheltä

    • Anonyymi

      Miksi vertaat äitiä kodinlaittaja-hössöttäjään? Ei äiteys sitä tarkoita. Moni istuu baarissa kun lapsi miettii mitä söisi.

      • Anonyymi

        Ei nyt varmaan kovin moni..
        Paradoksaalista kyllä, olen itsekin äiti. Joten ok, vertaus oli huono.


    • Anonyymi

      Ei haittaa mun ihannekämppä on sellainen askeettinen japanilaistyylinen, futon lattialla, eipä juuri muuta. Ja voin olla syömättä päivän pari ihan helposti. Niin että ei tartte alkaa kodinhengettäreks, saat toteuttaa itseäs parhaan kykys mukaan. Tiedän naisia, jotka ilmoittaa harrastuksekseen siivoamisen ja sisustamisen, hyvä ettet kuulu heihin.

    • Anonyymi

      Turhaa kuvailet noin monella sanalla. Sano vaan suoraan että olet patalaiska.

      • Anonyymi

        Laiskuus ja se, ettei katso tärkeäksi itselleen, ovat kaksi eri asiaa. Pitääkö naisen muutenkaan aina olla niin "työteliäs"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laiskuus ja se, ettei katso tärkeäksi itselleen, ovat kaksi eri asiaa. Pitääkö naisen muutenkaan aina olla niin "työteliäs"?

        Ei tartte, sitäpaitsi nämä ns työteliäät naiset käy ajan mittaan usein hyvin toksisiksi ympäristölleen. Jostain venttiilistä se skeida tulee kumminkin pihalla kun lähtee uhrautumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tartte, sitäpaitsi nämä ns työteliäät naiset käy ajan mittaan usein hyvin toksisiksi ympäristölleen. Jostain venttiilistä se skeida tulee kumminkin pihalla kun lähtee uhrautumaan.

        Sellaisiako on ollut sun elämässäsi? Pahoittelut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisiako on ollut sun elämässäsi? Pahoittelut

        Niin, on tietysti perin ylevää uhrautua töissä, kotona ym ja purkaa oma pahoinvointi toisiin naisiin, kuinkas muutenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tartte, sitäpaitsi nämä ns työteliäät naiset käy ajan mittaan usein hyvin toksisiksi ympäristölleen. Jostain venttiilistä se skeida tulee kumminkin pihalla kun lähtee uhrautumaan.

        Voihan sitä kodin toksisuutta perustella näinkin älyttömästi. Mitä ihmeen urhautumista siisteydessä on. Ei ole ihme, että koronakaan ei millään häviä kun muijat on tuommoisia. Käypäs välillä marttojen sivuilla lukemassa miten kodin siisteydestä huolehditaan vaikka oltaisiin asumassa yksin.
        https://www.martat.fi/marttakoulu/kodinhoito/


    • Anonyymi

      On täällä taas jutut! :D
      Täällä kodinhengettären kaavussa pikku pirulainen :D Syö, kun porsas, ei osaa tehdä ruokaa, teeveden keittäminenkin voi olla riski koko taloyhtiölle, joten vakuutukset kannattaa olla kunnossa taloyhtiössä ja kotivakuutus, joka kattaa kaikki irtaimistotuhot, kun kattila palaa pohjaan.
      Tätä kodinhengetärtä ei sitten komennella yhtikäs missään eikä mihinkään :D Mutta, jos ruoka loppuu reissuilla, niin "routa porsaan sata varmasti kotiin ajaa" :D :D Helppo nakki houkutulle ruoan perässä ihan mihin vaan! Kodinhengettären ulkomuoto on noin niinkuin lievästi ilmastuna pömppöinen vatsa, ja parempi mieli, jos ruokaa on vain tarjolla :D

      • Anonyymi

        Eipä se kodinhengettären rooli ole millään tavalla haaveena. Kun on sen jo kerran elämässään kokenut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe