Hei minulla on ollut patit molemmissa kiveksissä samassa kohtaa... Niin kysyin jos teillä olisi samanlaisia elikkä kiveksen etupuolella alapäässä melkein päädyssä niin vähän niikuin porras niin mietin että voiko se olla lisäkives joka on niin pitkä että se ylttäisi etupuolelle ja tuntuisi lisäkiveksen portaana josta se alkaa? Koska molemmat täysin samassa kohtsa
Patit molemmissa kiveksissä
8
1976
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.terveyskyla.fi/miestalo/sukuelin/kivespussin-patit
Jos yhtään huolestuttaa niin ehdottomasti otat yhteyttä terveydenhuoltoon nyt eikä myöhemmin, pääset turhista huolista, sun kuvailu on niin epämääräistä ,että ei ymmärrä.- Anonyymi
Molemmissa kiveksissä, kivesten etupuolella, kiveksen alaosassa melkein ihan alhaalla niin vähän niikuin porras mikä voisi olla lisäkiveksen alku.. Sentakia kyselen onko teillä samanlaisia koska ne todella löytyy molemmista kiveksistä ja täysin samasta kohtaa ja samanlaiset niin voisi hyvin olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmissa kiveksissä, kivesten etupuolella, kiveksen alaosassa melkein ihan alhaalla niin vähän niikuin porras mikä voisi olla lisäkiveksen alku.. Sentakia kyselen onko teillä samanlaisia koska ne todella löytyy molemmista kiveksistä ja täysin samasta kohtaa ja samanlaiset niin voisi hyvin olla
Ja kysymys tässä onkin että voiko ne todella olla niin että lisäkives ylettyy kiveksen etuosaan alapuolelta koska lisäkivekset sijaitsevat takaosassa
- Anonyymi
Kannattaa tunnustella koko kives. Jos lisäkives alkaa ylhäältä ja jatkuu nätisti alas asti niin olisin huoletta.
Terv. Th- Anonyymi
Lisäkives on kyllä epämääräisen tuntunen verrattuna kivekseen ni en saa selvää siitä... Mutta mikä mahdollisuus jostain vakavasta jos molemmat on täysin samantuntuiset ja samassa kohtaa ja juurikin tuossa kiveksen alaosassa mutta se ei tunnu lisäkivekseltä tai en tiedä kuuluuko sen edes olla sieltä alaosasta enään niin pehmeä mitä muualta lisäkives
- Anonyymi
Nyt se tuntuukin vähän sille että se olisi molemmissa niin ei pelkästään etupuolella vaan myös molemmilla puolilla sivuilla... Ehkä hieman matalempana sivuilla ja siis molemmissa tämä sellanen yhtenäinen ja puhutaan et lisäkives on todella pehmeä niin aikalailla normaalin kiveksen tuntuinen EHKÄ vähän pehmeämpi mutta ei ainakaan kovempi ja eikse oo perus juttu kasvaimissa että ne ovat kovia patteja
- Anonyymi
Onko vaarallista jos kives saa osuman. Olin pyöräilemässä ja juoma pullo tippui kiveksiin
- Anonyymi
Onkos miten vaarallista saada säännöllisesti iskuja kiveksille??
Harrastan siis puolikontakti-karatea. Siinä on alasuojat (kuppi) käytössä, mutta treeniottelutyylilläni kerään vahinkopotkuja jatkuvasti sinne. Tuntuu että aina on jompikumpi kiveksistä "jauhaantunut" munasuojusta vastaan ja kipeänä milloin mistäkin kohtaa. Oon vasta 17v ja en halua menettää hedelmöityskykyä. Kestääkö ne säännöllistä kipua ja mistä tiedän jos se on liikaa terveyden kannalta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612