..paljon paremmalta kuin kukaan muu.. ja haluaisin koskettaa sua kokoajan.. hieroa kehoasi.. olet täydellinen kosketeltava enkä saisi sormiani irti sinusta..
Tunnut niin mielettömän hyvältä nainen..
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Koska ei-mia tulee omiin tän? 🤭😱🥶
- Anonyymi
Omit jo.
- Anonyymi
Provoja provon perään.
- Anonyymi
Tiedät kuitenkin miltä hän tuntuu?
- Anonyymi
Hänen tuntuu erityisen hyvältä, aivan verrattomalta.. en koskaan koskenut mihinkään niin ihanan tuntuiseen..
- Anonyymi
Olen koskettanut häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen tuntuu erityisen hyvältä, aivan verrattomalta.. en koskaan koskenut mihinkään niin ihanan tuntuiseen..
Millä tavalla häntä koskit? Ilmeisesti hän ei ole pistänyt sitä pahakseen kun antaa koskea... Joten mitä sinä täällä? Miksi ei irl?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla häntä koskit? Ilmeisesti hän ei ole pistänyt sitä pahakseen kun antaa koskea... Joten mitä sinä täällä? Miksi ei irl?
Se oli harrastuksen piirissä, se kosketus.. Siksi täällä :(
- Anonyymi
Hyvä, sillä sitä en haluakaan... Siis että pystyisit pitämään näppisi irti. Hänen vuoksi kovasti tehty työtä kehon suhteen.
(Erästä miestä ajatellen) - Anonyymi
Ahdistaisi tuollainen mies, ainainen lääppiminen jos ei hetken rauhaa saa lääppimiseltä.
- Anonyymi
Hierojilla on hierojien halut, vapaallakin.
- Anonyymi
Minusta olisi ihanaa, kun Rakkaani koskettaisi. Ihan kaikenlainen kosketus on ihanaa oikealta henkilöltä. Ja näin väsyneenä olisi ihana käpertyä hänen lähelleen ❤️
- Anonyymi
Ja voi kuinka kaipaankaan hänen kosketustaan!
- Anonyymi
Toivottavasti ei tulla enää ikinä näkemään jos olet hän.
- Anonyymi
ToivottavAsti ei!!!
- Anonyymi
Ny hieronta tekisi hyvää ja sen sallisin jos olisi luonani.
- Anonyymi
Hieroisin hänet kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieroisin hänet kyllä.
Hieronta olisi ihanaa, mutta olisin myös niin rakastelun tarpeessa. Viisi päivää kuukautisia takana ja yhä verisenä. Ymmärrät hän haluni, kun en ( ihme kyllä) ole tänä aikana edes itse kosketellut itseäni sieltä . . .
Yhdistäisin siis hieronnan ja rakastelun, sopiihan se sinulle, Rakkaani? ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieronta olisi ihanaa, mutta olisin myös niin rakastelun tarpeessa. Viisi päivää kuukautisia takana ja yhä verisenä. Ymmärrät hän haluni, kun en ( ihme kyllä) ole tänä aikana edes itse kosketellut itseäni sieltä . . .
Yhdistäisin siis hieronnan ja rakastelun, sopiihan se sinulle, Rakkaani? ❤️Koska verisyys kuitenkin jo vähentynyt, olisin jo valmis . . . 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska verisyys kuitenkin jo vähentynyt, olisin jo valmis . . . 😁
Aamu . . . ja yhä haluttaa 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamu . . . ja yhä haluttaa 😁
Sellaista se on näin naisena, että haluttaa kuukautistenkin aikaan :) Ei haittaisi kuukautiset, hellimistä kun voi tehdä eri tavoin hieroen ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdistäisin siis hieronnan ja rakastelun, sopiihan se sinulle, Rakkaani? ❤️Minulle sopisi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdistäisin siis hieronnan ja rakastelun, sopiihan se sinulle, Rakkaani? ❤️Onko pakko aina kertoa ällöttäviä kuukautisveri juttuja? Ootko jotenkin vajaa päästäsi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791