Tunnut niin mielettömän hyvältä nainen..

Anonyymi

..paljon paremmalta kuin kukaan muu.. ja haluaisin koskettaa sua kokoajan.. hieroa kehoasi.. olet täydellinen kosketeltava enkä saisi sormiani irti sinusta..

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koska ei-mia tulee omiin tän? 🤭😱🥶

• Anonyymi

Omit jo.

• Anonyymi

Provoja provon perään.

• Anonyymi

Tiedät kuitenkin miltä hän tuntuu?

• Anonyymi

Hänen tuntuu erityisen hyvältä, aivan verrattomalta.. en koskaan koskenut mihinkään niin ihanan tuntuiseen..

• Anonyymi

Olen koskettanut häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen tuntuu erityisen hyvältä, aivan verrattomalta.. en koskaan koskenut mihinkään niin ihanan tuntuiseen..

Millä tavalla häntä koskit? Ilmeisesti hän ei ole pistänyt sitä pahakseen kun antaa koskea... Joten mitä sinä täällä? Miksi ei irl?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla häntä koskit? Ilmeisesti hän ei ole pistänyt sitä pahakseen kun antaa koskea... Joten mitä sinä täällä? Miksi ei irl?

Se oli harrastuksen piirissä, se kosketus.. Siksi täällä :(

• Anonyymi

Hyvä, sillä sitä en haluakaan... Siis että pystyisit pitämään näppisi irti. Hänen vuoksi kovasti tehty työtä kehon suhteen.
      (Erästä miestä ajatellen)

• Anonyymi

Ahdistaisi tuollainen mies, ainainen lääppiminen jos ei hetken rauhaa saa lääppimiseltä.

• Anonyymi

Hierojilla on hierojien halut, vapaallakin.

• Anonyymi

Minusta olisi ihanaa, kun Rakkaani koskettaisi. Ihan kaikenlainen kosketus on ihanaa oikealta henkilöltä. Ja näin väsyneenä olisi ihana käpertyä hänen lähelleen ❤️

• Anonyymi

Ja voi kuinka kaipaankaan hänen kosketustaan!

• Anonyymi

Toivottavasti ei tulla enää ikinä näkemään jos olet hän.

• Anonyymi

ToivottavAsti ei!!!

• Anonyymi

Ny hieronta tekisi hyvää ja sen sallisin jos olisi luonani.

• Anonyymi

Hieroisin hänet kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieroisin hänet kyllä.

Hieronta olisi ihanaa, mutta olisin myös niin rakastelun tarpeessa. Viisi päivää kuukautisia takana ja yhä verisenä. Ymmärrät hän haluni, kun en ( ihme kyllä) ole tänä aikana edes itse kosketellut itseäni sieltä . . .

Yhdistäisin siis hieronnan ja rakastelun, sopiihan se sinulle, Rakkaani? ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieronta olisi ihanaa, mutta olisin myös niin rakastelun tarpeessa. Viisi päivää kuukautisia takana ja yhä verisenä. Ymmärrät hän haluni, kun en ( ihme kyllä) ole tänä aikana edes itse kosketellut itseäni sieltä . . .

Koska verisyys kuitenkin jo vähentynyt, olisin jo valmis . . . 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska verisyys kuitenkin jo vähentynyt, olisin jo valmis . . . 😁

Aamu . . . ja yhä haluttaa 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamu . . . ja yhä haluttaa 😁

Sellaista se on näin naisena, että haluttaa kuukautistenkin aikaan :) Ei haittaisi kuukautiset, hellimistä kun voi tehdä eri tavoin hieroen ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle sopisi :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko pakko aina kertoa ällöttäviä kuukautisveri juttuja? Ootko jotenkin vajaa päästäsi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      99
      6592
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      366
      6166
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3043
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2514
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2165
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1804
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1663
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1340
    9. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1315
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe