Aihe

Mulla on yks kello

Anonyymi

jota en saa väännettyä kesäaikaan. Se tuijottaa mua koko ajan talviajassa ja mun pää menee sekaisin siitä. Voitko tulla rakas yrittämään, mä en jaksa sitä enää yrittää?

11

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulen heti, mutta jään samaan huoneeseen nukkumaan sun kanssa. Vaikka tiedänkin, että ongelmia siitä tulee, varsinkin sulle.

• Anonyymi

Siitä ei tule mitään ongelmia mulle. Päinvastoin. En edes päästäisi sua pois.

• Anonyymi

Ajasta jälkeen jääminen on kyllä vakavaa, kun ei pysy kärryillä enää mistään.

• Anonyymi

Niinpä, edelleen se tuijottaa mua tuossa muka viis kello vasta. Olen pahasti jäljessä nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, edelleen se tuijottaa mua tuossa muka viis kello vasta. Olen pahasti jäljessä nyt.

Jos tulen sulle avuksi, niin ehdit. Olen kyllä senkin jälkeen käytettävissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tulen sulle avuksi, niin ehdit. Olen kyllä senkin jälkeen käytettävissä.

Tulisitpa ja olisitpa hän. Sitten ehtisin minne vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle tekisin reippaasti hommia. Olisi iloinen ja voisin jopa lauleskella. Työt voi keskeytyä kyllä siinä vaiheessa, jos tulet seuraamaan liian lähelle töiden etenemistä. Keskittyisin sinuun, ja sormeni rupesivat tutkimaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tulen avaruusaluksella, äläkä sit säikähä. Pruut Pruut aukasejan ovi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle tekisin reippaasti hommia. Olisi iloinen ja voisin jopa lauleskella. Työt voi keskeytyä kyllä siinä vaiheessa, jos tulet seuraamaan liian lähelle töiden etenemistä. Keskittyisin sinuun, ja sormeni rupesivat tutkimaan...

Hmm, kuulostaa hyvältä. Laulua hänen äänellään, kyllä kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tulen avaruusaluksella, äläkä sit säikähä. Pruut Pruut aukasejan ovi.

En ole avaruudessa asti enkä häntä säikähdä koskaan.

• Anonyymi

Sisäinen kello jätätti pahasti kesken helmikuun alkupuolen paikkeilla eräs arkiaamu. Se ei suostu enään toimimaan. Koneisto koki kovan sähköisen lävistyksen eikä tunnu tokenevan siitä. Aika ei sitä paranna. Kipinää syntyisi uudelleen, kun kohtaisi toistamiseen lamaannuksen alkulähteen. N->M

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Megasexy! Erika Vikman kiehnää sängyssä punaisessa lateksipuvussa: "Ilman häpeää..."

Ensin tuli Cicciolina, sitten Syntisten pöytä ja nyt Häpeä. Superseksikkäästi pukeutuva Erika Vikman osaa todellakin kohahduttaa vai mitä mieltä olet?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      6054